Zlokalizuj swoja komorke

Data: 2011-07-13 22:11:34
Autor: Titus Atomicus
Zlokalizuj swoja komorke
Witam,
Takie cos dzis znalazlem w poczcie:
http://localizer.mobi/

Od poczatku podejrzene wydawalo mi sie stwierdzenie 'dziala na wszytstkich systemach operacyjnych'.
Poniewaz na stronie ma zadnych konkretow pomyslalem, ze to jakis wirus/trojan.
Nawet chcialem to sciagnac, zeby zobaczyc co to jest, ale musialbym im
wyslac smsa za zlotowke netto.
To jeszcze nic. Zeby uruchomic program trzeba wyslac kolejnego smsa, za 25zl netto.

W miedzczasie przestudiowalem regulamin.
Wyjatkowo metny/chaotyczny.
http://localizer.mobi/site_media/regulamin.pdf
A punkt 12 mowi:
"12.Usluga polega na lokalizowaniu urzadzen posiadajacych aktywna funkcje GPS"

Powtorzone to w punkcie 20
" Usluga jest projektem innowacyjnym dzialajcym u operatorow
swiadczacych uslugi 3G oraz na aparatach posiadajacych opcje GPS ktora
musi by wlaczona w chwili lokalizowania danego telefonu"

Czyli dotyczy to tylko niektorych telefonow z funkcja
nawigacji satelitarnej.
O ile w ogole dziala. Bo w regulaminie napisali ze 'nie ponosza odpowiedzialnosci za efektywnosc dzialania programu'.

Do tego kilka punktow jest zupelnie bez sensu.
Np. 8.Usluga lokalizuje tylko urzadzenia bezposrednio podpiete do komputera na ktorym zainstalowano program

Do tego trzeba zgodzic sie na spam (znaczy wiadomosci handlowe).

Do tego... itd

Chyba zglosze ich na policje jako oszustow internetowych.

TA

Data: 2011-07-13 21:13:11
Autor: Olgierd
Zlokalizuj swoja komorke
On Wed, 13 Jul 2011 22:11:34 +0200, Titus_Atomicus wrote:

Chyba zglosze ich na policje jako oszustow internetowych.

Sam się zgłoś. Jakbym nie wiedział kim jesteś to bym podejrzewał cię o spam i reklamę tego badziewia.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-07-14 10:42:13
Autor: Titus Atomicus
Zlokalizuj swoja komorke
In article <pan.2011.07.13.21.13.10@rudak.org>,
 Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

On Wed, 13 Jul 2011 22:11:34 +0200, Titus_Atomicus wrote:

> Chyba zglosze ich na policje jako oszustow internetowych.

Sam się zgłoś. Jakbym nie wiedział kim jesteś to bym podejrzewał cię o spam i reklamę tego badziewia.

Czy masz jeszcze cos rownie merytorycznego do powiedzenia?
Niewazne.
Uaktualniam KFa.
Pa
TA

Data: 2011-07-14 08:44:43
Autor: Olgierd
Zlokalizuj swoja komorke
Dnia Thu, 14 Jul 2011 10:42:13 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

Sam się zgłoś. Jakbym nie wiedział kim jesteś to bym podejrzewał cię o
spam i reklamę tego badziewia.

Czy masz jeszcze cos rownie merytorycznego do powiedzenia? Niewazne.
Uaktualniam KFa.

Obiecałeś mi to 3 dni temu. Uaktualnij KF na siebie samego ;-)

Data: 2011-07-14 07:27:59
Autor: mz
Zlokalizuj swoja komorke
To firma rozsyłająca wszędzie swój spam. Wypisanie sie z ich bazy powoduje otrzymywanie jeszcze większej ilości spamu.

Data: 2011-07-14 08:17:02
Autor: Wemif
Zlokalizuj swoja komorke

8.Usluga lokalizuje tylko urzadzenia bezposrednio podpiete do komputera na ktorym zainstalowano program

To i tak już zmienili regulamin, kiedyś było:

"19. Touch Media S.A. zastrzega sobie prawo do rozbieżności
cztardziestu tysięcy kilometrów w lokalizowaniu numeru."

a.

Data: 2011-07-14 15:57:14
Autor: AT
Zlokalizuj swoja komorke

[...]

jakim trzeba być frajerem zeby sie na to złapać, ale widac skoro tak robią to musi przynosic korzyci

Polecam grac sobie np na symbiana program Guardian
i w dowolnej chwili mozna lokalizaowac telefon i wiele innych ciekawych funkcji ma,
nawet zdalnie mozna zarządzac takim telefonem :)

dobre do śledzenia dziecka no albo żony ;)

Data: 2011-07-17 18:14:31
Autor: Titus Atomicus
Zlokalizuj swoja komorke
In article <ivmsju$4ir$1@inews.gazeta.pl>, "AT" <didotomSPAM@gazeta.pl> wrote:

> [...]

jakim trzeba być frajerem zeby sie na to złapać, ale widac skoro tak robią to musi przynosic korzyci

Wyslalem linka z komentarzem na policje (komenda glowna).
Niestety, odbilo (disc quota exceeded). Znaczy pewnie ichni 'informatyk' na urlopie.
:-(

TA

Zlokalizuj swoja komorke