[ZLOT] Zlot się zbliża, już już ...

Data: 2009-08-17 22:30:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[ZLOT] Zlot się zbliża, już już ...

Zlatujemy się w dniach 9-13 (środa-niedziela) września tego roku, w
Krościenku nad Dunajcem, albo w Łącku, zobaczymy gdzie uda się skombinować
kwaterę. W każdym razie, będzie to w tamtych okolicach.

Jest tam gdzie kolejka oprócz Szczawnicy?
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-17 13:54:11
Autor: player
Zlot się zbliża, już już...
On 17 Sie, 22:30, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
> [...]
> kwaterę. W każdym razie, będzie to w tamtych okolicach.

Jest tam gdzie kolejka oprócz Szczawnicy?

W Wierchomili :) W ogóle to nie jestem pewien czy na Szczawnicę
wpuszczają z rowerami, kiedyś ( 2006 ) był
zakaz.

--
pozdro
jay

Data: 2009-08-17 23:17:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[ZLOT] Zlot się zbliża, już już ...
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h6cdg0$vjd$2news.interia.pl> przy ul....

Who cares?

Data: 2009-08-18 00:53:35
Autor: player
Zlot się zbliża, już już...
> [...]
> kwaterę. W każdym razie, będzie to w tamtych okolicach.

Jest tam gdzie kolejka oprócz Szczawnicy?

http://www.czorsztyn-ski.com.pl/pl/2288/4708/NOWOSC_Trasa_rowerowa_DOWNHIL.html

;>

--
jay

Data: 2009-08-18 16:57:49
Autor: Legut
[ZLOT] Zlot się zbliża, już już ...
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Na Snozce czyli Kluszkowce-ski czy jakoś tak. Ale nie wiem czy wożą rowery.

pozdrawiam
Legut

Data: 2009-08-19 03:41:25
Autor: player
Zlot się zbliża, już już...
On 18 Sie, 16:57, Legut <rlegu...@ad-acta.pl> wrote:

Na Snozce czyli Kluszkowce-ski czy jakoś tak. Ale nie wiem czy wożą rowery.

Wożą wożą jest nawet promocja 10 wjazdów za 30 pln :)

--
pozdro.
jay

[ZLOT] Zlot się zbliża, już już ...