Zlot BMW

Data: 2011-12-23 13:22:02
Autor: Grejon
Zlot BMW
http://www.joemonster.org/art/18950/Niecodzienne_spotkanie_milosnikow_BMW

Chyba nie było :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-23 12:53:00
Autor: to
Zlot BMW
begin Grejon
http://www.joemonster.org/art/18950/
Niecodzienne_spotkanie_milosnikow_BMW

LOL

Data: 2011-12-23 15:00:38
Autor: DoQ
Zlot BMW
W dniu 23-12-2011 13:53, to pisze:

LOL

Co LOL, Grejon uprawia klasyczny trolling!!!

--
Paweł

Data: 2011-12-23 15:09:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zlot BMW
Hello DoQ,

LOL
Co LOL, Grejon uprawia klasyczny trolling!!!

Jaki trolling? Zawsze propagowali¶my ideę zlotów ;P

--
Best regards,

Data: 2011-12-23 16:42:37
Autor: DoQ
Zlot BMW

Jaki trolling? Zawsze propagowali¶my ideę zlotów ;P

Jaki zlot! Tu jest przemycony materiał "wypadek+BMW" :P

--
Paweł

Data: 2011-12-23 16:02:47
Autor: to
Zlot BMW
begin DoQ
Jaki trolling? Zawsze propagowaliśmy ideę zlotów ;P

Jaki zlot! Tu jest przemycony materiał "wypadek+BMW" :P

Nie dyskutuje siÄ™ z Panem Moderatorem, trollu!

Data: 2011-12-23 17:03:37
Autor: DoQ
Zlot BMW
W dniu 23-12-2011 17:02, to pisze:

Jaki zlot! Tu jest przemycony materiał "wypadek+BMW" :P
Nie dyskutuje się z Panem Moderatorem, trollu!

Przepraszam :)

--
Paweł

Data: 2011-12-23 16:12:49
Autor: to
Zlot BMW
begin DoQ
Jaki zlot! Tu jest przemycony materiał "wypadek+BMW" :P
Nie dyskutuje siÄ™ z Panem Moderatorem, trollu!

Przepraszam :)

Trzeci OST od Pana Moderatora i będzie BAN za trollowanie. Pilnuj się!

Data: 2011-12-23 17:14:15
Autor: DoQ
Zlot BMW
W dniu 23-12-2011 17:12, to pisze:

Trzeci OST od Pana Moderatora i będzie BAN za trollowanie. Pilnuj się!

Może nie przeczytałem uważnie regulaminu??

--
Paweł

Data: 2011-12-23 16:18:42
Autor: to
Zlot BMW
begin DoQ
Trzeci OST od Pana Moderatora i będzie BAN za trollowanie. Pilnuj się!

Może nie przeczytałem uważnie regulaminu??

Najwyraźniej! Jest dość krótki, więc zacytuję:

1. Pan Moderator Roman ma zawsze racjÄ™!
2. Jeśli Pan Moderator Roman nie ma racji, to patrz punkt 1.

Zapamiętaj go dobrze bo na władzę nie ma rady!

Data: 2011-12-23 17:27:08
Autor: DoQ
Zlot BMW
W dniu 23-12-2011 17:18, to pisze:
Może nie przeczytałem uważnie regulaminu??
NajwyraĽniej! Jest do¶ć krótki, więc zacytuję:
1. Pan Moderator Roman ma zawsze rację!
2. Je¶li Pan Moderator Roman nie ma racji, to patrz punkt 1.
Zapamiętaj go dobrze bo na władzę nie ma rady!

<PIWO>Dziękuję!</PIWO>
Zapamiętałem, bo nie chcę dostać BANa! Ponadto bardzo chciałbym zostać junior moderatorem podforum "Opony zimowe" więc tym bardziej trzeba się starać!

--
Paweł

Data: 2011-12-23 16:33:41
Autor: to
Zlot BMW
begin DoQ
<PIWO>Dziękuję!</PIWO>
Zapamiętałem, bo nie chcę dostać BANa! Ponadto bardzo chciałbym zostać
junior moderatorem podforum "Opony zimowe" więc tym bardziej trzeba się
starać!

A czy byłeś już na ZLOCIE i ucałowałeś w stopę ADMINISTRATORA?! Podobno to niezbędny warunek!

PS. Ja marzę o posadzie JUNIOR MODA działu LPG!

Data: 2011-12-23 17:38:27
Autor: DoQ
Zlot BMW
W dniu 23-12-2011 17:33, to pisze:

A czy byłe¶ już na ZLOCIE i ucałowałe¶ w stopę ADMINISTRATORA?! Podobno
to niezbędny warunek!

Jeszcze nie, ale na PW potwierdził iż mogę sobie już teraz okleić rower!!

PS. Ja marzę o posadzie JUNIOR MODA działu LPG!

Grubo!!! Trzymam kciuki, ale chyba brakuje ci jeszcze 2000 postów!!

--
Paweł

Data: 2011-12-23 19:40:45
Autor: to
Zlot BMW
begin DoQ
Jeszcze nie, ale na PW potwierdził iż mogę sobie już teraz okleić
rower!!

ja Jeszcze nie mam wklejki ale Mam chorongiewkÄ™ klubowÄ… !!!! :ok:

PS. Ja marzę o posadzie JUNIOR MODA działu LPG!

Grubo!!! Trzymam kciuki, ale chyba brakuje ci jeszcze 2000 postĂłw!!

podzienkować !!! :piwo: zaraz lece Je napisać !!! o czym majom być ???

Data: 2011-12-23 21:03:38
Autor: DoQ
Zlot BMW
W dniu 23-12-2011 20:40, to pisze:

Grubo!!! Trzymam kciuki, ale chyba brakuje ci jeszcze 2000 postów!!
podzienkować !!! :piwo: zaraz lece Je napisać !!! o czym majom być ???

Najlepiej zwracać uwagę innym userom poprzez wytknięcie nieznajomo¶ci regulaminu. Jeden post = +10 HONOR!

--
Paweł

Data: 2011-12-23 17:52:15
Autor: Grejon
Zlot BMW
W dniu 2011-12-23 17:27, DoQ pisze:

<PIWO>Dziękuję!</PIWO>
Zapamiętałem, bo nie chcę dostać BANa! Ponadto bardzo chciałbym zostać
junior moderatorem podforum "Opony zimowe" więc tym bardziej trzeba się
starać!

Zacznij od opracowania FAQ "Węże ogrodowe jako ¶rodek zastępczy dla opon".

Data: 2011-12-23 17:56:55
Autor: DoQ
Zlot BMW
W dniu 23-12-2011 17:52, Grejon pisze:

Zacznij od opracowania FAQ "Węże ogrodowe jako ¶rodek zastępczy dla opon".

Dzięki za poradę przyda się! Wła¶nie piszę, bo Administrator dał mi czas do wtorku, jak się nie wyrobię to posadę otrzyma kto¶ inny.
FAQ zacz±łem od pytania "Jaka opona zimowa i dlaczego Dębica Frigo jest lepsza od innych?"

--
Paweł

Data: 2011-12-23 22:21:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zlot BMW
Hello DoQ,

Jaki trolling? Zawsze propagowali¶my ideę zlotów ;P
Jaki zlot! Tu jest przemycony materiał "wypadek+BMW" :P

Się nie znasz - ¶pieszyli się na zlot miłosników BMW i pojawił sie
znik±ć motocykl "czysta na kole" i spowodował wypadek.

--
Best regards,

Data: 2011-12-23 22:26:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Zlot BMW

Jaki trolling? Zawsze propagowaliśmy ideę zlotów ;P
Jaki zlot! Tu jest przemycony materiał "wypadek+BMW" :P
Się nie znasz - śpieszyli się na zlot miłosników BMW i pojawił sie
znikąć motocykl "czysta na kole" i spowodował wypadek.

A na nim futrzak przybrany w świąteczne bombki ... i mgłę i hel rozpylał :)

Data: 2011-12-23 21:38:23
Autor: to
Zlot BMW
begin Rafał \"SP\" Gil
A na nim futrzak przybrany w świąteczne bombki ... i mgłę i hel rozpylał
:)

A za nim reszta PMS-owych seniorĂłw w Meleksie.

Data: 2011-12-23 22:44:15
Autor: DoQ
Zlot BMW

Się nie znasz - ¶pieszyli się na zlot miłosników BMW i pojawił sie
znik±ć motocykl "czysta na kole" i spowodował wypadek.

Dobrze że temu w BMW nie skapnęło z węża, bo mogło doj¶ć do tragedii :)

--
Paweł

Data: 2011-12-23 15:14:41
Autor: to
Zlot BMW
begin DoQ
LOL

Co LOL, Grejon uprawia klasyczny trolling!!!

Fakt. OST i do KOSZA!

Niech lepiej równa do szeregu i zapyta o wybór opon zimowych albo o drogę na Gdańsk.

Data: 2011-12-23 13:25:58
Autor: Myjk
Zlot BMW
Fri, 23 Dec 2011 13:22:02 +0100, Grejon