Z這dziejski Orange!!!

Data: 2012-12-13 20:46:03
Autor: bmjr
Z這dziejski Orange!!!
皋na ma telefon na kart, Chcia貫m zmieni to na mix z wymian telefonu, bo
umowa sko鎍zy豉 si ju we wrze郾iu. Ju wcze郾iej kto z Orange dzwoni w
sprawie przed逝瞠nia umowy i z ofert nowego telefonu. 皋nie pasowa HTC
Cha Cha, ale okaza這 si, 瞠 nie maj go na magazynie ale pani z telefonu
powiedzia豉, 瞠 b璠zie monitorowa spraw i da zna, gdy si pojawi. Nie
da豉 zna i chyba ju nigdy nie da zna, bo chyba og鏊e go nie b璠zie w
ofercie, bo sami go wykasowali z oferty nawet sklepu internetowego. Przez
sklep internetowy Orange nie ma takiej opcji aby zmieni telefon na kart
na mix, a akoro jestem niezbyt sprawny fizycznie (po z豉maniu nogi) wi璚
zadzwoni貫m na og鏊n infolini Orange. W okolicach godziny 20-tej
wykona貫m chyba z 10 po陰cze na infolini og鏊n, z kt鏎ej prze陰czano
mnie na jakie tam inne numery. W ko鎍u dodzwoni貫m si jak mi si wydawa這
do kompetentnej osoby i rozpocz掖em rozmow o przed逝瞠niu umowy. Pani
zapyta豉 o PESEL, numer dowodu osobistego i inne pierdo造, pogadali鄉y
sobie o dw鏂h telefonach, z kt鏎ych mia貫m dokona wyboru i w ko鎍u gdy
wyboru dokona貫m ..... okaza這 si, 瞠 nie ma go na magazynie!!! Ale w
sklepie internetowym jest!!! Wi璚 pani powiedzia豉, 瞠 mnie prze陰czy na
sklep internetowy (wed逝g danych na stronie Orange czynny do 22-ej).
Prze陰czy豉 mnie, ale rozmowa zako鎍zy豉 si wys逝chiwaniem muzyczki.
Pr鏏owa貫m dzwoni na wszelkie dost瘼ne i podawane na stronie internetowej
numery telefon闚! Wsz璠zie s逝cha si durnowatej muzyczki! Nie chodzi mi o
t muzyczk, skoro dali pracownikom wolne, to powinni o tym powiedzie
abonentom. gdyby to by造 rozmowy darmowe, kicha bym na to, ale wed逝g ich
komunikat闚, kt鏎e dosta貫m po zako鎍zeniu wszystkich po陰cze straci貫m w
ci庵u p馧 godziny 15 ZΜTYCH POLSKICH na s逝chaniu francowatej muzyczki na
numerach obs逝gowych ORANGE!!! I nie za豉twi貫m NIC opr鏂z pos逝chania
muzyczki!!! Jak kto z Orange stwierdzi, 瞠 to k豉mstwo, ch皻nie s逝輳
wykazem rozm闚, bilingi maj sami, a wsz璠zie przypomina si o tym, 瞠
rozmowa jest nagrywana, MUZYCZKA TE??????

--
Z pozdrowieniami
bmjr49@op.pl

Data: 2012-12-13 22:21:32
Autor: JoteR
Z這dziejski Orange!!!
"bmjr" napisa:

皋na ma telefon na kart, [...] umowa sko鎍zy豉 si ju we wrze郾iu.

υjacie. Prepaid z umow terminow - takie rzeczy tylko w Orange.
No co za cios dla grupowych aposto堯w i trybun闚 ludu ;->
Musz przedefiniowa swoj teori niewolnictwa....

I nie za豉twi貫m NIC opr鏂z pos逝chania muzyczki!!!

Daj sobie na wstrzymanie. Bez telefon nic nie za豉twisz w tym przed鈍i徠ecznym amoku. Zadzwo na spokojnie w styczniu.

JoteR

Data: 2012-12-15 10:51:25
Autor: Trybun
Z這dziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-13 22:21, JoteR pisze:

υjacie. Prepaid z umow terminow - takie rzeczy tylko w Orange.

JoteR

Tak, by豉 to super opcja - mo積a by這 dosta telefon wart kilkaset z za z這t闚k, warunkiem by造 do豉dowania, kt鏎e klient tej sieci i tak robi.

Data: 2012-12-15 11:47:39
Autor: JoteR
Z這dziejski Orange!!!
"Trybun" napisa:

υjacie. Prepaid z umow terminow - takie rzeczy tylko w Orange.

Tak, by豉 to super opcja - mo積a by這 dosta telefon wart kilkaset z za z這t闚k, warunkiem by造 do豉dowania, kt鏎e klient tej sieci i tak robi.

No popatrz, zupe軟ie jak ja w abonamencie ;->

JoteR

Data: 2012-12-15 17:13:33
Autor: Trybun
Z這dziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-15 11:47, JoteR pisze:
"Trybun" napisa:

[...]

No, nie zupe軟ie - np. nie ma wymogu wypowiadania takiej umowy.

Data: 2012-12-15 17:51:01
Autor: JoteR
Z這dziejski Orange!!!

"Trybun" napisa:

No, nie zupe軟ie - np. nie ma wymogu wypowiadania takiej umowy.

Tak, wiem z wielu twoich post闚, 瞠 wykonanie najprostszej czynno軼i typu przelew czy wys豉nie listu wi捫e si dla ciebie z wielogodzinn mord璕, kt鏎 rekompesujesz sobie masowym wysy豉niem post闚 na Usenet. Dla wi瘯szo軼i jednak ludzi s to czynno軼i do嗆 prozaiczne, nie wymagaj帷e zaanga穎wania ca造ch swych zasob闚 fizycznych i intelektualnych.
A poza tym - po co wypowiada, skoro mo積a przed逝篡 na lepszych warunkach? ;->

JoteR

Data: 2012-12-15 19:41:20
Autor: Trybun
Z這dziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-15 17:51, JoteR pisze:

"Trybun" napisa:

[...]

Czyli ca貫 argumenty w twoim wykonaniu to atak na adwersarza?  Jest to poza tematyk grupy, ale Co odpowiem czym si r騜nimy - ja ceni sobie niezale積io嗆 a do granic mo磧iwo軼i, ty jak widz uwilbiasz nale瞠 do kogo. Ja takich co to wymy進li w umowach na termim wypowiadanie po sko鎍zonym okresie umowy normalnie utopi豚ym w szambie, a ty jak widz nie mia豚y nic przeciwko temu 瞠by z takimi wypowiedzeniami sta w kolejce w sklepie operatora nawet z ty趾iem pomalowanym zielon farbk, a samo wypowiedzenie zanie嗆 w z瑿ach. Powiedz dlaczego masz mi za z貫 to 瞠 ja firm z kt鏎 podpisuj umow chc zna tylko w momencie podpisywania umowy?

Dla wi瘯szo軼i ludzi? Dla wi瘯szo軼i ludzi konieczno嗆 wypowiadania um闚 po zako鎍zeniu ich termin闚 jest to tak samo jak i dla mnie - kapitalistyczna patologia, jawne sq*two w bia造 dzie. Niestety, populacja ludzka sk豉da si r闚nie z bezkrytycznych niewolnik闚, kt鏎zy to bez s這wa protestu spe軟iaj absurdalne zachcianki innych.

Data: 2012-12-15 20:23:52
Autor: JoteR
Z這dziejski Orange!!!
"Trybun" napisa:

Czyli ca貫 argumenty w twoim wykonaniu to atak na adwersarza?

Tak, bo najpierw trzeba zlikwidowa przyczyn (w tym przypadku twoje - mam nadziej, 瞠 chwilowe - zidiocenie), dopiero potem skutki.

- ja ceni sobie  niezale積io嗆 a do granic mo磧iwo軼i,
ty jak widz uwilbiasz nale瞠 do kogo.

Przepraszam, to jednak trwa貫 jest.
Twoje zidiocenie, dla jasno軼i.

Ja takich co to wymy進li w umowach na termim wypowiadanie
po  sko鎍zonym okresie umowy normalnie utopi豚ym w szambie,
a ty jak widz nie mia豚y nic przeciwko temu

....瞠by w razie niedotrzymania (z r騜nych przyczyn, czasem niezale積ych ode mnie) terminu przed逝瞠nia nie zosta z g逝chym telefonem. Zreszt, ja zazwyczaj nie mam a takich psychofizycznych problem闚 jak ty, 瞠by w odpowiednim terminie przed逝篡 umow. P:rzed逝篡, nie wypowiedzie, bo niby czemu?

瞠by z takimi wypowiedzeniami sta w kolejce w sklepie operatora
nawet z ty趾iem pomalowanym zielon farbk, a samo wypowiedzenie
zanie嗆 w z瑿ach.

Ponownie przepraszam. To nie jest trwa貫, to jest post瘼uj帷e.
Twoje zidiocenie, dla jasno軼i.

Powiedz dlaczego masz mi za z貫 to 瞠 ja firm z kt鏎 podpisuj umow
chc zna tylko w momencie podpisywania umowy?

Gdy, m鎩 drogi idyjoto, zawarcie umowy (czynno嗆 cywilnoprawna, z kt鏎 b璠ziesz mia chc帷 niechc帷 do czynienia w doros造m  篡ciu), nak豉da na obie strony pewne obowi您ki. A z tego co napisa貫 powy瞠j wynika, 瞠 wyobra瘸sz to sobie tak, 瞠 wpada si do salonu, co tam podpisuje i spierdala ze smartfonem za z這t闚kie. Doro郾ij.

Dla wi瘯szo軼i ludzi? Dla wi瘯szo軼i ludzi konieczno嗆 wypowiadania um闚 po zako鎍zeniu ich termin闚 jest to tak samo jak i dla mnie - kapitalistyczna patologia, jawne sq*two w bia造 dzie.

Wi璚 nie podpisuj tego, co ci nie odpowiada. Ale nie wyzywaj ludzi zdolnych wzi望 na siebie odpowiedzialno嗆 za sw鎩 podpis i wywi您a si z podpisanej umowy od niewolnik闚.

Niestety,  populacja ludzka sk豉da si r闚nie z bezkrytycznych niewolnik闚,
kt鏎zy to bez s這wa protestu spe軟iaj absurdalne zachcianki innych.

Po raz ostatni przepraszam. to nie jest post瘼uj帷e, to jest galopuj帷e.

Data: 2012-12-15 15:09:07
Autor: Pszemol
Z這dziejski Orange!!!
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:50ccce5b$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
Przepraszam, to jednak trwa貫 jest.
Twoje zidiocenie, dla jasno軼i.
[...]
[...]

Jakie problemy w domu i tu przyszed貫 si wy篡wa?

Data: 2012-12-16 12:49:56
Autor: JoteR
Z這dziejski Orange!!!
"Pszemol" napisa:

[...]

A ty co? Razem z koleg Trybunem Ludu smarujecie si nawzajem t zielon farbk po ty趾ach? W sumie, tyle razy by貫 ju tu kopany w sempitern, 瞠 mo瞠 i ta farbka przynosi ci ulg, ale 瞠by tak publicznie... ;-/

JoteR

Data: 2012-12-16 08:00:56
Autor: Pszemol
Z這dziejski Orange!!!
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:50cdb56d$0$1298$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisa:

[...]

I znowu chamskie i wulgarne odzywki...
Nie znam kolegi Trybuna i nie jest istotne kim jest - nie podoba mi si
Twoje zachowanie na tej grupie i niski poziom kultury jaki prezentujesz.
Kiedy my郵a貫m 瞠 jako mnie personalnie atakujesz, ale widz 瞠
po prostu jeste niewychowanym chamem spod budki z piwem i taki
styl po prostu stosujesz do wszystkich.

Data: 2012-12-16 20:18:36
Autor: Trybun
Z這dziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 12:49, JoteR pisze:

[...]

Jaka irracjonalna z這嗆 przez ciebie przemawia, 瞠 nie liczy si dla ciebie ani forma ani tre嗆. - Przemol kopany??  - Przecie to On rozdaje kopniaki argumentami.. Tak, JoteR s to kopniaki z這穎ne z merytorycznych argument闚.

Data: 2012-12-16 20:17:41
Autor: Trybun
Z這dziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-15 20:23, JoteR pisze:
"Trybun" napisa:

[...]

Widz 瞠 nic z tego co napisa貫m nie teafi這 do zniewolonego umys逝, ale dosy nauki w moim wykonaniu - pozosta w swoim kokoniku zniewolony i dobrze si w tym czuj. Tego w豉郾ie ci 篡cz. W sumie przecie co cz這wiek to inny wymiar szcz窷cia, - niekt鏎zy bez zale積o軼i wobec innych nigdy nie zaznaj tego co jest nazywane szcz窷ciem. Jednak proponuj podchodzi z wi瘯szym zrozumieniem do szcz窷cia innych, - np. tych co to nie lubi mie czyjego bata nad g這w.

Data: 2012-12-16 10:06:54
Autor: John Ko豉lsky
Z這dziejski Orange!!!

U篡tkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com>

Dla wi瘯szo軼i ludzi? Dla wi瘯szo軼i ludzi konieczno嗆 wypowiadania um闚 po zako鎍zeniu ich termin闚 jest to tak samo jak i dla mnie - kapitalistyczna patologia, jawne sq*two w bia造 dzie. ...

Takie umowy. Ja tam m闚i, 瞠 pseudoumowy bo klient tylko przyst瘼uje do nich a nie ustala z dostawc obustronnie interesuj帷ych warunk闚. Zabezpieczenie dzia豉nia us逝gi po ustalonym okresie promocji nie jest jak捷 specjalnie z陰 rzecz o ile jest dobrowolne i nie trwa wiecznie. Spo貫cze雟two s豉bo zorganizowane jest, by np eliminowa umowy nie daj帷e takiego wyboru. Zreszt dyktat spo貫cze雟twa te nie ma sensu, musi by jaka r騜norodno嗆 um闚 by mog造 jednemu pasowa te a innemu inne. Swoboda zawierania um闚 jest w tym sensie dobra. Generalnie, brakuje konkurencji by takie umowy pojawi造 si na rynku. Nieliczni dostawcy trzymaj "sztam" np nie oferuj帷 klientom indywidualnym sta貫go adresu IP.

Data: 2012-12-16 13:23:52
Autor: J.F.
Z這dziejski Orange!!!
Dnia Sun, 16 Dec 2012 10:06:54 +0100, John Ko豉lsky napisa(a):
[...]

A gdzie tak nie ma ? Wstajesz rano, jesz sniadanie ... chlebek mozesz kupic
taki jaki sklep sprzedaje. Wsiadasz do samochodu - wyrob seryjny.
Jedziesz do pracy ... no, jak nie lubisz "u nas pracuje sie od 7 do 15", to
zawsze mozesz wlasna firme zalozyc.
Nie wiem co tam robisz, czy zawsze klienta sluchacie i negocjujecie
obustronnie warunki, czy "widzi pan co sprzedajemy, placi pan czy d*
zawraca" ?
Zabezpieczenie dzia豉nia us逝gi po ustalonym okresie promocji nie jest jak捷 specjalnie z陰 rzecz o ile jest dobrowolne i nie trwa wiecznie.

Otoz to - nie jest zle. Znacznie gorzej bysmy pewnie kleli jakby telefon
przestal dzialac, bo umowa sie skonczyla. Ale ja nie mialem czasu
przedluzyc ... g* nas to obchodzi. Nie, tego bysmy nie uslyszeli, do BOK
przeciez tez sie nie mozna dodzwonic :-)

A wypowiedziec przeciez zawsze mozna.

[...]

Przeciez tylko w Plusie nie mozesz zlozyc wypowiedzenia od razu przy
podpisaniu umowy :-)

Nieliczni dostawcy trzymaj "sztam" np nie oferuj帷 klientom indywidualnym sta貫go adresu IP.

Dla wszystkich chetnych adresow nie starczy :-)

J.

Data: 2012-12-16 23:55:05
Autor: John Ko豉lsky
Z這dziejski Orange!!!

U篡tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

A gdzie tak nie ma ?

W przestrzeni euklidesowej

Wstajesz rano, jesz sniadanie ... chlebek mozesz kupic
taki jaki sklep sprzedaje.

A to wcale nie wygl康a tak, jak piszesz. Ka盥y sklep ma pieczywo przynajmniej z dwu piekarni. Konkurencja mi璠zy sklepami jest du瘸, nawet w wiejskiej dziurze 700 mieszka鎍闚 jest kilka sklep闚, kt鏎ych relacje z klientami s bli窺ze ni kilku na krzy dostawc闚 internetu czy sieci kom鏎kowych. I 瘸den z tych sklep闚 nie zawiera umowy na dostarczanie chleba wymagaj帷ej wymawiania :-)

[...]

No wi璚 ... ja wcale nie chc negocjowa um闚 bo bym si w tym nie po豉pa, ale te z braku innych nie chc przyjmowa takich, kt鏎e s dla mnie najzwyczajniej niekorzystne. Ty chcesz ?

[...]

No nie, niejeden klnie jak mu si przed逝篡 umowa na rok.

Ale ja nie mialem czasu
przedluzyc ... g* nas to obchodzi. Nie, tego bysmy nie uslyszeli, do BOK
przeciez tez sie nie mozna dodzwonic :-)

A wypowiedziec przeciez zawsze mozna.

No w豉郾ie nie.

[...]

Jak to ?

Nieliczni dostawcy trzymaj "sztam" np
nie oferuj帷 klientom indywidualnym sta貫go adresu IP.

Dla wszystkich chetnych adresow nie starczy :-)

Ustalmy, 瞠 dla ch皻nych cz瘰to wystarczy這by przekierowanie jednego portu np przez to automatyczne otwieranie windows, ale takiego przekierowania te nie mog kupi bo wszyscy okoliczni dostawcy nie oferuj klientowi detalicznemu. To jest 鄉ier normalnego internetu, przekszta販enie go w wy陰cznie komercyjne medium pod dyktatem dostawc闚.

Data: 2012-12-16 20:16:14
Autor: Trybun
Z這dziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 10:06, John Ko豉lsky pisze:

[...]

Tu ju nie chodzi o to 瞠 to nie s umowy a normalne kontrakty. Ale po diab豉 kto mi grozi karami gdy po sko鎍zonym terminowym kontrakcie (umowie) nie z這輳 wypowiedzenia?
  Spo貫cze雟two ma do swojej dyspozycji ca陰 armi dobrze op豉canych, r騜nych "rzecznik闚". Tak wi璚  rzecznik praw konsumenta do dymisji, poniewa nie interweniuje a prawa konsumenta s 豉mane. Pewnie ta 豉jza siedzi w kieszeni u kapitalist闚 skoro nie widzi nic z貫go w takim formu這waniu um闚.

Data: 2012-12-16 21:00:04
Autor: JoteR
Z這dziejski Orange!!!
"Trybun" napisa:

Tu ju nie chodzi o to 瞠 to nie s umowy a normalne kontrakty.
Ale po diab豉 kto mi grozi karami gdy po sko鎍zonym terminowym
kontrakcie (umowie) nie z這輳 wypowiedzenia?

Konkrety poprosz. Kto i w jakiej wysoko軼i nalicza ci kary za niez這瞠nie wypowiedzenia.

JoteR

Data: 2012-12-17 14:28:03
Autor: Trybun
Z這dziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 21:00, JoteR pisze:
"Trybun" napisa:

[...]

W豉郾ie trzeba by dopiero z tym zaeksperymentowa, ba tak w sumie nie wiadomo jakie kary groz gdy po zako鎍zeniu kontraktu po prostu wymazujesz firm z pami璚i, masz gdzie ich rachunki kt鏎e niew徠pliwie b璠 nadal przysy豉. .. Na razie nie spotka貫m nikogo kto to wypraktykowa - po sko鎍zonej umowie wszyscy jak barany (陰cznie ze mn) z這篡li wypowiedzenia.

Data: 2012-12-17 17:04:53
Autor: JoteR
Z這dziejski Orange!!!
"Trybun" napisa:

[...]

Bo to de facto nie s umowy terminowe, cho de iure s. Terminowy jest tylko tzw. Okres Zastrze穎ny, przez kt鏎y ty zobowi您any jeste utrzyma aktywny numer, a ONI zobowi您uj si podlicza ci wg "promocyjnie" ;-> Jedyn "kar" za niez這瞠nie wypowiedzenia lub przed逝瞠nia umowy w stosownym terminie jest nag造 przeskok na cennik og鏊ny (cz瘰to dro窺zy od taryfy "promocyjnej") i brak "bonus闚" (je郵i by造). P豉ci jednako trzeba, pakta s serwanta.
Za "kar" mo積a od biedy uzna np. praktyki Vectry (operator TV), kt鏎a po up造wie 2-letniego okresu zastrze穎nego automagicznie dok豉da nast瘼ny 6-miesi璚zny, w czasie kt鏎ego teoretycznie nic nie mo積a zrobi. Praktycznie mo積a, co sam wypraktykowa貫m. Nale篡 uwa積ie przyjrze si aktualnym regulaminom operator闚, czy nie p鎩d przypadkiem w ich 郵ady.
Mnie to co prawda zwisa i powiewa, bo posiadaj帷 wszak mentalno嗆 niewolnika, sam dobrowolnie p鎩d w styczniu zaku si w kajdany.

JoteR

Data: 2012-12-17 17:46:10
Autor: J.F
Z這dziejski Orange!!!
U篡tkownik "JoteR"  napisa w wiadomo軼i grup
Bo to de facto nie s umowy terminowe, cho de iure s. Terminowy jest

A to zalezy, bo w Erze jak najbardziej pisali, a pewnie i pisza "umowa zawarta na okres bezterminowy w taryfie X, przez okres NN miesiecy obowiazuje taryfa promocyjna Y". I dalej zobowiazania.

Poza tym nie wiem czy termin "de iure" by tu pasowal, bo z mocy KC nalezy przeanalizowac umowe i ustalic ze naprawde jest ona bezterminowa, nawet jesli jest to "umowa terminowa, automatycznie przedluzana po zakonczeniu"

Za "kar" mo積a od biedy uzna np. praktyki Vectry (operator TV), kt鏎a po up造wie 2-letniego okresu zastrze穎nego automagicznie dok豉da nast瘼ny 6-miesi璚zny, w czasie kt鏎ego teoretycznie nic nie mo積a zrobi.

I nikt tego jeszcze nie zlozyl do sadu konsumenckiego ?

J.

Data: 2012-12-17 18:40:03
Autor: JoteR
Z這dziejski Orange!!!
"J.F" napisa:

[...]

Takie buty... Bo u mnie w umowie z P4 z 2009 r.jest wpisane wprost:
"UMOWA O 名IADCZENIE USΣG TELEKOMUNIKACYJNYCH"
" [...]"
"czas trwania umowy (w miesi帷ach)    24"
Czyli de iure jest terminowa. Dalsz analiz nale瘸這by przeprowadzi z Regulaminem 安iadczenia Us逝g Telekomunikacyjnych w r瘯u, ale kto by tam zawraca sobie g這w czytaniem tekstu d逝窺zego ni przeci皻na pysk闚ka w Usenecie ;->

[...]

Liwiusz? 砰jesz? Jeste tam gdzie?

[...]

Jakby chocia cz窷 na這穎nej ewentualnie kary posz豉 na moje konto, to ju bym si rozgl康a za jakim najmimord ;->

JoteR

Data: 2012-12-23 15:36:27
Autor: Trybun
Z這dziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-17 17:04, JoteR pisze:
"Trybun" napisa:

[...]

De facto zar闚no w mediach (jako reklama), jak i p騧niej w salonach jest m闚ione o umowach terminowych.. Dopiero po ca趾owitym przeczytaniu i zrozumieniu nieraz kompletnego be趾otu tzw. umowy, kt鏎y w co drugim zdaniu odnosi si do aneksu pisanego drukiem kt鏎y trzeba czyta lup, albo do regulaminu na stronie www mo積a si dowiedzie 瞠 niewolnikiem staje si klient nie tylko na okre郵ony termin.

Wiem 瞠 Tobie to powiewa i zwisa, - jeste na tyle m這dy 瞠 nie potrzebujesz okular闚 i na bierz帷o obeznany z takim q**twem firm. Ale we r闚nie pod uwag tych ordynarnie naci庵anych/oszukiwanych staruszk闚.. Co im proponujesz na takie sq**雟two us逝godawc闚 - do salonu maj przychodzi z prawnikami bo  jaka kapitalistyczna kanalia zaraz za 瞠ruje na ich niewiedzy i naiwno軼i??

Data: 2012-12-23 17:09:30
Autor: JoteR
Z這dziejski Orange!!!
"Trybun" napisa:

[...]

Tak, nie potrzebuj okular闚, aby dostrzec obrzydliwy gwa速 na j瞛yku polskim.

we r闚nie pod uwag tych ordynarnie naci庵anych/oszukiwanych staruszk闚.. Co im proponujesz na takie sq**雟two us逝godawc闚
- do salonu maj przychodzi z prawnikami

Nie, oni tam przychodz dobrowolnie i dobrowolnie podpisuj sta貫 umowy, bo tak robili ca貫 篡cie - z PPTiT, z elektrowni, gazowni, oraz - o zgrozo - regularnie p豉c abonament RTV. Bardziej sobie ceni sta這嗆 us逝g ni groszowe (o ile w og鏊e jakiekolwiek) oszcz璠no軼i wymagaj帷e wielogodzinnego studiowania i por闚nywania faktycznie niezrozumia造ch dla nich taryf i regulamin闚 prepaid.

bo  jaka kapitalistyczna kanalia zaraz za 瞠ruje na ich niewiedzy i naiwno軼i??

Pr鏏ujesz mnie obej嗆 z lewej strony? ;->
I kto tu jest m這dy? ;->

JoteR

Data: 2012-12-23 18:10:20
Autor: J.F.
Z這dziejski Orange!!!
Dnia Sun, 23 Dec 2012 15:36:27 +0100, Trybun napisa(a):
[...]

Ale o co chodzi - umowy nie mozna rozwiazac czy co ? Owszem, kiedys sie wscieklem na t-mobile, bo to "okres rozliczeniowy sie
konczy 20.06, pan przyszedl 25.06, a umowa trwa do konca nastepnego okresu
rozliczeniowego, a wiec to 20.08" ... a wszystko przy zmianie z TT-fon na
zwykly TT..

[...]

Ale o co chodzi - zapisy na razie wzglednie normalne ... tu juz gorsi sa ci
od konkursow po 4.92 dziennie czy od "juz wygrales".

J.

Data: 2012-12-23 22:22:11
Autor: John Ko豉lsky
Z這dziejski Orange!!!

[...]

瞠 na kolejny rok, o to chyba chodzi這

Data: 2012-12-16 21:18:18
Autor: Bydl
Zodziejski Orange!!!
On 2012-12-16 20:16:14 +0100, Trybun <rg@yahuoo.com> said:

Ale po diab豉 kto mi grozi karami gdy po sko鎍zonym terminowym kontrakcie (umowie) nie z這輳 wypowiedzenia?

1. je郵i podpisujesz umow, to znaczy, 瞠 si zgadzasz z jej warunkami.
2. je郵i nie trzymasz siwarunk闚 umowy, to jeste w najlepszym przypadku: nierozs康ny...
;>

--
Bydl

Data: 2012-12-16 21:26:17
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 21:18, Bydl pisze:
1. jeli podpisujesz umow, to znaczy, 髒e si zgadzasz z jej warunkami.

Teoretycznie. W USA daoby si pewnie zaskar髒y i wygra, bo bya sporzdzona jzykiem zbyt technicznym i nie wszystko mo髒na byo w peni zrozumie.

2. jeli nie trzymasz si warunk籀w umowy, to jeste w najlepszym
przypadku: nierozsdny...

Ja si raz przestaem trzyma, jak kurier stwierdzi, 髒e dana ulica nie istnieje, obsuga klienta w Play nagle zamilka, a ja nie miaem czasu i ochoty na a髒enie po salonach. Umowa zerwana, gro髒enie sdem, na co czekaem, bo spraw bym pewnie wygra, ale s-syny zapisali mnie 'tylko' do KRD.

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-17 14:27:04
Autor: Trybun
Z這dziejski Orange!!!
On 2012-12-16 20:16:14 +0100, Trybun <rg@yahuoo.com> said:

[...]

1/Nie ma alternatywy, - mo瞠my tylko z這篡 podpis pod dyktatem, albo nie mie us逝gi. Od tego 瞠by umowa mia豉 r璚e i nogi i nie by豉 normalnym dyktatem, my konsumenci mamy podobno rzecznika, na urz康 kt鏎ego p豉cimy daniny w podatkach.
2/A tak odwa積y to ja nie jestem, ale nikt mi nie zabroni napi皻nowa q**twa publicznie.

Data: 2012-12-17 15:25:19
Autor: Bydl
Zodziejski Orange!!!

On 2012-12-16 20:16:14 +0100, Trybun <rg@yahuoo.com> said:

[...]

Masz. Zawsze jest jaka. :-) Ale tu chodzi o to, 瞠 NIC nie mo瞠 ci zaskoczy, bo przed podpisaniem umowy j czyta貫, wi璚 wiedzia貫 na co sigodzisz. I tu idziemy do punktu drugiego...

2/A tak odwa積y to ja nie jestem, ale nikt mi nie zabroni napi皻nowa q**twa publicznie.

Ale pi皻nuj - ale nie oskar瘸j sio to, 瞠 najpierw si zgodzi貫 na dane rozwi您anie, a potem ci ono zakoczy這.
Bo to chluby nie niesie...

======================================================================================
Teoria:
- czytasz opis us逝gi, jej regulamin, zgadzasz si na wszystkie warunki - obstalowujesz i p豉cisz.
- czytasz opis us逝gi, jej regulamin, nie zgadzasz si na wszystkie warunki - nie obstalowujesz i szukasz dalej.

Praktyka:
- chcesz co, p豉cisz i podpisujesz, po jakimczasie dowiadujesz si co podpisa貫...
--
Bydl

Data: 2012-12-23 15:38:29
Autor: Trybun
Z這dziejski Orange!!!

-
[...]

Nie ma, 陰cza radiowe s limitowane i przyznane kilku operatorom. Chcesz mie telefon, czy mobilny net, a wi璚 nie masz wyboru - nie ma alternatywy - musisz zaakceptowa ich dyktat.. Moim zdaniem jest to niedopuszczalne q*two, 瞠 na takie monopolistyczne praktyki zezwalaj im "nasi" rzecznicy, takie czyli podpisujesz wy鈔ubowany dyktat, albo zostajesz z niczym.

Nie siebie oskar瘸m i pi皻nuje. Terroryzmowi monopolistycznych kapitalist闚 m闚i NIE!

Praktyka

Nie mam wyboru,  to jeden kapitalistyczny kartel - wszyscy operatorzy dyktuj takie same warunki. Zaw豉szczyli eter i s panami naszego zaistnie w sieci b康 nie.

Data: 2012-12-17 17:54:51
Autor: J.F
Z這dziejski Orange!!!
U篡tkownik "Trybun"  napisa w wiadomo軼i grup
[...]

Ale rzecznik nie zmienia kwestii dyktaktu, tylko co najwyzej dba o to zeby warunki dyktowane byly znosne.

I paradoksalnie to moze nawet lepiej niz mialoby sie okazac ze "z kazdym klientem negocjujemy indywidualnie, ale nie mniej niz ..".

J.

Data: 2012-12-23 15:39:17
Autor: Trybun
Z這dziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-17 17:54, J.F pisze:
[...]

Mylisz si, byli ju rzecznicy kt鏎zy potrafili opr鏂z wymogu zmiany regulaminu na這篡 r闚nie spor kar na monopolist.

Data: 2012-12-23 17:17:24
Autor: JoteR
Z這dziejski Orange!!!
"Trybun" napisa:

Mylisz si, byli ju rzecznicy kt鏎zy potrafili opr鏂z wymogu
zmiany regulaminu na這篡 r闚nie spor kar na monopolist.

O w豉郾ie, ile z tych niebotycznych kar zosta這 faktycznie zap豉conych? ;->

JoteR

Data: 2012-12-23 18:01:43
Autor: J.F.
Z這dziejski Orange!!!
Dnia Sun, 23 Dec 2012 15:39:17 +0100, Trybun napisa(a):
[...]

Ale ciagle nie zazadali zniesienia regulaminu i negocjowania warunkow
indywidualnie ...
Wiec ciagle jest to forma dyktatu - my oferujemy takie warunki, a Ty
szanowny kliencie zgadzasz sie lub nie ...

J.

Data: 2012-12-16 13:07:37
Autor: J.F.
Z這dziejski Orange!!!
Dnia Sat, 15 Dec 2012 11:47:39 +0100, JoteR napisa(a):
"Trybun" napisa:
υjacie. Prepaid z umow terminow - takie rzeczy tylko w Orange.

Nie tylko, wszyscy tak maja :-)

Tak, by豉 to super opcja - mo積a by這 dosta telefon wart kilkaset z za z這t闚k, warunkiem by造 do豉dowania, kt鏎e klient tej sieci i tak robi.
No popatrz, zupe軟ie jak ja w abonamencie ;->

I wygadywales wszyskie minuty za ktore zaplaciles ?

J.

Data: 2012-12-16 13:21:49
Autor: JoteR
Z這dziejski Orange!!!
"J.F." napisa:

I wygadywales wszyskie minuty za ktore zaplaciles ?

A vice-versa? ;->

JoteR

Data: 2012-12-16 13:43:08
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 13:21, JoteR pisze:
"J.F." napisa:

I wygadywales wszyskie minuty za ktore zaplaciles ?

A vice-versa? ;->

Ale w abonamencie Orange niewykorzystane minuty przecie髒 przechodz na nastpny miesic. W Play szy w kosmos...

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-16 14:52:29
Autor: JoteR
Zodziejski Orange!!!
"$heikh el $hah" napisa:

I wygadywales wszyskie minuty za ktore zaplaciles ?

A vice-versa? ;->

Ale w abonamencie Orange

Mowa o mixie. Pogubie si.

niewykorzystane minuty przecie髒 przechodz na nastpny miesic.

Naprawd? Nie chce mi si weryfikowa ka髒dej postawionej tu tezy, wic wypadaoby przytoczy tu odpowiedni punkt stosownego regulaminu.

W Play szy w kosmos...

W mixie niewykorzystane minuty si kumuluj, przedu髒ajc okres "niewolnictwa". No bo jak tu si (w ramach owej rzekomej wolnoci) przenie, skoro skarbonka pka w szwach? ;->

JoteR

Data: 2012-12-16 15:18:46
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 14:52, JoteR pisze:
Naprawd? Nie chce mi si weryfikowa ka髒dej postawionej tu tezy, wic
wypadaoby przytoczy tu odpowiedni punkt stosownego regulaminu.

Nie chce mi si gmera w regulaminie, ale na koncie www widz wyra驕nie trzy rubryki odnonie stanu konta:
"poprzedni okres | bie髒cy okres | suma"
No i sum mam: "360 min. 12 s".
6 godzin gadania? Jak specjalnie nie baluj, to normalnie (bezporednio), na co dzie, w miesic tyle nie wygadam, a co dopiero przez telefon. ;) Chocia髒 pierwsza lepsza kobieta pewnie potrafiaby to wykorzysta w 3 dni. :D

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-16 16:57:43
Autor: JoteR
Zodziejski Orange!!!
"$heikh el $hah" napisa:

Naprawd? Nie chce mi si weryfikowa ka髒dej postawionej tu tezy,
wic wypadaoby przytoczy tu odpowiedni punkt stosownego regulaminu.

Nie chce mi si gmera w regulaminie,

Mnie si chciao, chocia髒 nie jestem abonentem Orange, i w regulaminach aktualnych taryf natknem si tylko na stwierdzenie, 髒e dane pakietowe *nie przechodz* na nastpny okres rozliczeniowy. O minutach zawartych w abonamencie ani sowa. Z ciekawoci zadzwoniem nawet do pomaraczowego BOK-u, ale po kilkuminutowym suchaniu muzyczki odechciao mi si szuka i tam informacji.

ale na koncie www widz wyra驕nie trzy rubryki odnonie stanu konta:
"poprzedni okres | bie髒cy okres | suma"
No i sum mam: "360 min. 12 s".

Ale jaka taryfa/promocja? Czy naprawd wszystkie istotne informacje trzeba wyciga z interlokutor籀w na si? Jako dywagacje na tematy og籀lne a zwaszcza personalne przychodz dyskutantom bez trudu, ale wykrztuszenie merytorycznych informacji bez wiecenia lamp w oczy - jako ci髒ko.
Poniewa髒 na grupie stosunkowo czsto pojawiay si informacje, 髒e w 髒adnym w miar aktualnym abonamencie (wyjwszy plusian Elastyczn) minuty *nie przechodz* na nastpny okres rozliczeniowy - poprosz nazw taryfy. Mo髒e uda si obali kolejny mit.

JoteR

Data: 2012-12-16 20:56:10
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 16:57, JoteR pisze:
Ale jaka taryfa/promocja?

Promocja taka, 髒e z Orange mamy w domu r籀wnie髒 internet, telefon (voip), telewizj, ale z tego tytuu mam tylko promocj "Orange Open", kt籀ra si ogranicza do -12,50 z od rachunku za telefon (kom.).
Zreszt patrz sam: http://i48.tinypic.com/2rwnc7n.png

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-16 21:06:59
Autor: JoteR
Zodziejski Orange!!!
"$heikh el $hah" napisa:

[...]

Mo髒e jeszcze raz, powoli i wyra驕nie:
Poprosz o odnonik do taryfy dla usugi telefonii kom籀rkowej w Orange, w kt籀rej niewykorzystane minuty zawarte w abonamencie przechodz na nastpny miesic.

JoteR

Data: 2012-12-16 21:19:22
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 21:06, JoteR pisze:
[...]

Zrozumiaem za pierwszym. Regulaminu nie czytaem i czyta mi si nie chce. Masz screena. Masz czas? To prowad驕 sobie ledztwo we wasnym zakresie.

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-16 21:36:08
Autor: JoteR
Zodziejski Orange!!!
"$heikh el $hah" napisa:

Zrozumiaem za pierwszym. Regulaminu nie czytaem i czyta mi
si nie chce. Masz screena. Masz czas? To prowad驕 sobie ledztwo
we wasnym zakresie.

Ani mi si ni. To ty masz udowodni, 髒e - cytuj:
"Ale w abonamencie Orange niewykorzystane minuty przecie髒 przechodz
na nastpny miesic."
Dop籀ki tego nie uczynisz, przyjmuj robocz hipotez, 髒e zegae.

JoteR

Data: 2012-12-16 21:45:30
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 21:36, JoteR pisze:
"$heikh el $hah" napisa:

[...]

Zegaem, a screen jest fake? To mnie ubawie. :)

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-16 23:14:51
Autor: JoteR
Zodziejski Orange!!!
"$heikh el $hah" napisa:

[...]

Tak, screen jest "fake" a ty napisae bzdur i zamiast po msku si do tego przyzna, pszemolisz jak dzieciak. Link do regulaminu poprosz. Dop籀ki tego nie uczynisz - nie jeste partnerem do merytorycznej dyskusji.

JoteR

Data: 2012-12-16 23:31:40
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 23:14, JoteR pisze:
"$heikh el $hah" napisa:

[...]

Zrobibym zdjcie ekranu, ale pewnie zaraz by napisa, 髒e to zdjcie zmontowanego screena...

We驕 mo髒e odejd驕 na chwil od komputera, wyjd驕 na pole/dw籀r si dotleni, bo najwyra驕niej Tw籀j m籀zg przestawi si w tryb oszczdzania energii. Screen nie by ruszany, bo nie mam 髒adnych powiza z Orange. Nawet opisywaem gdzie, jak to mnie chcieli na samym pocztku wyrucha na ~110 z (opata aktywacyjna, kt籀rej miao nie by i co tam jeszcze). A fakty s takie, jakie mo髒esz z niego wyczyta. Dla mnie EOT.

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-17 00:56:23
Autor: JoteR
Zodziejski Orange!!!
"$heikh el $hah" napisa:

[...]

Napisaem wyra驕nie: nazw taryfy i link do regulaminu poprosz.
Dop籀ki tego nie uczynisz  - nie jeste partnerem do merytorycznej dyskusji.
驍eby nie powiedzie dosadniej.

JoteR

Data: 2012-12-17 01:17:23
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-17 00:56, JoteR pisze:
Napisaem wyra驕nie: nazw taryfy i link do regulaminu poprosz.

A numeru buta nie chcesz? I frytek do tego? Tanio cipo licz...

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-23 18:39:50
Autor: z
Z這dziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 16:57, JoteR pisze:
Mnie si chcia這, chocia nie jestem abonentem Orange, i w regulaminach
aktualnych taryf natkn掖em si tylko na stwierdzenie, 瞠 dane pakietowe
*nie przechodz* na nast瘼ny okres rozliczeniowy. O minutach zawartych w
abonamencie ani s這wa. Z ciekawo軼i zadzwoni貫m nawet do pomara鎍zowego
BOK-u, ale po kilkuminutowym s逝chaniu muzyczki odechcia這 mi si szuka
i tam informacji.

Sko鎍zy貫m p馧 roku temu umow 3 letni w kt鏎ej mia貫m przechodzenie nawet na 2 kolejne miesi帷e. Wykorzystywane by造 najpierw te najstarsze minuty. Teraz chyba ju takich prezent闚 nie daj.
http://www.orange.pl/kid,4000377493,id,4000377569,title,Dluzszy-Kapital-Zlotowek-prezent-na-zawsze,article.html http://tiny.pl/hkzkc

Data: 2012-12-15 12:42:58
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-13 22:21, JoteR pisze:
ojacie. Prepaid z umow terminow - takie rzeczy tylko w Orange.

Te 'miksy na kart' miay chyba wszystkie trzy (籀wczenie) sieci.
No i niby mieszne, ale mo髒e tam chodzio o jaki kruczek prawny i ta oferta bya kierowana do modzie髒y, kt籀ra abonamentu by nie dostaa?
Inaczej to nic innego jak abonament, tylko faktura chyba nie przychodzi?

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-15 13:01:44
Autor: ronel
Zodziejski Orange!!!

U髒ytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisa w wiadomoci news:50cc623d$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Majc szmal moge zmiksowa cay dug w jeden miesic, a z abonamentu ju髒 tak atwo si nie wykrci, nie wiem ile wynosi kara za zerwanie?

Data: 2012-12-15 13:28:55
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-15 13:01, ronel pisze:

[...]

A po co zrywa? W Play dao si wpaci 24 x kwota abonamentu i o ile by si jej nie przekraczao, wychodzioby w gruncie rzeczy na to samo (jedyny ew. problem to chyba ch przeniesienia numeru).
A co do kary umownej za zerwanie obecnie same kary s niskie, ale dochodzi kwota ulgi za urzdzenie i jak si wzio co drogiego za 1 z, to wci髒 wesoo nie wyglda. Tzn. wci髒 tak wesoo jak cyrograf.

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-15 13:40:04
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-15 13:28, $heikh el $hah pisze:
[...]

PS Jak kto mi pisze, 髒e nie mo髒e zadzwoni, bo nie ma nic na koncie, czy co podobnego, to mi si rage mode zacza. Prepaidy s dobre jako drugi numer albo po prostu dla dzieciak籀w, modzie髒y i ew. senior籀w.

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-15 15:11:07
Autor: Pszemol
Zodziejski Orange!!!
"$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote in message news:50cc6f9f$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
PS Jak kto mi pisze, 髒e nie mo髒e zadzwoni, bo nie ma nic na koncie, czy co podobnego, to mi si rage mode zacza. Prepaidy s dobre jako drugi numer albo po prostu dla dzieciak籀w, modzie髒y i ew. senior籀w.

I turyst籀w :-P

Jaki niecierpliwy i niewyrozumiay jeste...

Data: 2012-12-15 23:36:04
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-15 22:11, Pszemol pisze:
Jaki niecierpliwy i niewyrozumiay jeste...

Wyrozumiay to ja mog by dla jakie fajnej licealistki, kt籀rej sam bym kupi jaki telefon za st籀wk, starter z Orange 髒eby m籀c do niej dzwoni (czciej: 'oddzwania') bez ogranicze. Ale jak mi (pracujcy) kumpel pisze, 髒e mo髒e pisa tylko SMS-y, bo nie ma nic na koncie, to zrozumie tego nie potrafi.

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-15 21:36:12
Autor: Pszemol
Zodziejski Orange!!!
"$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote in message news:50ccfb4e$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pomyl, 髒e mo髒e on nie chce wydawa pienidzy na rozmowy
*z Tob* bo trzyma impulsy na rozmowy ze swoj licealistk... ;-)

Data: 2012-12-16 05:35:10
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 04:36, Pszemol pisze:
[...]

Mao prawdopodobne, bo to ssiad, wic rozmowy najczciej trwaj po kilkanacie sekund i ograniczaj si do (zazwyczaj) retorycznego pytania czy id/idzie na browara oraz gdzie i za ile si widzimy. ;)

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-16 08:03:37
Autor: Pszemol
Zodziejski Orange!!!
"$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote in message news:50cd4f7d$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To chyba jest z nim jeszcze gorzej, bo te kilkanacie sekund bdzie zwykle
tasze od kilku SMS籀w jakie trzeba wysa aby przekaza to samo.
No chyba 髒e ma minutowe naliczanie impuls籀w...

Data: 2012-12-16 21:00:17
Autor: ronel
Zodziejski Orange!!!
U髒ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa w wiadomoci news:kakkca$kq3$1dont-email.me...
To chyba jest z nim jeszcze gorzej, bo te kilkanacie sekund bdzie zwykle
tasze od kilku SMS籀w jakie trzeba wysa aby przekaza to samo.
No chyba 髒e ma minutowe naliczanie impuls籀w...

Mo髒e mie zero na koncie i wykupiony pakiet sms籀w w tej samej sieci.

Data: 2012-12-16 21:04:24
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 21:00, ronel pisze:
[...]

Sie ta sama, 0 na koncie, no i pakiet, z tego co m籀wi, nielimitowanych SMS-籀w do sieci. Z Orange trzeba uwa髒a, ale na tle np. Playa wypadaj znacznie lepiej (mowa o abo). Zreszt sprawdzaem te髒 T-mobile i nie mieli nic ciekawszego.

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-17 09:13:38
Autor: ronel
Zodziejski Orange!!!

U髒ytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisa w wiadomoci news:50ce2947$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jaka sie? Orange i nielimitowane smsy? Znam tylko pakiet 600 i jeszcze nigdy go w caoci nie zu髒yem.

Data: 2012-12-17 09:40:07
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-17 09:13, ronel pisze:
Jaka sie? Orange i nielimitowane smsy? Znam tylko pakiet 600 i jeszcze
nigdy go w caoci nie zu髒yem.

No, dla normalnego faceta pakiet 600 SMS-籀w to jest w praktyce brak limitu, bo komu by si chciao, zwaszcza na zwykej albo ekranowej klawiaturze, wystukiwa codziennie rednio 20 SMS-籀w? Mo髒e jakiemu gimbusowi, ale nie dorosemu facetowi. Przy sekundowym naliczaniu naprawd trudno mi sobie co takiego wyobrazi. Od pisania jest Internet (tu myl np. o EDGE).

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-17 19:58:45
Autor: ronel
Zodziejski Orange!!!
U髒ytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisa w wiadomoci news:50ceda65$0$26705$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No patrz, a mi si chc z kobiet pisa. Nie zawsze mo髒na rozmawia, a smsy daj rad. Najmniej ile mi zostao z tych 600, to 56.
Klawiatura zwyka, nie qwerty i przekroczyem wiek ferdydurke.

Data: 2012-12-17 20:23:50
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-17 19:58, ronel pisze:
Nie zawsze mo髒na rozmawia, a smsy daj rad.

Wiem. Ale ja wtedy np. pisz, 髒e zadzwoni, jak bdzie si dao.
I jasne i mnie si udawao sporo SMS-籀w w cigu dnia wysa. Pewnie nawet wicej ni髒 25. Ale nie _rednio_ 20/24h/30,5... Przykadowo dziewczyna na wita jedzie do siebie (daleko), a ja do siebie. Jednak to wietna okazja 髒eby od siebie troch 'odpocz', p籀j z kumplami do pubu itd. Zdarzyo si tak, 髒e ja ze swoj si rozstaem, a dw籀ch, z kt籀rymi byo, odkadao telefony tylko jak musieli podej do stou bilardowego albo przechyli pokala.
Jeszcze jedna sytuacja mi si przypomina, ale to byo realizowane via komputer, wic pisane na klawiaturze i tylko wysyane przez telefon (a nie jakie darmowe, niepewne bramki).

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-17 20:52:09
Autor: ronel
Zodziejski Orange!!!

U髒ytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisa w wiadomoci news:50cf7143$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie pomylae o wszystkim. Nokia na Pcsuite i pisanie sms籀w niczym na gadu-gadu (to z mojej strony, bo druga osoba akurat nie miaa komputera z netem pod rk)

Data: 2012-12-17 20:55:18
Autor: J.F
Zodziejski Orange!!!
U髒ytkownik "ronel"  napisa w wiadomoci
[...]

Ze tez ci sie chce ... przeciez chyba nie na codzien tak ?

J.

Data: 2012-12-17 21:03:22
Autor: W
Z這dziejski Orange!!!
J.F wystuka, co nast瘼uje:

U篡tkownik "ronel"  napisa w wiadomo軼i
U篡tkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisa w
No, dla normalnego faceta pakiet 600 SMS-闚 to jest w praktyce brak limitu, bo komu by si chcia這, zw豉szcza na zwyk貫j albo ekranowej klawiaturze, wystukiwa codziennie 鈔ednio 20 SMS-闚? Mo瞠 jakiemu gimbusowi, ale nie doros貫mu facetowi.

No patrz, a mi si chc z kobiet pisa. Nie zawsze mo積a rozmawia,  a
smsy daj rad. Najmniej ile mi zosta這 z tych 600, to 56. Klawiatura
zwyk豉, nie qwerty i przekroczy貫m wiek ferdydurke.

Ze tez ci sie chce ... przeciez chyba nie na codzien tak ?

A co za problem? :>

Ja wypisuj miesiecznie ~2k sms闚. Przy czym u篡wam pliterek i pisz dosy rozwlekle wi璚 to troch nabija pul. Dodatkowo sms ma t zalet, 瞠 nie wymaga od obu os鏏 uwagi i czasu w tym samym momencie. No i finalnie - niekt鏎zy klepi na komunikatora/mailach/w internetach lianie tekstu.. niekt鏎zy zamiast tego pisz sms po nie wymaga to od drugiej osoby ci庵貫go okupowania 'internet闚' 瞠by by w kontakcie... wot, prostota :)

Data: 2012-12-19 07:01:44
Autor: Michal Tyrala
Zodziejski Orange!!!
On Mon, 17 Dec 2012 21:03:22 +0000 (UTC), W wrote:
 Dodatkowo sms ma t zalet, 瞠 nie  wymaga od obu os鏏 uwagi i czasu w tym samym momencie.

O, i to jest IMO najwieksza zaleta komunikacji typu SMS/email. Ja pisze
gdy ja mam czas, druga strona przetwarza/odpisuje gdy ma czas.

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-12-19 18:31:04
Autor: John Ko豉lsky
Z這dziejski Orange!!!

U篡tkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl>

[...]

To przecie z komunikatorami jest dok豉dnie tak samo z t r騜nic, 瞠 wiadomo, kiedy osoba jest wolna i mo瞠 rozmawia. Zwyk造 telefon oferowa豚y dok豉dnie tak sam funkcjonalno嗆 gdyby telefonia jeszcze rozwija豉 si.

Data: 2012-12-19 21:13:12
Autor: Pszemol
Z這dziejski Orange!!!
"John Ko豉lsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:kasu0r$r98$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kom鏎kowe oferuj tak funkcj - inny jest sygna czekania w AT&T
gdy kto rozmawia z kim innym (i dzia豉 "call waiting") a inny gdy
telefon jest wolny.

Data: 2012-12-20 08:57:20
Autor: W
Z這dziejski Orange!!!
John Ko豉lsky wystuka, co nast瘼uje:

[...]

- komunikator wymaga ciut-ciut bardziej zaawansowanego telefonu a nie ka盥y ma potrzeb co skutkuje ograniczeniem odbiorc闚 (sms raczej ka盥y mo瞠 napisa)
- z komunikatorami jest w豉郾ie ten problem 瞠 pokazuj status i p騧niej jest g逝pawe parcie (przecie瘺y貫酣nlineinieodpisa貫! a nie daj bobrze jak si jeszcze jaki automat w陰czy i zmieni z away - komunikator w tle, na online - 瞠by sprawdzi wiadomo嗆, i p騧niej na away znowu); to ju bardziej preferuj maila - mog odczyta wiadomo嗆 i zadecydowa czy potrzebuj odpisa ju czy mog p騧niej bez 瘸dnego wyrzutu... no i kolejny plusik - mo積a wiadomo嗆 oznaczy jako nieprzeczytan... po prostu 豉twiej i wygodniej si zorganizowa...

Data: 2012-12-20 16:49:46
Autor: John Ko豉lsky
Z這dziejski Orange!!!

U篡tkownik "W" <wu@wu.pl>

[...]

Te m闚i, 瞠 powinien to zawiera ka盥y telefon.

[...]

No ale to wina komunikatora a nie u篡tecznej funkcjonalno軼i.

Data: 2012-12-20 17:33:15
Autor: W
Z這dziejski Orange!!!
[...]

Ale, ale, ale... po co? :>
To jest takie rozwi您ywanie nieistniej帷ego problemu jakby nie patrze, skoro istniej sms, kt鏎e dzia豉j i spe軟iaj swoj rol :)

[...]

Jeszcze nie spotka貫m komunikatora (w jakiejkolwiek wersji, tj. desktop/mobile), kt鏎y umo磧iwia豚y oznaczanie wiadomo軼i jako nieprzeczytanych.
No ale ok - za堯禦y 瞠 to wina komunikatora/implementacji... wtem! pojawia si jeden rodzynek, kt鏎y umo磧iwia oznaczania jednej wiadomo軼i jako nieprzeczytanej, ale zapewne b璠zie mia reszt funkcjonalno軼i mocno u這mn (do鈍iadczenie po陰czone z prawem Murphiego uczy, 瞠 nie dostaniesz tego co chcesz a jak ju b璠zie Ci si wydawa這, 瞠 trafi貫 na implementacj idealn to b璠zie ona mia豉 jeden bardzo drobny babol, kt鏎y b璠zie Ci ka盥ego dnia doprowadza do pasji ;) )

Data: 2012-12-20 19:16:13
Autor: John Ko豉lsky
Z這dziejski Orange!!!

U篡tkownik "W" <wu@wu.pl>

[...]

Po to, by nie musia pisa sms'a tylko zadzwoni kiedy druga osoba ma czas

To jest takie rozwi您ywanie nieistniej帷ego problemu jakby nie patrze,
skoro istniej sms, kt鏎e dzia豉j i spe軟iaj swoj rol :)

SMS w telefonie ? Po co to komu ? Skrzynka g這sowa, ok, ale jeszcze trzeba akurat chcie si nagra a telefon jest zasadniczo do tego, by z kim porozmawia. Komunikatory te eweoluuj w stron komunikacji g這sowej. Niejaki WpKontakt mia to z 10 lat temu.

[...]

Pierwszy z brzegu, kt鏎y przyszed mi do g這wy to Pogaduszki. Nowe wypowiedzi s wyr騜niane a przeczytanie usuwa to wyr騜nienie. Jest wi璚 mniej wi璚ej to, co chcesz.

[...]

Ale co to ma wsp鏊nego z u篡teczno軼i funkcjonalno軼i o kt鏎ej pisa貫m ?! Telefony czy komunikatory tak, jak piszesz, zwykle opr鏂z zalet maj wady, ale jedno drugiego nie rodzi. Zwykle chodzi o to, 瞠 konkretny osobnik bardziej ceni co innego ni producent.

Data: 2012-12-20 19:32:54
Autor: W
Z這dziejski Orange!!!
[...]

Ale, ale, ale... mo瞠 niekt鏎zy nie lubi dzwoni? :> (serio! ~2k sms vs 2 minuty rozm闚 w moim przypadku ;] )

[...]

j/w? ;)

[...]

No w豉snie nie jest! Chc m鏂 przeczytac wiadomo嗆 i albo r璚znie oznaczy jako przeczytan, albo jak robi si to automatycznie m鏂 oznaczy j jako nieprzeczytan, 瞠by wisia豉 mi w skrzynce odbiorczej/by這 powiadomienie a ja m鏬 odpisa p騧niej i 瞠by nie zapomnie, aby to zrobi.

Data: 2012-12-20 23:29:12
Autor: John Ko豉lsky
Z這dziejski Orange!!!

U篡tkownik "W" <wu@wu.pl>

[...]

To po co im telefon :-) Urz康zenia do smsowania potrzebuj. Niewa積e, to nie zmienia zupe軟ie u篡teczno軼i informowania o obecno軼i. Kwestia czy akurat chcesz by widoczny czy nie. I to komunikatory np w smartfonach maj w odr騜nieniu od telefon闚 u篡wanych do smsowania.

[...]

Pisa貫m, 瞠 oznacza si podczas czytania :-) R璚znie, czyli np spacj ... samo wy鈍ietlenie si na ekranie nie wystarcza.

albo jak robi si to automatycznie m鏂 oznaczy j jako
nieprzeczytan,

Skoro uda這 si oznaczy jako przeczytane to nie powinno stanowi problemu odwr鏂enie tego.

瞠by wisia豉 mi w skrzynce odbiorczej/by這 powiadomienie a
ja m鏬 odpisa p騧niej i 瞠by nie zapomnie, aby to zrobi.

A to Ty zmierzasz w kierunku flagowania jakie jest w Outlooku, 瞠 mo積a ustawi sobie przypomnienie. Luzik, nadal da si zrobi ma造m nak豉dem si. Wyobra瘸m sobie, 瞠 opr鏂z Pogaduszek co jeszcze musi oferowa podobne mo磧iwo軼i. Nie widz zupe軟ie takich mo磧iwo軼i w telefonach z funkcj SMS.

Data: 2012-12-21 11:28:52
Autor: W
Z這dziejski Orange!!!
[...]

/you've hit the nail/ :)
Ja nie chc! I wydaje mi si, 瞠 wi瘯szo嗆 os鏏 nie chce... we na przyk豉d boom na semi-komunikatory (whatsapp, viber, etc) - jedna rzecz, 瞠 bazuj na numerze jako identyfikatorze wi璚 promuj prostot ale z drugiej strony w豉郾ie nie informuj o statusie kontakt闚.

[...]

A, najcz窷ciej jak wspomina si od "odczytaniu" to w konte軼ie otworzenia wiadomo軼i jako takiej a nie explice oznaczania flagi :)
(jest nadzieja! ;) )

albo jak robi si to automatycznie m鏂 oznaczy j jako
nieprzeczytan,

Skoro uda這 si oznaczy jako przeczytane to nie powinno stanowi
problemu odwr鏂enie tego.

klucz - "nie powinno" - nawet w takim androidzie nie ma systemowej mo磧iwo軼i oznaczania sms jako nieprzeczytanego! Jest jedna aplikacja, ale w ostatnich wersjach androida powoduje b喚dy. Tymczasowo chwal sobie gosmspro +jego widget kt鏎y pozwala mi przeczyta ca陰 wiadomo嗆 i dop鏦i nie odpowiem wisi ona jako nieprzeczytana.

[...]

Tak, Outlook i praktycznie ka盥y szanuj帷y si program pocztowy (przy czym trzeba rozr騜ni przypomnienie o wiadomo軼i od trzymania jej jako nieprzeczytanej - inbox robi wtedy za swoisty to-do, imho wygodne).
Jak napisa喚m wcze郾iej - jedna rzecz, 瞠 technicznie *nie powinno* to by skomplikowane w implementacji (rzecz jasna zak豉daj帷 sensown konstrukcj aplikacji) a druga to to, 瞠 mimo wszystko opcja nie jest popularna.

Data: 2012-12-22 09:38:10
Autor: John Ko豉lsky
Z這dziejski Orange!!!

U篡tkownik "W" <wu@wu.pl>

[...]

W徠pi. To raczej technologiczne skrzywienie. Informowanie o obecno軼i jest jak u鄉iech. Wyra瘸 otwarto嗆 cz這wieka do  kontaktu. Smutek te co wyra瘸 i te ma sens podzielenie si nim. I mamy statusy z opisami.

we na przyk豉d
boom na semi-komunikatory (whatsapp, viber, etc) -

Co to za boom jak nie znam nikogo, kto by z tego korzysta ?

jedna rzecz, 瞠 bazuj na
numerze jako identyfikatorze wi璚 promuj prostot ale z drugiej strony
w豉郾ie nie informuj o statusie kontakt闚.

Aaa no to pewnie produkty dla tej masy ma這 zaawansowanych u篡tkownik闚. Wi璚 ... stwierdzili鄉y ju, 瞠 potrzebujemy rozmawia, teraz dojrzejemy do tego, 瞠 mogliby鄉y u鄉iechn望 si do znajomych kiedy chcemy pogada.

[...]

Ale to w豉郾ie tak jest :-) Chodzisz spacj po nieprzeczytanych wiadomo軼iach, kt鏎e od razu oznaczaj si jako przeczytane. O tyle inaczej dzia豉 w Pogaduszkach (czy innym komunikatorze) ni programach pocztowych czy niusowych, 瞠 kr鏒kie wypowiedzi wy鈍ietlaj si bezpo鈔ednio w drzewku (czy li軼ie), wi璚 mo積a je przeczyta bez wybierania (i automatycznego oznaczania jako przeczytane). Rozumiem postulat dodatkowego r璚znego oznaczania wiadomo軼i ale nie w sensie ich przeczytania bo to inny cel jest.

[...]

Pisz z punktu widzenia autora oprogramowania koncepcyjnego. Je郵i mia豚ym dopisa zaznaczanie wiadomo軼i jako nieprzeczytanej to zajmie mi to mniej ni uruchomienie 鈔odowiska programistycznego. Nie wiem czemu producenci nie oferuj Wam oczekiwanej funkcjonalno軼i. Mo瞠/pewnie wcale nie jest tak powszechnie oczekiwana.

[...]

O ile mi wiadomo to takie opcje maj tylko programy aspiruj帷e do u篡wania w firmach.

(przy czym
trzeba rozr騜ni przypomnienie o wiadomo軼i od trzymania jej jako
nieprzeczytanej - inbox robi wtedy za swoisty to-do, imho wygodne).

Nie pro軼iej przeczytane wiadomo軼i przerzuci do podfolder闚 pozostawiaj帷 w g堯wnym katalogu skrzynki tylko te wiadomo軼i z kt鏎ymi nadal trzeba co zrobi ? Ma這 potrzebne moim zdaniem jest ustawianie r騜nych przypomnie jak wystarczy zostawi sobie wiadomo嗆 w widocznym miejscu. Gdyby te wiadomo軼i istotnie mia造 generowa przypomnienia to moim zdaniem musia造by zosta powi您ane w 豉鎍uchy zale積o軼i by przeci庵aj帷e si rzeczy nie n瘯a造 nas bez sensu.

Jak napisa喚m wcze郾iej - jedna rzecz, 瞠 technicznie *nie powinno* to by
skomplikowane w implementacji (rzecz jasna zak豉daj帷 sensown konstrukcj
aplikacji) a druga to to, 瞠 mimo wszystko opcja nie jest popularna.

No widzisz, to wskazuje, 瞠 w ca貫j populacji nie ma a tak du穎 ch皻nych na ni.

Data: 2012-12-25 10:58:28
Autor: W
Z這dziejski Orange!!!
[...]

Mo瞠 tak, mo瞠 nie - z mojej perspektywy "technologia" to tylko uzupe軟ienie, pewna alternatywa, kt鏎a w豉郾ie dzi瘯i 'skrzywieniu' jest atrakcyjna... bo je瞠li kto by mi narzuci "pe軟okrwiste wideo z interakcj" to ja to mam gdzie i wol si spokta na 篡wo...

we na przyk豉d
boom na semi-komunikatory (whatsapp, viber, etc) -
Co to za boom jak nie znam nikogo, kto by z tego korzysta ?

u篡wasz sms?

[...]

j/w? Jak ju konkretnie chcesz si u鄉iechna to rusz 4 litery i po prostu zapro rozm闚c na kaw/spacer...

[...]

Tia... "powszechnie oczekiwana" zupe軟ie przypadkowo przywodzi na my郵 "miliony much" i lata '鈍ietno軼i IE' - by這 dobrze i dzia豉這 wi璚 po co zmienia? ;)

Tak, Outlook i praktycznie ka盥y szanuj帷y si program pocztowy
O ile mi wiadomo to takie opcje maj tylko programy aspiruj帷e do
u篡wania w firmach.

ee? Opera Mail/m2, Thunderbird, Evolution, iScribe (wi璚ej desktopowych mi teraz na szybko do g這wy nie przychodzi), nawet webmaile Gmail/Hotmail to maj. Jaki program nie ma Twoim zdaniem takiej opcji?

[...]

Bo niekt鏎e aplikacje s u這mne i przenoszenie mi璠zy folderami jest katorg (zw豉szcza jak jaki serwis implementuje taki IMAP wg swojego widzimisie i czasami przenoszenie mo瞠 powodowa dalszy ba豉gan?). Ponadto nieprzeczytane wiadomo嗆 najcz窷ciej generuj te 豉dne powiadomienie (a raczej ci庵le wy鈍ietlaj) o x nieprzeczytanych wiadomo軼i.
W przypadku takich sms zapewne w徠pliwe jest, ze w og鏊e masz foldery do kt鏎ych m鏬豚y przenie嗆 wiadomo嗆..

[...]

Mimo wszystko ma這 kiedy kieruj si tym co potrzebuje ca豉 populacja bo do鈍iadczenie uczy, 瞠 populacja r闚na do najmniejszej potrzebnej funkcjonalno軼i.

Data: 2012-12-28 18:34:02
Autor: John Ko豉lsky
Z這dziejski Orange!!!

[...]

I tak wolisz, ale telefonu u篡wasz to niby czemu mia豚y nie u篡wa wideotelefonu albo komunikatora w telefonie.

we na przyk豉d
boom na semi-komunikatory (whatsapp, viber, etc) -
Co to za boom jak nie znam nikogo, kto by z tego korzysta ?

u篡wasz sms?

Tak sobie

[...]

Po co mi spacer ? Chodzi o to, bym ja wygl康a dla moich odleg造ch w danym momencie znajomych na otwarty na rozmow lub nie by oni mogli zadzwoni w odpowiednim dla mnie momencie i odwrotnie, bym ja widzia kiedy moi znajomi s otwarci na rozmow ze mn.

[...]

Dalej tak jest. IE ma si dobrze, rozwin掖 si i zasadniczo nie ma problemu.

[...]

Przypomnienia ? Nie 郵edz wielu program闚, ale wydawa這 mi si, 瞠 nie mia造. Nie w徠pi, 瞠 te kt鏎e ze sob konkuruj maj, ale to tak dla zasady a nie konkretnej potrzeby.

[...]

Po to jest wyb鏎

Ponadto nieprzeczytane
wiadomo嗆 najcz窷ciej generuj te 豉dne powiadomienie (a raczej ci庵le
wy鈍ietlaj) o x nieprzeczytanych wiadomo軼i.

Jak nie zosta造 przeczytane to w czym problem ?

W przypadku takich sms zapewne w徠pliwe jest, ze w og鏊e masz foldery do
kt鏎ych m鏬豚y przenie嗆 wiadomo嗆..

No ale co temu przeszkadza ? Ja i tak por闚nywa貫m sms'y do komunikator闚 a poczta to zasz這嗆, mo積a wys豉 za陰cznik komunikatorem jak ju naprawd chce si wys豉 co d逝窺zego.

To sobie napisz w豉sny program :-)

Data: 2012-12-28 18:17:37
Autor: W
Z這dziejski Orange!!!
[...]

bo wymaga za du穎 fatygi i mojej uwagi w konkretnym momencie kiedy druga osoba te po鈍i璚a mi uwag a nie wtedy kiedy ja mam na to ochot ;)

[...]

OK, ale tu pojawia si drugi problem - sensownego u篡wania stutus闚 a nie wiszenia online 100% czasu (albo na ukrytym/zaraz wracam - patologia z gg).
W przypadku komunikator闚 na telefon zaobserwowa貫m 瞠 tendencja jest w豉郾ie w kierunku "w陰czony ca造 czas" co nijak nie informuje drugiej strony czy w danym czasie masz czy nie masz ochoty na rozmow...

[...]

Ale ma! Bo teraz IE nie jest kompatybilny z IE6 i wielkie korporacyjne witryny niezgodne ze standardami wci捫 maj problem ;)

[...]

Przypomnienia to tylko Evolution chyba, aczkolwiek ja tu m闚i貫m o oznaczaniu read/unread i robieniu sobie ze skrzynki odbiorczej swoistej listy to-do (z reszt sensowno軼i przypominania o danym mailu jako nigdy nie widzia貫m, dgnde...)

Ponadto nieprzeczytane
wiadomo嗆 najcz窷ciej generuj te 豉dne powiadomienie (a raczej
ci庵le wy鈍ietlaj) o x nieprzeczytanych wiadomo軼i.
Jak nie zosta造 przeczytane to w czym problem ?

Problem polega na tym i od tego si zacz窸o, 瞠 w przypadku komunikator闚 nie masz najcz窷ciej mo磧iwo軼i (poza przytoczonym przez Ciebie przyk豉dem) przeczytania wiadomo軼i bez oznaczania jej jako przeczytana i tym automagicznym sposobem masz z ca貫go konceptu nici...

[...]

Dlaczego poczta to zasz這嗆? Wszystko teraz musi by natychmiastowe? Bo ludzi z ADHD inaczej pokr璚i? No fakt, napisanie wi璚ej ni kilku zda to mo瞠 by niebagatelny wysi貫k.

Mimo wszystko ma這 kiedy kieruj si tym co potrzebuje ca豉 populacja
bo do鈍iadczenie uczy, 瞠 populacja r闚na do najmniejszej potrzebnej
funkcjonalno軼i.
To sobie napisz w豉sny program :-)

W wi瘯szo軼i przypadk jestem w stanie znale潭 jak捷 niszow aplikacj, kt鏎a spe軟ia moje potrzeby... a jak nie znajduj to sobi napisz - spokojnie ;)

Data: 2013-01-03 20:21:39
Autor: John Ko豉lsky
Z這dziejski Orange!!!

U篡tkownik "W" <wu@wu.pl>

[...]

No tak, komunikatory zwykle nie s逝膨 za organizator, ale tak samo zwykle nie s逝膨 SMSy i poczta.

[...]

Dlaczego poczta to zasz這嗆?

Dlatego, 瞠 istniej praktyczniejsze sposoby komunkacji cho熲y telefon

Wszystko teraz musi by natychmiastowe?

To tylko wygodne okre郵enie. Komunikatory dzia豉j tak samo jak poczta. Mo積a nimi wys豉 wiadomo軼i do przeczytania od razu albo potem.

Bo
ludzi z ADHD inaczej pokr璚i? No fakt, napisanie wi璚ej ni kilku zda to
mo瞠 by niebagatelny wysi貫k.

Po co pisa wypracowania jak nie ma ch皻nych do czytania ?

Data: 2012-12-17 21:04:00
Autor: ronel
Zodziejski Orange!!!

U髒ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:50cf78a8$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie m籀wi, 髒e tylko z ni i non stop tak. Przy paru znajomych w jednej sieci i pisaniu totalnych pierd籀, czasem przesyanie jednego sowa po prostu da si zu髒y ten pakiet :D

Data: 2012-12-17 21:01:20
Autor: W
Z這dziejski Orange!!!
$heikh el $hah wystuka, co nast瘼uje:

W dniu 2012-12-17 09:13, ronel pisze:
Jaka sie? Orange i nielimitowane smsy? Znam tylko pakiet 600 i jeszcze
nigdy go w ca這軼i nie zu篡貫m.

No, dla normalnego faceta pakiet 600 SMS-闚 to jest w praktyce brak limitu, bo komu by si chcia這, zw豉szcza na zwyk貫j albo ekranowej klawiaturze, wystukiwa codziennie 鈔ednio 20 SMS-闚? Mo瞠 jakiemu gimbusowi, ale nie doros貫mu facetowi. Przy sekundowym naliczaniu naprawd trudno mi sobie co takiego wyobrazi. Od pisania jest Internet (tu my郵 np. o EDGE).

LOL,
wyci庵ni皻 z KF, ale jak zwykle bawi...

pisanie sms jest be (bo to przecie niewygodna klawiatura ekranowa czy co), ale pisanie 'w internetach' to ju jest kewl! (nawet na EDGE).

瞠lazna logika!

Data: 2012-12-17 22:24:06
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-17 22:01, W pisze:
髒elazna logika!

Kt籀rej jeste pozbawiony.
Syszae o czym takim jak netbook z Internetem mobilnym?
A choby i via komunikator w telefonie, to przynajmniej nie ma ograniczenia i swobodnie mo髒na sobie popisa. W przeciwiestwie do pisania SMS-籀w, zwaszcza gdy si jest okablowanym suchawkami pocignitymi pod koszul i paszczem. Wtedy dugo kabla jest ju髒 za maa, a suchawek na BT ju髒 nie chc, bo ich baterie trzymaj zbyt kr籀tko, nie wspominajc o zdarzajcym si przycinaniu d驕wiku.
Nadal nielogiczne?
Wi swoich rodzic籀w.

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-17 22:27:51
Autor: ronel
Zodziejski Orange!!!

U髒ytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisa w wiadomoci news:50cf8d73$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-12-17 22:01, W pisze:
[...]

Ju髒 wczesniej napisae, 髒e jeste rozkapryszonym smarkaczem (nacie lat gdy wchodzi play) to teraz mo髒esz najwy髒ej by na studiach. Dyskusja z Toba nie ma sensu, wr籀c jak doroniesz. Bed pisa smsy, a Ty sobie sied驕 na fejsie jak Ci to uszczliwia.

Data: 2012-12-17 22:35:48
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-17 22:27, ronel pisze:
Dyskusja z Toba nie ma sensu, wr籀c jak doroniesz. Bed pisa smsy, a Ty
sobie sied驕 na fejsie jak Ci to uszczliwia.

I vice versa. :)

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-15 14:52:07
Autor: JoteR
Zodziejski Orange!!!
"ronel" napisa:

Majc szmal moge zmiksowa cay dug w jeden miesic,

Majc szmal, nie pcha si w mix, czcy w sobie wszystkie wady abonamentu i prepaidu, oferujc telefony wtpliwej konduity.

a z abonamentu ju髒 tak atwo si nie wykrci,

Wszystkie umowy zawierasz majc z tyu gowy myl, jakby si tu p籀驕niej tanim kosztem z nich wykrci?

nie wiem ile wynosi kara za zerwanie?

Jest okrelona w regulaminie.

JoteR

Data: 2012-12-15 15:39:36
Autor: ronel
Zodziejski Orange!!!

U髒ytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisa w wiadomoci news:50cc8094$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
"ronel" napisa:

[...]

Ja nie mam z tym problem籀w, u髒ytkuje telefonu na kart i jestem zadowolony. Dyskusja bya o tym czym jest mix.

Data: 2012-12-15 16:00:23
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-15 15:39, ronel pisze:

[...]

A masz np. nielimitowane rozmowy w sieci i jeden numer stacjonarny?

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-16 20:56:47
Autor: ronel
Zodziejski Orange!!!
U髒ytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisa w wiadomoci news:50cc9081$0$1296$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie mam. Za to wystarcza mi 1000 minut w ramach sieci za 10z, wa髒ne przez 2 tygodnie.

Data: 2012-12-16 14:04:29
Autor: J.F.
Z這dziejski Orange!!!
Dnia Sat, 15 Dec 2012 14:52:07 +0100, JoteR napisa(a):
"ronel" napisa:
Maj帷 szmal mog貫 zmiksowa ca造 d逝g w jeden miesi帷,

Maj帷 szmal, nie pcha si w mix, 陰cz帷y w sobie wszystkie wady abonamentu i prepaidu, oferuj帷 telefony w徠pliwej konduity.

Mial tez swoje zalety. Ot chocby "nowoczesny telefon" w roamingu nie nabije
ci rachunku na pare tysiecy.

J.

Data: 2012-12-15 14:47:03
Autor: JoteR
Zodziejski Orange!!!
"$heikh el $hah" napisa:

驍ona ma telefon na kart, [...] umowa skoczya si ju髒 we wrzeniu

ojacie. Prepaid z umow terminow - takie rzeczy tylko w Orange.

Te 'miksy na kart' miay chyba wszystkie trzy (籀wczenie) sieci.

"Chciaem zmieni to na mix".=/= miaa mix. ;->

JoteR

Data: 2012-12-16 13:58:47
Autor: J.F.
Zodziejski Orange!!!
Dnia Sat, 15 Dec 2012 12:42:58 +0100, $heikh el $hah napisa(a):
W dniu 2012-12-13 22:21, JoteR pisze:
υjacie. Prepaid z umow terminow - takie rzeczy tylko w Orange.
Te 'miksy na kart' mia造 chyba wszystkie trzy (闚cze郾ie) sieci.
No i niby 鄉ieszne, ale mo瞠 tam chodzi這 o jaki kruczek prawny i ta oferta by豉 kierowana do m這dzie篡, kt鏎a abonamentu by nie dosta豉?
Inaczej to nic innego jak abonament, tylko faktura chyba nie przychodzi?

Nawet sie klienta Abonentem nazywalo, no bo skoro musi co miesiac placic
obowiazkowo, to abonent pelna geba.

Oferta jesli juz to skierowana dla rodzicow mlodziezy. Bo ryzyko dla operatora to samo (wezmie drogi telefon a placic nie bedzie),
za to niefrasobliwe dziecko, lub babcia/dziadek, lub smartfon) nie
przyniosa rachunku na 500zl. Oprocz tego byly tez umowy bardziej prepaidowe - Zetafon, Taktakfon - wiec
nie wiem czemu narzekacie, dla kazdego cos do wyboru.

Ale bylo, bo teraz nie bardzo widze sens ...

J.

Data: 2012-12-16 14:41:39
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 13:58, J.F. pisze:
[...]

Nie wiem, jak w innych sieciach, ale w Orange jest sporo r籀髒nych blokad (oczywicie darmowych), m.in.: Limit indywidualny AntyBillszok Usuga pozwala na ustawienie ograniczenia wartoci transmisji danych w roamingu na dowolnym poziomie, wikszym ni髒 wczony domylnie 240 PLN (z VAT). Poza t s: kontrola rodzicielska, na numery specjalne, usugi premium itd.

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-16 20:58:23
Autor: ronel
Z這dziejski Orange!!!
U篡tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:16uje5kklcw4s$.1prls6iv4qcdo.dlg40tude.net...
[...]

Chodzi這 o ta雟zy zakup telefonu, dla tych kt鏎zy nie chcieli abonamentu i mo積a by這 to sp豉ci nawet w jeden miesi帷, jak kto by si upar do豉dowa od razu za te dwa lata.

Data: 2012-12-16 21:06:59
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-16 20:58, ronel pisze:
[...]

Chodzio o taszy zakup telefonu, dla tych kt籀rzy nie chcieli abonamentu
i mo髒na byo to spaci nawet w jeden miesic, jak kto by si upar
doadowa od razu za te dwa lata.

Gdyby kto mia kas, 髒eby to zrobi, to do tej zot籀wki za telefon i tej kasy m籀gby dorzuci jak st籀wk i zwyczajnie kupi pre-payda...

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-17 09:15:14
Autor: ronel
Zodziejski Orange!!!

U髒ytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisa w wiadomoci news:50ce29e1$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dalej nie rozumiesz o czym mowa. Teoretyzujemu. Jak wida po co takie oferty powstaway. Spacenie przed terminem to tylko _opcja_ i na pewno mao kto to robi, ale pewnie 2xdoadowanie w jeden miesic czsto si zdarzao i ju髒 skraca si kalendarz spat ;)

Data: 2012-12-17 09:49:31
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-17 09:15, ronel pisze:
[...]

No ale przy abonamencie te髒 mo髒na sobie wpaci na konto dwukrotn cen taryfy za to nie trzeba si przejmowa, 髒e skocz si nagle pienidze na koncie i trzeba robi doadowanie.
Ja naprawd pr籀buj to zrozumie, ale nie znajduj mocnego argumentu za tym rozwizaniem. Najbardziej przemawia do mnie opcja 'rodzicielskiej kontroli wydatk籀w' dzieciaka, ale i tu lepszym rozwizaniem wydaje mi si kupno (choby u髒ywanej) suchawki za 300 z i doadowa w kwocie zale髒nej od domowego bud髒etu i zapotrzebowa.

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-17 20:00:49
Autor: ronel
Zodziejski Orange!!!

U髒ytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisa w wiadomoci news:50cedc98$0$26705$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co chcesz doadowywa przy abonamencie? Wszede wanie w pol z napisem mix i nawet tego nie zauwa髒ye, nie wiem co miae na myli, ale czy taki myk r籀wnie髒
skraca dugo trwania umowy? Byo te髒 o tym, 髒e nie ka髒dy ma staa umow o prac itp i nie chce/nie mo髒e wzi abonamentu a chciaby tanio(tak, p籀驕niej si to samemu spaca, to prawda) nowy w miar dobry telefon.

Data: 2012-12-17 20:37:37
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-17 20:00, ronel pisze:
[...]

Przeczytaj jeszcze raz, wolniej. Chodzio mi o to, 髒e jeli nie abonament, to nie mix, a zwyczajnie: suchawka choby z komisu i normalny prepaid. Bez umowy, a doadowania robisz jakie i kiedy chcesz. Oczywicie trzeba z g籀ry zapaci za aparat, ale ja to pisz w kontekcie dzieciak籀w, kt籀rym jeszcze nie trzeba najnowszego iPhona. A starszym mo髒na ju髒 zafundowa abonament. Ja zreszt, jeszcze jak miaem 'nacie' lat, sam sobie poszedem do salonu P4 i na siebie wziem najni髒szy abonament, cho po doo髒eniu 200 z dostaem, jak dla mnie, rewelacyjny (wtedy) telefon, bo Noki E63. I paciem sobie sam 25 z/msc. Minusem byo to, 髒e umowa na 36 msc, ale jako zleciao.

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-19 23:52:52
Autor: Smok Eustachy
Zodziejski Orange!!!
W dniu 15.12.2012 12:42, $heikh el $hah pisze:
[...]

Nie. Nie mo髒na wydzwoni wicej ni髒 sie wczeniej wykupio. Czaisz?

Data: 2012-12-20 10:50:32
Autor: ronel
Zodziejski Orange!!!

U髒ytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisa w wiadomoci news:katgg4$cnk$1news.icm.edu.pl...
[...]

Rozmawiasz z dzieckiem, kt籀remu tata paci abonament.

Data: 2012-12-28 23:14:23
Autor: Smok Eustachy
Zodziejski Orange!!!
W dniu 20.12.2012 10:50, ronel pisze:
/.../
Rozmawiasz z dzieckiem, kt籀remu tata paci abonament.
Puknij si.

Data: 2012-12-13 23:33:22
Autor: K
Z這dziejski Orange!!!
W dniu 13.12.2012 20:46, bmjr pisze:
[...]

abstrahujac od tego, ze ciezko mi zrozumiec jak mogla sie skonczyc umowa w prepadzie, to po co probujesz podpisac umowe z firma z ktora kontakt przychodzi tak ciezko, a jak juz dojdzie do skutku to nic nie wnosi?

Data: 2012-12-14 10:17:27
Autor: bmjr
Z這dziejski Orange!!!
Dnia Thu, 13 Dec 2012 23:33:22 +0100, K napisa(a):

[...]

Ju t逝macz. Dosta豉 ten telefon w jakiej promocji po podpisaniu umowy,
瞠 przez 2 lata b璠zie miesi璚znie do豉dowywa nie mniej ni 25 z. Wa積o嗆
tej umowy zako鎍zy豉 si we wrze郾iu i teraz z tym samym numerem (to jest
dla niej najwa積iejsze) chcia貫m przej嗆 na mix a efekty moich dzia豉
opisa貫m w poprzednim po軼ie. Nie chc zmienia firmy bo ca豉 rodzina ma
telefony w Orange.

--
Z pozdrowieniami
bmjr49@op.pl

Data: 2012-12-14 10:21:22
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-14 10:17, bmjr pisze:
Ju髒 tumacz. Dostaa ten telefon w jakiej promocji po podpisaniu umowy,
髒e przez 2 lata bdzie miesicznie doadowywa nie mniej ni髒 25 z. Wa髒no
tej umowy zakoczya si we wrzeniu i teraz z tym samym numerem (to jest
dla niej najwa髒niejsze) chciaem przej na mix a efekty moich dziaa
opisaem w poprzednim pocie. Nie chc zmienia firmy bo caa rodzina ma
telefony w Orange.

Z ciekawoci: jaki ten telefon? Bo jak nic specjalnego, to bardzo zachcajca ta promocja. Niemal jak... abonament?

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-14 09:44:11
Autor: W
Z這dziejski Orange!!!
[...]

Z ciekawo軼i: jaki ten telefon? Bo jak nic specjalnego, to bardzo zach璚aj帷a ta promocja. Niemal jak... abonament?

bylo chyba kiedy co takiego jak zetafon... 鄉ieszne to by這 w sumie...

A co do
bo ca豉
rodzina ma telefony w Orange.

to jest po prostu pi瘯ne - pa這wa si z u這mnym orangutanem "bo inni"...

Data: 2012-12-14 01:49:16
Autor: krzysztofsf
Z這dziejski Orange!!!
On 14 Gru, 10:44, W <w...@wu.pl> wrote:

to jest po prostu pi瘯ne - pa這wa si z u這mnym orangutanem "bo inni"...

W ramach sieci mozna tanio dzwonic zapewne.
Wszystko zalezy od profilu korzystajacego - u mnie np. "cala rodzina"
ma Ere

Data: 2012-12-14 11:01:10
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-14 10:49, krzysztofsf pisze:
W ramach sieci mozna tanio dzwonic zapewne.

I nie jest to jedynym czynnikiem. My np. mamy Funpack z Orange (Net, tel. VoIP, TV) i dziki temu mam bodaj髒e 12,5 z rabatu do abonamentu.
Przez 2 lata trwania umowy to jest kwota rzdu 300 z. Poza tym w sieci rozmowy nielimitowane, wybrany numer stacjonarny, a i telefon przyzwoity (Xperia), wic og籀lnie nie narzekam, ale jak maj w praktykach wicej takich r籀髒nych kant籀w, to powinni mie jak baz danych pt. "tego si w ch**a zrobi nie da" i mnie do niej wpisa. ;)

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-14 15:16:26
Autor: bmjr
Z這dziejski Orange!!!
Dnia Fri, 14 Dec 2012 09:44:11 +0000 (UTC), W napisa(a):

bo ca豉
rodzina ma telefony w Orange.

to jest po prostu pi瘯ne - pa這wa si z u這mnym orangutanem "bo inni"...

Co w tym widzisz dziwnego? Wiadomo, 瞠 w obr瑿ie jednej sieci gada si
napewno taniej.

--
Z pozdrowieniami
bmjr49@op.pl

Data: 2012-12-14 17:06:45
Autor: Maciej Bebenek
Zodziejski Orange!!!
bmjr <bmjr49@op.pl> wrote:

Co w tym widzisz dziwnego? Wiadomo, 髒e w obrbie jednej sieci gada si
napewno taniej.

Na pewno?

Data: 2012-12-15 11:07:32
Autor: bmjr
Z這dziejski Orange!!!
Dnia Fri, 14 Dec 2012 17:06:45 +0100, Maciej Bebenek napisa(a):

bmjr <bmjr49@op.pl> wrote:

Co w tym widzisz dziwnego? Wiadomo, 瞠 w obr瑿ie jednej sieci gada si
napewno taniej.

Na pewno?

Nie wiem jak w innych przypadkach ale w moim na pewno. Je瞠li mam wybrane 5
numer闚, do kt鏎ych mog praktycznie dzwoni za darmo (nie jestem w stanie
wygada przyznanych mi minut i w tej chwili mam nadwy磬 5 tysi璚y minut),
to obstawiam tym ca陰 najbli窺z rodzin, z kt鏎 porozumiewam si
najcz窷ciej.

--
Z pozdrowieniami
bmjr49@op.pl

Data: 2012-12-15 10:04:02
Autor: W
Z這dziejski Orange!!!
bmjr wystuka, co nast瘼uje:

[...]

Te tak my郵a貫m, po czym wkurzy貫m si, tupn掖em nog i wszystkich przenios貫m do konkurencji bo Zgni造Cytrus swoimi zagrywkami mnie mocno w danym czasie zirytowa... Koszty utrzymania spad造 mniej wi璚ej o po這w, rozmawiamy wi璚ej i nie trzeba bawi si w orangutana 穎nglerk pakiet闚 kt鏎e si wzajemnie wykluczaj (nie przepadam za abonamentami...)

Data: 2012-12-15 12:45:00
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-15 11:04, W pisze:
Te髒 tak mylaem, po czym wkurzyem si, tupnem nog i wszystkich
przeniosem do konkurencji bo ZgniyCytrus swoimi zagrywkami mnie mocno w
danym czasie zirytowa... Koszty utrzymania spady mniej wicej o poow,
rozmawiamy wicej i nie trzeba bawi si w orangutana 髒onglerk pakiet籀w
kt籀re si wzajemnie wykluczaj (nie przepadam za abonamentami...)

WATCH OUT.
WE HAVE A BADASS OVER HERE!

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-15 13:02:13
Autor: ronel
Z這dziejski Orange!!!

U篡tkownik "W" <wu@wu.pl> napisa w wiadomo軼i news:XnsA12A70962C429wuathomeat.home...
bmjr wystuka, co nast瘼uje:

[...]

畝這sny agitator play.

Data: 2012-12-14 08:42:56
Autor: $heikh el $hah
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-13 20:46, bmjr pisze:
驍ona ma telefon na kart, Chciaem zmieni to na mix z wymian telefonu, bo
umowa skoczya si ju髒 we wrzeniu.

Tego nie ogarniam, ale kr籀tko o swoim przypadku:
aktywacja nawigacji orange (udana dopiero po XX-razie), no bo czemu by nie, skoro wywietla, 髒e na tym numerze jest darmowa. Opcji wyboru nie byo, a tu kolejna faktura o 25 (czy co takiego) wy髒sza, bo mi wpakowali nawigacj w wersji premium jednak patn. A jej wyczenie zajo im kilkadziesi godzin (dwa, trzy dni). Raz u nich reklamowaem zawy髒on opat, ale chodzio o >100 z. Dobrze, 髒e z miejsca przyznali mi racj i przeprosili. Tym razem 25 z chyba odpuszcz, lecz jeli kolejna faktura te髒 bdzie zawy髒ona, to: I know who they are, so I'll call them and... ;)

--
(鉦.鉦) 儭 領
犮犮$ 犮覺犮$

Data: 2012-12-14 14:36:58
Autor: AT
Z這dziejski Orange!!!
[...]

Polecam Ci nie podpisywa umowy w鏬ole, trzeba dba o swoje dane personalne
nic nie podpisywac, jak przeliczysz to zobaczysz ze telefon taniej kupic na allegro nowy
i kupic sobie prepaida np w play, ja wszystkie swoje umowy w豉郾ie wypowiedzia貫m
a przygody swoje opisywa貫m jak chcieli mnie wydymac na 1k, onimog帷 ci zrobi co im si podoba a to ty w s康zie b璠ziesz si t逝maczy
mi si uda這, dzi瘯i temu ze wszystko nagrywam i zbieram kwity, oni mowili ze mam sie nie martwic ze to b陰d systemu za kazdym razem prosi貫m o nazwisko bo domyslalem sie problemu
im si nie uda這 i teraz z jednej mowy maj 1mln tak jeden milion z這tych d逝gu

http://wyborcza.pl/1,87648,13020459,Zabojczy_dlug.html#MT

Data: 2012-12-15 01:44:25
Autor: Animka
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-13 20:46, bmjr pisze:
驍ona ma telefon na kart, Chciaem zmieni to na mix z wymian telefonu, bo
umowa skoczya si ju髒 we wrzeniu. Ju髒 wczeniej kto z Orange dzwoni w
sprawie przedu髒enia umowy i z ofert nowego telefonu. 驍onie pasowa HTC
Cha Cha, ale okazao si, 髒e nie maj go na magazynie ale pani z telefonu
powiedziaa, 髒e bdzie monitorowa spraw i da zna, gdy si pojawi. Nie
daa zna i chyba ju髒 nigdy nie da zna, bo chyba og籀le go nie bdzie w
ofercie, bo sami go wykasowali z oferty nawet sklepu internetowego. Przez
sklep internetowy Orange nie ma takiej opcji aby zmieni telefon na kart
na mix, a akoro jestem niezbyt sprawny fizycznie (po zamaniu nogi) wic
zadzwoniem na og籀ln infolini Orange. W okolicach godziny 20-tej
wykonaem chyba z 10 pocze na infolini og籀ln, z kt籀rej przeczano
mnie na jakie tam inne numery. W kocu dodzwoniem si jak mi si wydawao
do kompetentnej osoby i rozpoczem rozmow o przedu髒eniu umowy. Pani
zapytaa o PESEL, numer dowodu osobistego i inne pierdoy, pogadalimy
sobie o dw籀ch telefonach, z kt籀rych miaem dokona wyboru i w kocu gdy
wyboru dokonaem ..... okazao si, 髒e nie ma go na magazynie!!! Ale w
sklepie internetowym jest!!! Wic pani powiedziaa, 髒e mnie przeczy na
sklep internetowy (wedug danych na stronie Orange czynny do 22-ej).
Przeczya mnie, ale rozmowa zakoczya si wysuchiwaniem muzyczki.
Pr籀bowaem dzwoni na wszelkie dostpne i podawane na stronie internetowej
numery telefon籀w! Wszdzie sucha si durnowatej muzyczki! Nie chodzi mi o
t muzyczk, skoro dali pracownikom wolne, to powinni o tym powiedzie
abonentom. gdyby to byy rozmowy darmowe, kicha bym na to, ale wedug ich
komunikat籀w, kt籀re dostaem po zakoczeniu wszystkich pocze straciem w
cigu p籀 godziny 15 ZOTYCH POLSKICH na suchaniu francowatej muzyczki na
numerach obsugowych ORANGE!!! I nie zaatwiem NIC opr籀cz posuchania
muzyczki!!! Jak kto z Orange stwierdzi, 髒e to kamstwo, chtnie su髒
wykazem rozm籀w, bilingi maj sami, a wszdzie przypomina si o tym, 髒e
rozmowa jest nagrywana, MUZYCZKA TE驍??????

Moge to zrobi poprzez internet-sklep internetowy jeli taki telefon tam jest. Przez sklep internetowy (online) jest taniej. Powinien dziaac ca dob. Wybierasz, zamawiasz, dostajesz potwierdzenie na maila. Umawiaj Ci z kurierem, kt籀ry przywiezie telefon i umow do podpisania.

--
animka

Data: 2012-12-15 11:10:26
Autor: bmjr
Zodziejski Orange!!!
Dnia Sat, 15 Dec 2012 01:44:25 +0100, Animka napisa(a):

Mog貫 to zrobi poprzez internet-sklep internetowy je郵i taki telefon tam jest. Przez sklep internetowy (online) jest taniej. Powinien dzia豉c ca陰 dob. Wybierasz, zamawiasz, dostajesz potwierdzenie na maila. Umawiaj Ci z kurierem, kt鏎y przywiezie telefon i umow do podpisania.

Zawsze wszystko do tej pory za豉twia貫m przez sklep internetowy. Jednak w
tym przypadku w sklepie internetowym nie ma mo磧iwo軼i przeniesienia tego
konkretnego numeru z oferty na kart na mix. To te dziwna sprawa, bo w BOK
taka mo磧iwo嗆 jest ale najpierw trzeba si tam dodzwoni!:)))

--
Z pozdrowieniami
bmjr49@op.pl

Data: 2012-12-16 21:47:44
Autor: Animka
Zodziejski Orange!!!
W dniu 2012-12-15 11:10, bmjr pisze:

Zawsze wszystko do tej pory zaatwiaem przez sklep internetowy. Jednak w
tym przypadku w sklepie internetowym nie ma mo髒liwoci przeniesienia tego
konkretnego numeru z oferty na kart na mix. To te髒 dziwna sprawa, bo w BOK
taka mo髒liwo jest ale najpierw trzeba si tam dodzwoni!:)))

Jest jaki specjalny numer na oferty Zosta Du髒ej, czy jako tak. Teraz to nie pamitam tego numeru.

--
animka

Data: 2012-12-20 00:02:44
Autor: Smok Eustachy
Z這dziejski Orange!!!
W dniu 15.12.2012 11:10, bmjr pisze:
/.../
[...]

O trzeciej nad ranem ruch zapewne jest niewielki....

Data: 2012-12-15 01:50:07
Autor: Animka
Zodziejski Orange!!!
[...]

Od razu trzeba byo zajrze do sklepu internetowego. Ja ju髒 prawie wszystko zaatwiam przez internet.
http://www.orange.pl/klienci_ind/telefony/htc/htc_cha_cha_odnowiony

--
animka

Data: 2012-12-16 22:20:38
Autor: MarekM
Zodziejski Orange!!!
W dniu 13.12.2012 20:46, bmjr pisze:

> Przez sklep internetowy Orange nie ma takiej opcji aby zmieni
> telefon na kart na mix,

Hm...

1. Wchodzisz na www.orange.pl
2. Wybierasz Oferta indywidualna / Smart Plan Mix
3. W tabelce z wybran taryf wciskasz... "wybieram"
4. Zostawiasz po lewej stronie "jestem NOWYM klientem": dla Orange osoba przenoszca si z karty na MIX/abonament to NOWA umowa, a nie klient PRZEDU驍AJCY umow (jeli tam wybrae "przedu髒am umow", to dostaniesz bd, i髒 przedu髒enie nie jest mo髒liwe, bo przedu髒enie dotyczy TYLKO os籀b, kt籀rym koczy/skoczya si umowa promocyjna w abonamencie lub w MIX
5. Wybierasz telefon
6. Na kolejnej stronie w polu, gdzie jest napisane "jestem nowym klientem" wciskasz Zmie i wybierasz... 髒e jeste ju髒 klientem Orange (bo klientem jeste, tylko nie przedu髒asz, a podpisujesz now umow), zaznaczasz te髒 poni髒ej, 髒e "przenosisz numer z oferty na kart do MIX"
7. Wpisujesz ten numer telefonu
8. Przegldasz, czy wszystko si zgadza
9. Voila.

Mam nadziej, 髒e pomogem.

Pitno dla tw籀rc籀w orange.pl: w sytuacji przenosin z karty do abonamentu/MIX w jednym momencie trzeba deklarowa, 髒e si jest nowym klientem, w innym, 髒e nie nowym klientem.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2012-12-17 10:04:43
Autor: ikaros30
Zodziejski Orange!!!
Dnia Sun, 16 Dec 2012 22:20:38 +0100, MarekM napisa(a):

7. Wpisujesz ten numer telefonu

I w tym momencie wywala na czerwono, 瞠 z tego numeru przeniesienie jest
niemo磧we. Koniec zakup闚 w sklepie internetowym.

--
Z pozdrowieniami
ikaros30@wp.pl

Z這dziejski Orange!!!