Zlotow Bossa

Data: 2011-11-16 20:34:48
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
>Na ale skąd oni ciągną dane do tego swoje ForexBossa, w jakim programie >to
jest napisane, czy można do tego podpoiąć AMI MT4, Metasa itd...?.

>Wiesz to ?.

tak, ciągną zaszyfrowane dane od dostawcy danych
nie podczepisz się do źródła, nie ma takiej opcji

Ech Skippy tak w błąd kolegę z grupy wprowadzać.....

http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.php?t=17699

"[...] Jeśli chodzi o dane real-time to jest plugin za pomocą którego można je mieć z MT4, działa z każdym rachunkiem live jak i demo. [...]".

http://www.gdynia.mm.pl/~wojtek_f/plug-in.htm

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-16 22:39:11
Autor: Wojciech
Zlotow Bossa
Dnia Wed, 16 Nov 2011 20:34:48 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

Ten plugin należy znaleźć w nowszej wersji jeśli z systemami Vista/W7 ta
nie działa prawidłowo.
Prawdopodobnie opublikuję ją na mojej nowej stronie, ale to nie wiem kiedy.

--
Pozdrawiam,
Wojciech Filipek

Data: 2011-11-17 08:45:38
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
[...]

Czekamy niezastąpiony kolego Wojtku z niecierpliwością :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-21 08:44:57
Autor: Endriu
Zlotow Bossa
Ten plugin należy znaleźć w nowszej wersji jeśli z systemami Vista/W7 ta
nie działa prawidłowo.
Prawdopodobnie opublikuję ją na mojej nowej stronie, ale to nie wiem kiedy.

A czy da się zrealizować sytuację odwrotną, czyli podpiąć Notowania 3MAX pod MT4 ?. (chciałbym przejrzeć wykresy naszych spólek giełdowych - których z moich informacji  nie obsługuje żadny broker - pod kątem niektórych wskaźników z MT4, których raczej nie znajdę w Amibrokerze).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Zlotow Bossa