Złonet szaleje

Data: 2009-11-13 17:51:07
Autor: abc
Złonet szaleje
Wydala z siebie zło skondensowane w nagłówkach wiadomości i wtłacza je w
biedne mózgi czytających:

o.. Rosja: seria potężnych eksplozji; miasto opanowała panika
o.. "Mózg" zamachu na WTC wraca do Nowego Jorku. Będzie proces
o.. Chłopiec zginął z rąk kolegów
o.. "Fakty": ministerstwo zdrowia grozi sądem RPO
o.. Rodzice prawie zagłodzili 10-miesięczną córkę
o.. Ważą się losy "hazardowej"(tvn24.pl)
o.. Doskonałe wieści w sprawie "płuc Ziemi"
o.. Milionową łapówką chcieli uciszyć masakrę
o.. Makabryczna zbrodnia na prezenterce TV. "Nie poznałam mojej córki, każda
kość była złamana"
o.. Pijany ojczym wyrzucił bliźniaczki z ósmego piętra
o.. Śpi na lotnisku, bo nie może wrócić do kraju
o.. Kraków: agresywny dzik poszarpał ludzi

Data: 2009-11-13 17:55:33
Autor: abc
Złonet szaleje
Dusza Wejcherta - właściciela Złonetu - została już osądzona.

Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.
Na sądzie szczegółowym dusza jest sądzona ze wszystkiego, a więc z myśli,
słów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie zatwierdzony na
sądzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnątrz wyroku na
sądzie szczegółowym.

Po sądzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu
śmiertelnego, zaraz idzie do piekła; jeżeli jest w stanie łaski, a jest
także wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar
doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Jeżeli zaś jest wprawdzie w stanie łaski, ale jeszcze ma na sobie jakiś
grzech powszedni, albo jakąś nie odpokutowaną.karę doczesną dostaje się do
czyśćca, dopóki nie uczyni w zupełności zadość sprawiedliwości Bożej.

Data: 2009-11-13 20:43:20
Autor: Polok_prawdziwy
Złonet szaleje
abc wrote:

Niełodpedziołeś mi ABECADŁO, a pseca tyś mondry chop i znos siem na boskich
zecach...!
A pisołem ci niedowno tak:

"ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!  - cyzby to łokrutno KARABOSKO była...!?

- zapewne dziewcynki niemodliły siem gorliwie, abo cogorsa zamało na
PSENOJśWINTSOMŁOFIAREM wciepły...!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7235251,Dzieci_rozjechane_przez_pirata_w_BMW_czuja_sie_lepiej.html

PS amoze zamiast na ŁOFIAREMPSENOJśWINTSOM na cukierecki wydały...!?

Data: 2009-11-13 18:06:39
Autor: Jadrys
Złonet szaleje
abc pisze:
[...]

To nie zło Onetu, to zło świata. Świata stworzonego przez sprawiedliwego Boga..

Data: 2009-11-13 11:45:52
Autor: Hans Kloss
Złonet szaleje
Jadrys napisał(a):
To nie zło Onetu, to zło świata.

Dość jednostronny ten obraz świata, samo zło(net)... Nikt w tym czasie
nie przeprowadził staruszki przez ulice, nie naraził swojego życia aby
ratować bliźniego swego ani nie dał w pysk kłameckiemu? Według złonetu
nikt, a ja wiem ze to nieprawda...To co merdia wyprawiają z opisem
rzeczywistości to jest jedna zgroza. Za 300 lat praprawnukowie
dowiedzą się z XXI- wiecznych przekaziorów ze samoloty w naszych
czasach zajmowały się głównie spadaniem i będą o nas mieli opinię jako
o niebezpiecznych szaleńcach opętanych manią samobójcza.
J-23

Data: 2009-11-13 20:59:14
Autor: Polok_prawdziwy
Złonet szaleje
Hans Kloss wrote:

Jadrys napisał(a):
[...]

Nie...!!!

- zodyn tego niezrobił...

Data: 2009-11-13 22:30:06
Autor: jadrys
Złonet szaleje
Hans Kloss pisze:
Jadrys napisał(a):

[...]

Hans, tak na dobrą sprawę - kogo interesują dobre uczynki? Ludzie gonią za sensacja, a nie za zapachem kadzidła..

Data: 2009-11-14 09:17:43
Autor: Hans Kloss
Złonet szaleje
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
Hans, tak na dobrą sprawę - kogo interesują dobre uczynki? Ludzie gonią za sensacja, a nie za zapachem kadzidła..

I dlatego mnie nie rusza opis świata kreowany przez tzw "media" bo wiem że
jest skrajnie nieprawdziwy.
Btw- to że obcy człowiek odda potrzebującemu swoją nerkę albo szpik, to że
obcy człowiek wlezie do płonącego budynku albo wskoczy do lodowatej wody żeby
cudze dziecko ratować- to wszystko też są sensacje.
Ale publika woli sensacje w których trup się ściele gęsto a krajobraz
upiększają wyprute wnętrzności i to bardzo dużo mówio tej publice właśnie.
Człowiek ma naturalny, instynktowny pociąg do ZŁA- chrześcijanie nazywają to
grzechem pierworodnym. I z tą skłonnością walczyli niegdyś (najczęściej
skutecznie) rodzice, Kościół, nauczyciele  prowadząc nad młodymi ludźmi pracę
zwaną wychowaniem. A my żyjemy w czasach kiedy autorytet rodziców jest
podważany  przez wszechobecny owsiakizm, Kościół jest przymusowo rugowany z
przestrzeni publicznej a nauczycielom wkłada się na głowy kosze na śmieci.
J-23

Data: 2009-11-14 17:20:47
Autor: jadrys
Złonet szaleje
Hans Kloss pisze:
[...]

No i onet wychodzi do czytelników z tym czego oni od niego oczekują.
Kościół raczej sam się ruguje, nie znam przypadku żeby jakieś szykany były stosowane wobec kościoła przez kogokolwiek.

Data: 2009-11-13 18:16:21
Autor: abc
Złonet szaleje
To nie zło Onetu, to zło świata. Świata stworzonego przez sprawiedliwego
Boga..

Bóg mógł teoretycznie stworzyć świat bez wolnej woli i zła, ale w takim
świecie dobro byłoby bez wartości, gdyż byłoby dostępne automatycznie i przy
braku kontrastu ze złem jego wartość nie byłaby w ogóle doceniania.

Stąd Bóg uznał, że do pełnej doskonałości jego dzieła potrzebny jest pewien
margines zła. To zło nie jest jednak bezpośrednim dziełem Boga, lecz jest
wytworem woli człowieka, która poszła na "manowce" ulegając pokusom szatana.

Natomiast Złonet krzewi i wzmacnia zło kumulując je i wtłaczając je do
biednych, bezbronnych mózgów czytających.

Data: 2009-11-13 18:26:26
Autor: Lorn
Złonet szaleje
abc pisze:
[...]

Jesteś rzecznikiem Boga? Skąd wiesz co chciał zrobić, a co uczył? :>

Natomiast Złonet krzewi i wzmacnia zło kumulując je i wtłaczając je do
biednych, bezbronnych mózgów czytających.

Tak jak Gość Niedzielny, RM z Rydzykiem na czele. :>

Data: 2009-11-13 18:33:29
Autor: cyc
Złonet szaleje

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hdk4dr$lb8$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Coz za kosmiczne brednie !.
To juz nawet nie paranoja , to komplene zidiocenie .

cyc

Data: 2009-11-13 10:04:03
Autor: Antenka
Złonet szaleje
On 13 Lis, 18:33, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:hdk4dr$lb8$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Coz za kosmiczne brednie !.
To juz nawet nie paranoja , to komplene zidiocenie .

Ha ha ha - odezwał się satanista Cyc! :D To jest twój jedyny
argument?
ABCadło dość jasno wyłożył  NKK w tej kwestii i niczego tam nie
dołożył od siebie. Bo widzisz Cycu - katolicyzm nie jest dla mięczaków
takich ja ty. Tu się rzeczy nazywa po imieniu, nie rozmywa się
wartości tak jak we wszystkich "usprawiedliwionych" protestantyzmach.

Antenka

Data: 2009-11-13 18:53:16
Autor: Jadrys
Złonet szaleje
abc pisze:
[...]

No i zapachniało trochę starożytnością, wszakże w tym to czasie zabijano posłańców przynoszących złe wieści.. Onet po to jest stworzony żeby informować a nie chować głowę w piasek..

Data: 2009-11-13 20:01:47
Autor: abc
Złonet szaleje
No i zapachniało trochę starożytnością, wszakże w tym to czasie zabijano
posłańców przynoszących złe wieści.. Onet po to jest stworzony żeby
informować a nie chować głowę w piasek..

Onet z Optimusa Romana Kluski rzeczywiście był stworzony po to, żeby
informować. Natomiast Złonet z ITI Wejcherta jest stworzony po to, aby
dezinformować.

Złonet rozmyślnie wykoślawia rzeczywistość. W rzeczywistości dobra jest
więcej niż zła, a Złonet stwarza wrażenie, że jest odwrotnie.

Data: 2009-11-13 20:25:51
Autor: Jadrys
Złonet szaleje
abc pisze:
[...]

No tak, ale tak chyba wszystkie media tak postępują..  Czy np.RM, albo TV "Trwam" są w czymś lepsze od "Onetu"?

Data: 2009-11-13 20:30:43
Autor: abc
Złonet szaleje
No tak, ale tak chyba wszystkie media tak postępują..  Czy np.RM, albo TV "Trwam" są w czymś lepsze od "Onetu"?

Tak, są lepsze. Nie epatują złem.

Data: 2009-11-13 21:28:14
Autor: Jadrys
Złonet szaleje
abc pisze:
No tak, ale tak chyba wszystkie media tak postępują..  Czy np.RM, albo TV "Trwam" są w czymś lepsze od "Onetu"?

Tak, są lepsze. Nie epatują złem.

No cóż, jedyne w miarę obiektywne media które znam  to grupa BBC.. Pozostali w taki czy inny sposób naginają rzeczywistość do swoich potrzeb.

Data: 2009-11-14 05:02:56
Autor: cirrus
Złonet szaleje
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hdkcpc$i0d$1nemesis.news.neostrada.pl...
No tak, ale tak chyba wszystkie media tak postępują..  Czy np.RM, albo
TV  "Trwam" są w czymś lepsze od "Onetu"?
Tak, są lepsze. Nie epatują złem.

Tylko antysemityzmem.

--
stevep

Data: 2009-11-13 20:32:59
Autor: marek czaplicki
Złonet szaleje
Jadrys pisze:
abc pisze:
[...]

to co dla jednych jest złem. dla drugich może wydawać się dobre. inaczej gdzie podzieliby się wszyscy fanatycy?

Złonet szaleje