Zlotow Bossa

Data: 2011-05-05 12:37:33
Autor: Przemek
Zlotow Bossa
Pytanie do skippiego chyba...
Chcialbym wiedziec czy masz mozliwosc zawierania transakcji na goldzie w bossa.fx- bo mnie w tej chwili czyli 12.36 na rachunku demo wyskakuje komunikat ze rynek nie dziala....gdy chce zlozyc zlecenie
Przemek

Data: 2011-05-05 10:46:12
Autor: Archangell
Zlotow Bossa
Przemek <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał(a):
Pytanie do skippiego chyba...
Chcialbym wiedziec czy masz mozliwosc zawierania transakcji na goldzie w bossa.fx

http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_id=98
instrument wycofany z obrotu z dniem 24.10.2010, zgodnie z Zarządzeniem nr 7 Dyrektora Domu Maklerskiego BOŚ S.A. z dnia 11 października 2010. Od 24.10.2010 możliwe jest jedynie zamykanie wcześniej otwartych pozycji oraz składanie i modyfikowanie zleceń typu stop loss i take profit;

Za duzo chętnych było na S czy co? ;-)

Arch

Data: 2011-05-05 19:27:46
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik " Archangell" <archangell77@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iptv5k$ouh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ta widocznie na tym zaczęli tracić

Data: 2011-05-06 11:42:30
Autor: Jaroslaw Pirog
Zlotow Bossa

Witam, Na BossaFX złoto dostępne jest pod symbolem FGOLD. Stary symbol GOLD został wycofany pod koniec zeszłego roku. Wynikało to ze zmiany instrumentu bazowego ze złota spot na kontrakt terminowy. Głównym powodem zmiany instrumentu bazowego była większa płynność na rynku terminowym złota. Pozdrawiam, Jarosław Piróg BossaFX

Data: 2011-05-06 15:10:10
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Jaroslaw Pirog" <j.pirog@WYTNIJ_TObossa.pl> napisał w wiadomości news:iq0mr6$sn$1z-news.wcss.wroc.pl...

[...]

-- Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Zwracam honor.

Data: 2011-05-06 17:06:01
Autor: Przemek
Zlotow Bossa

Użytkownik "Jaroslaw Pirog" <j.pirog@WYTNIJ_TObossa.pl> napisał w wiadomości news:iq0rdu$3j0$1z-news.wcss.wroc.pl...

[...]

Dziekuje za odpowiedz.
Ale to moze zlikwidowac ten symbol jako dostepny zeby nie bylo nieporozumienc?
Pozdrawiam
Przemek

Data: 2011-05-09 13:26:55
Autor: Jarosław Piróg
Zlotow Bossa
Witam ponownie,

Powodem dla którego, nie usunęliśmy jeszcze symbolu GOLD jest fakt, że są jeszcze klienci, którzy mają otwarte pozycje w tym instrumencie. Jak tylko ostatnia pozycja zostanie zamknięta, symbol zostanie usunięty.

Pozdrawiam,
Jarosław Piróg
BossaFX

Data: 2011-05-09 13:37:35
Autor: Przemek
Zlotow Bossa

Użytkownik "Jarosław Piróg" <j.pirog@bossa.pl> napisał w wiadomości news:524f.0000023d.4dc7cf7fnewsgate.onet.pl...
[...]

Rozumiem
Dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
Przemek

Data: 2011-05-12 13:02:56
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
[...]

Czy na Bossa.FX.Demo jest ticker dla FW.20 ?.
Z tego co widze to chyba nie ma .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-12 13:40:45
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqgepl$u79$1usenet.news.interia.pl...
[...]

no na demo to by było za proste:)))

Data: 2011-05-12 13:48:30
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
no na demo to by było za proste:)))

Na Bossa.FX.Demo istnieją tickery dla DJIA, Nasdaq, S&P 500, Dax itd... a dla naszych futów nie ma....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-12 16:49:33
Autor: Jarosław Piróg
Zlotow Bossa
Witam,

Na platformie BossaFX nie ma kontraktu CFD na WIG20. Istnieje natomiast możliwość składania zleceń z platformy na "prawdziwego" FW20 (futures na WIG20 notowane na giełdzie). Funkcja ta dostępna jest niestety jedynie na rachunkach rzeczywistych. Poniżej link do informacji na ten temat:
http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_id=1456

Pozdrawiam,
Jarosław Piróg
BossaFX

Data: 2011-05-13 07:59:54
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
[...]

No to jeszcze zapytam czy oprócz tego, że nie ma kontraktów na polską giełdę to oczywiście też pewnie nie można "podłączyć" BossaFX (również i demo) do Amibrokera (coś na zasadzie Statica) ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-13 09:13:18
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqihcq$a7l$1usenet.news.interia.pl...
[...]

W bossa fx nie ma kontraktow na FW w sensie granie z lewarem 100 tylko jest pare wykresow fw (bid ask itp) i poprzez bossa api i nol 3 mozna grac na normalnym rku maklerskim. Chodzi o mozliwosc wykorzystania calego dobrodziejstwa MT4, a nie o fw20 jako FX.

Nie wiem po kiego laczyc MT4 do amibrokera, jezyk w MT4 pozwala zrobic co sie chce, ale jest tu wyjscie DDE i milion roznych aplikacji skryptow itp wiec mozna stworzyc takiego wynalazka bez problemu.

CFD na fw20 masz w XTB, byc moze nawet w demo, ale to kulawa sprawa, jest tylko BID w dodatku nie caly czas sesji, bez fixow i przesuniety o 1p.

Data: 2011-05-13 16:18:39
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
W bossa fx nie ma kontraktow na FW w sensie granie z lewarem 100 tylko jest pare wykresow fw (bid ask itp) i poprzez bossa api i nol 3 mozna grac na normalnym rku maklerskim.

To ja wiem. Mam nawet rachunek na kontrakty ....:).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-13 16:19:57
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
W bossa fx nie ma kontraktow na FW w sensie granie z lewarem 100 tylko
jest pare wykresow fw (bid ask itp) i poprzez bossa api i nol 3 mozna grac
na normalnym rku maklerskim.

To ja dobrze wiem. Od 2 lat posiadam nawet w Bos-iu rachunek na kontrakty ..... :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-13 17:52:59
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqjemg$q1i$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Chodzi Ci więc o grę na FW z większym lewarem niż na GPW?

Data: 2011-05-13 22:07:51
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
Chodzi Ci więc o grę na FW z większym lewarem niż na GPW?

Dobra dobra Skip, ty już tam dobrze wiesz o co mi chodzi ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-13 22:23:32
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqk32t$rhh$1usenet.news.interia.pl...
Chodzi Ci więc o grę na FW z większym lewarem niż na GPW?

Dobra dobra Skip, ty już tam dobrze wiesz o co mi chodzi ....

sory nie zgralismy sie z postami
nie wiem o co ale to nie ma potrzeby widać rozwlekać
:)

Data: 2011-05-13 22:22:29
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iqilmg$rt4$1news.onet.pl...

CFD na fw20 masz w XTB, byc moze nawet w demo, ale to kulawa sprawa, jest tylko BID w dodatku nie caly czas sesji, bez fixow i przesuniety o 1p.

jak bid to i musi byc ask, ogolnie spread, cos tu zle napisalem - chyba po prostu bid jest 1p nizej niz kurs fw20 i do tego spread (zazwyczaj, chociaz innego nie widzialem) 2p

Czyli teoretycznie gra tożsama z normalnym FW i prowizją 10 zeta
teoretycznie maks płynność
ciekawe czy przy zagraniu większej partii koni włączy się egzekucja przez zapytanie albo rekwotowanie, jak sprawdzisz napisz (no w ogóle napiszcie jeśli na tym pogrywacie), bo ja wymiekam

A praktycznie mało tożsama z ww opisanego względu obcinania czasowego otwarcia rynku względem GPW

Wg mnie nadaje się wyłącznie jak ktoś kamikadze ma ochotę na fw20 walić lewarem po bandzie między 9 a 17 bez zostawiania pozycji poza tym czasem (jako wymóg kategoryczny)

W dodatku przy zmienności jaka jest na FW to juz naprawdę, jak się zastanowię, nie mam pojęcia do czego jest ten instrument oprócz.

Oprócz tego ze jak ktoś za mało zarabia na FW normalnym, to tu zarobi więcej.

Data: 2011-05-15 21:50:46
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
Nie wiem po kiego laczyc MT4 do amibrokera, jezyk w MT4 pozwala zrobic co sie chce, ale jest tu wyjscie DDE i milion roznych aplikacji skryptow itp wiec mozna stworzyc takiego wynalazka bez problemu.

Kuźwa weź znajdź takiego wariata co przerobi te 1122 funkcje z Ami do MT4 ....

http://www.wisestocktrader.com/programs

Wydaje mi się, że z Bossa.pl dali dupy centralnie wymyślając swoją ForexBossa i nie zadbawszy o to aby to wszystko było kompatybilne z AMI ....

Takie jest moje skromne zdanie ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 22:52:56
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqpar0$8ao$1usenet.news.interia.pl...
[...]

moje jest takie że nie wiesz kompletnie o czym piszesz

Data: 2011-05-15 22:55:43
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
Takie jest moje skromne zdanie ....

moje jest takie że nie wiesz kompletnie o czym piszesz

No to wyjaśnij...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 22:56:01
Autor: skippy
Zlotow Bossa
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iqpefd$ied$1news.onet.pl...

[...]

jakby ktoś totalnie nieintuicyjnego i z niedorobioną AT przerobił na FX....
Uchowaj Boże.

Poza tym nie wiem po co przerabiać 1000 funkcji z AMi na MT skoro do MT jest 1000^2 funkcji

Data: 2011-05-15 23:01:07
Autor: skippy
Zlotow Bossa
dodam jeszcze że zrobienie DLL do MT4 zajęło mi 2 dni.
W zasadzie jakbym się zaparł, to góra w tydzień zrobiłbym sprzęg do Ami pozwalający z MT4 brać kwotowania, historię, equity i wszystko co się chce.

Nie ma z tym najmniejszego problemu dla średniej klasy programisty.

Poniewaz tego jednak nie ma na rynku, wniosek mam taki że nikomu oprócz Ciebie to nie jest potrzebne.

Data: 2011-05-15 23:03:42
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
[...]

No a ta Forex.Bossa oparta jest na MT4 ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 23:05:58
Autor: skippy
Zlotow Bossa
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqpf3q$f8k$1usenet.news.interia.pl...
[...]

ja piernicze jaka ciężka ta rozmowa...
:)))

TAK, BOSSAFX TO METATRADER TAKI SAM JAK W XTB NA PRZYKLAD

Data: 2011-05-15 23:11:36
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
TAK, BOSSAFX TO METATRADER TAKI SAM JAK W XTB NA PRZYKLAD

A to zmienia postać rzeczy. Skoro można to łatwo wsprzęgnąć w AMi (umożliwiając z MT4 branie kwotowania, historię, equity i wszystko co się chce) to dziwię się, że tego jeszcze do dzisiaj nie zrobili ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 23:13:08
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqpfik$fte$1usenet.news.interia.pl...
[...]

tylko po co to robić?

Data: 2011-05-15 23:01:16
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
Poza tym nie wiem po co przerabiać 1000 funkcji z AMi na MT skoro do MT jest 1000^2 funkcji

A to się nam zapowiada dyskusja akademicka o wyższości Bożego Narodzenia nad Wielkanocą ....

P.S. To fakt, nie znam MT. Czy twoje parabole powstają w MT ?. (Z tego co pisałeś to jakiś twoj autorski soft).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 23:04:55
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqpev8$eu7$1usenet.news.interia.pl...
[...]

nie ma ich w mt4 ale to nie ma znaczenia

a skoro nie znasz MT to dyskusja nie ma żadnego sensu:)
ja znam i MT i Ami, jak mamy więc dyskutować

uwierz mi na słowo ze d. to by dali, gdyby próbowali rzeźbić jakieś wynalazki, a nie zastosowali normalny powszechny na całym swiecie soft z milionem forów funkcji skryptów itp itd

na całe szczęście nie dali

Data: 2011-05-15 23:07:22
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
uwierz mi na słowo ze d. to by dali, gdyby próbowali rzeźbić jakieś wynalazki, a nie zastosowali normalny powszechny na całym swiecie soft z milionem forów funkcji skryptów itp itd

na całe szczęście nie dali

Na ale skąd oni ciągną dane do tego swoje ForexBossa, w jakim programie to jest napisane, czy można do tego podpoiąć AMI MT4, Metasa itd...?.

Wiesz to ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 23:09:03
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqpfam$fhq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

tak, ciągną zaszyfrowane dane od dostawcy danych
nie podczepisz się do źródła, nie ma takiej opcji

Data: 2011-05-15 23:19:00
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
tak, ciągną zaszyfrowane dane od dostawcy danych
nie podczepisz się do źródła, nie ma takiej opcji

A to widzę dalej mamy problem, bo na Bossa.Forex.Demo nie ma polskich kontraktów oraz nie można wpiąć AMI.....

A ja chciałem sobie to potestować na demo rachunku swoje strategie które naściągałem w AFL-u .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 23:22:44
Autor: skippy
Zlotow Bossa
 Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqpg0g$gjn$1usenet.news.interia.pl...
tak, ciągną zaszyfrowane dane od dostawcy danych
nie podczepisz się do źródła, nie ma takiej opcji

A to widzę dalej mamy problem, bo na Bossa.Forex.Demo nie ma polskich kontraktów oraz nie można wpiąć AMI.....

Naprawdę wolisz grać na FW u MM a nie na normalnym rku maklerskim?
Z jakiego powodu.

A ja chciałem sobie to potestować na demo rachunku swoje strategie które naściągałem w AFL-u .....

to sobie naściagaj w mql pewnie jest ich 158 tysięcy razy więcej

Data: 2011-05-15 23:24:07
Autor: skippy
Zlotow Bossa
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iqpg79$pi4$1news.onet.pl...
[...]

poza tym możesz je testować po prostu w Ami na danych z gpw
nie kaman

Data: 2011-05-15 23:25:17
Autor: skippy
Zlotow Bossa
bo jesli chodzi o kilkadziesiąt zł za notki, czy nawet za darmo notki przy obrocie paru konikami miesięcznie to też nie kaman

weź po ludzku napisz w czym masz problem, ten podstawowy

Data: 2011-05-15 23:26:26
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
to sobie naściagaj w mql pewnie jest ich 158 tysięcy razy więcej

MQL to taki AFL tylko dla MT4 ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 23:30:33
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqpgee$hbr$1usenet.news.interia.pl...
to sobie naściagaj w mql pewnie jest ich 158 tysięcy razy więcej

MQL to taki AFL tylko dla MT4 ?.

język programowania mocno zbliżony do C, pozwala zrealizować dowolny pomysł

Data: 2011-05-15 23:44:14
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
język programowania mocno zbliżony do C

Hmm... coraz bardziej ciekawe prawisz Skippy .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 23:47:49
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqphfq$j1e$1usenet.news.interia.pl...
język programowania mocno zbliżony do C

Hmm... coraz bardziej ciekawe prawisz Skippy .....

ściślej C z szerokim dostępem do API Windows i API MT4
no mozna wszystko

Data: 2011-05-15 23:53:14
Autor: skippy
Zlotow Bossa
ja sobie napisałem to co mi było potrzebne w C jako DLL i ją wczepiam do MT
w samym MT skrypt zawiera tylko kilka linijek odpowiedzialnych za wysyłanie danych do DLL
krążą różne słuchy nt skryptów, w które nie wierzę, ale strzeżonego...
a kod DLL, nawet jak jakiś kozak go zdekompiluje to sie dowie, ze po TCP wszystko idzie na drugi komp gdzie juz to co naprawdę trzeba coś tam się gdzieś jakoś robi i nie sądzę, że cokolwiek więcej:)

Data: 2011-05-15 23:55:50
Autor: skippy
Zlotow Bossa
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iqpi0g$12p$1news.onet.pl...
ja sobie napisałem to co mi było potrzebne w C jako DLL i ją wczepiam do MT

a źle wcześniej napisałem, MT ma też wyjście po DDE
ale to w sumie zabawka jak się okazuje po paru dniach badań, chociaż właśnie DDE możesz jako-tako wykorzystać do ssania danych do excela i pewnie ami
jak to zrobić - nie pomogę niestety

jesli to mozliwe to znany Ci Architekt będzie wiedział albo zdementuje

Data: 2011-05-20 08:45:40
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
jesli to mozliwe to znany Ci Architekt będzie wiedział albo zdementuje

O... tu uArchitekta znalazłem cuś takiego :

http://www.gdynia.mm.pl/~wojtek_f/plug-in.htm

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 23:24:08
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
A ja chciałem sobie to potestować na demo rachunku swoje strategie które naściągałem w AFL-u .....

Ale pomimo twojego zniecierpliwienia Skip uważam, że nasza rozmowa była bardzo owocna i na coś się przydała. Dowiedziałem się że w MT4 jest 10^n wskaźników więcej niż w AMI.

Hmmm ... zaskoczyłes mnie tym info ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 23:27:50
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqpga4$h5t$1usenet.news.interia.pl...
[...]

jakiego zniecierpliwienia znowu
piszę Ci konkretne informacje
nie wyglądasz mi na panienkę przerażoną konkretną rozmową
po prostu dokładnie piszę co myślę bo chcę Ci pomóc, a nie zrobić w balona

Data: 2011-05-15 23:34:12
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
Ale pomimo twojego zniecierpliwienia Skip uważam, że nasza rozmowa była bardzo owocna i na coś się przydała. Dowiedziałem się że w MT4 jest 10^n wskaźników więcej niż w AMI.

Kurwa. Teraz nie wiem czy dobrze czy źle. Tera jak się wkope w te MQL-e któych jest z 10^n razy więcej niż AFL to już całkiem po mnie ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 23:35:57
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
[...]

Z AFL-ami ledwo wyrabiałem :) .

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 23:39:58
Autor: skippy
Zlotow Bossa
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqph09$i87$1usenet.news.interia.pl...
[...]

nie wiem co odpisać żebyś się nie zgrzał
:)

Data: 2011-05-25 20:52:56
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
nie wiem co odpisać żebyś się nie zgrzał
:)

No to kolejne pytanie z MT4.
Czy MT4 pozwala testować historycznie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-26 23:06:01
Autor: Endriu
Zlotow Bossa

No to kolejne pytanie z MT4.
Czy MT4 pozwala testować historycznie ?.

Kolego Ron kolego Alibaba znacie odpowiedź na to pytanie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 23:12:37
Autor: skippy
Zlotow Bossa
[...]

Endriuuu
BossaFX to nazwa handlowa
Używana platforma to Metatrader w wersji MT4
MT4 posiada wyjście DLL oraz możliwość dołączenia DLL która może robić wszystko co wymyśli programista, słać dane do metki, ami i sterować pralką

Tylko po co z MT słać dane do Ami albo Metki to naprawdę, totalnie nie mam zielonego pojęcia.

Data: 2011-05-16 09:11:09
Autor: root
Zlotow Bossa
Dnia Sun, 15 May 2011 21:50:46 +0200, Endriu napisał(a):

[...]

Endriu czy znowu masz problem programistyczny? Widzę jakaś komunikacja z
MT4. Mógłbyś opisać to w dwóch zdaniach bo nie chce mi sie czytac całego
wątku. Na pewno da się coś zrobić ;)

Data: 2011-05-16 09:35:23
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
Endriu czy znowu masz problem programistyczny? Widzę jakaś komunikacja z
MT4. Mógłbyś opisać to w dwóch zdaniach bo nie chce mi sie czytac całego
wątku. Na pewno da się coś zrobić ;)

Już wszytsko jest rozwiązane.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-17 10:23:44
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Jarosław Piróg" <j.pirog@bossa.pl> napisał w wiadomości news:524f.00000363.4dcbf37dnewsgate.onet.pl...
[...]

Samo składanie zleceń z MT4 to mała rewelacja.
I tak musi być odpalony NOL3 z API, gdzie zlecenia składa się o niebo wygodniej, niż w tym skrypcie w MT4

Natomiast ponieważ NOL3 z API nie umie się sam podnieść po wylogowaniu spowodowanym tą pnięciem łącz, jak to robi np MT, to do celów uruchomienia strategii ta zabawa się kompletnie nie nadaje.

Jak długo API wymaga NOLa i nie umie sie podnosić - to jest wyłącznie zabawka

Pozdrawiam

Data: 2011-05-17 12:02:51
Autor: Przemek
Zlotow Bossa

Skippy.... po twoich odpowiedziach mam wrazenie ze kiedys wystepowales na grupie pod innym nickiem...na P

Data: 2011-05-17 12:03:44
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w wiadomości news:iqth4g$7do$1news.onet.pl...

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iqtban$dpr$1news.onet.pl...

Skippy.... po twoich odpowiedziach mam wrazenie ze kiedys wystepowales na grupie pod innym nickiem...na P

nie ma takiej opcji

Data: 2011-05-17 12:05:31
Autor: skippy
Zlotow Bossa
jeśli można napisz cały nick, to ciekawe

Data: 2011-05-17 12:16:02
Autor: Przemek
Zlotow Bossa

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iqth9i$81s$1news.onet.pl...
jeśli można napisz cały nick, to ciekawe

Po tym jak chętnie tłumaczysz i radzisz skojarzyłes mi sie z PSG . On też zawsze chetnie pomagal tutaj ludziom- bo tez znal sie wybornie na programowaniu. Niestety nagle dawno temu zamilkl.
Mimo ze to nie ty to i tak pozdrowka.

Data: 2011-05-17 12:19:55
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w wiadomości news:iqtht6$af2$1news.onet.pl...

[...]

nie kojarze go, musiał tu być przed 2006

Data: 2011-05-17 12:23:34
Autor: Przemek
Zlotow Bossa

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iqti4i$b2q$1news.onet.pl...

[...]

Tak byl przed 2006. Jak wielu innych z ktorych czesc mozna ogladac teraz ogolnie mowiac w mediach czy jako szefow firm ogolnie mowiac zwiazanych z rynkiem.

Data: 2011-05-17 12:45:40
Autor: skippy
Zlotow Bossa

[...]

mi tez tu paru ludzi onegdaj bardzo pomogło

Data: 2011-05-17 13:14:33
Autor: root
Zlotow Bossa
Dnia Tue, 17 May 2011 12:16:02 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

O nie!!!! Skippy i PSG. To juz teraz przesadziłeś ;)

Data: 2011-05-17 18:41:32
Autor: Przemek
Zlotow Bossa

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:nq2yyig2m2jb$.1d5fh3vndqziz$.dlg40tude.net...
[...]

Sorrki root ale twego nicka z tamtych czasow nie kojarze. Moze pisales pod innym?
A troszke mi tak Skippy przypominal PSG w swoim poscie tą informatyką. No i jeszcze tym ze duzo osob zna (znal?) osobiscie ze zdjecia w Lolku do ktorego link tu kiedys JAP zamiescil
A stronka PSG jeszcze zdaje sie funkcjonuje....

Data: 2011-05-17 19:00:50
Autor: root
Zlotow Bossa

[...]
Wtedy (2004r) to było głównie o FX. Malo się produkowałem bo pierwsze depo
wtedy skasowałem a wkoło - sami znawcy. Z tego okresu pamiętam własnie PSG,
Dietera i kogoś kto też pisywał jako Dieter ale chyba nim nie był;) PSG nigdy z nikim się nie żarł i był bardzo przyjaźnie nastawiony (takie
przeciwieństwo mnie i mojego odwiecznego "przeciwnika" tutaj na grupie) -
to pamiętam. Byłeś chyba Ty - też początkkujący. Było jeszcze kilku
ciekawych osobników ale skleroza mnie dopadła.

Data: 2011-05-17 19:07:01
Autor: skippy
Zlotow Bossa

Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w wiadomości news:iqu8g1$57s$1news.onet.pl...

[...]

byłem w lolku 3 razy od 2007, na wall stret, poznałem przez te 4 lata osobiście paru ludzi ze starej wiary i "otoczenia giełdowego", to cała tajemnica:)

Data: 2011-05-17 19:42:00
Autor: Przemek
Zlotow Bossa

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iqu9vs$bv3$1news.onet.pl...

byłem w lolku 3 razy od 2007, na wall stret, poznałem przez te 4 lata osobiście paru ludzi ze starej wiary i "otoczenia giełdowego", to cała tajemnica:)

Acha to juz rozumiem- nie wiedzialem tylko ze dalej spotkania w Lolku sie odbywają.
Ja nigdy nie bylem w Lolku ale grupe czytam gdzies od 1997- prawie wogole nie pisze bo rynek albo ogolniej finanse to drugie moje zainteresowania. Tylko ze ja nie gram od dawna na naszej gieldzie (kiedys na akcjach) bo uwazam ze to szulernia- rozumiem ze inni moga grac przy akceptacji tego jaka jest i dla mnie ok.
Czasem gram na FX ale raczej troche dluzsze pilki - pare dni do miesiaca na jednej pozycji.
Gram raczej wg AT bo systemu mechanicznego nie mam- a wciaz brak czasu troche by siasc i popracowac nad jakims (wiem ze jak raz zaczne to juz pewnie bede siedzial do konca zycia i poprawial lub zmienial :)  zwlaszcza teraz jak buduje dom.
Ale tez pare informacji z tej grupy oraz EFixa i WGT troche mi sie w zyciu przydalo- no to tak tyle o mnie.

Zlotow Bossa