[ZLOT] Zlot się zbliża, już już...

Data: 2009-08-17 15:52:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[ZLOT] Zlot się zbliża, już już...
Dopsz, tak jeszcze raz tutaj, bo grupa zlotowa aż roi się od "hot tits" i
"wet pussies" (mokre kocięta przyjadą na zlot? O.O), miejmy nadzieję, że
one (te tits i pussies) też przyjadą, ale jakby nie to piszę tutaj. Jakby
kto był mocno niezainteresowany zlotem to proszę se filtrować, "[ZLOT]" w
temacie będzie się utrzymywał.

Zlatujemy się w dniach 9-13 (środa-niedziela) września tego roku, w
Krościenku nad Dunajcem, albo w Łącku, zobaczymy gdzie uda się skombinować
kwaterę. W każdym razie, będzie to w tamtych okolicach.

Prosiłbym o informację od Was, drodzy uczestnicy, kto przyjedzie i w jakiej
ilości, informacja ile jesteście skłonni zapłacić za łóżko i na ile nocy
przyjedziecie będzie bardzo pomocną. Szczegóły później, chyba, że ktoś ma
jakieś wybitne preferencje (namioty, podłogi, etc).

Zacznę. Przyjadę sam 9 albo 10 września, zostanę do 13, co czyni
trzy/cztery łóżkonoce, a zapłacę ile będzie trzeba, wszystko w granicach
rozsądku.

DEADLINE do piątku, 21 sierpnia! (w poniedziałek wyjeżdżam, wracam w
piątek, we wtorek znów wyjeżdżam)

Data: 2009-08-17 11:00:18
Autor: Saurus
Zlot się zbliża, już już...
Mam problem z ustaleniem dojazdu, właśnie jestem na wyjeździe który
potrwa do końca sierpnia i na tym połączeniu (iplus w lesie) nie mogę
nawet zajrzeć na mapy Google czy PKP  żeby cokolwiek sprawdzić :
( Najchętniej zabrałbym poziomkę, ale to jeszcze większy problem z
transportem. Gdyby ktoś jechał z lub przez Łódź i miał wolne miejsce
oraz chęć pomocy to napiszcie tutaj albo od razu na saurus8 (@)
gmail.com ;)
Jeśli przyjadę to najchętniej środa-czwartek aż do niedzieli, nocleg w
pokoju/domku, cena też "w granicach rozsądku" ;)

Data: 2009-08-17 19:58:14
Autor: MadMan
[ZLOT] Zlot się zbliża, już już...
Dnia Mon, 17 Aug 2009 15:52:03 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

[...]

Będę pewnie cały zlot. Preferuję tanio - może być namiot, o ile będzie
prysznic itp. Jak nie to może być i podłoga. 20 ojro za nocleg płacił nie będę :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-08-17 22:30:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[ZLOT] Zlot się zbliża, już już ...

Zlatujemy się w dniach 9-13 (środa-niedziela) września tego roku, w
Krościenku nad Dunajcem, albo w Łącku, zobaczymy gdzie uda się skombinować
kwaterę. W każdym razie, będzie to w tamtych okolicach.

Jest tam gdzie kolejka oprócz Szczawnicy?
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-17 13:54:11
Autor: player
Zlot się zbliża, już już...
On 17 Sie, 22:30, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
> [...]
> kwaterę. W każdym razie, będzie to w tamtych okolicach.

Jest tam gdzie kolejka oprócz Szczawnicy?

W Wierchomili :) W ogóle to nie jestem pewien czy na Szczawnicę
wpuszczają z rowerami, kiedyś ( 2006 ) był
zakaz.

--
pozdro
jay

Data: 2009-08-17 23:17:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[ZLOT] Zlot się zbliża, już już ...
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h6cdg0$vjd$2news.interia.pl> przy ul....

Who cares?

Data: 2009-08-18 00:53:35
Autor: player
Zlot się zbliża, już już...
> [...]
> kwaterę. W każdym razie, będzie to w tamtych okolicach.

Jest tam gdzie kolejka oprócz Szczawnicy?

http://www.czorsztyn-ski.com.pl/pl/2288/4708/NOWOSC_Trasa_rowerowa_DOWNHIL.html

;>

--
jay

Data: 2009-08-18 16:57:49
Autor: Legut
[ZLOT] Zlot się zbliża, już już ...
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Na Snozce czyli Kluszkowce-ski czy jakoś tak. Ale nie wiem czy wożą rowery.

pozdrawiam
Legut

Data: 2009-08-19 03:41:25
Autor: player
Zlot się zbliża, już już...
On 18 Sie, 16:57, Legut <rlegu...@ad-acta.pl> wrote:

Na Snozce czyli Kluszkowce-ski czy jakoś tak. Ale nie wiem czy wożą rowery.

Wożą wożą jest nawet promocja 10 wjazdów za 30 pln :)

--
pozdro.
jay

Data: 2009-08-17 23:32:38
Autor: Gambit
[ZLOT] Zlot się zbliża, już już...
Dnia 17-08-2009 o 15:52:03 Marek 'marcus075' Karweta  <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):

Zlatujemy się w dniach 9-13 (środa-niedziela) września tego roku, w
Krościenku nad Dunajcem, albo w Łącku, zobaczymy gdzie uda się  skombinować
kwaterę. W każdym razie, będzie to w tamtych okolicach.

Jak w Łącku, to się pojawię w weekend, jak mi kto bicykla z Krk weźmie ;)
Jak nie w Ł. to się jeszcze zobaczy :]

--
pozdrawiam, Krzysiek
www.biker-friend.pl

Data: 2009-08-18 00:43:16
Autor: szaman
[ZLOT] Zlot się zbliża, już już ...
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

[...]

Przyjadę, jeśli się uda na całość...
Musi być łóżko?
Ja bym wolał kawałek dobrej taniej gleby:P
Byle tanio było:)
I będę Krossem, nei szosą raczej...

Bartek

Data: 2009-08-18 00:47:43
Autor: player
Zlot się zbliża, już już...
On 17 Sie, 15:52, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Zlatujemy się w dniach 9-13 (środa-niedziela) września tego roku, w
Krościenku nad Dunajcem, albo w Łącku, zobaczymy gdzie uda się skombinować
kwaterę. W każdym razie, będzie to w tamtych okolicach.

Skoro od roku jeszcze nic konkretnie nie ustalone w sprawie miejsca to
może jednak gdzieś bliżej wyciągu?:)
Wierchomla lub Kluszkowce. To też prawie tamte okolice, ale z
Krościenka do Wierchomli jest puchą około 60km, a z Łącka
prawie 50km, tak że dojazd codziennie trochę bez sensu. Jakbyśmy byli
w Krościenku to do Kluszkowców ( tak to sie chyba pisze )
jest około 10 wiec juz ostatecznie akceptowalne, ale z Łącka juz 28km..
Za daleko na rower a pakować się codziennie do samochodu z rowerami to
mi się nie chce.
Wiem że większość ma w dupie te wyciągi no ale przecież nie ma
przymusu korzystania a okolica tam samo ładna.
Ja wróciłem niedawano ze Szklarskiej i uważam że podjazdy zedycdowanie
za długo trwają ;) Tak więc głosuje miejscem z wyciągiem i z trasą DH,
tak żeby
wszyscy byli zadwoleni ;)

--
pozdro.
jay

Data: 2009-08-18 12:34:52
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zlot się zbliża, już już.. .

[...]

Nnno! Wreszcie właściwy głos.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-18 13:15:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot się zbliża, już już...
Panie player, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

Wiem że większość ma w dupie te wyciągi

Otóż to.
Sprawdzę Pewną Miejscówę w Kluszkowcach, jakieś 3km od wyciągu.

Data: 2009-08-18 13:45:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot się zbliża, już już...
Panie Marek 'marcus075' Karweta, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:1udnapix9nz2c$.dlgpedaluje.ile.moze> przy ul....

[...]

Sprawdziłem inną miejscówkę. Podobno 500m od wyciągu (zapewne pod górę,
więc i tak będziecie jeździć samochodami, hi hi), 20-25zł od głowy
(przynajmniej tak twierdzi strona internetowa), pokoje 2/3/4-osobowe. Jest
miejsce na ognisko, jest grill, będzie coś dla zygi (plac zabaw dla
dzieci), łazienki w pokojach lub nie (;-)), śniadanie do dogadania, jeszcze
nie wiem co z obiadami. Niechno dostanę liczbę osób to będę sprawdzał
dokładniej.

Data: 2009-08-19 03:44:42
Autor: player
Zlot się zbliża, już już...
On 18 Sie, 13:45, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Nie wiem jak reszcie o ile w ogóle jest reszta bo coś zainteresowanie
znikome;) ale mi pasuje :)
Na razie to jade sam, ale moze w piątek bedzie jeszcze 1 osoba. Nie
wiem jeszcze kiedy przyjadę ale albo w środę około 23-24 albo w
czwartek o 14. Dam znać do piątku

--
pozdro.

Data: 2009-08-19 18:46:34
Autor: stefandora
Zlot się zbliża, już już.. .
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Na weekend będę, ale dopiero w piątek będę wiedziała czy dostanę urlop i przyjadę wcześniej. Dwie osoby, tania gleba wystarczy.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-19 19:45:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zlot się zbliża, już już.. .

[...]

Szprota, byłaś lepsza na szlaku czerwonym w Szczyrku!
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-20 00:02:53
Autor: szaman
Zlot się zbliża, już już.. .
Zygmunt M. Zarzecki wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Szprota, byłaś lepsza na szlaku czerwonym w Szczyrku!
;-)

nie była trekingiem:P

Data: 2009-08-20 00:05:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot się zbliża, już już.. .
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h6hchr$6aq$1news.interia.pl> przy ul....

[...]

Pffft!
W naszych TREKKINGACH nie rozpadły się korby, więc nie była!
:-P

Data: 2009-08-18 09:41:17
Autor: Alfer_z_pracy
[ZLOT] Zlot się zbliża, już już...
[...]

Ja tylko dla formalności dodam że mnie nie będzie choć na wstępie zadeklarowałem że będę. Zbyt serio wziąłem początkowy termin zlotu, a jak już zaczął się po raz trylionowy zmieniać to w międzyczasie pobukowałem inne wyjazdy. Poproszę więcej zdecydowania za rok, bo nawet znajome przekupki bardziej konkretnie ustalają terminy swoich wyjazdów :) A przecież się nie rozdwoję :)

Pzdr
A.

Data: 2009-08-18 01:00:19
Autor: Szprota aka Stefandora
Zlot się zbliża, już już...
On 18 Sie, 09:41, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
[...]

Gwoli ścisłości, termin od około maja pozostaje bez zmian ;)
--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-08-18 10:10:37
Autor: Alfer_z_pracy
Zlot się zbliża, już już...
Szprota aka Stefandora napisała:
Gwoli ścisłości, termin od około maja pozostaje bez zmian ;)

Gwoli ścisłości, 7 stycznia zabukowałem sobie lot na wrzesień :) Specjalnie tak, by termin weekendu 5-6 września mieć wolny. Mówi się trudno...

Data: 2009-08-18 01:12:57
Autor: Szprota aka Stefandora
Zlot się zbliża, już już...
On 18 Sie, 10:10, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
> [...]

Gwoli ścisłości, 7 stycznia zabukowałem sobie lot na wrzesień :) Specjalnie
tak, by termin weekendu 5-6 września mieć wolny. Mówi się trudno....

Kurcze...

--
Pzdr,
Dorota.