Zlodziejskie orange

Data: 2010-04-11 14:30:36
Autor: Komornick
Zlodziejskie orange
Witam,

mialem na koncie orange pop ponad 50zl. Laczylem sie przez WIFI w
swojej komorce (e51) z serwisem youtube. Ogladnalem kilka klipow,
lacznie okolo 10min. Jakie bylo moje zdziwienie, gdy po sprawdzeniu
stanu konta, okazalo sie ze zzarlo mi 40zl. W bilingu widnieje to pod
nazwa 'transfer danych'. Jak to mozliwe skoro laczylem sie przez WIFI?
Mam jakas mozliwosc odzyskania pieniedzy?

Pozdrawiam,
O.

Data: 2010-04-11 23:54:21
Autor: Piotr M
Zlodziejskie orange
Dnia 12-04-2010 o 00:30:36 Komornick <michal.lebioda@gmail.com> napisał(a):

W bilingu widnieje to pod
nazwa 'transfer danych'. Jak to mozliwe skoro laczylem sie przez WIFI?

Może myślałeś że łączyłeś się przez WiFi. Skąd operator miałby wiedzieć że  łączysz się przez WiFi?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-11 14:59:06
Autor: wizard
Zlodziejskie orange

> W bilingu widnieje to pod
> nazwa 'transfer danych'. Jak to mozliwe skoro laczylem sie przez WIFI?

Może myślałeś że łączyłeś się przez WiFi. Skąd operator miałby wiedzieć że
łączysz się przez WiFi?

Jestem pewny polaczenia przez WIFI. Wydaje mi sie jednak, ze samo
przetransferowanie pliku odbylo sie juz przez WAP, czy inne platne
ustrojstwo.
Jak to w ogole mozliwe?

O.

Data: 2010-04-12 01:11:18
Autor: Marcin Szumilas
Zlodziejskie orange
Quoted:
wizard (lebi.siemens@gmail.com)
in news:dc2652b5-02be-4c7c-a051-ba4ba822b405g11g2000yqe.googlegroups.com

Jestem pewny polaczenia przez WIFI. Wydaje mi sie jednak, ze samo
przetransferowanie pliku odbylo sie juz przez WAP, czy inne platne
ustrojstwo.
Jak to w ogole mozliwe?

Menu, Rejestr, przycisk w prawo. Masz tam wszystkie połączenia, sprawdź
sobie.

Żeby zapobiec takim niechcianym połączeniom możesz sobie ustawić proste
hasło (np. "a") na odpowiedni punkt dostępu. Żeby się połączył, będziesz
musiał potwierdzić najpierw.

Pozdrawiam,
Marcin Szumilas

Data: 2010-04-13 08:31:56
Autor: Rafal
Zlodziejskie orange
Dnia 2010-04-11, o godz. 14:30:36
[...]

Pewnie dlatego ze domyslnie klient YT laczy sie przez GPRS/UMTS/HSDPA
etc, a nie po przez WiFi :)
Trzeba go ustawic, a potem bredzic o zlodziejskim orange ;P

Rafal

Zlodziejskie orange