Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy

Data: 2012-07-06 21:28:45
Autor: abc
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy
Tak donosi Z³onet:

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/watykan-grozi-dziennikarzowi-procesem-pierwsza-tak,1,5182204,wiadomosc.html

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2012-07-06 21:39:40
Autor: Ajgor
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ff73cb5$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
Tak donosi Z³onet:

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/watykan-grozi-dziennikarzowi-procesem-pierwsza-tak,1,5182204,wiadomosc.html

No coz. Mafia watykanska nie lubi, jak sie ujawnia jej bródy :) Nie trza bylo ustanawiac celibatu. Nie bylo by problemu. Tego i wielu innych.

Data: 2012-07-06 21:44:26
Autor: abc
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy
Typowy przyk³ad "my¶lenia" og³upionego komunisty.

Data: 2012-07-06 21:49:53
Autor: Ajgor
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ff74064$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
Typowy przyk³ad "my¶lenia" og³upionego komunisty.

Raczej nie oglupionego przez zboczencow w sukienkach co w przerwie miedzy gwalceniem dzieci a wyludzaniem pieniedzy,
robia sobie wlasne dzieci, a innym chca dyktowac, jak zyc. Co niby ustanawiaja "prawa moralne", a sami maja je w dupie.

Data: 2012-07-06 21:52:53
Autor: abc
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy
O janczarach mo¿na poczytaæ np. tu  http://213.180.130.202/wiem/002971.html

Janczarowie Urbana, to ochrzczeni katolicy, którzy po wypraniu mózgów wraz z
¯ydami w¶ciekle atakuj± polsko¶æ i Ko¶ció³ katolicki pluj±c do w³asnego
gniazda.

Data: 2012-07-06 21:57:42
Autor: Ajgor
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ff7425f$0$1301$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Akurat Polskosc nie ma z kosciolem nic wspolnego. To wlasnie ten kosciol od ponad 1000 lat pluje w polskie gniazdo jadem i trucizna.
Jest jak wampir przyssany do polskiej krwi. I wpuszcza do krwi jad, ktory sprawia, ze wielu Polakow mysli, ze ten wampir jest dobroczynca.
I wlasna krwia go bronia. Jak by sie Polacy wczesniej obudzili i czarna mafie wyplenili, to Polska miala by teraz szanse byc o wiele bogatsza i nowoczesniejsza.

Data: 2012-07-06 20:19:27
Autor: Observator
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy
Ajgor <niepod@m.pl> napisa³(a):

> [...]

I wlasna krwia go bronia. Jak by sie Polacy wczesniej obudzili i czarna mafie wyplenili, to Polska miala by teraz szanse byc o wiele bogatsza i nowoczesniejsza.

ROTFL....dlatego ze nie ma nic wspolnego, to komunisci w PRL- tak go przesladowali (mordowali brutalnie ksiezy) a teraz paleczke przejala Zjednoczona Platforam Obywatelska zalozona przez esbekow i prosowieckie sluzby specjalne ktore po tzw. transformacji ustrojowej (pozornej zmianie systemu) *edukuja* mlode pokolenie Polakow. Glownymi edukatorami sa potomkowie bolszewikow z GW.

Temat K.K to temat zastepczy dla ciemniakow i oszolomow, aby mieli o czym dyskutowac, kiedy przepoczwarzona komuna, kreci lody i transferuja z Polski ogromna forse (nie rzadko panstwowa ) do cieplych krajow .

Bo oni nie zamierzaja sfinasowac durnym platfusom i ich ofiarom( reszcie spoleczenstwa)  ktorzy na nich glosowali lub nie glosowali- emerytur.

Wlasnie Kulczyki sie ewakuuja z Polski. A wy Ajgor, dalej zajmujcie sie K.K.

:))

Data: 2012-07-06 22:46:34
Autor: Ajgor
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy

U¿ytkownik " Observator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jt7h8f$e75$1inews.gazeta.pl...

ROTFL....dlatego ze nie ma nic wspolnego, to komunisci w PRL- tak go
przesladowali (mordowali brutalnie ksiezy)

Taaa. Jednego. Popieluszke. Za wiedza i zgoda episkopatu. Bo mieszal im w interesach miedzy biskupami a sekretarzami.
O innych przesladowaniach pisze obok.
No chyba ze potrafisz wymienic innych zamordowanych. Potrafisz? To wymien.

Temat K.K to temat zastepczy dla ciemniakow i oszolomow, aby mieli o czym
dyskutowac, kiedy przepoczwarzona komuna, kreci lody i transferuja z Polski
ogromna forse (nie rzadko panstwowa ) do cieplych krajow .

No. Jednym z tych krajow jest Watykan. Tam idzie najwieksza forsa.

Wlasnie Kulczyki sie ewakuuja z Polski. A wy Ajgor, dalej zajmujcie sie K.K.

Bo nie lubie bandytow, zlodziei i oszustow.

Data: 2012-07-06 23:01:02
Autor: Ajgor
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy

U¿ytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jt7iqr$te0$1news.dialog.net.pl...

[...]

Ah.. Zapomnialem. Przesladowania za komuny mialy jeszcze inne formy. Na przyklad za komuny w
Polsce wybudowano wiecej kosciolow w Polsce, niz wczesniej przez kilkaset lat.
Albo jak zwykly obywatel chcial materialy budowlane, to musial czekac w kolejce na przydzial,
i jeszcze sam odebrac. A jak ksiadz chcial materialy, to dostawal poza kolejnoscia, i to z transportem na miejsce.
Dobrze to pamietam. I masa ludzi pamieta. Ale akurat ci, co sa u wladzy jakos zapomnieli, bo
mit o przelsadowaniach jest im na reke,.
Jeszcze inne przesladowania? Na przyklad jak z zachodu przychodzily dary dla Polakow, to przejmowala je partia, apozniej...  nagle mozna je bylo kupic u ksiedza. Za kase.
U mnie w miescie, jak chciales kupic na przyklad pralke, to trzeba bylo isc do zakonnic. Potrafily zalatwic w trzy dni. Asygnate prosto od sekretarza PZPR.
Strrraszne byly te przesladowania.
Chcesz wiecej? Prosze. Proboszcz w moim miescie (nie mieszkalem wtedy w Legnicy, tylko w poblizu, w malym miescie, ktore nawiasem mowiac za komuny zylo, a teraz prawie umarlo, bo wszystkie zaklady padly) przegral w pokera zabytkowe zyrandole z kosciola z sekretarzem partii. W ich miejsce powiesil brzydactwa, ktore wisza do dzis. Dostal od partii. Jedna zakonnica (imieniem siostra Euzebia), juz sw. pamieci, poinformowala o tym biskupa. I co? Ksiadz zostal na swoim miejscu, a siostra zostala przeniesiona na drugi koniec Polski na jakas taka wioche, ze nawet wode musiala sobie ze studni nosic, i gazu nie miala. Gdzies za Suwa³kami. Skad to wiem? Bo u nas w miescie miala siostre. Czasem do niej potajemnie przyjezdzala, i odwiedzala wtedy moja tesciowa. Opowiadala, jakie ma warunki.
Masz swoja prawde o przesladowaniach.

Data: 2012-07-06 22:07:48
Autor: abc
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy
Szkoda czasu. Pas!

Data: 2012-07-06 22:16:15
Autor: Grzegorz Z.
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy
abc napisa³:

Szkoda czasu. Pas!

Sras pierdzias.

Po pierwsze primo - ksiê¿a mog± bzykaæ na lewo i prawo, bo nie sk³adaj±
¶lubów czysto¶ci.

Po drugie primo - "biskup powinien byæ nienaganny, m±¿ jednej ¿ony".

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-07-06 20:22:27
Autor: Observatore
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisa³(a):
abc napisa³:

> [...]

¶lubów czysto¶ci.

Po drugie primo - "biskup powinien byæ nienaganny, m±¿ jednej ¿ony".

to zostancie ksiedzem i tez zacznijcie bzykac(skoro to prawda, a nie wasze chore urojenia zakuty lbie) a nie zazdroscie, ruski trollu z GW.

Data: 2012-07-06 22:40:32
Autor: Grzegorz Z.
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy
Observatore napisa³:

[...]

Celibat to bez¿eñstwo. I owszem, od strony prawnej duchowni diecezjalni
albo inni duchowni nie sk³adaj±cy ¶lubu czysto¶ci nie maj± prawa zawrzeæ
legalnego ma³¿eñstwa. Dlatego "z³amaæ celibat" przez duchownego to nie
pope³niæ grzech nieczysty, ale usi³owaæ zawrzeæ ma³¿eñsto, np. w urzêdzie
stanu cywilnego.
Natomiast od strony moralnej duchownego-celibatariusza w sprawach czysto¶ci
obowi±zuj± przykazania Bo¿e. Innymi s³owy, duchowny ¿yj±cy w konkubincie
nie ³amie celibatu.

http://www.rozmawiamy.jezuici.pl/rozmawiamy/forum/47/n/4884/

Czyli w kwestii bzykania bez ¶lubu od strony formalnej jak i praktycznej
kap³ani sekty ped. nie ró¿ni± siê w ¿adnym stopniu od reszty katolików.

a nie zazdroscie, ruski trollu z GW.

Niemiecki, niemiecki je¶li ju¿? Mo¿e byæ i z GW.

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-07-06 20:50:59
Autor: Observatore
> [...]

Czyli w kwestii bzykania bez ¶lubu od strony formalnej jak i praktycznej
kap³ani sekty ped. nie ró¿ni± siê w ¿adnym stopniu od reszty katolików.

wybierzcie sie w koncu do seksuologa, bo pomieszania zmyslow dostaniecie.

Niemiecki, niemiecki je¶li ju¿? Mo¿e byæ i z GW.

GW nie jest proniemiecka, tylko prosowiecka. Zapamietajcie sobie to raz i na zawsze. Pastujac te glupkowate idee z GW, oddalacia Polske od Niemiec, a nie zblizacie jej do tych waszych Niemiec.

Ponadto jesli tak jestescie zafascynowani Niemcami, to przeciez mozecie tam wyjechac i przekonac sie jak tam was beda traktowac Niemcy.

Data: 2012-07-06 23:00:02
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Ale co ci siê nie zgadza?

Celibat to bez¿enno¶æ a nie niepodejmowanie stosunków p³ciowych, cytowany
jezuita to wyra¼nie stwierdzi³, nie ja.

Ponadto jesli tak jestescie zafascynowani Niemcami, to przeciez mozecie tam wyjechac i przekonac sie jak tam was beda traktowac Niemcy.

Zwyczajnie nas traktuj±. By³em dzisiaj w Niemczech po rocznej przerwie w
moim ulubionym Heringsdorfie, p³ac±c uprzednio kurtaksê spiek³em siê na
s³oñcu i wróci³em Usedomer Bahn do ¦winouj¶cia, po czym wsiad³em w
rozklekotany gomu³kowski ¶mierdz±cy moczem kibel i wróci³em nim do
Szczecina.

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-07-06 21:05:18
Autor: Observatore
[...]

ale WYEMIGRUJCIE tam na stale, pozyjcie kilka lat....a potem opiszcie doswiadczenia, pisza szczera prawde, bez koloryzowania.

Data: 2012-07-06 21:18:17
Autor: Observatore
Obejrzyjcie sobie ten filmik pod linkiem ktory tu wczesniej
...podalem. To jest prawdziwy Herman. To jego prawdziwa morda:

http://www.youtube.com/watch?v=woCWUgQA7nc&feature=related

Data: 2012-07-06 23:23:38
Autor: Ajgor
Obejrzyjcie sobie ten filmik pod linkiem ktory tu wczesniej

U¿ytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jt7kmp$oml$1inews.gazeta.pl...
..podalem. To jest prawdziwy Herman. To jego prawdziwa morda:

http://www.youtube.com/watch?v=woCWUgQA7nc&feature=related

No. Taka sama ona prawdziwa, jak wszystkie twoje wypowiedzi :) Tu widac dokladnie, ile prawdy jest w twoich postach.

Data: 2012-07-07 10:26:29
Autor: Przemys³aw M.
Obejrzyjcie sobie ten filmik pod linkiem ktory tu wczesniej
Dnia Fri, 6 Jul 2012 21:18:17 +0000 (UTC), Observatore napisa³(a):

..podalem. To jest prawdziwy Herman. To jego prawdziwa morda:

http://www.youtube.com/watch?v=woCWUgQA7nc&feature=related

Donies na niego!

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-07-06 23:17:35
Autor: Ajgor
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy

U¿ytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jt7jue$q2e$1inews.gazeta.pl...

[...]

I niby co ma napisac? Ze w Niemczech sa obozy koncentracyjne? Ze przesladuja Polakow? Mam rodzine w Niemczech. Kuzyn z zona mieszka w Cuxhaven, a jego rodzice (mama, bo ojciec zmarl niedawno) w Hannoverze. Mieszkaja tam wiele lat. Wyjechali pod koniec komuny. Maja juz dorosle dzieci. Kuzyn ma wlasny domek, jezdzi Audica A6, i w zyciu by nie wrocil do Polski. Wlasnie na pogrzebie jego ojca mielismy okazje po wielu latach sie spotkac i porozmawiac. Jest bardzo zadowolony z pobytu w Niemczech. A pracuje jako kierowca autobusu. Wczesniej pracowal w stoczni przy malowaniu kadlubow statkow. Pierwszy samochod o ile pamietam, kupil kilka miesiecy po wyjezdzie.
Ciagle na sile probujecie wymyslac rozne bzdury, zeby udowodnic, ze tylko w kapitalistyczno-koscielnej Polsce bedzie dobrobyt, a kazdy wasz post jest jednym wielkim zaprzeczeniem faktow. Sprawdzalnych i policzalnych.

Data: 2012-07-06 23:33:31
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Jak wyemigrujê na sta³e to ka¿esz mi ubiegaæ siê o obywatelstwo po dziadku? A jak ju¿ dostanê obywatelstwo to ka¿esz mi "zmieniæ p³eæ" i je¼dziæ na
love parade do Berlina czy gdzie ona tam siê odbywa?

Wszystko dlatego ¿eby "zobaczyæ prawdê bez koloryzowania" ? Je¶li ¦winouj¶cie czy Sopot s± miarodajne dla oceny Polski to tak samo
"cesarskie uzdrowiska" na wyspie Uznam s± miarodajne do oceny Niemiec i
tego jak tam siê traktuje Polaków.

Jako ciekawostkê powiem ci jeszcze ¿e pó³ ¦winouj¶cia w sezonie tam pracuje
na promenadach sprzedaj±c fastfoody i wakacyjne pierdo³y.

I mo¿esz na tych stoiskach p³aciæ z³otówkami - s± ceny w euro i w z³otych,
na wielu stoiskach (zw³aszcza w najbli¿szym Ahlbeck) znajduj± siê te¿ inne
napisy po polsku.

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-07-06 22:43:44
Autor: Ajgor
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy

U¿ytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jt7he3$llo$1inews.gazeta.pl...
> [...]

to zostancie ksiedzem i tez zacznijcie bzykac(skoro to prawda, a nie wasze
chore urojenia zakuty lbie) a nie zazdroscie, ruski trollu z GW.

Ja widze, ze wszystko, co nie miesci sie w twoim ograniczony pojmowaniu swiata jest dla ciebie klamstwem.
Tak. Ksieza bzykaja na prawo i lewo. Niestety zenilem sie jeszcze za komuny i wtedy nie myslalem o ksiezach jak o klasie panujacej,
a szkoda bo bym poszedl na ksiedza. Wtedy sie balem isc na ksiedza, bo oni wtedy na okraglo chlali z sekretazami PZPR,
i mieli ciagle kaca. A ja nie lubie alkholu. Zapewnie to wlasnie nazywaja komunistycznym przesladowaniem. Ze przez sekretarzy ciagle na kacu msze odprawiali :)

Data: 2012-07-07 10:16:32
Autor: Przemys³aw M.
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy
Dnia Fri, 6 Jul 2012 21:44:26 +0200, abc napisa³(a):

Typowy przyk³ad "my¶lenia" og³upionego komunisty.

Komunisty? Raczej mohera oszo³oma! Ty klecho zamiast jatrzyæ na psp zajmij
siê biednymi owieczkami w swojej parafii.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-07-07 10:09:13
Autor: Przemys³aw M.
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy
Dnia Fri, 6 Jul 2012 21:28:45 +0200, abc napisa³(a):

Tak donosi Z³onet:

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/watykan-grozi-dziennikarzowi-procesem-pierwsza-tak,1,5182204,wiadomosc.html

Ty to chyba wszêdzie widzisz z³o. Jak jako prawdziwy  katolik i patriota
mozesz z tym zyæ? Jak mo¿esz jakop prawdziwy katolik uzywac tak pod³ych
metod by pognêbiæ przeciwnika? Czy¿ twój Chrystus nie nmaucza³ by
nadstawiaæ drugi policzek? Wstyd¼ siê klecho!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to by³ "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶æ za ¶mieræ Lecha Kaczyñskiego i ca³ej delegacji prezydenckiej. Musia³bym byæ psychicznie niezrównowa¿ony, ¿eby tolerowaæ Tuska, który odpowiada za ¶mieræ moich przyjació³. Powtarzam, ¿e nie kierujê siê ¿±dz± zemsty. Ja potrafi³em w ¿yciu wybaczyæ wielokrotnie, ale pan Tusk nie spe³nia ¿adnego kryterium, ¿ebym mia³ mu wybaczyæ - podsumowuje
Kaczyñski.

Data: 2012-07-07 11:51:05
Autor: Ajgor
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy

U¿ytkownik "Przemys³aw M."  napisa³ w wiadomo¶ci news:jt8qr7$hs8$1dont-email.me...
[...]

Bardzo sie mylisz, i ja sie z Toba nie zgadzam. On nie widzi zla akurat tam, gdzie jest go najwiecej - w swoim kosciele.

Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy