Zlotówka pod Belka.

Data: 2010-06-25 08:57:54
Autor: 666
Zlotówka pod Belka.
Rzygać mi sie chciało kilka dni temu, gdy usłyszałem od paru "znanych z żarliwej niezależności" komentatorów o "wzroście kursu złotego w reakcji na powołanie M.Belki na prezesa NBP".

Chciałem wtedy zapytać "a forint może też wzrósł, tak zupełnie przypadkiem??"

I do tego komentarz samego zainteresowanego:  "na pewno" "się umocni" "do wakacji".

A jak na razie w dupeczkę dostajemy, winna zapewne przegrana Korei z Portugalią 0:7 .....
http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=1m&t=l&a=lg&b=1&r=chfpln+eurpln+gbppln

Data: 2010-06-26 07:55:30
Autor: Konrad N.S.
Zlotówka pod Belka.
Rzygać mi sie chciało kilka dni temu, gdy usłyszałem od paru "znanych z żarliwej niezależności" komentatorów o "wzroście kursu złotego w reakcji na powołanie M.Belki na prezesa NBP".

Ależ on, kurs wzrastał. Az 10 dni pewnie.

Data: 2010-06-27 09:44:20
Autor: 666
Rumuni nad Belka.
www.money.pl/pieniadze/komentarze/artykul/wyrok;rumunskiego;tk;zaszkodzil;zlot