Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY

Data: 2010-10-24 16:07:47
Autor: u2
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY
W dniu 2010-10-24 16:02, japawel@onet.pl pisze:
Naród bez w³asno¶ci, narodem bez przysz³o¶ci

I o to chodzi tej obcej agenturze, która jest obecnie u w³adzy.

Data: 2010-10-24 16:53:55
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-24 16:07, u2 pisze:
W dniu 2010-10-24 16:02, japawel@onet.pl pisze:
Naród bez w³asno¶ci, narodem bez przysz³o¶ci

I o to chodzi tej obcej agenturze, która jest obecnie u w³adzy.

A my co na to? Dlaczego te szkodniki przy korycie s± nie do ruszenia??

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-24 17:08:19
Autor: rAzor
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY
Darz bór! U¿ytkownik... he he - jadrys raczy³ napisaæ:

Bo nie ma ich kim zast±piæ.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-24 17:43:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-24 17:08, rAzor pisze:
[...]

Jak to? 38-mio mln. naród daje siê ze ryj prowadziæ garstce okr±g³osto³owych cwaniaczków? Zaczynam w±tpiæ czy my  ¿yjemy w demokracji..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-24 17:56:30
Autor: rAzor
[...]

Oczywi¶cie. Jak widac to nie jest trudne.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-24 18:53:19
Autor: u2
W dniu 2010-10-24 17:56, rAzor pisze:
[...]

Nocna zmiana siê okopa³a i nadal liczy na ciemny lud, ¿e go ponownie
wybierze.

Data: 2010-10-24 18:54:37
Autor: rAzor
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY
Darz bór! U¿ytkownik... he he - u2 raczy³ napisaæ:
[...]

Wybierze i prze³knie ka¿dy kit, jak pelikan rybkê - z chwilowym wytrzeszczem ocz±t.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-24 18:56:40
Autor: u2
W dniu 2010-10-24 18:54, rAzor pisze:
Nocna zmiana siê okopa³a i nadal liczy na ciemny lud, ¿e go ponownie
wybierze.

Wybierze i prze³knie ka¿dy kit, jak pelikan rybkê - z chwilowym
wytrzeszczem ocz±t.

PSL zawrze sojusz z ka¿dym, SLD bêdzie straszyæ PiSem, podobnie PO
bêdzie straszyæ PiSem.

¯adna z tych partii nie jest godna mojego zaufania.

Data: 2010-10-24 18:58:01
Autor: boukun
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cc46552$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A partia to co, automat? Robot?

Umiesz liczyæ, licz na siebie...

boukun

Data: 2010-10-24 19:04:25
Autor: u2
W dniu 2010-10-24 18:58, boukun pisze:
¯adna z tych partii nie jest godna mojego zaufania.

A partia to co, automat? Robot?

Umiesz liczyæ, licz na siebie...

Nie widzê powodu, aby glosowaæ na ich kandydatów. Wszyscy maj± ci±g
tylko do koryta, aby siê nachapaæ.

Data: 2010-10-24 19:11:40
Autor: boukun
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cc46723$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A kto nie ma w partii POPiSSLD?

boukun

Data: 2010-10-24 19:13:24
Autor: u2
W dniu 2010-10-24 19:11, boukun pisze:
Nie widzê powodu, aby glosowaæ na ich kandydatów. Wszyscy maj± ci±g
tylko do koryta, aby siê nachapaæ.

A kto nie ma w partii POPiSSLD?

Ja piszê o PO, PSL i SLD.

Data: 2010-10-24 19:18:38
Autor: boukun
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cc4693e$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-24 19:11, boukun pisze:
Nie widzê powodu, aby glosowaæ na ich kandydatów. Wszyscy maj± ci±g
tylko do koryta, aby siê nachapaæ.

A kto nie ma w partii POPiSSLD?

Ja piszê o PO, PSL i SLD.

No, czyli partia POPiSSLDPSL...

boukun

Data: 2010-10-24 20:22:20
Autor: u2
W dniu 2010-10-24 19:18, boukun pisze:
Ja piszê o PO, PSL i SLD.

No, czyli partia POPiSSLDPSL...

Nie, PO, PSL i SLD. Czyli ci, którzy jad± na straszeniu PiSem. Nocna Zmiana.

Data: 2010-10-24 20:29:47
Autor: boukun
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cc47967$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-24 19:18, boukun pisze:
Ja piszê o PO, PSL i SLD.

No, czyli partia POPiSSLDPSL...

Nie, PO, PSL i SLD. Czyli ci, którzy jad± na straszeniu PiSem. Nocna Zmiana.

Wmawiasz sobie co¶ i widzisz jakies ró¿nice, których nie ma. Jest tylko partia POPiSSLDPSL...

boukun

Data: 2010-10-24 23:22:08
Autor: u2
W dniu 2010-10-24 20:29, boukun pisze:

[...]

Co dzisiaj znowu wypi³e¶ bekon ? :)

Data: 2010-10-24 21:10:10
Autor: jadrys
[...]

No tak, a ju¿ najbardziej godne ubolewania jest to ¿e og³upia³y elektorat nawet pobi³by sie o swoich idoli od koryta.. Sam by³em ¶wiadkiem jak kiedy¶ dwie staruszki ok³ada³y siê torebkami po g³owach  w sporze o wy¿szo¶æ PO nad SLD..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-24 17:11:04
Autor: cirrus
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia1haq$eio$1news.onet.pl...
[...]

Dlatego, ¿e piszecie kretyñstwa i nie macie racji.

--
stevep

Data: 2010-10-24 17:16:49
Autor: rAzor
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY
Darz bór! U¿ytkownik... he he - cirrus raczy³ napisaæ:
[...]

Znowu siê oplu³e¶, Pietrzykowski. Id¼ siê wytrzyj.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-24 17:42:49
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-24 17:11, cirrus pisze:
[...]

Te  niby "kretyñstwa" to krzyk rozpaczy wo³aj±cych  na puszczy.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-25 15:41:37
Autor: cirrus
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia1k8n$njp$1news.onet.pl...
[...]

Rzeczywi¶cie, rozpacz wywo³uj± takie debilizmy.

--
stevep

Data: 2010-10-25 21:43:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-25 15:41, cirrus pisze:
[...]

Srebrniki za "pracê" dla "M" przes³aniaja ci rzeczywisty obraz sytuacji w jakiej znalaz³ siê nasz kraj.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-26 14:56:19
Autor: cirrus
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia4ms3$pv0$1news.onet.pl...
[...]

A w jakiej siê znalazl?

--
stevep

Data: 2010-10-26 18:51:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-26 14:56, cirrus pisze:
[...]

tragicznej.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-26 18:55:49
Autor: he®sk
On Tue, 26 Oct 2010 18:51:52 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2010-10-26 14:56, cirrus pisze:
> U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci > news:ia4ms3$pv0$1news.onet.pl...
>
> A w jakiej siê znalazl?

tragicznej.

jadrys, litosci. jedno slowo pod dziesiatkami slow.
chcesz by cie mkarawan wzial pod lupe ? ;o)))

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-10-26 19:23:56
Autor: jadrys
ZÅ‚odziejska prywatyzacja PLATFORMY
W dniu 2010-10-26 18:55, he®sk pisze:

A w jakiej siÄ™ znalazl?

tragicznej.
jadrys, litosci. jedno slowo pod dziesiatkami slow.
chcesz by cie mkarawan wzial pod lupe ? ;o)))

Sorry hesk. Pisałem w pośpiechu. Mkarwana krytyką się nie przejmuje bo to jest zwykłe czepialstwo, ale do konstruktywnej krytyki zawsze podchodzę poważnie.

Data: 2010-10-27 14:32:39
Autor: cirrus
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia70vq$eb8$1news.onet.pl...
[...]

A dok³adniej?

--
stevep

Data: 2010-10-27 17:43:54
Autor: jadrys
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY
W dniu 2010-10-27 14:32, cirrus pisze:

A w jakiej siê znalazl?
tragicznej.
Srebrniki za "pracê" dla "M" przes³aniaja ci rzeczywisty obraz sytuacji w jakiej znalaz³ siê nasz kraj.

A dok³adniej?

Dok³adniej ju¿ siê nie da.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-28 15:33:45
Autor: cirrus
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia9hdd$8r1$1news.onet.pl...
[...]

Dok³adniej ¶ciemniaæ nie potrafisz.

--
stevep

Data: 2010-10-29 13:36:09
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-28 15:33, cirrus pisze:
[...]

To twój pryncypa³ ¶ciemnia w swoim brukowcu na ca³ego..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-29 16:38:38
Autor: cirrus
Z³odziejska prywatyzacja PLATFORMY
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iaebkl$807$1news.onet.pl...
[...]

A kto jest twoim pryncypa³em? Bo ja takowego nie mam.

--
stevep

Data: 2010-10-29 21:31:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-29 16:38, cirrus pisze:

To twój pryncypa³ ¶ciemnia w swoim brukowcu na ca³ego..
Dok³adniej ¶ciemniaæ nie potrafisz.

A kto jest twoim pryncypa³em? Bo ja takowego nie mam.

Nie wierz± ¿e te g³upoty na psp wklejasz sam od siebie. I zupe³nie za darmo.