Zlot w Jaworzynie (żwirownia, 24 kwietnia)

Data: 2009-04-29 20:26:16
Autor: All
Zlot w Jaworzynie (żwirownia, 24 kwietnia)

Witam.

Mam nadzieję, że nie narażę się zbytnio nikomu jeśli udostępnię
tutejszemu gronu fascynatów mały filmik. Powstał on z obrazów
i dźwięku utrwalonego w pierwszym dniu zlotu w Jaworzynie Śl.,
w sobotÄ™ 24 kwietnia.

Filmik trwa 4 min 50 sek i waży  5 104 685 bajtów. Jest to wersja
mini o rozdzielczości 324 x 244 px - ale mam nadzieję - przekazuje
część atmosfery zlotu [wersja pełnoekranowa ma 53 MB i być może
wylÄ…duje w Youtubie].

Oto link: http://www.wirall.net/m/Jaworzyna_lo.wmv

All
KLE500 (Klara)

Zlot w Jaworzynie (żwirownia, 24 kwietnia)