Z³odziejski Orange!!!

Data: 2012-12-14 14:36:58
Autor: AT
Z³odziejski Orange!!!
 wed³ug ich
komunikatów, które dosta³em po zakoñczeniu wszystkich po³±czeñ straci³em w
ci±gu pó³ godziny 15 Z£OTYCH POLSKICH na s³uchaniu francowatej muzyczki na
numerach obs³ugowych ORANGE!!! I nie za³atwi³em NIC oprócz pos³uchania
muzyczki!!! Jak kto¶ z Orange stwierdzi, ¿e to k³amstwo, chêtnie s³u¿ê
wykazem rozmów, bilingi maj± sami, a wszêdzie przypomina siê o tym, ¿e
rozmowa jest nagrywana, MUZYCZKA TE¯??????

Polecam Ci nie podpisywaæ umowy wógole, trzeba dbaæ o swoje dane personalne
nic nie podpisywac, jak przeliczysz to zobaczysz ze telefon taniej kupic na allegro nowy
i kupic sobie prepaida np w play, ja wszystkie swoje umowy w³a¶nie wypowiedzia³em
a przygody swoje opisywa³em jak chcieli mnie wydymac na 1k, onimog±c ci zrobiæ co im siê podoba a to ty w s±dzie bêdziesz siê t³umaczy³
mi siê uda³o, dziêki temu ze wszystko nagrywam i zbieram kwity, oni mowili ze mam sie nie martwic ze to b³±d systemu za kazdym razem prosi³em o nazwisko bo domyslalem sie problemu
im siê nie uda³o i teraz z jednej mowy maj± 1mln tak jeden milion z³otych d³ugu

http://wyborcza.pl/1,87648,13020459,Zabojczy_dlug.html#MT

Z³odziejski Orange!!!