[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?

Data: 2009-10-25 22:01:18
Autor: Jacek G.
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?
Marcin Kysiak napisał(a)::
Lista obecności:

1. Wojtek Wierba,
2. Doczu,
3-4. Kaśka i Krzysztof Warchulińscy,
5. Basia Z.
6. Tomek Sójka
7-8. Pasik + Pinky
9. Marcin Kysiak
10-11. Jacek & Jola G. (o ile nic niespodziewanego nie wypadnie)
--
Jacek G.

Data: 2009-10-26 00:20:12
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Sun, 25 Oct 2009 22:01:18 +0100, Jacek G. napisał(a):

Marcin Kysiak napisał(a)::
[...]

ZTCW to 12-13 Romek z Moniką
14-15 Ewa z Piotrem (BTW wczoraj, tj. 24.10 powiedzieli TAK :) )
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-10-26 05:37:54
Autor: Wojciech Wierba
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?

I jak tu poprawiać listę?
Wymysliłem tylko dodać pozycję "0".

Lista obecności:

0-1. Wojtek Wierba + 1
[...]
12-13 Romek z Moniką
14-15 Ewa z Piotrem (BTW wczoraj, tj. 24.10 powiedzieli TAK :) ) - No to może wódeczka weselna?

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-10-26 07:51:58
Autor: Basia Z.
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?
5. Basia Z.

No to dopisz mnie +2 (a może być ze i + 4, jak jeszcze inni znajomi sie zdecydują)

B.

Data: 2009-10-26 09:39:12
Autor: Paweł
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?
Użytkownik "Wojciech Wierba" <Wojciech.Wierba@ifj.edu.pl> napisał

16. I ja, Zbychu (Hektor)

Data: 2009-10-29 01:47:05
Autor: Iwona
On 26 Paź, 09:39, Paweł <pwiec...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Wojciech Wierba" <Wojciech.Wie...@ifj.edu.pl> napisał

> [...]

> 12-13 Romek z Moniką
> 14-15 Ewa z Piotrem (BTW wczoraj, tj. 24.10 powiedzieli TAK :) ) - No to

16. I ja, Zbychu (Hektor)

17. Iwona +1

Data: 2009-11-03 21:15:18
Autor: Jurek Geisler

Użytkownik "Iwona" <hontas.i@gmail.com> napisał w wiadomości news:833432e0-996f-44e8-8fa6-9d26f12b6a4bl13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

> 12-13 Romek z Moniką
> 14-15 Ewa z Piotrem (BTW wczoraj, tj. 24.10 powiedzieli TAK :) ) - No to

16. I ja, Zbychu (Hektor)

17. Iwona +1
18. jgj - ale zjawię się dopiero w sobotę i to raczej pod wieczór :(

Data: 2009-11-05 11:16:50
Autor: Paweł Dudzik
Jurek Geisler pisze:

> [...]

16. I ja, Zbychu (Hektor)

17. Iwona +1
18. jgj - ale zjawię się dopiero w sobotę i to raczej pod wieczór :(
19. Dudi - czy ktoś będzie jechał z W-wy?

pzdr

Dudi

Data: 2009-11-05 11:29:55
Autor: Marcin Kysiak
Paweł Dudzik pisze:

19. Dudi - czy ktoś będzie jechał z W-wy?

Wyjaśniając wszystkim: ja zachorowałem i najprawdopodobniej nie pojadę :-(

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-11-05 05:59:45
Autor: Iwona
Zlot pl.rec.gory - lista obecności?

Wyjaśniając wszystkim: ja zachorowałem i najprawdopodobniej nie pojadę :-(

buuu:(
a czy jeśli faktycznie nie pojedziesz Twoi pasażerowie dojadą? Kasiu,
Krzychu, co z Wami?
bo nie sądzę, żeby Docza zniechęciła taka przeszkoda...;)

pozdrawiam
do zobaczenia jutro
Iwona

Data: 2009-11-05 15:17:35
Autor: Doczu
W dniu 2009-11-05 14:59, Iwona pisze:

bo nie sądzę, żeby Docza zniechęciła taka przeszkoda...;)

Oczywiście że nie :-) Ale ja i tak inny wariant dojazdowy mam przewidziany :-)
A ktoś się orientuje jak ze śniegiem sprawa wygląda ?
W kamerkach cos tam się bieli, ale nie wiem jak to w rzeczywistości wygląda. rakiety chyba raczej niepotrzebne co ?
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-11-05 16:57:28
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Thu, 5 Nov 2009 05:59:45 -0800 (PST), Iwona napisał(a):

[...]

A że tak zapytam przy okazji - ktoś wie czy będzie Bard? :) Z gitarą tak
jakoś fajniej jest...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-11-05 18:02:01
Autor: Basia Z.
Zlot pl.rec.gory - lista obecności?

Użytkownik "Tomasz Sójka" :

A że tak zapytam przy okazji - ktoś wie czy będzie Bard? :) Z gitarą tak
jakoś fajniej jest...

Jakby co - to Jacek też gra.

Ale oczywiście bardzo fajnie byłoby gdyby był również Eryk.

B.

Data: 2009-11-05 11:29:47
Autor: Iwona
> [...]
> jakoś fajniej jest...

Jakby co - to Jacek też gra.

Ale oczywiście bardzo fajnie byłoby gdyby był również Eryk.

Eryka nie będzie, ale spoko, inny grajek będzie:)

I.

Data: 2009-11-05 20:02:44
Autor: Krzysztof Warchuliński
Iwona pisze:
Wyjaśniając wszystkim: ja zachorowałem i najprawdopodobniej nie pojadę :-(

buuu:(
a czy jeśli faktycznie nie pojedziesz Twoi pasażerowie dojadą? Kasiu,
Krzychu, co z Wami?

Spokojnie już się pakujemy. Dojazd z Marcinem był tylko opcją, żeby nie gonić dwóch samochodów z tego samego kierunku. W takim wypadku to my możemy zabrać kogoś po drodze.
Pozdrawiam Krzysztof

Data: 2009-11-06 08:27:34
Autor: Los Pinkos
Zlot pl.rec.gory - lista obecności?
Wyjaśniając wszystkim: ja zachorowałem i najprawdopodobniej nie pojadę :-(

Nas na 98% też nie będzie

Pozdrawiam
Pinky

Data: 2009-10-26 12:32:57
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Mon, 26 Oct 2009 05:37:54 +0100, Wojciech Wierba napisał(a):
14-15 Ewa z Piotrem (BTW wczoraj, tj. 24.10 powiedzieli TAK :) ) - No to może wódeczka weselna?

Primo: wódka na Zlocie?? Fuj :)
Secundo: Impreza odbyła się w "Spotkaniu z Balladą" i wódeczka weselna w
tradycyjnym tego słowa znaczeniu nie wystąpiła :)) Ale, jak sądzę, "coś" z
błogosławieństwem Młodej Pary powinno się pojawić...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-10-26 07:48:26
Autor: Basia Z.
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?

Użytkownik "Jacek G." :

10-11. Jacek & Jola G. (o ile nic niespodziewanego nie wypadnie)
--

Jacku - to może jakiś dłuższy wspólny wypad, bo ja też przyjadę z koleżankami (znanymi dobrze Jackowi Asią S. i Jolą W.) i chcemy zostać w okolicach Gór Stołowych aż do środy 11.11 (prawdopodobnie kolejne noce kwaterując w Pasterce, w każdym razie taki jest pomysł). W planie mamy dwie wycieczki górskie - Adespach oraz Góry Stołowe, oraz krajoznawstwo.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-10-26 12:23:14
Autor: Tomasz Sójka
[w&s] Zlot pl.rec.gory - lista obecności?
Dnia Mon, 26 Oct 2009 07:48:26 +0100, Basia Z. napisał(a):

Użytkownik "Jacek G." :

[...]

Po drodze są jeszcze Broumovske Steny, też warte obejrzenia :)