Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy

Data: 2012-07-07 10:09:13
Autor: Przemys³aw M.
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy
Dnia Fri, 6 Jul 2012 21:28:45 +0200, abc napisa³(a):

Tak donosi Z³onet:

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/watykan-grozi-dziennikarzowi-procesem-pierwsza-tak,1,5182204,wiadomosc.html

Ty to chyba wszêdzie widzisz z³o. Jak jako prawdziwy  katolik i patriota
mozesz z tym zyæ? Jak mo¿esz jakop prawdziwy katolik uzywac tak pod³ych
metod by pognêbiæ przeciwnika? Czy¿ twój Chrystus nie nmaucza³ by
nadstawiaæ drugi policzek? Wstyd¼ siê klecho!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to by³ "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶æ za ¶mieræ Lecha Kaczyñskiego i ca³ej delegacji prezydenckiej. Musia³bym byæ psychicznie niezrównowa¿ony, ¿eby tolerowaæ Tuska, który odpowiada za ¶mieræ moich przyjació³. Powtarzam, ¿e nie kierujê siê ¿±dz± zemsty. Ja potrafi³em w ¿yciu wybaczyæ wielokrotnie, ale pan Tusk nie spe³nia ¿adnego kryterium, ¿ebym mia³ mu wybaczyæ - podsumowuje
Kaczyñski.

Data: 2012-07-07 11:51:05
Autor: Ajgor
Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy

U¿ytkownik "Przemys³aw M."  napisa³ w wiadomo¶ci news:jt8qr7$hs8$1dont-email.me...
[...]

Bardzo sie mylisz, i ja sie z Toba nie zgadzam. On nie widzi zla akurat tam, gdzie jest go najwiecej - w swoim kosciele.

Z³owrogi Watykan grozi biednemu oszczercy