Zlot - rozeznanie 2

Data: 2010-03-23 19:19:01
Autor: MadMan
Zlot - rozeznanie 2
Witam,

pisałem już o zlocie, może wypadałoby coś zrobić?
Wcześniej proponowałem czerwiec/lipiec. Może małe przyspieszenie? Sądzę
że za miesiąc już będzie całkiem OK w górach (bo póki co to 10 cm
śniegu). Co wy na to? Koniec kwietnia/początek maja. Byłby to zintegrowany zlot
pl.rec.rowery i #rower - po prostu ekipa się częściowo pokrywa. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-23 20:55:31
Autor: szaman
Zlot - rozeznanie 2
MadMan wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Co wy na to? Koniec kwietnia/początek maja. Byłby to zintegrowany zlot
pl.rec.rowery i #rower - po prostu ekipa się częściowo pokrywa.

Ja jak wiesz chętny. Nawet lepeij, bo w lipcu na Śląsku z tego co wiem do 17 mnie nie będzie, a i później też ciężko.

Może teraz wypali w przeciwieństwie do roku zeszłego.

Propozycja - nie weekend 1-majowy, pewnie większość gdzieś indziej się wybierze.

A miejsce?
Jura?
Góry?

sz

Data: 2010-03-23 21:36:18
Autor: MadMan
Zlot - rozeznanie 2
Dnia Tue, 23 Mar 2010 20:55:31 +0100, szaman napisał(a):

Propozycja - nie weekend 1-majowy, pewnie większość gdzieś indziej się wybierze.

A miejsce?
Jura?
Góry?

A, bo nie pamiętacie już, faktycznie. Miejsce - Beskid Żywiecki lub okolice. Weekend majowy też bym odrzucił wstępnie ze względu na przewidywany
przeze mnie natłok turystów. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-23 21:12:13
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot - rozeznanie 2
MadMan bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Co wy na to? Koniec kwietnia/początek maja. Byłby to zintegrowany zlot
pl.rec.rowery i #rower - po prostu ekipa się częściowo pokrywa.

Ech. Może być ciężko, ale jak jakiś konkretny termin padnie to wtedy
zobaczę. Wstępnie weekend 8-9 maja mam wolny, jeżeli padnie termin wtedy to
będę myślał dalej ;-)

Data: 2010-04-06 23:21:08
Autor: player
Zlot - rozeznanie 2
Dnia Tue, 23 Mar 2010 21:12:13 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

Ech. Może być ciężko, ale jak jakiś konkretny termin padnie to wtedy
zobaczę. Wstępnie weekend 8-9 maja mam wolny, jeżeli padnie termin wtedy to
będę myślał dalej ;-)

hey,
Mnie tez 8-9 pasuje jakby co;)

--
pozdro.
jay

Data: 2010-03-24 00:15:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zlot - rozeznanie 2

[...]

Łer?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-29 16:17:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot - rozeznanie 2
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Łer?

zyga

Daleko od wyciągu.
;-P

Data: 2010-03-24 13:11:45
Autor: stefandora
Zlot - rozeznanie 2
On 23 Mar, 19:19, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
Co wy na to? Koniec kwietnia/początek maja.

No to ja odpadam - dzisiaj zdjęli mi gips z nogi :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-03-24 21:28:59
Autor: MadMan
Zlot - rozeznanie 2
Dnia Wed, 24 Mar 2010 13:11:45 -0700 (PDT), stefandora napisał(a):

No to ja odpadam - dzisiaj zdjęli mi gips z nogi :)

No to jeździć już możesz! :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-24 13:37:38
Autor: stefandora
Zlot - rozeznanie 2
On 24 Mar, 21:28, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
Dnia Wed, 24 Mar 2010 13:11:45 -0700 (PDT), stefandora napisał(a):

> No to ja odpadam - dzisiaj zdjęli mi gips z nogi :)

No to jeździć już możesz! :)

Może dopiero za trzy tygodnie, ale bez spd-ów. Ha! Czyli downhill ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-04-13 19:43:44
Autor: MadMan
Zlot - rozeznanie 2
Witam ponownie,

tak więc jeśli się coś odbędzie - będzie to w weekend 7-9 maja. Wstępnie znalazłem taką kwaterę: http://www.toiowo.maniak.pl/index.php
Co wy na to?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-13 11:11:53
Autor: stefandora
Zlot - rozeznanie 2
On Apr 13, 7:43 pm, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
Witam ponownie,

tak więc jeśli się coś odbędzie - będzie to w weekend 7-9 maja.
Wstępnie znalazłem taką kwaterę:http://www.toiowo.maniak.pl/index..php
Co wy na to?

Za tydzień dopiero odstawiam kule...  a siedzieć w kwaterze w mieście
to nie fun :)
Bawcie się dobrze!

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-04-13 20:40:36
Autor: solar
Zlot - rozeznanie 2
W dniu 2010-04-13 19:43, MadMan pisze:

tak więc jeśli się coś odbędzie - będzie to w weekend 7-9 maja.
Wstępnie znalazłem taką kwaterę: http://www.toiowo.maniak.pl/index.php
Co wy na to?

Mając pewne doświadczenie w "agroturystyce", noclegi przy ulicy i nad monopolowym mogą nie być najlepszym rozwiązaniem, jeśli w planach jest w miarę wczesne wstawanie. :)

"Spaliłbym stu niewinnych, gdyby tylko znalazł się między nimi jeden winny."
                                    inkwiz. Konrad z Marburga

Data: 2010-04-13 20:55:03
Autor: MadMan
Zlot - rozeznanie 2
Dnia Tue, 13 Apr 2010 20:40:36 +0200, solar napisał(a):

Mając pewne doświadczenie w "agroturystyce", noclegi przy ulicy i nad monopolowym mogą nie być najlepszym rozwiązaniem, jeśli w planach jest w miarę wczesne wstawanie. :)

Noo, nie zakładałem wczesnego wstawania... :P
A zlot musi mieć swoją część integracyjną przecież! :)

O co chodzi z "przy ulicy" nie rozumiem, nie jest to zaraz przy głównej
drodze tylko nieco obok. Postaram się z resztą zobaczyć w weekend jak to
miejsce wygląda. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-13 21:01:52
Autor: solar
Zlot - rozeznanie 2
W dniu 2010-04-13 20:55, MadMan pisze:

Noo, nie zakładałem wczesnego wstawania... :P
A zlot musi mieć swoją część integracyjną przecież! :)

Nawalić to ja się mogę w domu. :)
Integracja ma polegać na wspólnej jeździe - nie po to będę dymał 500-600 km samochodem w 2-3 dni, żeby nie zrobić sensownych kółek po górach. :)

"Brak więc geniuszów u kobiet jest widać właściwością ich natury"
                                     ks. Michał Klepacz

Data: 2010-04-13 21:16:42
Autor: MadMan
Zlot - rozeznanie 2
Dnia Tue, 13 Apr 2010 21:01:52 +0200, solar napisał(a):

Integracja ma polegać na wspólnej jeździe - nie po to będę dymał 500-600 km samochodem w 2-3 dni, żeby nie zrobić sensownych kółek po górach. :)

No i tak zamierzam. W końcu i tak każdy (prawie) jest dorosły i wie ile
może żeby następnego dnia być w stanie jeździć. Poza tym ze mną raczej sensownie po górach nie pojeździsz (mam sztywnego
trekkinga, szczyt terenowości dla niego to założenie 1.6" Smart Samów).
Musisz liczyć na zygę :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-13 21:52:10
Autor: MichałG
Zlot - rozeznanie 2
MadMan pisze:
[...]

stromych asfaltów tam nie brak..... ;)

Pozdrawiam
michał

Data: 2010-04-13 21:57:16
Autor: MadMan
Zlot - rozeznanie 2
Dnia Tue, 13 Apr 2010 21:52:10 +0200, MichałG napisał(a):

stromych asfaltów tam nie brak..... ;)

Blisko mam to wiem. 3 najbardziej strome polskie asfaltowe podjazdy w
1-dniowym bezproblemowym zasięgu :)
A co do górek - Klimczok i Skrzyczne sam zdobyłem, innych tam niestety
nie znam. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-13 22:29:13
Autor: MichałG
Zlot - rozeznanie 2
MadMan pisze:
Dnia Tue, 13 Apr 2010 21:52:10 +0200, MichałG napisał(a):

stromych asfaltów tam nie brak..... ;)

Blisko mam to wiem. 3 najbardziej strome polskie asfaltowe podjazdy w
1-dniowym bezproblemowym zasięgu :)
i kilkadziesiąt(?) innych - sporo ostatnio ścieżek poasfaltowano. Niektórych to drażni, mnie akurat (z racji kregosłupa nieodpornego na na szybką jazde po wertepach) raduje...
Mozna ułożyć niezła wycieczkę, nawet dla grupowych cyborgów.... ;) ;)

pozdrawiam
Michał

Zlot - rozeznanie 2