Z³odzieje z PZU

Data: 2010-09-14 08:15:28
Autor: J.F.
Z³odzieje z PZU
On Mon, 13 Sep 2010 22:14:13 +0200,  Chlorek potasu wrote:
Wys³a³em wiêc pismo z pro¶ba o anulowanie umowy bo ubezpieczenie ju¿ mam i nie staæ mnie na op³acenie kolejnego. Jak sie mo¿na domy¶leæ, nic z tego nie wysz³o, bo PZU to najbardziej syfiasta polska firma wiêc dyskutowaæ z ni± nie mo¿na.

No wiesz, jest ustawa, w niej w zasadzie nie przewidzano mozliwosci
rozwiazania przed terminem.

Zastanawiam siê zatem czy ustawa, któr± siê podpieraj± nie jest w konflikcie z interesem obywatela. Zakupi³em samochód, a nie samochód z szeregiem op³at, które ma/mia³ na g³owie by³y w³a¶ciciel.

A sprawdziles ? Sa i inne ustawy, mozesz miec caly szereg innych oplat
na samochodzie i to wyzszych. Zastawy, akcyza ..

Jak mo¿na pozwoliæ na takie okradanie obywateli przez PZU ?

Nie PZU tylko wszytkich. I nie okradanie, tylko miales 30 dni na
wypowiedzenie - czemu sie spozniles ?
Czy UOKiK jest w stanie pomóc w tej sytuacji?

Zasadniczo nie, bo przeciez jest ustawa. Pisz do RPO - moze w
przyszlosci bedzie lepiej.
A teraz przeczytaj ustawe i pomysl - kiedy mozna rozwiazac umowe.

Oni oczywi¶cie zgodnie z prawem mog± wy³udziæ ode mnie te pieni±dze, ale nie mam ochoty bez walki pu¶ciæ tego p³azem i akceptowaæ wybryków tej z³odziejskiej firmy.

Powiem tak - potraktuj to jako oplate za korepetycje z przepisow. Bo
znow sie spozniles. Dla porownania mozesz zadzwonic do adwokata ile by
kosztowalo pol godziny konsultacji :-)

J.

Data: 2010-09-14 08:31:35
Autor: Big Jack
Z³odzieje z PZU
W wiadomo¶ci
*J.F.* napisa³(-a):

Nie PZU tylko wszytkich. I nie okradanie, tylko miales 30 dni na
wypowiedzenie - czemu sie spozniles ?

Tego czasu to mia³ chyba nawet wiêcej. Pisze, ¿e kupi³ rok temu auto. W domy¶le z aktualn± polis± PZU. I pierwszy termin by³ faktycznie 30 dni, drugi trochê mniej ni¿ rok?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-14 02:06:45
Autor: badzio
Z³odzieje z PZU
On 14 Wrz, 08:31, "Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote:
> [...]

Tego czasu to mia³ chyba nawet wiêcej. Pisze, ¿e kupi³ rok temu auto. W
domy¶le z aktualn± polis± PZU. I pierwszy termin by³ faktycznie 30 dni,

A nieoplacona polisa przedluza sie z automatu? Wydawalo mi sie ze
automatem przedluzaja sie tylko oplacone polisy.

Data: 2010-09-14 12:07:05
Autor: Big Jack
Z³odzieje z PZU
W wiadomo¶ci
*badzio* napisa³(-a):

A nieoplacona polisa przedluza sie z automatu? Wydawalo mi sie ze
automatem przedluzaja sie tylko oplacone polisy.

A kto pisa³, ¿e polisa nie by³a op³acona? Kiedy p³atno¶æ rozbita jest na raty i je¿eli nie zostan± one wszystkie zap³acone, to wtedy rzeczwi¶cie umowa ubezpieczenia rozwi±zujê siê z up³ywem terminu na jaki obowi±zywa³a (z urzêdu).

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Z³odzieje z PZU