Zloty pociag a referendum o JOW i bursztynowa komnata dla rosjan

Data: 2015-08-30 01:29:28
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Zloty pociag a referendum o JOW i bursztynowa komnata dla rosjan
Kim są znalazcy:
http://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/kim-sa-lowcy-skarbow-ktorzy-wpadli-na-trop-zaginionego-pociagu-na-dolnym-slasku-czy/f19pbx

Mi sprawa wygląda na temat wywołany przez strone niemiecką (w końcu to oni wiedzieli NA PEWNO gdzie jest POciąg) Ale po co akurat teraz? Może żeby przykryć medialnie choćby temat referendum o jowach i oslabic parcie POlakow na zmiany ustrojowe bedace nie po niemieckiej myśli czyli usamodzielniające =uniezalezniajace nas od unii czyli reichu...

No i już się wszyscy zglaszaja po te skarby, tak ruscy jak i niemcy.
A jak będzie tam np. bursztynowa komnata to ciężko będzie nie oddac jej Rosjanom, dostaniemy laskawie w zamian zlom smolenski...ciekawe czy ktoś myśli o takich konsekwencjach

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/czy-niemcy-moga-roscic-sobie-prawa-do-odnalezionego-w-walbrzychu-pociagu/jhjxbm

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/swiatowy-kongres-zydow-rosjanie-zglaszaja-roszczenia-nazistowskiego-pociagu-ze-zlotem

Data: 2015-08-30 11:23:30
Autor: silvio balconetti
Am 30.08.2015 um 10:29 schrieb mcmlxxi.xi.xi@gmail.com:
[...]

Wiem, ze upal, niedziela i czlowieka suszy, ale czy nie lepiej zjesc normalne sniadanie, napic sie kawy, herbaty, sokow lub wody mineralnej, a dopiero pod wieczor zjesc cos konkretnego i wypic piwo lub kieliszek dobrego wina. W przeciwnym wypadku pomyslunek strajkuje i pisze sie glupstwa.
PS. Jak przez mgle pamietam zachwyty jaka to naftowa potega bedzie Polska jak odkryto cos pod Karlinem. I co z tego wyszlo? G*!
Tak moze i byc z tym pociagiem, ktory moze jest, a moze nie, a jesli jest to moze zawiera skarby, a moze tony papierow, trupy, zlom i setki workow z zgnilymi Reichsmarkami. A sensaci z braku krokodyla pod Wlodawa, UFO w Emilcinie wesza tony zlota, bursztynowa komnate i spiski niemiecko-zydowskie.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-08-31 04:30:21
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 30 sierpnia 2015 11:23:33 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]

Tak moze i byc z tym pociagiem, ktory moze jest, a moze nie, a jesli jest to moze zawiera skarby, a moze tony papierow, trupy, zlom i setki workow z zgnilymi Reichsmarkami. A sensaci z braku krokodyla pod Wlodawa, UFO w Emilcinie wesza tony zlota, bursztynowa komnate i spiski niemiecko-zydowskie.

PISz za co ci placom a ja dodam tylko ze juz wiadomo o co chodzi: o zakrycie medialnie sPOleczenstwu przez obecne "nasze" wladze tematu JOW-referendum, w czym sami niemcy juz dzielnie POmagajom -ot robieniu wokolopociagowej zadymy:

"Hassel pisze, że wiceminister kultury Piotr Żuchowski potwierdził istnienie rzekomego pociągu już trzy dni temu. [...] dzień później ten sam polityk przyznał, że wiedział o pociągu od marca."
http://www.sfora.pl/polska/Niemcy-wkraczaja-do-sprawy-zlotego-pociagu-Na-ostro-s79704-slide2

Data: 2015-08-31 04:36:03
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 31 sierpnia 2015 13:30:22 UTC+2 użytkownik mcmlxx....@gmail.com napisał:

> [...]

"Hassel pisze, że wiceminister kultury Piotr Żuchowski potwierdził istnienie rzekomego pociągu już trzy dni temu. [...] dzień później ten sam polityk przyznał, że wiedział o pociągu od marca."

tamże:
"Niezręczny sposób informowania przez Warszawę (o tym znalezisku) skłania jednak do przypuszczeń, że w tym przypadku chodzi raczej o kaczkę dziennikarską u schyłku lata - zauważa niemiecki dziennikarz"
"Jeżeli prawdą jest, że polski rząd wie od miesięcy o istnieniu obiektu zawierającego rzekomo zrabowane przez nazistów dobra, to byłoby "logiczne, a nawet nieodzowne" poinformowanie o tym innych krajów. Pozwoliłoby to na lepsze przygotowanie się na będący do przewidzenia szturm poważnych historyków i - co ważniejsze - niesolidnych handlarzy; wydaje się, że Warszawa zaniedbała obie sprawy - uważa komentator "Sueddeutsche Zeitung".
Niedbalstwo byłoby w tym przypadku katastrofalne ze względu na "siłę wybuchową" znaleziska - ocenia Hassel. Alternatywa jest też mało zachęcająca: może okazać się, że pociąg pancerny nie istnieje i że generalny konserwator zabytków dał się nabrać na oszustwo, a rząd przyczynił się do jego rozpowszech­nie­nia - czytamy w "SZ". Pytanie retoryczne: w jakim celu rozPOwszechnia sie takie informacje? Aby cos ugrac. A obecnie do ugrania jest odciagniecie ludzi od myslenia o referendum...

Data: 2015-08-31 13:07:37
Autor: mrbluesky.pl
Zloty pociag a referendum o JOW i bursztynowa komnata dla rosjan
POlska spi i sni o zlotym POciagu ;)

Data: 2015-09-02 06:02:30
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 31 sierpnia 2015 22:07:38 UTC+2 użytkownik mrblue....@gmail.com napisał:
POlska spi i sni o zlotym POciagu ;)

Sam napisales na innej grupie: "ta sprawa wyplynela w nieprzypadkowym momencie"

Niestety wlasnie na to wskazują reakcje z zagranicy: wszyscy ktorzy mogą miec interes w destabilizowaniu kraju -i odciągnięciu od prób " naprawy rzeczyPOsPOlitej" (chocby przez JOWy) robią o ten pociag coraz większy raban:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,141202,title,Tomasz-Wroblewski-Demony-zlotego-pociagu,wid,17814461,wiadomosc.html

Zloty pociag a referendum o JOW i bursztynowa komnata dla rosjan