"Zloz podpis za Kaczynskim " !

Data: 2010-05-03 08:54:56
Autor: cyc
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
Na mszach w kosciolach niektorzy ksieza oglaszaja , ze listy poparcia dla Kaczynskiego mozna podpisywac po mszy w zachrystii .
To cieszy o tyle , ze wybory w ktorych Kaczynski przeciez przegra , co do tego nie ma watpliwosci , pokaza i jemu i pisowi i ksiezom co spoleczenstwo o nich wszystkich razem do kupy mysli !!.

cyc

Data: 2010-05-03 08:56:24
Autor: Panslavista
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
cyc wrote:

[...]

Jako komuch jesteś stale omylny.

Data: 2010-05-03 09:28:24
Autor: cyc
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4bde73b6$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
cyc wrote:

[...]

paszol won zydowski sb -ku !

cyc

Data: 2010-05-03 09:45:43
Autor: awe
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

cyc wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- --
patrz ale jednym zdaniem jak celnie cie cieciu podsumowal
awe

Data: 2010-05-03 10:12:18
Autor: Neko
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

paszol won zydowski sb -ku !

Z komuchami sie nie gada. Do komuchow sie strzela. :))

To jak Cycu. Plakales za Stalinem? :)

Data: 2010-05-03 12:54:55
Autor: cyc
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrm0ha$hak$1news.onet.pl...
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

paszol won zydowski sb -ku !

Z komuchami sie nie gada. Do komuchow sie strzela. :))

To jak Cycu. Plakales za Stalinem? :)

Nie ! nie plakalem .
Bylem madrzejszy majac kilka lat od Ciebie , ktory konczy ( jesli mu sie uda ) gimnazjum .
Zreszta po co ja z nieodwazonymi gowniarzami rozmawiam .

cyc

Data: 2010-05-03 14:29:16
Autor: cirrus
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
[...]

To najedz sie grochówki i strzelaj.

--
stevep

Data: 2010-05-03 21:23:39
Autor: the_foe
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
W dniu 2010-05-03 08:56, Panslavista pisze:
cyc wrote:

[...]

przeciez komuchy popieraja PIS. przeciez nikt inny tak swietnie nie kompromituje od lat idei dekomunizacji. Chyba nie musze przypomniec kto odebral dodatki emerytalne esbekom o kto w koncu otwiera kazdemu (jak w RFN czy w Czechach 20 lat temu) dostep do esbeckich teczek, konczac z walesowsko-kaczystowska koncepcja teczkologii stosowanej.

--
the_foe

Data: 2010-05-03 09:01:32
Autor: karwanjestdebilem
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrls09$8cv$1news.onet.pl...
[...]

Ktoś się kiedyś zapytał dlaczego na grupie pl.soc. polityka pisze się o księżach i kościele.....

Przemysław Warzywny

   P.S.

Mniej kumatym podpowiem: bo kościół wpieprza się do polityki.

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-03 18:48:54
Autor: Ikselka
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
Dnia Mon, 3 May 2010 09:01:32 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Mniej kumatym podpowiem: bo kościół wpieprza się do polityki.

Jak polityka do Kościoła.

Data: 2010-05-03 21:08:53
Autor: karwanjestdebilem
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1l8ypcfks8v4g.agn9ylrvr7wi.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 3 May 2010 09:01:32 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Mniej kumatym podpowiem: bo kościół wpieprza się do polityki.

Jak polityka do Kościoła.

W jaki sposób polityka się wpieprza do kościoła?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-04 16:07:00
Autor: cyc
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

[...]

???? .
Oszalales ?

cyc

Data: 2010-05-03 09:01:46
Autor: jadrys
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
W dniu 2010-05-03 08:54, cyc pisze:
[...]

A ja mam taka cichą nadzieję że Kaczyński jednak wygra. Wygra dla dobra Polski. Nie to żebym pałał do niego jakąś miłością, ale gdy pomyślę że całość władzy ma być w rękach PO to mi zaczyna skóra się marszczyć ze strachu..

Data: 2010-05-03 09:04:12
Autor: jadrys
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
W dniu 2010-05-03 09:01, jadrys pisze:
[...]

... I myślę że księża też tak myślą i kierują się dobrem kraju.

Data: 2010-05-03 09:21:21
Autor: Polok_Prawdziwy
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
> [...]
.. I myślę że księża też tak myślą i kierują się dobrem kraju.

Nooo... JAMDRYSIE...!
- widzem, ze sparka łokrutnie wgowie ci zamiesała...

No cheba ześsiem wceśnij kamuflowoł...

Niebedem siem wiela rozpisywać, bo semsu nima, ale powimci, zem ciem za
powazniejsego chopa mioł...

Scegulnie to zestawienie: PIS-FRATRY i "dobro Polcki"...!

Cyty tego niedostsegos, co włostatnich 20 rockach te KOMISAZE WATYKONU i
CHORENAWŁADZEM z Polcki upsemysłowionej, zurbanizowanej i ztechnizowanej
porobiły...!?

Cyty niewidzis, ze wciongu 20 lot poziom świadomości polckich łobywateli do
XIX-wieku sprowadziły...!?

Wstydzem siem zaciebie, JAMDRYSIE...

Data: 2010-05-03 09:47:36
Autor: awe
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
Ty bucu skretynialy....naucz sie pisac po polsku
awe

Data: 2010-05-03 10:16:31
Autor: Polok_Prawdziwy
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
Ty bucu skretynialy....naucz sie pisac po polsku

Totysiem musis popolcku cytanio naucyć ty ZUZYTY BARHANIE KACAPSKI...!!!

Data: 2010-05-03 09:56:02
Autor: jadrys
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
W dniu 2010-05-03 09:21, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Nikt mi nie namieszał baco.  Po prostu kieruje mną  troska o nasz kraj.  Zaraz spróbuje ci naświetlić o co mi chodzi.

Aktyw partyjny PO działał już pod różnymi szyldami. Są oni przy korycie praktycznie od 89 roku. I rozkradają Polski majątek. Jednym słowem - nic dobrego nie zrobili i nie zrobią dla Polski... nie ma co się łudzić że będzie inaczej.

Właśnie dlatego będę głosował na p. Kaczyńskiego, który choć wydaje się być człowiekiem "układu", to jednak wydaje się również  że ma swoje zadanie na wiele spraw. I jest to zdanie odmienne od zdania całej tej okrągłostołowej kliki.  Druga sprawa - p. Kaczyński nie wydaje się być jakąś myszką kościelną w stylu np. R. Giertycha. Tak że zupełnie się nie obawiam że zrobi Polskę krajem ultrakatolickim.

A co do poczynań kleru - no cóż, ogólnie nie jestem ich zwolennikiem - gdyby ode mnie zależało to zacząłbym ich traktować jak zwykłych normalnych  przedsiębiorców. Tj. rozliczać z każdej złotówki. Tudzież stawiać przed sądem za przestępstwa. Sutanna nie może być parasolem ochronnym.

Zwróć baco jednak uwagę że jest wielu porządnych księży. - Takich którzy interes Polski stawiają przed interesem własnym i interesem Watykanu, to pewnie oni zbierają te głosy poparcia dla p. Kaczyńskiego.

Data: 2010-05-03 10:00:13
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

interes Polski stawiają przed interesem własnym i interesem Watykanu, to
pewnie oni zbierają te głosy poparcia dla p. Kaczyńskiego.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   ,,... jest wielu porządnych księży. - Takich którzy interes Polski
stawiają
   przed interesem własnym i interesem Watykanu, to pewnie oni zbierają
   te głosy poparcia dla p. Kaczyńskiego." - napisal ,porod kleszczowy".
:-)

   AR

Data: 2010-05-03 12:26:12
Autor: Polok_Prawdziwy
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

> [...]

Właśnie dlatego będę głosował na p. Kaczyńskiego, który choć wydaje się być człowiekiem "układu", to jednak wydaje się również  że ma swoje zadanie na wiele spraw. I jest to zdanie odmienne od zdania całej tej okrągłostołowej kliki.  Druga sprawa - p. Kaczyński nie wydaje się być jakąś myszką kościelną w stylu np. R. Giertycha. Tak że zupełnie się nie obawiam że zrobi Polskę krajem ultrakatolickim.

Som jesce inkse kamdydaty - rozejzyj siem ino dobze wokuł...

[...]

Nieino to i teraz...!!!

- tsebabybyło wstecnie sprawdzić, scego te watykońckie złodzieje polcki Narud
łokradły...!!!

Takjak zwykłym Łobywatelom - jak wycyganiłeś/wymusiłeś/itd... SPOWROTEM
PRAWOWITYM WŁAśCICIELOM ŁODDOWEJ...!!!

Zwróć baco jednak uwagę że jest wielu porządnych księży. - Takich którzy interes Polski stawiają przed interesem własnym i interesem Watykanu, to pewnie oni zbierają te głosy poparcia dla p. Kaczyńskiego.

NIMA TAKICH... - to ino pozoranty...!

Musis jednom zec pod uwagem wziońść - SYćKIE INKSEMU KROJOWI LOJALNOść
PSYSIENGAJOM...!!!

Data: 2010-05-04 21:22:16
Autor: jadrys
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
W dniu 2010-05-03 12:26, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

No nie ma.. Naprawdę nie ma. Jest do wyboru Komorowski i Kaczyński. Oczywiście w pierwszej turze będę głosował na Leppera, ale w drugiej nie mam wyboru - tylko Kaczyński.

[...]

Pełna zgoda. - Wszystko powinno być jawne.

[...]

No tak, ale nie kosztem zdrady swojej ojczyzny.

Data: 2010-05-05 09:30:07
Autor: `heÂŽsk`
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
On Tue, 04 May 2010 21:22:16 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

No nie ma.. Naprawdę nie ma. Jest do wyboru Komorowski i Kaczyński.

 eee tam. jest jeszcze olechowski i jkm.

Oczywiście w pierwszej turze będę głosował na Leppera,

 nie zartuj prosze!
ale w drugiej nie mam wyboru - tylko Kaczyński.

 w drugiej tez nie mam wyboru - KAZDY ALE NIE prezes PiS.

--

 HeSk

Data: 2010-05-03 09:14:49
Autor: Anatol
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrlsdh$929$1news.onet.pl...

[...]

PO w już w tej chwili ma całość władzy więc skóra powinna być mocno zmarszczona.

Anatol

Data: 2010-05-03 09:28:48
Autor: jadrys
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
W dniu 2010-05-03 09:14, Anatol pisze:

[...]

No jednak PO ma  pewne obawy -  po tej masowej demonstracji społeczeństwa nie wystawiają P. O. Prezydenta na jakieś poważniejsze próby.. Choćby  podpisywania złodziejskich, grabieżczych ustaw. Społeczeństwo mogłoby się zbuntować.

Data: 2010-05-03 10:37:06
Autor: Anatol
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrlu03$c8k$1news.onet.pl...

[...]

Które  wśród 17 zawetowanych  przez Lecha Kaczynskiego w ciągu 2 lat ustaw (chyba absolutny rekord Polski) były grabieżcze ?

Jak może wyglądać prezydentura Komorowskiego można sobie wyobrazić na podstawie tego jak teraz są wykonywane obowiązki prezydenta i z pewnością nie ma tu żadnego strachu. Jak wyglądała prezydentura Lecha rownież wszyscy wiedzą - na tej podstawie mozna wyobrazić sobie prezydenturę Jarosława, z poprawką na brak bezpiecznika emocjonalnego i bliskiego kontaktu z rzeczywistością w postaci normalnej rodziny.

Anatol

Data: 2010-05-03 10:58:50
Autor: azot
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:hrm1vl$ff9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Znasz znaczenie słowa REKORD?
Prezydent Kaczyński zawetował 17 ustaw z 747 przedstawionych do podpisu.
prezydent bolek zawetował 22 z  366
Kwachu 35 z 1800
Co miałeś kutasie z matematyki?

Bolek zawetował 6procent ustaw, Kaczyński i Kwachu po 2 procent.

Kaczyński wniósł do Sejmu 38 projektów  ustaw, Bolek 22 projekty, Kwachu 44 projekty, ale przez osiem lat.

azot

Data: 2010-05-03 10:59:58
Autor: azot
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrm38e$icn$1news.task.gda.pl...

[...]

http://news.money.pl/artykul/prezydent;zawetowal;ustawe;medialna,99,0,491363.html

azot

Data: 2010-05-03 13:56:47
Autor: Anatol
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

[...]

Rekord liczby zawetowanych ustaw w ciągu 2 lat (konkretnie 2008-2009).

Anatol

Data: 2010-05-03 10:59:23
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

"Anatol" <c355@usuntowp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

   ,,Jak może wyglądać prezydentura Komorowskiego można sobie wyobrazić na
    podstawie tego jak teraz są wykonywane obowiązki prezydenta i z
    nie ma tu żadnego strachu." - jaki tam strach?  On przec ze spalonej
WSI.

    AR

Data: 2010-05-04 21:26:14
Autor: jadrys
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
W dniu 2010-05-03 10:37, Anatol pisze:

[...]

Nie wiem co PO trzyma w szufladach.. z pewnością cos o państwowych mediach o szpitalach itd.

Data: 2010-05-03 09:32:56
Autor: azot
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:hrlt5c$283$1inews.gazeta.pl...

[...]

To  od tego mi się tak na małym pomarszczyła?  Niech przeklęte będzie PO!

azot

Data: 2010-05-03 14:32:43
Autor: u2
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
W dniu 2010-05-03 14:30, cirrus pisze:
Na czubku?

Sam jesteś czub.

Data: 2010-05-04 21:27:54
Autor: jadrys
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
[...]

Tak, na czubku głowy.

Data: 2010-05-03 18:49:38
Autor: Ikselka
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
Dnia Mon, 03 May 2010 09:01:46 +0200, jadrys napisał(a):

A ja mam taka cichą nadzieję że Kaczyński jednak wygra. Wygra dla dobra Polski.
 Howgh.

Data: 2010-05-03 09:45:12
Autor: awe
"Zloz podpis za Kaczynskim " !

[...]

Bardzo slusznie. Uwazam ze kosciol nie moze stac z boku i udawac ze nic sie nie dzieje.
 Zachecam wszystkich ksiezy katolickich do jawnego wsparcia PiS. Ojczyzna was potrzebuje.
awe

Data: 2010-05-03 18:50:27
Autor: Ikselka
"Zloz podpis za Kaczynskim " !
Dnia Mon, 3 May 2010 08:54:56 +0200, cyc napisał(a):

[...]

A u nas podpisywali ludzie licznie.

"Zloz podpis za Kaczynskim " !