[ZLOT] Zlot się zbliża, już już...

Data: 2009-08-18 09:41:17
Autor: Alfer_z_pracy
[ZLOT] Zlot się zbliża, już już...
Marek 'marcus075' Karweta napisał:
Prosiłbym o informację od Was, drodzy uczestnicy, kto przyjedzie i w jakiej
ilości, informacja ile jesteście skłonni zapłacić za łóżko i na ile nocy
przyjedziecie będzie bardzo pomocną. Szczegóły później, chyba, że ktoś ma
jakieś wybitne preferencje (namioty, podłogi, etc).

Ja tylko dla formalności dodam że mnie nie będzie choć na wstępie zadeklarowałem że będę. Zbyt serio wziąłem początkowy termin zlotu, a jak już zaczął się po raz trylionowy zmieniać to w międzyczasie pobukowałem inne wyjazdy. Poproszę więcej zdecydowania za rok, bo nawet znajome przekupki bardziej konkretnie ustalają terminy swoich wyjazdów :) A przecież się nie rozdwoję :)

Pzdr
A.

Data: 2009-08-18 01:00:19
Autor: Szprota aka Stefandora
Zlot się zbliża, już już...
On 18 Sie, 09:41, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
[...]

Gwoli ścisłości, termin od około maja pozostaje bez zmian ;)
--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-08-18 10:10:37
Autor: Alfer_z_pracy
Zlot się zbliża, już już...
Szprota aka Stefandora napisała:
Gwoli ścisłości, termin od około maja pozostaje bez zmian ;)

Gwoli ścisłości, 7 stycznia zabukowałem sobie lot na wrzesień :) Specjalnie tak, by termin weekendu 5-6 września mieć wolny. Mówi się trudno...

Data: 2009-08-18 01:12:57
Autor: Szprota aka Stefandora
Zlot się zbliża, już już...
On 18 Sie, 10:10, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
> [...]

Gwoli ścisłości, 7 stycznia zabukowałem sobie lot na wrzesień :) Specjalnie
tak, by termin weekendu 5-6 września mieć wolny. Mówi się trudno....

Kurcze...

--
Pzdr,
Dorota.