Zlot - ostatecznie?

Data: 2010-04-21 18:53:29
Autor: MadMan
Zlot - ostatecznie?
Witam,

ze względu na brak większego zainteresowania proponuję zlot typu "sam
załatwiam nocleg". Ja mogę opracować nieco tras. Termin - 7-9 maja 2010. Miejsce zlotu - Żywiec i okolice. Niestety SSM Żywiec, potencjalnie całkiem dobry, nie oferuje
przechowania rowerów. Kwatera toiowo nie ma już miejsc na ten weekend. Jeśli ktoś zna jakieś niedrogie i wolne w danym terminie ośrodki/kwatery
byłbym wdzięczny :) Na razie to nawet nie wiem ile osób chce przyjechać. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-21 19:21:35
Autor: MadMan
Zlot - ostatecznie?
Dnia Wed, 21 Apr 2010 18:53:29 +0200, MadMan napisał(a):

ze względu na brak większego zainteresowania proponuję zlot typu "sam
załatwiam nocleg".

W razie czego znalazłem taką ofertę: http://www.beskidy.info.pl/joanna/

Łodygowice nie Żywiec, ale blisko. Mają miejsca - 25 zł łazienka na
korytarzu, 35 w pokoju (ceny IMO "normalne"). Jeśli ktoś chciałby
zarezerwować to proszę mejla. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-25 22:58:50
Autor: MadMan
Zlot - ostatecznie?
No i ostatecznie zlotu nie będzie. Zainteresowanie zerowe. Ja między 7 a 9 maja niemal na pewno co najmniej raz odwiedzę Beskid
Żywiecki. Jeśli ktoś chce pogadać/popedalić - jestem otwarty :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Zlot - ostatecznie?