Z這dziejski honor.

Data: 2014-12-05 09:59:34
Autor: Budzik
Z這dziejski honor.
U篡tkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

Tylko CHWILOWO, bez Hofmana, Rogackiego, Kami雟kiego (Mariusza
Antoniego)  i Girzy雟kiego. Ciekawe czy w marszu p鎩dzie Dawid
Jackiewicz i ㄆkasz  Zbonikowski ?

Troche mi zal Hoffmana - zona chora od d逝giego czasu (znaczy nie wiem czy chora, wiemy ze na L4 na mi貫j posadce...), firma przynosi straty (znaczy nie wiemy czy przynosi,wiemy ze wykazuje a konkretniej "jedzie na stratach...") i terazx jeszcze trzeba bedzie zwr鏂ic kilkadziesiat tysiecy nienale積ych diet...
Nic dziwnego, ze honoru na zrzeczenie sie mandatu pos豉 zabrak這...

Z這dziejski honor.