Zloto: zolte i czarne

Data: 2009-03-26 16:45:41
Autor: Fidelio
Zloto: zolte i czarne
Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:IoMyl.254342$WX2.179197newsfe23.ams2...
http://www.vatukoulagoldmines.com/admin/LatestNews/Docs/AGM_2009.pdf

Vatu Gold Mine, jaka tu zachwalalem kolegom, miala dzis rano moment paniki
na gieldzie w Londynie. Odkupilem 100K za pol ceny i juz jestem na proficie.
Powyzej podaje link do prezentacji dzisiejszej w toku AGM w Londynie.
Kupowac!

Lotos na WGPW: skoczyl dzis rano jak glupi, wiec na pewien przeciag czasu rozstalem sie

To co sie dzieje na Lotosie w ostatnich dniach przechodzi ludzkie pojecie.
Dla mnie, dziecka bessy, to sa jakies po prostu cuda i wydaje mi sie, ze snie na jawie.
Ale wszystkim akcjonariuszom tej spólki sie to w sumie nalezy po miesiacach marazmu i durnych rekomendacji na "0", a jeszcze wczoraj jakis ANAL(ityk) z Deutsche Banku wydal rekomendacje na 9 zlotych. Nie wiadomo smiac sie czy plakac.
Z Lotosem trzeba jednak zachowac czujnosc bo o ile potwierdza sie informacje, ze rzad przejmie przez swoja agencje obowiazek gromadzenia zapasów to cena 30 pln na lotosie bedzie tylko kwestia czasu. Jednak z drugiej strony mozemy miec niedlugo dementi, ze Ministerstwo Finansów w czasach kryzysu pokaze fike z makiem a nie agencje zapasów surowcowych. A wtedy polecimy z równym impetem tyle, ze z powrotem.
Na razie zarabiamy na slownej deklaracji Ministerstwa Gospodarki...

pozdrawiam
T.

Zloto: zolte i czarne