[propozycja] Zlot

Data: 2010-01-18 21:36:33
Autor: MadMan
[propozycja] Zlot
Witam,

poprzedni zlot de facto nie doszedł do skutku (ten 2-osobowy pomijam),
zatem czy byliby chętni na zlot precla w czerwcu/lipcu?
Miejsce - prawdopodobnie okolice Bielska-Białej/Żywca, można tam fajnie
pojeździć po górkach - i szosowo, i nieco mniej :) Wstępnie namierzyłem
PTSM w Żywcu, tanio, warunki pewnie względnie dobre jak to w PTSMach.
Kwatery prywatne też są, ale to musiałbym poszukać. Chętni?

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-18 22:38:06
Autor: solar
[propozycja] Zlot
MadMan pisze:

[...]

W czerwcu/lipcu (przed 10-ym) ja tam będę na 90%. Jakby to był 19-20.06 albo 26-27.06 to bym się pewnie wpasował, ale nie do PSTM...

"W ogóle teologia jest nauką niedorzeczną, a jej dogmaty są albo śmieszne, albo podejrzane."
                                       Giordano Bruno

Data: 2010-01-19 04:43:25
Autor: Stefandora
Zlot
On 18 Sty, 22:38, solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
W czerwcu/lipcu (przed 10-ym) ja tam będę na 90%. Jakby to był 19-20.06
albo 26-27.06 to bym się pewnie wpasował, ale nie do PSTM...

26-27.06 to faktycznie dobry termin, możecie już prezenty kupować ;))

BTW, też się piszę. Nie wiem o co chodzi z tymi PSTM.... na wszelki
wypadek namiot albo kwatera :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-01-19 14:39:19
Autor: szaman
Zlot
Stefandora wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

BTW, też się piszę. Nie wiem o co chodzi z tymi PSTM.... na wszelki
wypadek namiot albo kwatera :)

Namiotu nie ma tam gdzie rozbić z tego co wiem. Za to miejsc myślę powinien być dostatek, w niezbyt wysokiej cenie (chyba 18 za noc). W żywieckim PTSMie w miarę dobrze wyposażona kuchnia dostępna.

sz

Data: 2010-01-18 23:54:31
Autor: Saurus
[propozycja] Zlot
W dniu 2010-01-18 21:36, MadMan pisze:
[...]

Na szosę owszem, jeśli będę miał jak dojechać (czyli wiele zależy od miejsca, połączeń).

Data: 2010-01-19 06:05:22
Autor: MadMan
[propozycja] Zlot
Dnia Mon, 18 Jan 2010 23:54:31 +0100, Saurus napisał(a):

Na szosę owszem, jeśli będę miał jak dojechać (czyli wiele zależy od miejsca, połączeń).

Do Bielska są dobre połączenia z Katowic, a do Żywca z Bielska można się
już dotoczyć chyba (20 km). Autem jeszcze prościej :)

Data: 2010-01-21 19:52:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[propozycja] Zlot
Saurus bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Na szosę owszem,

Jak jest drugi na szosę to i ja.
Byle po letniej sesji, a przed jakąś wyprawą.
BTW, MadMan... Jedziem do Albanii w tym roku? ;->

Data: 2010-01-21 20:43:34
Autor: MadMan
[propozycja] Zlot
Dnia Thu, 21 Jan 2010 19:52:18 +0100, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

BTW, MadMan... Jedziem do Albanii w tym roku? ;->

Przypuszczam że będzie chuja nie Albania. Spytaj w czerwcu :) Ileż też zajmuje organizacja wyprawy mając sprzęt...

Data: 2010-01-19 01:30:59
Autor: szaman
[propozycja] Zlot
MadMan wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

PTSM żywiecki nawet zacny jest. Czasemtam mniej ciekawe towarzystwo bywa, ale to jak wszędzie.

sz

Data: 2010-01-19 02:41:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[propozycja] Zlot

[...]

Jest tam gdzie po dehować?
Oczywiście kolejka linowa musi być.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-19 06:04:34
Autor: MadMan
[propozycja] Zlot
Dnia Tue, 19 Jan 2010 02:41:40 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Jest tam gdzie po dehować?
Oczywiście kolejka linowa musi być.

Rzut kamieniem od Szczyrku przecież :)

Data: 2010-01-20 12:53:56
Autor: Marek
Zlot
Zyga napisał (mając zapewne na myśli dziwaczny, choć zrozumiały
czasownik podehować):
Jest tam gdzie po dehować?
Oczywiście kolejka linowa musi być.

Oprócz Skrzycznego z wyciągiem jest jeszcze w pobliżu Szyndzielnia z
kolejką gondolową i Żar z kolejką zębatą. Pod Żar trzeba cisnąć od
Żywca na korbach (lub kombinować z przewozem autobusem PKS), ale pod
Szyndzielnię można się wesprzeć pociągiem w stronę Bielska - Białej.
Oczywiście z tych trzech opcji najsmakowitsza jest pierwsza, ale w
weekend warto obskoczyć wszystkie (jeśli na Szyndzielnię wożą rowery)
I na wszelki wypadek: Nick zaczyna zdanie, więc musi być z wielkiej
litery ;).

--
Marek

Data: 2010-01-20 22:38:17
Autor: Rzaq
Zlot
Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości

I na wszelki wypadek: Nick zaczyna zdanie, więc musi być z wielkiej
litery ;).

To nic nie da, on ma automatycznie ustawione odpisywanie reaugujące na słowo "Zyga"

--
Rzaq

Data: 2010-01-20 23:49:17
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zlot

I na wszelki wypadek: Nick zaczyna zdanie, wi�c musi by� z wielkiej
litery ;).

To nic nie da, on ma automatycznie ustawione odpisywanie reauguj�ce na s�owo
"Zyga"

Hehe

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-20 22:40:08
Autor: szaman
Zlot
Marek wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

]
czerwone mzk też jeżdżą pod żar

sz

Data: 2010-01-20 23:14:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

Jeden co trzy godziny.
But who gives a damn?

Data: 2010-01-21 10:11:39
Autor: Marek
Zlot
Szaman napisał:

czerwone mzk też jeżdżą pod żar

Nie wiem jak w Żywcu, ale u mnie kierowcy autobusów miejskich nerwowo
reagują, jak się pchać do środka z rowerem. Chyba im na wożenie
takiego bagażu przepisy nie pozwalają. Rower łatwiej przewieźć w
bagażniku autobusu PKS.

Użytkownik zyga napisał:

Z małej zet!
Zmień program albo dokonuj korekty.
:>

Żałuję, ale to znaczy, że musiałbym zresetować w głowie efekty
szkolnej edukacji. Tekst nad cytatem wpisuję z klawiatury i staram się
przy tym pisać po polsku :). Jednak nie sposób zlekceważyć tak
uprzejmą prośbę, znalazłem więc kompromis ;).

--
Marek

Data: 2010-01-21 07:48:23
Autor: bans
Zlot
W dniu 2010-01-20 21:53, Marek pisze:

 (jeśli na Szyndzielnię wożą rowery)

Wożą. Ale i tak - nie gadajcie, że Zyga nawet tam nie może podjechać?!

--
bans

Data: 2010-01-21 11:17:09
Autor: Jan Srzednicki
Zlot
On 2010-01-21, bans wrote:
W dniu 2010-01-20 21:53, Marek pisze:

 (jeśli na Szyndzielnię wożą rowery)

Wożą. Ale i tak - nie gadajcie, że Zyga nawet tam nie może podjechać?!

No właśnie w tym rzecz - Zyga nie może. To nie przystoi posiadaczowi
Boxxera.

Data: 2010-01-21 12:32:54
Autor: bans
Zlot
W dniu 2010-01-21 12:17, Jan Srzednicki pisze:

No w�a�nie w tym rzecz - Zyga nie mo̟e. To nie przystoi posiadaczowi
Boxxera.

Ja myślę że po prostu nie potrafi. On jest jak polscy narciarze, którzy tylko w dół, tylko w dół... A na dole piwo i kiełbasa.

--
bans

Data: 2010-01-21 16:58:22
Autor: szaman
Zlot
bans wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Ja myślę że po prostu nie potrafi. On jest jak polscy narciarze, którzy tylko w dół, tylko w dół... A na dole piwo i kiełbasa.

Prawdę mówiąc, na 20kilowym zygowym czołgu - prazyjemność z jazdy po płaskim lub co gorsza pod górę raczej dąży do zera:)

sz

Data: 2010-01-22 00:24:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zlot

[...]

Ale hamulce ma fajne, nieprawdaĹź?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-22 02:27:00
Autor: player
Zlot
On 22 Sty, 00:24, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

> Prawdę mówiąc, na 20kilowym zygowym czołgu - prazyjemność z jazdy po
> płaskim lub co gorsza pod górę raczej dąży do zera:)

Ale hamulce ma fajne, nieprawdaż?

No na pewno pomagaja przy podjezdzie ;>

--
pozdro
jay

Data: 2010-01-22 15:25:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zlot

Prawdę mówiąc, na 20kilowym zygowym czołgu - prazyjemność z jazdy po
płaskim lub co gorsza pod górę raczej dąży do zera:)

Ale hamulce ma fajne, nieprawdaż?

No na pewno pomagaja przy podjezdzie ;>

Słowo klucz: *ale*.
:-P

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-22 00:17:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zlot

[...]

Po staropolsku cię pozdrawiam.

zygaj
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-22 00:17:54
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zlot

  (jeśli na Szyndzielnię wożą rowery)

Wożą. Ale i tak - nie gadajcie, że Zyga nawet tam nie może podjechać?!

No właśnie w tym rzecz - Zyga nie może. To nie przystoi posiadaczowi
Boxxera.

Nie dam się sprowokować.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-21 19:51:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot
bans bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
W dniu 2010-01-20 21:53, Marek pisze:

 (jeśli na Szyndzielnię wożą rowery)

Wożą. Ale i tak - nie gadajcie, że Zyga nawet tam nie może podjechać?!

Rowerem zygi ledwie da się jeździć po płaskim, a co tu o jakimś uphillu
mówić. ;-)

Data: 2010-01-22 00:26:56
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zlot

  (jeśli na Szyndzielnię wożą rowery)

Wożą. Ale i tak - nie gadajcie, że Zyga nawet tam nie może podjechać?!

Rowerem zygi ledwie da się jeździć po płaskim, a co tu o jakimś uphillu
mówić. ;-)

Za to na waszych nie da się po ludzku zjechać.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-22 14:44:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):

Da się.
Kolejką.
:-)

Data: 2010-01-22 13:32:55
Autor: player
Zlot

Tylko co to za frajda ?:P

--
pozdro.
jay

Data: 2010-01-23 11:18:13
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot
player bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
sp...@gmail.com> wrote:

Za to na waszych nie da się po ludzku zjechać.

Da się.
Kolejką.
:-)

Tylko co to za frajda ?:P

Patrzeć na tych wszystkich downów jadących w dół? Ich miny byłyby
bezcenne...

Data: 2010-01-20 14:39:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[propozycja] Zlot
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Jest tam gdzie po dehować?

Jak sobie podjedziesz to jest.

[propozycja] Zlot