Zlot czarowników (ale nie na miotłach)

Data: 2012-03-17 10:48:16
Autor: pluton
Zlot czarowników (ale nie na miotłach)
Audi, volkswageny, volvo, terenowe lexusy, chevrolety, czyli 357. zjazd
Episkopatu Polski - relacjonuje ''Super Express''.
W tym tygodniu do Warszawy przyjechali polscy hierarchowie Kościoła, by
rozmawiać o wyzwaniach nowej ewangelizacji i walce z pedofilią. Dzięki
fotografowi ''SE'' dowiedzieliśmy się, czym przyjechali.

''Super Express'' sfotografował osiem biskupich aut, podając nazwiska ich
właścicieli oraz orientacyjne ceny, wahające się od 100 do 400 tysięcy
złotych. Oto lista top 5:
AudiA8, 300-400 tys. złotych, prymas apb Józef Kowalczyk i biskup łomżyński
Janusz Stepnowski
Volvo, ponad 100 tysięcy złotych, biskup łódzki Adam Lepa
Lexus RX 450 h, około 300 tysięcy złotych, biskup kielecki Kazimierz Ryczan
Volkswagen passat R-line, ok. 100 tysięcy złotych, biskup pelpliński Jan
Szlaga
Chevrolet captiva, ok. 100 tysięcy złotych, biskup siedlecki Zbigniew
Kiernikowski
Tę listę znakomicie pointuje wypowiedź prymasa przytoczona przez ''SE'':
- Nie wiem, dlaczego Polska ustawicznie chce budować i rozwiązywać problemy
budżetowe na walce z Kościołem - powiedział podczas zjazdu abp Kowalczyk.
Zdjęcia samochodów można zobaczyć na stronie ''Super Expressu''.

Nullification

Data: 2012-03-17 12:38:23
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-17 10:48, pluton pisze:
Audi, volkswageny, volvo, terenowe lexusy, chevrolety, czyli 357. zjazd
Episkopatu Polski - relacjonuje ''Super Express''.

A gdzie Maybachy?

Data: 2012-03-17 12:39:46
Autor: pluton
Zlot czarowników (ale nie na miotłach)
> Audi, volkswageny, volvo, terenowe lexusy, chevrolety, czyli 357. zjazd
> Episkopatu Polski - relacjonuje ''Super Express''.

A gdzie Maybachy?

Maybach to wiocha. Pastuchy moheru tym powożą.

Nullification

Zlot czarowników (ale nie na miotłach)