Z³odzieje z PZU

Data: 2010-09-14 08:27:25
Autor: Big Jack
Z³odzieje z PZU
W wiadomo¶ci
news://news-archive.icm.edu.pl/i6m0ml$g86$1@news.onet.pl
*Chlorek potasu* napisa³(-a):

Rok temu kupi³em "samochód" - trupa z 1996 roku za 4k PLN. Ubezpieczony
by³ w gównianej firmie PZU. Kilka dni po terminie rozwi±zania z nimi umowy
kupi³em OC w mBanku i od razu wys³a³em pismo do PZU + kopia umowy z mBank.
Oczywi¶cie dosta³em odpowied¼, ¿e spó¼ni³em siê o kilka dni z rozwi±zaniem
umowy i musze zap³aciæ za kolejny rok. Wys³a³em wiêc pismo z pro¶ba o
anulowanie umowy bo ubezpieczenie ju¿ mam i nie staæ mnie na op³acenie
kolejnego. Jak sie mo¿na domy¶leæ, nic z tego nie wysz³o, bo PZU to
najbardziej syfiasta polska firma wiêc dyskutowaæ z ni± nie mo¿na.

Na przysz³o¶æ pilnuj swoich obowi±zków, a nie wyzywaj od z³odziei innych egzekwuj±cych swoje prawa.

Zastanawiam siê zatem czy ustawa, któr± siê podpieraj± nie jest w
konflikcie z interesem obywatela.

Przeciwnie, ustawa jest tak skonstruowana, ¿e dba o jego interesy, w tym Twoje. Ale od siebie te¿ co¶ musisz daæ nie chc±c popadaæ w sytuacje jak wy¿ej

Zakupi³em samochód, a nie samochód z
szeregiem op³at, które ma/mia³ na g³owie by³y w³a¶ciciel.

Na przegl±dy techniczne te¿ nie bêdziesz je¼dzi³?

Jak mo¿na pozwoliæ na takie okradanie obywateli przez PZU ?

Nikt Ciê nie okrada. To jest dochodzenie swoich praw przez PZU

Czy UOKiK
jest w stanie pomóc w tej sytuacji?

Nie, przyzna racjê PZU

Oni oczywi¶cie zgodnie z prawem mog±
wy³udziæ ode mnie te pieni±dze,

Dlaczego swoje zaniedbanie nazywasz wy³udzaniem pieniêdzy przez innych?

ale nie mam ochoty bez walki pu¶ciæ tego
p³azem i akceptowaæ wybryków tej z³odziejskiej firmy.

Pisz do nich, przedstaw sprawê rzeczowo, podeprzyj dokumentami, to mo¿e uda Ci siê co¶ za³atwiæ. Jak im na dzieñ dobry wyjedziesz ze z³odziejami, to lepiej nie pisz wcale tylko p³aæ zanim oddadz± sprawê do windykacji.

Nawiasem mówi±c, ju¿ zd±¿y³em namówiæ mamê na zmianê ubezpieczyciela

Tylko zrób to w sposób prawid³owy, a nie tak jak opisa³e¶

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Z³odzieje z PZU