Zloto: zolte i czarne

Data: 2009-03-26 23:04:32
Autor: viper
Zloto: zolte i czarne
NB wiekszosc panstwa na tej grupie nie bylo na swiecie a i ja bylem wowczas mlody: rok 1962,
Olimpiada w Rzymie. Sprawozdawca sportowy melduje przez radio, ze  jakis pierdolniety Yankes o nazwisku
Fosbury, skacze jak zaba co dostala szalu- bierze poprzeczke plecami. Potem dlugo tak gadal bo cala konkurencja
odpadla a Fosbury  skakal i skakal. Az zloty medal wyskakal i dzis tak skacza wszyscy.

fatso

fatso, olimpiada w Rzymie była w 1960 roku... a nikomu praktycznie nie znany Dick Fosbury po raz pierwszy skoczył flopem dopiero na olimpiadzie w Meksyku w 1968, gdzie zdobył złoty medal bijąc rekord świata (2.24)... :)))

Data: 2009-03-26 23:10:44
Autor: g672
Zloto: zolte i czarne
[...]

Ales mu pojechal... :)
pozdr. g672

Data: 2009-03-26 23:12:16
Autor: marfi
Zloto: zolte i czarne
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:77d4.00000045.49cbfbf0newsgate.onet.pl...
[...]

  Co się czepiasz... fatso pisał z pamięci genetycznej...
--
marfi

Data: 2009-03-26 23:15:52
Autor: viper
Zloto: zolte i czarne

  Co się czepiasz... fatso pisał z pamięci genetycznej...
-- marfi

przecież się nie czepiam... taka żartobliwa uwaga tylko... :))

Data: 2009-03-27 08:02:44
Autor: fatso
Zloto: zolte i czarne
viper wrote:
  Co się czepiasz... fatso pisał z pamięci genetycznej...
-- marfi

przecież się nie czepiam... taka żartobliwa uwaga tylko... :))

viper>>> dziekuje zes mi przypomnial o moim Alzheimerze.
Faktycznie, powinienem byl sprawdzic co pisze bo pamiec
jest rzecza zawodna. A jak tak sobie zapamietalem: reporter
Tomaszewski czy tez Tuszynski nawija przez radio a ten skacze.
W tamtych czasach  TV nie bylo i pozostala mi co jedynie
pamiec sluchowa. W sumie- piekna rzecz ten Fosbury flop-
i przeszlo to okreslenie juz do potocznego jez. angielskiego.
Podobnie jak polskie: Gest Kozakiewicza.
Czy ktos wie o co mi chodzi?

fatso

Data: 2009-03-27 08:14:23
Autor: fatso
Zloto: zolte i czarne
Dzis na otwarciu ciekawy rozziew:
Orlen spada a Lotos pnie sie do gory.
Ktos cos wie ale kto i co?

Data: 2009-03-27 10:20:47
Autor: Fidelio
Zloto: zolte i czarne
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:rV%yl.248931$OT2.117687newsfe29.ams2...
Dzis na otwarciu ciekawy rozziew:
Orlen spada a Lotos pnie sie do gory.
Ktos cos wie ale kto i co?

Lotos był znacznie bardziej przeceniony.

Data: 2009-03-27 11:31:51
Autor: fatso
Zloto: zolte i czarne
Fidelio wrote:
[...]

Ja mysle ze rynek potraktowal nieufnie Mozejki i ten byznes z szaulisami.
To jakies 270 mln dolarkow trzeba dac i efekt niepewny.

Zloto: zolte i czarne