"Z³ota Poznanianka"!!! :-)

Data: 2009-08-24 02:06:18
Autor: Antenka
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
Anitko, by³a¶ wspania³a! Poznañ Ci dziêkuje!  :)

Antenka

Data: 2009-08-24 11:46:37
Autor: pulsar
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
Antenka napisa³(a):
Anitko, by³a¶ wspania³a! Poznañ Ci dziêkuje!  :)

Widzê jak rozpaczliwie szukasz tematu,
by tylko z kim¶ wymieniæ jakie¶ ploty...
Ale có¿, zero zainteresowania, i chybionymi
tematami, i tob±...

pulsar

Data: 2009-08-24 02:57:24
Autor: Antenka
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
On 24 Sie, 11:46, pulsar <pul...@galaktyka.eu> wrote:
Antenka napisa³(a):

> [...]

Widzê jak rozpaczliwie szukasz tematu,
by tylko z kim¶ wymieniæ jakie¶ ploty...
Ale có¿, zero zainteresowania, i chybionymi

Mg³awico, nie s±dzê, i¿ jeste¶ dla mnie partnerem do dysputy na temat
"przestrzeni zakrzywionej". Bywaj!

Antenka

Data: 2009-08-24 12:58:27
Autor: Schweinchen
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)

"Antenka"

pulsar

Mg³awico, nie s±dzê, i¿ jeste¶ dla mnie partnerem do dysputy na temat
"przestrzeni zakrzywionej". Bywaj!

Antenka

Poczytaj sobie kretynko, co to pulsar.

Data: 2009-08-24 11:39:28
Autor: Antenka
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
Z prosiakami nie dyskutujê - do chlewa ciemniaku.

Antenka

Data: 2009-08-24 13:26:52
Autor: pulsar
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
Schweinchen napisa³(a):
Mg³awico, nie s±dzê, i¿ jeste¶ dla mnie partnerem do dysputy na temat
"przestrzeni zakrzywionej". Bywaj!

Poczytaj sobie kretynko, co to pulsar.

Eeee, popsu³e¶ mi ca³± zabawê
w antenkowate skojarzenia...
by³em ju¿ nawet 'czarn± dziur±'...

pulsar

Data: 2009-08-24 04:38:22
Autor: Antenka
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
Eeee, popsu³e¶ mi ca³± zabawê
w antenkowate skojarzenia...
by³em ju¿ nawet 'czarn± dziur±'...

Za zabawê trzeba p³aciæ - koniec przedstawienia, "maso nadgêsta"!
Spadaj albo zapadnij siê w sobie! Bye!

Antenka

Data: 2009-08-24 13:56:29
Autor: pulsar
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
Antenka napisa³(a):

Za zabawê trzeba p³aciæ - koniec przedstawienia, "maso nadgêsta"!

Tu, nawet nie my¶l o p³aceniu, to grupa
polityczna a nie zabawa na Kantaka...

Spadaj albo zapadnij siê w sobie! Bye!

Jednak co¶ poczyta³a¶, ale najwyra¼niej
ci siê to jeszcze bardziej pomiesza³o...

pulsar

Data: 2009-08-24 14:01:23
Autor: jadrys
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
Schweinchen pisze:
[...]

Ty, Schweinchen za bardzo bierzesz wszystko dos³ownie. Wogóle nie rozumiesz improwizacji...  Od razu widaæ ¿e Twoja wiedza ¿yciowa to Wikipedia. Nawet taka przeciêtna Antenka w realu zapêdzi³aby ciê w kozi róg w paru zdaniach..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-08-24 12:02:10
Autor: jadrys
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
pulsar pisze:
Antenka napisa³(a):
[...]

A Ciebie co ugryz³o?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-08-24 12:12:24
Autor: pulsar
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
jadrys napisa³(a):

A Ciebie co ugryz³o?

Nic szczególnego, taka uparcie zabawna
komarzyca...

pulsar

Data: 2009-08-24 12:37:37
Autor: jadrys
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
pulsar pisze:
jadrys napisa³(a):

A Ciebie co ugryz³o?

Nic szczególnego, taka uparcie zabawna
komarzyca...

pulsar

Nie ma sie czego obawiaæ - na pewno nie przenosi malarii.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-08-24 12:02:19
Autor: jadrys
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
Antenka pisze:
Anitko, by³a¶ wspania³a! Poznañ Ci dziêkuje!  :)

Antenka

Nie jeste¶ godna ¿eby wymawiaæ Jej imiê..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-08-24 03:06:46
Autor: Antenka
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
On 24 Sie, 12:02, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Nie jeste¶ godna ¿eby wymawiaæ Jej imiê..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Spadaj Jadrys!!!

Antenka

Data: 2009-08-24 11:50:12
Autor: Antenka
"Z³ota Poznanianka"!!! :-)
Antenka pisze:

> [...]

Nie jeste¶ godna ¿eby wymawiaæ Jej imiê..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

A ciebie co uprawnia, by wymawiaæ jej imiê? Sam siê chwali³e¶, ¿e
jeste¶ przybyszem ze Wschodu, a raczej twoja rodzina, która osiedli³a
siê w najniebezpieczniejszej dzielnicy Poznania, czyli na Wildzie -
porównaj kroniki policyjne.
Nie podskakuj ch³opczyku, bo rozmawiasz z rodowit± Poznaniank±, której
przodkowie zamieszkiwali w tym mie¶cie od pokoleñ  lekko licz±c od
XVII wieku (wcze¶niejsze archiwalia bêd± te¿ przestudiowane). Taki z
ciebie Poznaniak, ¿e uciek³e¶ z grodu Przemys³awa i wynios³e¶ siê na
jak±¶ wiochê.

Antenka

Data: 2009-08-24 22:56:11
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

To uprawnia ¿e jestem rodowitym poznaniakiem, Wielkopolaninem.. To mnie odró¿nia od Ciebie, by³a Poznanianko..

[...]

Jednak w odró¿nieniu od Ciebie nigdy Go nie zdradzê.. i wcale nie uciek³em.