Data: 2012-08-08 21:14:18 | |
Autor: ToMasz | |
Z³omy na drogach. | |
W dniu 08.08.2012 09:38, suryga@gmail.com pisze:
I zastanawiam siê gdzie s± te z³omy.niekoniecznie. Tak sobie siedzê dzisiaj pod "biedronk±" i s³ucham jak te samochody kulaj± siê po parkingu. mocny skrêt kierownic± i s³ychaæ stukot. Przeguby kulowe siê koñcz±. Panie co tam, przecie¿ je¼dzi. Na trasie taki nie stanie. Wyjecha³ z parkingu, pozostawi³ plamê. O przepraszam, to nie plama oleju, po prostu mój samochód w taki sposób zaznacza swój teren. wprawdzie jedzie taki prosto, ale kierownice trzeba mieæ skrêcon± lekko w prawo albo lewo, bo inaczej nie jedzie prosto. Podobnie z hamowaniem. ka¿da o¶ inaczej, droga hamowania 150% sprawnego auta. Amorki? suchutkie, bo wyciek³y do koñca. To s± owe z³omy, albo zombie. jak do tego dojdzie kontrola spalin to kopciuchy powinny wyl±dowaæ na z³omach. To nie jest kwestia ani marki, ani nawet wieku. choæ statystycznie mo¿na mówiæ o pe³noletnich volkswagenach zombie, bmw pospawanych z 2 kawa³ków, ale to stereotypy. Wszystko zale¿y jakie kto ma podej¶cie, czy cokolwiek sam potrafi zrobiæ w aucie, czy ma to wszystko w d..... ToMasz |
|
Data: 2012-08-08 22:45:12 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Z³omy na drogach. | |
Powitanko, mocny skrêt kierownic± i s³ychaæ Albo pompa wspomagania. Podobnie z hamowaniem. ka¿da o¶ inaczej, droga hamowania 150% sprawnego Jakby wyciekly, to by skakal, skakal, skakal i przegladu by nie przeskoczyl;-). Moze i jezdzi gdzies troche zlomow, ale chyba wiekszosc to po prostu stare autka i juz. Mamy 2 samochody: 14 i 15 letnie, jak sie dba, to przeglady przechodza bez problemu. Jakbym zarabial za swoja robote tyle co Niemiec, to bycmoze kupowalbym nowy samochod co kilka lat. Narazie ani funduszy, ani tez zadnego powodu by zmieniac samochod, nie widze. Pismakom sie wydaje, ze wystarczy zadekretowac, ze samochod ma byc nowy i Polacy ustawia sie w kolejkach do dealerow. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mro¿ek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com |
|
Data: 2012-08-09 08:43:18 | |
Autor: ToMasz | |
Z³omy na drogach. | |
W dniu 08.08.2012 22:45, Pawel "O'Pajak" pisze:
na przegl±d jedzie sam dowód rejestracyjny wzbogacony o banknot 50z³Podobnie z hamowaniem. ka¿da o¶ inaczej, droga hamowania 150% sprawnego Moze i jezdzi gdzies troche zlomow, ale chyba wiekszosc to po prostute¿ mam staruszka, nie z³oma. Tak jak pisa³em, wiek auta nie jest warunkiem wystarczaj±cym. Jakbym zarabial za swoja robote tyleZarabia³by¶, jakby Twoi klienci mieli czym p³aciæ. ale opiekuñcze pañstwo zabiera im kase w postaci podatków, za które funduje to i tamto, g³ównie leniuchom. ToMasz |
|
Data: 2012-08-09 10:45:42 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Z³omy na drogach. | |
W dniu 2012-08-08 22:45, Pawel "O'Pajak" pisze:
Jakby wyciekly, to by skakal, skakal, skakal i przegladu by nie przeskoczyl;-). Nie ma testowania amorów na przegl±dzie. Kiedy¶ by³o, teraz nie ma. Je¶li amor suchy, nie mog± siê doczepiæ... Co nie przeszkadzaoby uwaliæ takiego trupa z X innych powodów, zapewne. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci gts /kropka/ pl | lub ca³o¶ci pogl±dom ich Autora. |
|
Data: 2012-08-10 10:59:28 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Z³omy na drogach. | |
Powitanko, Nie ma testowania amorów na przegl±dzie. Kiedy¶ by³o, teraz nie ma. Widocznie nie jest obowiazkowe, bo faktycznie teraz sobie uswiadomilem, ze na 1 stacji (chyba) nie robili, na 2 robili i mam wydruk. BTW, wyniki LP=PP=67%, LT=66%, PT=64. Roznice pomiedzy amorkami nie sa duze, ale same wartosci (chyba) takie sobie (?). Ponoc nowe tez nie maja 100%. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mro¿ek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com |
|
Data: 2012-08-10 13:01:24 | |
Autor: dddddd | |
Z³omy na drogach. | |
W dniu 2012-08-10 10:59, Pawel "O'Pajak" pisze:
mi wysz³y na 45% i zmieni³em bo stwierdzi³em ¿e mi przegl±du nie przejdzie, ale w odczuciach nie by³y jakie¶ z³e, auto nie skaka³o itp. Teraz czê¶ciowo ¿a³ujê ¿e wymieni³em, bo mia³em jeszcze wywalone gumy trzymaj±ce ko³yskê i przez to amory mog³y gorzej wychodziæ w testach, ale w sumie to mo¿e bêdê mia³ na d³u¿szy czas spokój. -- Pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2012-08-10 16:23:04 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Z³omy na drogach. | |
W dniu 2012-08-10 10:59, Pawel "O'Pajak" pisze:
Mnie te¿ wysz³y po 60-65%. A rok pó¼niej po 80%. Te same... -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci gts /kropka/ pl | lub ca³o¶ci pogl±dom ich Autora. |
|
Data: 2012-08-12 11:21:43 | |
Autor: V-Tec | |
Z³omy na drogach. | |
W dniu 2012-08-10 16:23, Jakub Witkowski pisze:
W dniu 2012-08-10 10:59, Pawel "O'Pajak" pisze: w aucie taty badanie amorków pokaza³o, ¿e s± dobre. Dla mnie fatalnie siê prowadzi³ - ty³ ¿y³ swoim ¿yciem. Po wymianie by³o o wiele lepiej, okaza³o siê, ¿e jeden amorek by³ ca³kiem "do d.". Badanie tego nie wykaza³o, IMO te badania to o kant d. pot³uc. Ja ostatni wymienia³em amorki (te¿ z ty³u). Przyczyna: z³e prowadzenie i bujanie. Nawet nie jecha³em na badanie, bo szkoda mi by³o czasu i $. Po wymianie - od razu lepiej. pozdro W. |
|
Data: 2012-08-12 12:50:25 | |
Autor: John Ko³alsky | |
Z³omy na drogach. | |
U¿ytkownik "V-Tec" <v_tec2@usunto.gazeta.pl>
A ja kloszardowi 5z³ da³em i te¿ od razu lepiej mi samochód zacz±³ je¼dziæ :-) |
|
Data: 2012-08-18 17:46:12 | |
Autor: jerzu | |
Z³omy na drogach. | |
On Fri, 10 Aug 2012 16:23:04 +0200, Jakub Witkowski
<jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote: Mnie te¿ wysz³y po 60-65%. A rok pó¼niej po 80%. Te same... Mnie jednego dnia, na dwóch stacjach diagnostycznych, wysz³y rózne wyniki. To tyle w temacie dok³adno¶ci takiego badania. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2012-08-11 01:49:02 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Z³omy na drogach. | |
On Fri, 10 Aug 2012 10:59:28 +0200, Pawel "O'Pajak" wrote:
Powitanko, 90% to równie dobra warto¶æ jak 40%. Po prostu ró¿nie to wygl±da w ró¿nych samochodach z ró¿nym zawieszeniem, oponami, ci¶nieniem w nich itp. W jednych wraz ze zu¿ywaniem siê amortyzatorów procenty spadaj±, ale widzia³em te¿ takie gdzie z roku na rok procentów by³o coraz wiêcej. Tak naprawdê jedyne co siê w tym te¶cie nadaje do zastanawiania to to ró¿nica miêdzy praw± a lew± stron±. Co sprytniejsze urz±dzenia porównuj± nie tylko suche procenty wyniku, a ca³± charakterystykê - niektóre nawet ³adne wykresy rysuj±. To co¶ tam mówi, bo same procenty nie mówi± zupe³nie nic. Wynik w procentach to stosunek nacisku statycznego na dane ko³o do minimalnego nacisku dynamicznego w trakcje testu - dla ustalonej amplitudy i zakresu czêstotliwo¶ci. |
|
Data: 2012-08-09 14:55:18 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Z³omy na drogach. | |
W dniu 08.08.2012 22:45, Pawel "O'Pajak" pisze:
Jakby wyciekly, to by skakal, skakal, skakal i przegladu by nie Emmm... Przegl±du? "Wytrz±sarka" ponoæ nie jest ju¿ elementem obowi±zkowego przegl±du. |