Zodzieju oddaj pienidze

Data: 2014-12-12 21:27:22
Autor: Mark Woydak
Zodzieju oddaj pienidze

Pracował czy bawił się?
Na to brał Sikorski pieniądze: strzelanki, wyżerki i kampanie

Zmuszony, by się tłumaczyć z poselskiej „kilometrówki” marszałek Sejmu
Radosław Sikorski (51 l.) wygrzebał z pamięci kilka miejsc, do których jako
parlamentarzysta dojeżdżał prywatnym autem. Sprawdziliśmy, co to były za
spotkania! Cóż, partyjne pikniki, imprezy kulinarne czy zawody strzeleckie
chyba trudno uznać za wizyty poselskie

– Jako poseł swoim autem jeździłem w wiele różnych miejsc. Nie prowadzę
księgi podróży, ale mogę podać przykłady – przekonywał w Polskim Radiu
Sikorski. Potem podał kilka imprez, na które, rzekomo zawitał, siedząc za
kółkiem swego prywatnego auta, jako poseł zatroskany o sprawy lokalne.
Leciało to tak...

Wyżerka
„Byłem na Festiwalu Smaku w Grucznie, tam spotkałem panią poseł Pomaską”.
Zgoda – z tym że nie w 2011 r., jak twierdzi, a rok później, ale to
szczegół. Ze zdjęć dostępnych w internecie wynika, że to było bardzo ważne
wydarzenie, ale... kulinarne. Taką też aktywność Sikorskiego uwiecznił tam
jeden z wystawców.

Kampania wyborcza
„Wielokrotnie byłem w Biskupinie, gdzie prowadziłem kampanię wyborczą”. A i
owszem, był. Po muzeum oprowadził byłego szefa MSZ sam dyrektor – w stroju
Indiany Jonesa. A kampania? Zgodnie z zarządzeniem marszałka, ryczałt na
biuro poselskie – a więc i samochód – nie może być wykorzystywany m.in. „na
finansowanie działalności charytatywnej i sponsorskiej oraz na prowadzenie
kampanii wyborczej”. Czyli tego wyjazdu Sikorski w ogóle nie mógł w
kilometrówce legalnie rozliczyć.

Rzut podkową
„Byłem w Romanowie”. Faktycznie, w lipcu 2011 r. brał tam udział w pikniku
rodzinnym... regionalnej Platformy. „Spotkanie zaszczycił minister Radosław
Sikorski, który brał udział w rozgrywanych konkurencjach. Pana ministra nie
zabrakło w rzucie podkową” – informuje strona partii. Czy to rzeczywiście
miało jakieś znaczenie dla wyborców i ich problemów?!

Strzelnica
„9 czy 10 razy widziałem się z bractwem kurkowym w Kcyni". Potwierdza to
Władysław Kurek, wiceprezes bractwa, którego Sikorski jest honorowym
członkiem. Jakie obowiązki poselskie realizował w Kcyni marszałek? –
Przyjeżdżał postrzelać z synami, czasem z kolegą, a czasem sam – wspomina
Kurek. To mówi samo za siebie.

Data: 2014-12-13 08:12:53
Autor: Mark Woydak
Złodzieju oddaj pieniądze
DO BUDY PARSZYWY KUNDLU!!!

Data: 2014-12-13 12:47:11
Autor: Budzik
Zodzieju oddaj pienidze
Uytkownik Mark Woydak mark.woydak@forest.de ...

Pracowa czy bawi si?
Na to bra Sikorski pienidze: strzelanki, wyerki i kampanie

Gdybys napisa to nie podszywajc si pod kolege to moze i to miaby jakies znaczenie i warto merytoryczn.
A tak niestety robisz tylko za strachliwego oszoloma...

Data: 2014-12-14 06:16:53
Autor: stevep
Złodzieju oddaj pieniądze
W dniu .12.2014 o 04:27 Mark Woydak <mark.woydak@forest.de> pisze: