Zloto w gore bo Chinczycy dorzynaja dolara

Data: 2009-09-07 01:39:19
Autor: fatso
Zloto w gore bo Chinczycy dorzynaja dolara
Skradlem te teksty od Anglikow na naszej grupie dyskusyjnej ADVFN:

Cheng Siwei, former vice-chairman of the Standing Committee and now head of China's green energy drive, said Beijing was dismayed by the Fed's recourse to "credit easing". "We hope there will be a change in monetary policy as soon as they have positive growth again," he said at the Ambrosetti Workshop, a policy gathering on Lake Como. "If they keep printing money to buy bonds it will lead to inflation, and after a year or two the dollar will fall hard. Most of our foreign reserves are in US bonds and this is very difficult to change, so we will diversify incremental reserves into euros, yen, and other currencies," he said. China's reserves are more than -- $2 trillion, the world's largest. "Gold is definitely an alternative, but when we buy, the price goes up. We have to do it carefully so as not to stimulate the markets," he added. The comments suggest that China has become the driving force in the gold market and can be counted on to buy whenever there is a price dip, putting a floor under any correction

jackpipe <pby.php?user=jackpipe>* - 6 Sep'09 - 22:45 - 69436 of 69439*

"Chinese TV has a large gold advertising campaign on the go"

What? Which channel? What I understand is there was a single news item detailing how one could invest in gold and silver, probably coincident with silver bars now being readily available at retail.
As usual, the gold pundits seem to have stocked this out of all proportion.

bhg <pby.php?user=bhg>* - 6 Sep'09 - 22:58 - 69437 of 69439*

The Chinese Gold Market

-- From what I'm seeing from the ground, the Chinese government is engaging in one of the most explosive financial marketing campaigns in history. Instead of Maoist propaganda, though, they are attempting to change the entire perception of gold/silver in the Chinese public.

Simply put, the Chinese government is trying to trigger a national gold craze...and it's working.

The Chinese public now has gold trading platforms on steroids.--

http://www.sovereignman.com/finance/the-chinese-gold-market/

Silver -

http://goldsurvivalguide.co.nz/chinese-being-encouraged-to-buy-gold-and-silver/

czyli, mowiac po polsku:
Ameryka usilowala wyzwyrtac bez mydla Chiny ludowe, zyla przez dziesieciolecia z pracy
Chinczyka, ktory jest sprzedawal wszystko a bral w zamian amerykanski papier dluzny. Teraz gdy USA rozkrecily maszynke do robienia pieniedzy pod pozorem tzw
Quantitative Easing, Chinczyk widzi ze pomalu ten papier zaczyna sie nadawac co jedynie
do podtarcia dupy. No wiec biega ten Chinczyk
po swiecie i stara sie pozbyc gdzie sie da tych pary trylionow dolarow. Pewnie i do Polski zawita,
 podbije cene KGHM a caly koncern tez by wykupil gdyby mu tylko pozwolic na to.
Wszak  lepsza miedz w ziemi niz papier toaletowy w reku.

Ciekawe jest, jak zauwazaja obserwatorzy w Anglii, ze Hong Kong wycofal juz swoje zloto ze skarbcow
w Anglii, woli je trzymac na miejscu pod reka. Widocznie nie dowierzaja tamtejsi Chinczycy ,ze w razie
zalamania systemu finansowego tutaj, ze nasz Kanclerz skarbu nie siegnie  po ich zloto.

Powyzszy tekst po angielsku opisuje, ze w samych Chinach rozkreca sie goraczka srebra i zlota.
Rezym pozwala szarym Chinczykom kupowac kruszce, ba- zacheca ich do tego. Chinczycy sa chciwi
zlota i srebra, wiem cos o tym bo poczulem to sam w kieszeni.
Wniosek dla inwestorow w Polsce- jest dno pod cena zlota/srebra. Nie moze juz spasc silnie bo wejdzie
rzad chinski i je podbierze. Jutro $1000 za uncje?

fatso

Data: 2009-09-07 08:42:37
Autor: Charlie delta
On 7 Wrz, 02:39, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
[...]

phe

też mi nowość

nadchodzi kres znanego systemu finansowego

ruskie ścierwo czyli ich prezydent pochwalił się jedną z propozycji
obejmujących nowe waluty

Data: 2009-09-07 18:48:13
Autor: fatso
Charlie delta wrote:
[...]

Charlie, Medvedev moze miec mokre sny wraz z Brazylia i paru innymi z tej szajki- ale oni gowno moga.
Chiny to co innego. To co najmniej 20 % ludnosci swiata. To kraj ktory pracowicie uzbieral  niezla kupke szmalu -2 tryliony $.
No teraz wyobraz sobie: Chiny jako panstwo po cichu uciulaly sobie niezla gorke zlota, glownie wykupujac domowa produkcje.
Sa juz No 5 a USA moze miec zloto w Fort Knox albo i ma tam puste kazamaty. Teraz Panstwo oficjalnie namawia aby kazdy
Chinczyk kupil sobie blaszke zlota a jak ubogi to i srebrna. Legalnie i oficjalnie. Chinczycy kochali zawsze miec srebro ale im nie bylo wolno
za komuny. Teraz sie pchaja jeden przez drugiego w centrach handlowych i kupuja, za blogoslawienstwem Rzadu.
O co biega?  Sa tacy co mysla, ze Chiny chca zastapic swoim renminbi amerykanskiego dolara.

fatso

Data: 2009-09-07 11:04:36
Autor: Krzysiek
On 7 Wrz, 19:48, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:

O co biega?  Sa tacy co mysla, ze Chiny chca zastapic swoim renminbi
amerykanskiego dolara.
opartym na zlocie? (w odróżnieniu od obecnego $?)

Data: 2009-09-07 18:24:15
Autor: Ireneusz Wik
Krzysiek <kl1@o2.pl> napisał(a):
On 7 Wrz, 19:48, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:

> O co biega? =A0Sa tacy co mysla, ze Chiny chca zastapic swoim renminbi
> amerykanskiego dolara.
opartym na zlocie? (w odr=F3=BFnieniu od obecnego $?)

dawno, dawno temu kiedy USA było mocarstwem USD był wymienialny na złoto, potem się wycofali chyłkiem, teraz pewnie się wycofają z dolara wprowadzą mową walutę a stare długi uznają za niebyłe, każde imperium kiedyś się chyli ku upadkowi, padł Rzym, padło ZSRR, pada USA

następnym wielkim imperium będą Chiny, jak długo ?
100 lat?
200 lat?

pozdr
IWSP

Data: 2009-09-07 21:05:26
Autor: fatso
Ireneusz Wik wrote:
Krzysiek <kl1@o2.pl> napisał(a):
[...]

Panowie, 2 tryliony dolarow! Tej sumy po prostu wyobrazic sobie nie sposob.
Chinczycy wiedza, ze chocby na rzesach stawali to tego szmalu nie uplynnia.
Na razie biegaja po swiecie, kupuja rope i metale w ziemi ale gdy sie chcieli podessac
do poteznych zloz rud zelaza w Australii to im pokazano fige.(slynna afera z Rio Tinto Zinc).
No wiec sa tacy co mysla, ze skoro Chinczyk nie moze zrealizowac swoich iluzorycznych
oszczednosci w zielonych to on jego (dolara) zmusi do upadku.  Skok na kruszce w Chinach
moze byc przygotowaniem, da malemu Chinczykowi jakas oslone w nadchodzacej wojnie
ekonomicznej.

fatso

Data: 2009-09-08 11:45:39
Autor: viper
[...]

fatso drogi, nie plec bzdur...jakie tryliony... piszesz po polsku a myślisz po angielsku he he... poza tym pamiętaj o jednym... wielu ekonomistów analizuje dane z Chin i twierdzą że ten ich wzrost gospodarczy to jeden wielki bullshit... pewnych rzeczy nie da się ukryc i ci którzy analizują poszczególne dane z chin twierdzą że to jest jedna wielka ściema i tam są takie same problemy jak wszędzie... a wiesz że jak przychodzi bieda to gruby co najwyżej schudnie, a chudy w tym czasie zdechnie... więc rozumowanie że chińczyki niby traktor wyciągną świat z gówna jest mocno naiwne...

Data: 2009-09-08 11:30:29
Autor: fatso
viper wrote:

[...]

Viper, przyjacielu, ty nie rozumiesz tego, ze ja gardluje nie za tym zeby Chinczycy zdominowali swiat,
nasz swiat, swiat occydentu i wolnosci. Ja nie chce byc czlowiekiem-mrowka.

Ale ja chce by Chinczyk pokazal Zydom z Chicago, tym z COMEXu i ich mafii tutaj, w Londynie,
ze nie da sie bez konca manipulowac cena zlota i srebra. Ja chce zarobic na srebrach a nie stracic!
Kurrrwa, wczoraj puscilem na zywiol ten piekny zestaw, szedl rowniez na polskim ebayu:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=110430672765#ht_533wt_960 <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=110430672765#ht_533wt_960>

to po prostu straszne, placze dzis caly dzien jakby mi ktos zone ukradl. Uratowal mnie znajomy handlarz z Italii
ale i on wzial moj zestaw o sto funtow za tanio. Taki sam, fabrycznie nowy zestaw sreber ja sprzedalem rok temu
za ÂŁ350:00. Kupil je Polak i jeszcze zarobil podajac pewnie dalej Nowym Ruskim.

JAK JA NIE ZARABIAM TO JA TRACE - tak powiedzial do bankiera wkurwiony Francuz gdy Hrabia Monte Christo
zaczal swoje gierki i doprowadzil bankiera do samobojstwa. I ja ta madrosc sobie zapamietalem.

fatso

Data: 2009-09-08 12:47:33
Autor: viper
viper wrote:
>   Viper, przyjacielu, ty nie rozumiesz tego, ze ja gardluje nie za tym zeby Chinczycy zdominowali swiat,
nasz swiat, swiat occydentu i wolnosci. Ja nie chce byc czlowiekiem-mrowka.

fatso, nie śpiesz się ze sprzedażą metali... to gówno które się zaczęło na świecie zostało tylko lekko przypudrowane... przyjdzie czas ze padnie jakiś duży bank i ludzie nagle zauważą, że lepiej im się śpi gdy ich krwawica przechowywana nie jest w formie zapisu elektronicznegow jakiejś dużej dziwnej instytucji zwanej bankiem, której prezes musi zarobic wiele milionów dolarów rocznie, bo jak nie to ogłosi upałdośc i wtedy i tak sobie weźmie, a na przykład w postaci srebrnego nocnika he he...

Data: 2009-09-10 22:08:58
Autor: Zbyszek
Dnia 07-09-2009 o 19:48:13 fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):

pracowicie uzbieral  niezla kupke szmalu -2 tryliony $.

mylisz angielskie tryliony z polskimi. Chinczyki mają nieco ponad 2130 mld  USD

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-09-12 09:56:53
Autor: fatso
Zbyszek wrote:
Dnia 07-09-2009 o 19:48:13 fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):

pracowicie uzbieral  niezla kupke szmalu -2 tryliony $.

mylisz angielskie tryliony z polskimi. Chinczyki mają nieco ponad 2130 mld USD

nie myle
najbogatszy czlowiek swiata-Warren Buffet- ma zaledwie jakies 80 miliardow.

fatso

Data: 2009-09-18 09:11:29
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:onJqm.122874$e%2.72917newsfe13.ams2...
Zbyszek wrote:
[...]

Fatso ucz się.
American english - polish
trillion - bilion
bilion - miliard
million - milion

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-09-19 10:25:56
Autor: fatso
Zloto w gore bo Chinczycy dorzynaja dolara
Jan Werbiński wrote:

Fatso ucz się.
American english - polish
trillion - bilion
bilion - miliard
million - milion

dziekuje, robie sie stary i takie rzeczy mi sie pierdola pod kopulka.
Polskie nazewnictwo, np anatomii w ogole mi nie wchodzilo do glowy.
Wolalem zakuwac po lacinie a potem slowa polskie juz same podchodzily.
Przydalo sie to na angielskiej glebie.

Moim zdaniem, jest logicznie cos nazwac: million,billion, trillion, quadrillion-
bo to sie bierze z laciny: mille-tysiac(tysiecy), bi- skocz o trzy zera, tri- skocz o nastepne trzy zera itp.
Polacy musza zrozumiec ze skoro gora nie chce przyjsc do Mahometa to Mahomet bedzie sie musial
pofatygowac do gory. Niech jakas komisja jezykowa da rozporzadzenie i sie dostosuje .

fatso

Data: 2009-09-19 10:39:08
Autor: fatso
Zloto w gore bo Chinczycy dorzynaja dolara
Najnowsze wiesci z paszczy lwa:

IMF planuje sprzedac 403 ton zlota, dlatego ilosc komercyjnych kontraktow "short" wzrosla juz
do 284,661 sztuk, podaja u nas. Dlatego wlasnie panowie Goldek, Saks i JP Morgan
juz zacieraja lapki. Przewczesnie, moim skromnym zdaniem.
IMF planowal sprzedac swoje zloto juz od dawna- i o tym sie pisalo. Stali jednak
w kolejce zebrakow do lombardu na koncu. Teraz gdy juz sie banki centralne wyprztykaly
ze zlota, przynajmniej z tego co moga sprzedac, przyszla ich kolej. Po IMF nie bedzie juz
nikt kto by mogl amortyzowac skokowe wzrosty.

A co by sie stalo gdyby Chinczyk dal znak IMF, ze chetnie jego zloto kupi, ot tak od razu?
Goldek z Saksem by wtedy chyba poszli pod noz jak barany.

fatso

Zloto w gore bo Chinczycy dorzynaja dolara