Z這net podjudza - zajad豉 sfora ujada

Data: 2010-04-01 08:56:45
Autor: abc
Z這net podjudza - zajad豉 sfora ujada
A w piekle Schadenfreude.
http://wiadomosci.onet.pl/2149590,11,ksieza_odchodza_olbrzymi_spadek_powolan,item.html

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz這wieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa雟twa od Ko軼io豉 jest sztuczny.

Data: 2010-04-01 09:10:10
Autor: karwanjestkretynem
Z這net podjudza - zajad豉 sfora ujada

U篡tkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa

A w piekle Schadenfreude.
http://wiadomosci.onet.pl/2149590,11,ksieza_odchodza_olbrzymi_spadek_powolan,item.html

Nieprawd pisz? A to k豉mczuchy, podjudzaj w wielkim tygodniu. To wszystko k豉mstwo, z pedofili, ze spadkiem powo豉, ze zrzucaniem sutann. Szkoda gadac.

Artur Borubar
--

"S這wem od soboty, kiedy PO og這si豉 wyniki prawybor闚, przez media przelewa
si rzeka szczerej nieukrywanej zawi軼i. Politycy PiS i SLD prze軼igaj si

http://pepepe.pl/  Jeszcze 265 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-01 09:16:17
Autor: Roman Rumian
Zonet podjudza - zajada sfora ujad a
W dniu 2010-04-01 09:10, Kamecki napisa:
(...)
Nieprawd pisz? A to kamczuchy, podjudzaj w wielkim tygodniu. To wszystko
kamstwo, z pedofili, ze spadkiem powoa, ze zrzucaniem sutann. Szkoda
gadac.

http://fronda.pl/news/czytaj/weigel_i_o_brien_bronia_kosciola_przed_mediami_ataki_na_papieza

"...
W artykule, kt籀ry ukaza si w poniedziaek na amach katolickiego magazynu "First Things George Weigel  potpi spos籀b, w jaki papie髒a Benedykta XVI traktuj obecnie media w szczeg籀lnoci amerykaski "New York Times. Jego zdaniem, to cz szerszego planu obalenia Kocioa i zdyskredytowania jego autorytetu.

- Wedug przeprowadzonych niedawno bada, dwa proc. sprawc籀w nadu髒y seksualnych stanowili ksi髒a katoliccy napisa Weigel dodajc, 髒e w ubiegym roku w Kociele, kt籀ry liczy 65 mln czonk籀w, zanotowano 6 wiarygodnych przypadk籀w nadu髒y seksualnych wr籀d ksi髒y. Jego zdaniem, media pr籀buj przedstawi Koci籀 jako epicentrum molestowania seksualnego modzie髒y, podczas gdy wszystkie badania dowodz, 髒e to dzisiaj najbezpieczniejsze w Ameryce rodowisko dla modych ludzi.

Zdaniem autora Odwagi bycia katolikiem media nie s zainteresowane faktami a jedynie szkalowaniem. - Bo jeli Koci籀 katolicki jest wiatowym spiskiem przestpc籀w seksualnych i ich obroc籀w, to nie ma prawa zabiera gosu przy stole debaty publicznej w kwestii moralnoci pisze Weigel.
...."

Roman Rumian

Data: 2010-04-01 09:30:31
Autor: Grzegorz Z.
lewitacja lefebrysty
Dnia Thu, 01 Apr 2010 09:16:17 +0200, Roman Rumian napisa(a):

[...]

Ksi髒owskie kutasy w dziecicych dupach to te髒 cz tego "szerszego planu"
? --
"Przyjemnie jest robi zakupy w niedziel i sysze wcieke
szarpanie za dzwony zdenerwowanych pleban籀w"

Data: 2010-04-01 09:37:00
Autor: karwanjestkretynem
lewitacja lefebrysty

U篡tkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa

Ksi篹owskie kutasy w dzieci璚ych dupach to te cz窷 tego "szerszego planu"
?

W篹ykiem Jasiu, w篹ykiem... ;-))

Artur Borubar

Data: 2010-04-01 09:42:30
Autor: Roman Rumian
lewitacja lefebrysty
Panie Z.,

W dniu 2010-04-01 09:30, Grzegorz Z. pisze:
(...)
Ksi篹owskie kutasy w dzieci璚ych dupach to te cz窷 tego "szerszego planu"
?

jak zwykle nie zrozumia pan czytanej tre軼i.
Nie, to cz窷c szerszego planu aby 99% k...s闚 cywilnego, g堯wnie ateistycznego pochodzenia mog豉 bez bez przeszk鏚 krzywdzi dzieci.

Przyk豉d:
http://fronda.pl/news/czytaj/weigel_i_o_brien_bronia_kosciola_przed_mediami_ataki_na_papieza
"...
4)zwracam uwag bojownik闚 o "czysto嗆 KK-na-odcinku-dzieci" 瞠 bratanek 酥.Pana prezydenta Francji -Mitteranda,kt鏎y JEST OBECNIE MINISTREM KULTURY Francji -o鈍iadcza publicznie,瞠 jest pedofilem i je寮zi do Tajlandii"na ch這paczk闚".Pisze to w swoich pami皻nikach, udziela wywiad闚 w telewizji.Uwa瘸,瞠 "dzieciom pomaga".NYT nie pot瘼ia Francji, nie jedzie do Tajlandii,瞠by przeprowadzi wywiady ze skrzywdzonymi ch這pcami.NYT nie organizuje protest闚 przed ambasadami Francji ani nie organizuje "ch這pc闚" 瞠by z這篡li w USA pozew przeciwko Mitterandowi.
...."

http://www.okiem.pl/cnota/sex/pedofilia.htm

"...
Kto molestuje w USA

     * Przyjaciele rodziny - 28%
     * Wujkowie, kuzyni - 18%
     * Ojczymi - 12%
     * Bracia - 10%
     * Biologiczni ojcowie 10%
     * Przyjaciele matki dziecka - 9%
     * Dziadkowie, i dziadkowie-ojczymi - 7%
     * Obcy - 4%
     * Wg raportu W.F. Horn wi瘯szo嗆 sprawc闚 to kobiety
     * Wg raportu G.A.Rattray wi瘯szo嗆 to m篹czy幡i, 85% to osoby znane rodzinie lub jej cz這nkowie. 1/6 to inne dzieci.

Spostrze瞠nia
* Wbrew powszechnej opinii ojcowie stanowi tylko 10%
* 80-86% sprawc闚 jest znana rodzinie, lecz jest kim innym ni ojciec
* Prewencja powinna dotyczy przede wszystkim rodziny
...."

Roman Rumian

Data: 2010-04-01 09:48:57
Autor: Grzegorz Z.
lewitacja lefebrysty
Dnia Thu, 01 Apr 2010 09:42:30 +0200, Roman Rumian napisa(a):

[...]

Jak zawsze, w ka盥ej chwili i wsz璠zie.

(Karwan, swoj sur o "samokrytyzmie" daruj sobie)

--
"Przyjemnie jest robi zakupy w niedziel i s造sze w軼iek貫
szarpanie za dzwony zdenerwowanych pleban闚"

Data: 2010-04-01 09:52:56
Autor: Roman Rumian
nieustanna lewitacja histerycznego antykleryk a豉 - ateisty
W dniu 2010-04-01 09:48, Grzegorz Z. pisze:
(...)

Data: 2010-04-01 09:56:03
Autor: Grzegorz Z.
lewitacja lefebrysty
Dnia Thu, 01 Apr 2010 09:52:56 +0200, Roman Rumian napisa(a):

W dniu 2010-04-01 09:48, Grzegorz Z. pisze:
(...)

I peda豉, bo ka盥y antykleryka to peda.

Data: 2010-04-01 11:56:32
Autor:
lewitacja lefebrysty
On Thu, 1 Apr 2010 09:56:03 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Dnia Thu, 01 Apr 2010 09:52:56 +0200, Roman Rumian napisa(a):

> W dniu 2010-04-01 09:48, Grzegorz Z. pisze:
> (...)

I peda豉, bo ka盥y antykleryka to peda.

 ty na pewno ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr鏬 poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-01 12:22:20
Autor: Grzegorz Z.
lewitacja lefebrysty
Dnia Thu, 01 Apr 2010 11:56:32 +0200, "<he簧sk>" napisa(a):

wrote:

Dnia Thu, 01 Apr 2010 09:52:56 +0200, Roman Rumian napisa(a):

W dniu 2010-04-01 09:48, Grzegorz Z. pisze:
(...)

I pedaa, bo ka髒dy antykleryka to peda.

 ty na pewno ;o)))

Ale nie ka髒dy antykleryka to TW

Data: 2010-04-01 15:01:27
Autor:
lewitacja lefebrysty
On Thu, 1 Apr 2010 12:22:20 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr籀g poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-02 09:17:58
Autor: cirrus
lewitacja lefebrysty
U篡tkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:qcpq108ozog1.c0jeb8reqtp2$.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 01 Apr 2010 09:52:56 +0200, Roman Rumian napisa(a):
W dniu 2010-04-01 09:48, Grzegorz Z. pisze:
(...)
I peda豉, bo ka盥y antykleryka to peda.

Raczej kretyn jak kazdy obsesjonat.

--
stevep

Data: 2010-04-02 11:47:13
Autor: Grzegorz Z.
lewitacja lefebrysty
Dnia Fri, 2 Apr 2010 09:17:58 +0200, cirrus napisa(a):

[...]

kretyn nie kretyn, tobie wszystko pisa trzeba du篡mi literami, "jak krowie
na granicy". I wszystko koniecznie na powa積ie, 瘸rtowa mo積a co najwy瞠j z lewak闚.

Data: 2010-04-01 09:52:54
Autor: sofu
lewitacja lefebrysty

U篡tkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisa w wiadomo軼i
> [...]

ch這pcami.NYT nie organizuje protest闚 przed ambasadami Francji ani nie
organizuje "ch這pc闚" 瞠by z這篡li w USA pozew przeciwko Mitterandowi.
..."

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Skad wiesz buraku ze to ateisci w 99% gwa販 dzieci?
Na sumie cie o tym kotabas poinformowa, czy sam to tworzysz w swojej
zlasowanej m霩gownicy?

sofu

Data: 2010-04-01 11:56:32
Autor:
lewitacja lefebrysty
On Thu, 1 Apr 2010 09:52:54 +0200, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

U髒ytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisa w wiadomo繞ci
 [...]

> Spostrze髒enia
> * Wbrew powszechnej opinii ojcowie stanowi簣 tylko 10%
> * 80-86% sprawc籀w jest znana rodzinie, lecz jest kim繞 innym ni髒 ojciec
> * Prewencja powinna dotyczy przede wszystkim rodziny
> ..."
>
> Roman Rumian

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Skad wiesz buraku ze to ateisci w 99% gwac簣 dzieci?
Na sumie cie o tym kotabas poinformowa, czy sam to tworzysz w swojej
zlasowanej m籀zgownicy?

 nie ma to jak rzeczowe argumenty. rumian przedstawil liczby,
 statystyki. pokazal wnioski. jakie ty masz argumenty oprocz
 bluzgania? smialo, smialo...

Data: 2010-04-01 11:56:32
Autor:
lewitacja lefebrysty
On Thu, 1 Apr 2010 09:30:31 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Ksi髒owskie kutasy w dziecicych dupach to te髒 cz tego "szerszego planu"

 skad znasz ta metode molestowania ?

Data: 2010-04-01 09:35:08
Autor: karwanjestkretynem
Z這net podjudza - zajad豉 sfora ujada

U篡tkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisa

W dniu 2010-04-01 09:10, K豉mecki napisa....

Ju ci m闚i貫m wiejski kmiocie, 瞠by nie przekr璚a mojego nazwiska.

Artur Borubar

Data: 2010-04-01 09:13:36
Autor: Roman Rumian
Z這net podjudza - zajad豉 sfora ujada
Panie abc,

W dniu 2010-04-01 08:56, abc pisze:
A w piekle Schadenfreude.
http://wiadomosci.onet.pl/2149590,11,ksieza_odchodza_olbrzymi_spadek_powolan,item.html

a, to znowu Baniak i jego "prywatne badania" - zero wiarygodno軼i.
Tak wynika z moich "prywatnych bada".
Niedawno czyta貫m informacj, 瞠 w ub. roku nieznacznie zwiekszy豉 sie ilo嗆 kandydat闚 do seminari闚, co wobec nizu demograficznego jest dosyc optymistyczna informacj.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Z這net podjudza - zajad豉 sfora ujada