Zlot - rozeznanie 2

Data: 2010-03-24 00:15:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zlot - rozeznanie 2

pisałem już o zlocie, może wypadałoby coś zrobić?
Wcześniej proponowałem czerwiec/lipiec. Może małe przyspieszenie? Sądzę
że za miesiąc już będzie całkiem OK w górach (bo póki co to 10 cm
śniegu).

Co wy na to? Koniec kwietnia/początek maja. Byłby to zintegrowany zlot
pl.rec.rowery i #rower - po prostu ekipa się częściowo pokrywa.

Łer?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-29 16:17:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot - rozeznanie 2
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Łer?

zyga

Daleko od wyciągu.