Zlot się zbliża, już już...

Data: 2009-08-18 00:47:43
Autor: player
Zlot się zbliża, już już...
On 17 Sie, 15:52, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Zlatujemy się w dniach 9-13 (środa-niedziela) września tego roku, w
Krościenku nad Dunajcem, albo w Łącku, zobaczymy gdzie uda się skombinować
kwaterę. W każdym razie, będzie to w tamtych okolicach.

Skoro od roku jeszcze nic konkretnie nie ustalone w sprawie miejsca to
może jednak gdzieś bliżej wyciągu?:)
Wierchomla lub Kluszkowce. To też prawie tamte okolice, ale z
Krościenka do Wierchomli jest puchą około 60km, a z Łącka
prawie 50km, tak że dojazd codziennie trochę bez sensu. Jakbyśmy byli
w Krościenku to do Kluszkowców ( tak to sie chyba pisze )
jest około 10 wiec juz ostatecznie akceptowalne, ale z Łącka juz 28km..
Za daleko na rower a pakować się codziennie do samochodu z rowerami to
mi się nie chce.
Wiem że większość ma w dupie te wyciągi no ale przecież nie ma
przymusu korzystania a okolica tam samo ładna.
Ja wróciłem niedawano ze Szklarskiej i uważam że podjazdy zedycdowanie
za długo trwają ;) Tak więc głosuje miejscem z wyciągiem i z trasą DH,
tak żeby
wszyscy byli zadwoleni ;)

--
pozdro.
jay

Data: 2009-08-18 12:34:52
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zlot się zbliża, już już.. .

[...]

Nnno! Wreszcie właściwy głos.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-18 13:15:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot się zbliża, już już...
Panie player, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

Wiem że większość ma w dupie te wyciągi

Otóż to.
Sprawdzę Pewną Miejscówę w Kluszkowcach, jakieś 3km od wyciągu.

Data: 2009-08-18 13:45:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot się zbliża, już już...
Panie Marek 'marcus075' Karweta, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:1udnapix9nz2c$.dlgpedaluje.ile.moze> przy ul....

[...]

Sprawdziłem inną miejscówkę. Podobno 500m od wyciągu (zapewne pod górę,
więc i tak będziecie jeździć samochodami, hi hi), 20-25zł od głowy
(przynajmniej tak twierdzi strona internetowa), pokoje 2/3/4-osobowe. Jest
miejsce na ognisko, jest grill, będzie coś dla zygi (plac zabaw dla
dzieci), łazienki w pokojach lub nie (;-)), śniadanie do dogadania, jeszcze
nie wiem co z obiadami. Niechno dostanę liczbę osób to będę sprawdzał
dokładniej.

Data: 2009-08-19 03:44:42
Autor: player
Zlot się zbliża, już już...
On 18 Sie, 13:45, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Nie wiem jak reszcie o ile w ogóle jest reszta bo coś zainteresowanie
znikome;) ale mi pasuje :)
Na razie to jade sam, ale moze w piątek bedzie jeszcze 1 osoba. Nie
wiem jeszcze kiedy przyjadę ale albo w środę około 23-24 albo w
czwartek o 14. Dam znać do piątku

--
pozdro.

Data: 2009-08-19 18:46:34
Autor: stefandora
Zlot się zbliża, już już.. .
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Na weekend będę, ale dopiero w piątek będę wiedziała czy dostanę urlop i przyjadę wcześniej. Dwie osoby, tania gleba wystarczy.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-19 19:45:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zlot się zbliża, już już.. .

[...]

Szprota, byłaś lepsza na szlaku czerwonym w Szczyrku!
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-20 00:02:53
Autor: szaman
Zlot się zbliża, już już.. .
Zygmunt M. Zarzecki wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Szprota, byłaś lepsza na szlaku czerwonym w Szczyrku!
;-)

nie była trekingiem:P

Data: 2009-08-20 00:05:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zlot się zbliża, już już.. .
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h6hchr$6aq$1news.interia.pl> przy ul....

[...]

Pffft!
W naszych TREKKINGACH nie rozpadły się korby, więc nie była!
:-P

Zlot się zbliża, już już...