Zlot się zbliża, już już...

Data: 2009-08-17 11:00:18
Autor: Saurus
Zlot się zbliża, już już...
Mam problem z ustaleniem dojazdu, właśnie jestem na wyjeździe który
potrwa do końca sierpnia i na tym połączeniu (iplus w lesie) nie mogę
nawet zajrzeć na mapy Google czy PKP  żeby cokolwiek sprawdzić :
( Najchętniej zabrałbym poziomkę, ale to jeszcze większy problem z
transportem. Gdyby ktoś jechał z lub przez Łódź i miał wolne miejsce
oraz chęć pomocy to napiszcie tutaj albo od razu na saurus8 (@)
gmail.com ;)
Jeśli przyjadę to najchętniej środa-czwartek aż do niedzieli, nocleg w
pokoju/domku, cena też "w granicach rozsądku" ;)

Zlot się zbliża, już już...