Z³odzieji nie zatrudniamy.

Data: 2013-02-21 14:34:04
Autor: glob
Z³odzieji nie zatrudniamy.
W czym buraczki macie trudno¶æ?
 Rydzyk to z³odziej, a ¿adna firma nie zatrudni i nie wpu¶ci
z³odzieja.
 Ka¿da stacja by dostaæ miejsce przedk³ada rozliczenia finansowe, jak
jest czysta, ma miejsce na multipleksie.
 Przylaz³ Rydzyk a tu papierki chc± i to czyste.
  A sk±d Rydzyk to wytrza¶nie, ma kasiorê ale kradzion± i Rydzyk odbyt
otworzy³ i nagle siê okazuje ¿e kasê to ma ale ze z³odziejstwa, a
takiego napewno nie wpuszcz±, bo by szacunek stracili.
  No i wyje ...zdymiskrynowali mnie oszusta, mnie z³odzieja. Jak
mogli..... i do debilnych buraków, ...z³odzieji dyskryminuj±/ buraki
przera¿one/.... Pod³a polska nie pozwala kra¶æ, krzy¿em szubrawców, co
siê porobi³o aby w polsce nie mo¿na by³o kra¶æ, no czysta
dyskryminacja. I lec± podpuszczone buraki .

Data: 2013-02-21 23:36:46
Autor: u2
ZÅ‚odzieji nie zatrudniamy.
W dniu 2013-02-21 23:34, glob pisze:
W czym buraczki macie trudność?
  Rydzyk to zÅ‚odziej, a żadna firma nie zatrudni i nie wpuÅ›ci
złodzieja.
  Każda stacja by dostać miejsce przedkÅ‚ada rozliczenia finansowe, jak
jest czysta, ma miejsce na multipleksie.
  PrzylazÅ‚ Rydzyk a tu papierki chcÄ… i to czyste.
   A skÄ…d Rydzyk to wytrzaÅ›nie, ma kasiorÄ™ ale kradzionÄ… i Rydzyk odbyt
otworzył i nagle się okazuje że kasę to ma ale ze złodziejstwa, a
takiego napewno nie wpuszczÄ…, bo by szacunek stracili.
   No i wyje ...zdymiskrynowali mnie oszusta, mnie zÅ‚odzieja. Jak
mogli..... i do debilnych buraków, ...złodzieji dyskryminują/ buraki
przerażone/.... Podła polska nie pozwala kraść, krzyżem szubrawców, co
się porobiło aby w polsce nie można było kraść, no czysta
dyskryminacja. I lecÄ… podpuszczone buraki .

O ja pierdole, jak ty pierdolisz... Ja pierdole. O ja pierdole...-;)

Data: 2013-02-21 14:44:48
Autor: glob
Z³odzieji nie zatrudniamy.

--

"G³ówn± motywacj± mojej aktywno¶ci publicznej by³a potrzeba w³adzy
i ¿±dza popularno¶ci. Ta druga by³a nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

Co ci siê sta³o, Rydzyk mebelki z cha³upy ci ju¿ wyniós³.?

Data: 2013-02-22 00:15:43
Autor: u2
ZÅ‚odzieji nie zatrudniamy.
W dniu 2013-02-21 23:44, glob pisze:
Co ci się stało, Rydzyk mebelki z chałupy ci już wyniósł.?

Te zydku, chcialbys...-;)

Data: 2013-02-21 15:26:41
Autor: glob
Z³odzieji nie zatrudniamy.
On 22 Lut, 00:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

bo chyba jestem bardziej pró¿ny, ni¿ spragniony w³adzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

Ja na twoim miejscu bym sprawdzi³ hipotekê, czy jeszcze co¶ masz, bo
rz±d tak zakochany w klerze ¿e nawet ziemie im dawali z razem z
ludzmi.

Data: 2013-02-22 09:31:23
Autor: Trybun
Z³odzieji nie zatrudniamy.
[...]

Z³odziejstwo to trzeba udowodniæ, i wydaæ wyrok, a jak na razie to nawet o to nikt nie oskar¿a Rydzyka. I dlaczego go nazywasz oszustem, dlaczego tak siê wzdrygasz przed tym ¿eby parê milionów Polaków mia³o mo¿liwo¶æ ogl±dania tego co ich interesuje, czyli programów TV TRWAM? Przecie¿ tu w ¿adnym wypadku nie chodzi o samego Rydzuyka i jego zyski, bo akurat on jest z tych co nie zarabiaj± na telewizji, a w³a¶nie o tych pokrzywdzonych przez bandê mataczy Polaków.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Z³odzieji nie zatrudniamy.