Złoto jak Titanic a Mazurka grają do końca:)

Data: 2011-09-02 15:07:39
Autor: root
Złoto jak Titanic a Mazurka grają do końca:)
Dnia Mon, 29 Aug 2011 22:04:24 +0200, victor_s@autograf.pl napisał(a):

http://forsal.pl/artykuly/541265,mazurek_baltic_dry_index_na_dnie_zloto_na_gorze
.html

Tia... coś nie che tonąć.

Data: 2011-09-06 10:21:46
Autor: victor s
Złoto jak Titanic a Mazurka grają do końca:)
> [...]

Tia... coś nie che tonąć.
A jednak ..   Tonie razem z frankiem ! --

Data: 2011-09-08 00:30:05
Autor: victor s
Złoto jak Titanic a Mazurka grają do końca:)
Tia... coś nie che tonąć.

nadal uważasz , że nie tonie?

Data: 2011-10-04 22:49:13
Autor: victor s
Złoto jak Titanic a Mazurka grają do końca:)
> [...]

Tia... coś nie che tonąć.

jednak utonelo.....i dalej bedzie tonac, bo tak mówi technika , a fundamenty juz dawno wszyskie wysadzone.

Data: 2011-10-04 23:57:25
Autor: root
Dnia Tue, 04 Oct 2011 22:49:13 +0200, victor_s@autograf.pl napisał(a):

[...]

Ja naturlich. Każdy statek kiedyś utonie. Ten akurat czekał długo ale się w
końcu rochę podtopił.
Ja Ci mówię wypłynie jeszcze i strzeli w kosmos. Nie wiem kiedy ale na
pewno tak będzie ;)

Złoto jak Titanic a Mazurka grają do końca:)