[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?

Data: 2009-10-25 11:49:19
Autor: Marcin Kysiak
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?
Ponieważ wątek zlotowy ("Czy Miśki już zasnęły?") jest mało widoczny, a uprzednio stworzona lista miała raczej charakter głosowania nad lokalizacją, proponuję się jednak policzyć.

Dla niewtajemniczonych: zlot pl.rec.gory odbędzie się za 2 tygodnie, 6-8.11.2009 na Szczelińcu Wielkim (Góry Stołowe).

Lista obecności:

1. Wojtek Wierba,
2. Doczu,
3-4. Kaśka i Krzysztof Warchulińscy,
5. Basia Z.
6. Tomek Sójka
7-8. Pasik + Pinky
9. Marcin Kysiak

....i proponuję dopisywać obecność i zgłaszać korekty w tym wątku.

Pzdr,
M.

PS
Przypominam, że mam jeszcze wolne miejsca w samochodzie z Wwy.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-10-25 22:01:18
Autor: Jacek G.
Marcin Kysiak napisał(a)::
[...]

10-11. Jacek & Jola G. (o ile nic niespodziewanego nie wypadnie)
--
Jacek G.

Data: 2009-10-26 00:20:12
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Sun, 25 Oct 2009 22:01:18 +0100, Jacek G. napisał(a):

Marcin Kysiak napisał(a)::
[...]

ZTCW to 12-13 Romek z Moniką
14-15 Ewa z Piotrem (BTW wczoraj, tj. 24.10 powiedzieli TAK :) )
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-10-26 05:37:54
Autor: Wojciech Wierba
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?

I jak tu poprawiać listę?
Wymysliłem tylko dodać pozycję "0".

Lista obecności:

0-1. Wojtek Wierba + 1
[...]
12-13 Romek z Moniką
14-15 Ewa z Piotrem (BTW wczoraj, tj. 24.10 powiedzieli TAK :) ) - No to może wódeczka weselna?

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-10-26 07:51:58
Autor: Basia Z.
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?
5. Basia Z.

No to dopisz mnie +2 (a może być ze i + 4, jak jeszcze inni znajomi sie zdecydują)

B.

Data: 2009-10-26 09:39:12
Autor: Paweł
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?
Użytkownik "Wojciech Wierba" <Wojciech.Wierba@ifj.edu.pl> napisał

16. I ja, Zbychu (Hektor)

Data: 2009-10-29 01:47:05
Autor: Iwona
On 26 Paź, 09:39, Paweł <pwiec...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Wojciech Wierba" <Wojciech.Wie...@ifj.edu.pl> napisał

> [...]

> 12-13 Romek z Moniką
> 14-15 Ewa z Piotrem (BTW wczoraj, tj. 24.10 powiedzieli TAK :) ) - No to

16. I ja, Zbychu (Hektor)

17. Iwona +1

Data: 2009-11-03 21:15:18
Autor: Jurek Geisler

Użytkownik "Iwona" <hontas.i@gmail.com> napisał w wiadomości news:833432e0-996f-44e8-8fa6-9d26f12b6a4bl13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

> 12-13 Romek z Moniką
> 14-15 Ewa z Piotrem (BTW wczoraj, tj. 24.10 powiedzieli TAK :) ) - No to

16. I ja, Zbychu (Hektor)

17. Iwona +1
18. jgj - ale zjawię się dopiero w sobotę i to raczej pod wieczór :(

Data: 2009-11-05 11:16:50
Autor: Paweł Dudzik
Jurek Geisler pisze:

> [...]

16. I ja, Zbychu (Hektor)

17. Iwona +1
18. jgj - ale zjawię się dopiero w sobotę i to raczej pod wieczór :(
19. Dudi - czy ktoś będzie jechał z W-wy?

pzdr

Dudi

Data: 2009-11-05 11:29:55
Autor: Marcin Kysiak
Paweł Dudzik pisze:

19. Dudi - czy ktoś będzie jechał z W-wy?

Wyjaśniając wszystkim: ja zachorowałem i najprawdopodobniej nie pojadę :-(

Pzdr,
M.

Data: 2009-11-05 05:59:45
Autor: Iwona
Zlot pl.rec.gory - lista obecności?

Wyjaśniając wszystkim: ja zachorowałem i najprawdopodobniej nie pojadę :-(

buuu:(
a czy jeśli faktycznie nie pojedziesz Twoi pasażerowie dojadą? Kasiu,
Krzychu, co z Wami?
bo nie sądzę, żeby Docza zniechęciła taka przeszkoda...;)

pozdrawiam
do zobaczenia jutro
Iwona

Data: 2009-11-05 15:17:35
Autor: Doczu
W dniu 2009-11-05 14:59, Iwona pisze:

bo nie sądzę, żeby Docza zniechęciła taka przeszkoda...;)

Oczywiście że nie :-) Ale ja i tak inny wariant dojazdowy mam przewidziany :-)
A ktoś się orientuje jak ze śniegiem sprawa wygląda ?
W kamerkach cos tam się bieli, ale nie wiem jak to w rzeczywistości wygląda. rakiety chyba raczej niepotrzebne co ?
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-11-05 16:57:28
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Thu, 5 Nov 2009 05:59:45 -0800 (PST), Iwona napisał(a):

[...]

A że tak zapytam przy okazji - ktoś wie czy będzie Bard? :) Z gitarą tak
jakoś fajniej jest...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-11-05 18:02:01
Autor: Basia Z.
Zlot pl.rec.gory - lista obecności?

Użytkownik "Tomasz Sójka" :

A że tak zapytam przy okazji - ktoś wie czy będzie Bard? :) Z gitarą tak
jakoś fajniej jest...

Jakby co - to Jacek też gra.

Ale oczywiście bardzo fajnie byłoby gdyby był również Eryk.

B.

Data: 2009-11-05 11:29:47
Autor: Iwona
> [...]
> jakoś fajniej jest...

Jakby co - to Jacek też gra.

Ale oczywiście bardzo fajnie byłoby gdyby był również Eryk.

Eryka nie będzie, ale spoko, inny grajek będzie:)

I.

Data: 2009-11-05 20:02:44
Autor: Krzysztof Warchuliński
Iwona pisze:
Wyjaśniając wszystkim: ja zachorowałem i najprawdopodobniej nie pojadę :-(

buuu:(
a czy jeśli faktycznie nie pojedziesz Twoi pasażerowie dojadą? Kasiu,
Krzychu, co z Wami?

Spokojnie już się pakujemy. Dojazd z Marcinem był tylko opcją, żeby nie gonić dwóch samochodów z tego samego kierunku. W takim wypadku to my możemy zabrać kogoś po drodze.
Pozdrawiam Krzysztof

Data: 2009-11-06 08:27:34
Autor: Los Pinkos
Zlot pl.rec.gory - lista obecności?
Wyjaśniając wszystkim: ja zachorowałem i najprawdopodobniej nie pojadę :-(

Nas na 98% też nie będzie

Pozdrawiam
Pinky

Data: 2009-10-26 12:32:57
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Mon, 26 Oct 2009 05:37:54 +0100, Wojciech Wierba napisał(a):
14-15 Ewa z Piotrem (BTW wczoraj, tj. 24.10 powiedzieli TAK :) ) - No to może wódeczka weselna?

Primo: wódka na Zlocie?? Fuj :)
Secundo: Impreza odbyła się w "Spotkaniu z Balladą" i wódeczka weselna w
tradycyjnym tego słowa znaczeniu nie wystąpiła :)) Ale, jak sądzę, "coś" z
błogosławieństwem Młodej Pary powinno się pojawić...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-10-26 07:48:26
Autor: Basia Z.
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?

Użytkownik "Jacek G." :

10-11. Jacek & Jola G. (o ile nic niespodziewanego nie wypadnie)
--

Jacku - to może jakiś dłuższy wspólny wypad, bo ja też przyjadę z koleżankami (znanymi dobrze Jackowi Asią S. i Jolą W.) i chcemy zostać w okolicach Gór Stołowych aż do środy 11.11 (prawdopodobnie kolejne noce kwaterując w Pasterce, w każdym razie taki jest pomysł). W planie mamy dwie wycieczki górskie - Adespach oraz Góry Stołowe, oraz krajoznawstwo.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-10-26 12:23:14
Autor: Tomasz Sójka
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?
Dnia Mon, 26 Oct 2009 07:48:26 +0100, Basia Z. napisał(a):

Użytkownik "Jacek G." :

[...]

Po drodze są jeszcze Broumovske Steny, też warte obejrzenia :)

Data: 2009-10-26 12:35:01
Autor: Doczu
W dniu 2009-10-25 11:49, Marcin Kysiak pisze:
[...]

Ja podtrzymuję swoją obecnośc z piątku na sobotę :-)
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-10-30 08:11:10
Autor: Slawek Wozniak
Marcin Kysiak <mkysiak@gmail.com> napisał(a):
Ponieważ wątek zlotowy ("Czy Miśki już zasnęły?") jest mało widoczny, a uprzednio stworzona lista miała raczej charakter głosowania nad lokalizacją, proponuję się jednak policzyć.

[ciach]
....i proponuję dopisywać obecność i zgłaszać korekty w tym wątku.
 To ja, korzystając z okazji, poinformuję, że niestety, tą razą nie bedzie mi dane cieszyć się Waszym towarzystwem...
Powód - miesiąc temu, lecz o 3 miesiące za wcześnie, urodziła nam się druga córka (Zuzia) i czas teraz płynie zupełnie inaczej...
Żałuję tym bardziej, że 1) zeszłoroczna pigwówka okazała się nadspodziewanie pyszna, 2) właśnie w Górach Stołowych rozpoczęła się prawie 25 lat temu moja samodzielna przygoda z górami, 3) "niegóry" są tak niedaleko...

Pozdrawiam i życzę udanej imprezy. :-)
Uważajcie koło barierek ;-)

--
pozdrav.
Sławek "Beneq" Woźniak

Data: 2009-10-30 09:31:30
Autor: Basia Z.
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?

Użytkownik "Slawek Wozniak" :

[...]

To jest zupełnie w tej sytuacji zrozumiałe.
Życzę wszystkiego dobrego Mamie i Córeczce (ucałuj obie) a i Tatusiowi i starszej Siostrzyczce też przy okazji  ;-)

Uważajcie koło barierek ;-)

Postaramy się.

B.

Data: 2009-10-30 10:44:19
Autor: Marcin Kysiak
Slawek Wozniak pisze:

To ja, korzystając z okazji, poinformuję, że niestety, tą razą nie bedzie mi dane cieszyć się Waszym towarzystwem...

Trzymajcie się całą czwórką. Mocno trzymam kciuki za Zuzię.

Szkoda, że Cię nie zobaczymy, wielka szkoda. Stańże przynajmniej do bani telekomunikacyjnej.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-10-30 12:34:32
Autor: Doczu
W dniu 2009-10-30 09:11, Slawek Wozniak pisze:

[...]

No proszę. Ogromne gratulacje dla Rodziców Zuzi i starszej siostry :-)

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-11-05 07:42:36
Autor: Basia Z.
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?
Ostatecznie przejadę + 2 (same kobiety  ;-)  )

Być moze umówimy się i dojedziemy razem z Jackiem (+1).

Mam w związku z tym zapytanie:
Chcemy po drodze coś zwiedzać i wobec tego dojście na miejsce planujemy na godz. 18-19.
O której jest przewidziany wspólny posiłek, aby się nie spóźnić ?
Z tego co pamiętam to jego koszt ma wynosić 18 zł ???

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-11-05 12:17:04
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Thu, 5 Nov 2009 07:42:36 +0100, Basia Z. napisał(a):

[...]

Witam!
ZTCP to tak, 18zł. Co do godziny to nie zastanawialiśmy się - pamiętaj
tylko że ciemno robi się ok. 17-tej w zależności od zachmurzenia; więc
jeśli to coś zwiedzane jest w pobliżu G. Stołowych, to pewnie jednak
wcześniej zawitacie. Jak rozumiem mówisz o sobocie?
Myślę że jeśli chodzi o tą godzinę to w piątek wieczór podejmiemy odważną
decyzję i rozpropagujemy w ten czy inny sposób :)
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-11-05 13:03:41
Autor: Basia Z.
[...]

Tak.
Mamy w planie po drodze ze Śląska zwiedzić Paczków, Kamieniec Ząbkowicki (zamek oraz opactwo cysterskie) oraz Bardo.
A może na ten zamek w Kamieńcu Ząbkowickim chce się załapać ktoś jeszcze ?
Podobno wpuszczane są tylko grupy min. 15-osobowe, a nas będzie co najwyżej 5.
Planujemy tam być około południa.

Zamek (XIX-wieczny, w stylu neogotyckim, zbudowany przez XIX-wieczną feministkę ;-)   - królewnę Mariannę Orańską) warto zobaczyć.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-11-05 13:19:45
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Thu, 5 Nov 2009 13:03:41 +0100, Basia Z. napisał(a):

Zamek (XIX-wieczny, w stylu neogotyckim, zbudowany przez XIX-wieczną feministkę ;-)   - królewnę Mariannę Orańską) warto zobaczyć.

Pozdrowienia

Basia

A owszem, warto; daaawno temu objeżdżaliśmy go (i dużo innych ciekawych
miejsc) na autokarówce po DŚ... Ale wtedy jeszcze nie było zwiedzania.
Kto wie, a nuż się skuszę - ale wątpię żebym mógł w sobotę za kierownicą
zasiąść :)
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-11-05 14:25:07
Autor: Waldek Brygier
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?
Basia Z. wrote:
Mamy w planie po drodze ze Śląska zwiedzić Kamieniec
Ząbkowicki (zamek oraz opactwo cysterskie)

To nie zamek a pałac.
A poza tym zdaje się, że wciąż zamknięty:
http://www.naszesudety.pl/index.php?p=artykulyShow&iArtykul=5966

Waldek Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-11-05 22:02:16
Autor: Jacek G.
Basia Z. napisał(a)::
Ostatecznie przejadę + 2 (same kobiety  ;-)  )

Być moze umówimy się i dojedziemy razem z Jackiem (+1).
Jest szansa, że faktycznie dołączymy do Waszego wariantu, zwłaszcza, że pogoda w sobotę ma być bardziej krajoznawcza niż górska. W niedzielę ma być lepiej. My będziemy w 3-kę - całą rodziną. O ile Ola przywiezie jutro gitarę z Krakowa, to weźmiemy.
--
Jacek G.

[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?