Zlote mysli Lecha & Heni -mix - najnowsza historia Polski:)

Data: 2011-09-13 21:24:57
Autor: obserwator
Zlote mysli Lecha & Heni -mix - najnowsza historia Polski:)

Lech w USA na spotkaniu z ludzmi biznesu: *najlepszy interes robi sie na
glupocie *

Bolek o smierci prezydenta: na pewno zginal i to jest osiagniecie, ze zginal

Henia o sobie: jestem *sygnotariuszem* porozumien sierpniowych.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7f4MOJagdRg

Mondrość to żecz najwarzniejsza - wynurzenia Lecha  :)

http://blogpress.pl/node/9741

Serwus Henia nos sie zmienia:))

http://3.bp.blogspot.com/-pmTsQjPXoC4/Tm6OY883dOI/AAAAAAAABqs/dBQI_EzZDlo/s1600/Krzywonos.jpg

Data: 2011-09-13 23:43:55
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-13 23:24,  obserwator pisze:
Lech w USA na spotkaniu z ludzmi biznesu: *najlepszy interes robi sie na
glupocie *

To prawda... Wystarczy poklepać było Lecha by wysłał tysiąc żołnierzy do Iraku ;-)

Data: 2011-09-13 22:09:11
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> [...]
> glupocie *

To prawda... Wystarczy poklepać było Lecha by wysłał tysiąc żołnierzy do Iraku ;-)

ej dzieciaku, jak ty malo wiesz o polityce. Polityka jest niestety brutalna i
nie polega na nienawidzeniu jakiegos polityka, tylko dlatego, ze jest niski:))

* Decyzja rządu polskiego o wysłaniu żołnierzy do Iraku była bardzo
krytykowana. Nie zyskała ona poparcia w społeczeństwie polskim, a także wśród
większości państw Unii Europejskiej. Wiadomym było, że sojusz ze Stanami Zjednoczonymi miał na celu osiągnięcie
konkretnych korzyści przez polskich biznesmenów i wcale nie wynikał z pobudek
ideologicznych. Dowodem na to był fakt, że w towarzystwie premiera rządu
polskiego z wizytą do Stanów Zjednoczonych pojechali również przedstawiciele
polskiego świata biznesu (m. in.: Zbigniew Niemczycki, Jan Kulczyk). Jeden z nich stwierdził w rozmowie z dziennikarzami: "Najważniejszy jest
klimat polityczny, bez tego nie ma mowy, by taki gigant jak Ameryka chciał
robić prawdziwe interesy z Polską. A ten klimat polityczny jest doskonały. Rozmowy były ciekawe. Zapowiadają się
ciekawe rezultaty." Faktycznie rząd polski angażując się w ten konflikt
zbrojny miał na uwadze przede wszystkim korzyści finansowe wąskiego grona
najbogatszych Polaków pragnących prowadzić interesy z Amerykanami. Kwestie
zasadności tej wojny i troski o polskich żołnierzy w ogóle nie zostały wzięte
pod uwagę.*

*Wysłanie polskich wojsk do Iraku było decyzją, która służyła pozycji Polski;
obecny rząd "czerpie z tego pełnymi rękami" - powiedział Marek Siwiec (SLD),
odpowiadając podczas piątkowej debaty na pytanie szefa MSZ Radosława
Sikorskiego (PO)*. (nie przepadam za SLD i Siwcem - ale wypowiedzial sie
rozsadnie)

 http://jegostrona.pl/militaria/artykuly/355399,wyslanie-wojsk-do-iraku-sluzylo-pozycji-polski.html

Data: 2011-09-14 00:14:45
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-14 00:09,  obserwator pisze:
[...]

Wystarczył jeden akapit twego dzieła, by wyciąć resztę urojenia... Zmień swoje nastawienie :> Prawda w oczy kole? Kłamie? :> Lechu był zwolennikiem sojuszu z USA, a wystarczyło go poklepać podczas kolacji *roboczej* by wysłał dodatkowe siły do Iraku...

Data: 2011-09-13 22:20:42
Autor: obserwator
[...]

a czy ja napisalem ze nie byl. Byl - ale nie on jeden. Sprawa KOMPLEKSOWA , a
nie zero jedynkowa. Urojenia to niestety maja bezmyslni zwolennicy najgorszego premiera od czasow
tzw. transformacji ustrojowej:)

Takie wytresowane psy Pawlowa:))

Data: 2011-09-14 00:30:02
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-14 00:20,  obserwator pisze:
[...]

Ależ to była sprawa zero jedynkowa... Klep, klep... Lechu - ok :>

Urojenia to niestety maja bezmyslni zwolennicy najgorszego premiera od czasow
tzw. transformacji ustrojowej:)

Jeśli ktoś zaczyna zdanie w dyskusji od 'ej dzieciaku' to jest, albo niepoważny, albo celowo stara się zdyskredytować dyskutanta... Jesteś w błędzie... Tusk jednym najbardziej sprawnych politykiów od czasów transformacji i to jak mniewam najbardziej boli opozycję.

Takie wytresowane psy Pawlowa:))

Wytresowane psy Pawłowa mieliśmy okazję oglądać, podczas rwania/cięcia/wyrywania kartek z folderu PO podczas wyreżyserowanych konferencji prasowych PiS`u.

Data: 2011-09-14 16:45:54
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 14 wrzesień 2011 00:09:

[...]

To Unia daje nam pieniądze za to że nas krytykowała? :)

Data: 2011-09-14 16:55:21
Autor: u2
Zlote mysli Lecha & Heni -mix - najnowsza historia Polski:)
To Unia daje nam pieniądze za to że nas krytykowała?

Polska jest platnikiem netto do UE.

Data: 2011-09-14 17:31:03
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 14 wrzesień 2011 16:55:

To Unia daje nam pieniądze za to że nas krytykowała?

Polska jest platnikiem netto do UE.

Źródło jakieś ja mam np to: http://blogi.ifin24.pl/trystero/2010/02/27/platnicy-netto-i-beneficjenci-
netto-ue-w-latach-2007-2013/

Data: 2011-09-14 08:40:43
Autor: Marek
On Sep 14, 5:31 pm, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu roda 14 wrzesie 2011 16:55:

> Polska jest platnikiem netto do UE.

r d o jakie ja mam np to:http://blogi.ifin24.pl/trystero/2010/02/27/platnicy-netto-i-beneficje...
netto-ue-w-latach-2007-2013/

Najciekawsze z tego zrodla jest to:
"Należy jednak pamiętać, że jest to jedynie projekcja a realne
przepływy pieniężne mogą być odmienne ze względu na niezdolność
niektórych państw do wykorzystania 100% przyznanych im środków. O ile
się nie mylę, wykorzystanie środków unijnych dla niektórych programów
nie przekracza kilku procent w Bułgarii i 'niskich' kilkudziesięciu w
Polsce. "

Co jakis czas ktos w Polsce baknie, ze w jakiejs dziedzinie
wykorzystanie wynosi 3%...
Ale tabelka jest niezla....heeeheee

Data: 2011-09-14 17:59:45
Autor: u2
W dniu 2011-09-14 17:40, Marek pisze:
 O ile
się nie mylę, wykorzystanie środków unijnych dla niektórych programów
nie przekracza kilku procent w Bułgarii i 'niskich' kilkudziesięciu w
Polsce.

Bulgaria nie jest nawet w strefie Schengen, a to glowny plus unijny,
ktory mozna uzyskac bez przynaleznosci do UE.

Wykorzystanie srodkow tragicznie spada, no i celowosc wydatkowania
srodkow jest fatalna.

Pzoa tym sa koszty ukryte wstapienia do UE. Poszukaj moich
wczesniejszych postow na ten temat.

Data: 2011-09-14 17:37:11
Autor: u2
[...]

Po pierwsze :

"Myślę, że poniższe zestawienie będzie interesującą pomocą edukacyjną.
Należy jednak pamiętać, że jest to jedynie projekcja a realne przepływy
pieniężne mogą być odmienne ze względu na niezdolność niektórych państw
do wykorzystania 100% przyznanych im środków."

Po drugie poszukaj opracowań niezależnych ekonomistów. Podawałem je
kiedyś na psp.

Data: 2011-09-15 03:15:41
Autor: stevep
Dnia 14-09-2011 o 16:55:21 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

To Unia daje nam pieniądze za to że nas krytykowała?

Polska jest platnikiem netto do UE.
Konkrety baranie z razwietki.

--
stevep

Zlote mysli Lecha & Heni -mix - najnowsza historia Polski:)