Zlote koryto

Data: 2010-02-18 13:01:14
Autor: -heÂŽsk-
Zlote koryto
Dzialacze zwiazkowi swietymi krowami jak za czasow prl.

http://miniurl.pl/zawaszainasza

"Zgodnie z ustawą o związkach zawodowych przedsiębiorca prywatny i państwowy musi zapewnić działającym związkom m.in. pomieszczenia i telefony oraz sfinansować pensje liderów związkowych."

a takze nie moze ich zwolnic... --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 13:12:57
Autor: Neko
Zlote koryto
Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał

http://miniurl.pl/zawaszainasza

Pracujesz na statystyke dla mkurwana ?

Data: 2010-02-18 14:00:01
Autor: -heÂŽsk-
Zlote koryto
On Thu, 18 Feb 2010 13:12:57 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał
http://miniurl.pl/zawaszainasza
Pracujesz na statystyke dla mkurwana ?

 jego zajecie na psp mnie nie interesuje ;o)

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 14:01:13
Autor: Neko
Zlote koryto
Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał

jego zajecie na psp mnie nie interesuje ;o)

Mysle, ze w jakiejs materii wszystkich nas dotyczy.
W koncu jestesmy w jednym szambie... to znaczy
chcialem powiedziec... na jednej grupie :)

Data: 2010-02-18 15:02:00
Autor: -heÂŽsk-
Zlote koryto
On Thu, 18 Feb 2010 14:01:13 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> jego zajecie na psp mnie nie interesuje ;o)

Mysle, ze w jakiejs materii wszystkich nas dotyczy.
W koncu jestesmy w jednym szambie... to znaczy
chcialem powiedziec... na jednej grupie :)

 nie wiem po co to gosciu robi. jakas schiza czy co?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 15:17:04
Autor: Neko
Zlote koryto
Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w

nie wiem po co to gosciu robi. jakas schiza czy co?

Nie wiem ile on ma lat. Ale jesli np. jest na emeryturze
to byc moze objawiaja sie nawyki zawodowe.

Mogl kiedys pracowac w jakims ORMO, gdzie takie
statystyki prowadzili non-stop. Gowno one dawaly,
ale swołocz mogla sie wyzyc i miec wrazenie ze robia
cos waznego.

Data: 2010-02-18 18:03:00
Autor: Adam
Zlote koryto

Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:k78qn5hi4o4l8lsht4grr27lc10hecsplg4ax.com...
[...]

Ale czy tak nie także przypadkiem w USA i we Francji?
AC

Zlote koryto