Z³o¿enie/Serwis roweru Scott - gdzie w Wawie?

Data: 2009-04-18 17:38:03
Autor: Krees
Z³o¿enie/Serwis roweru Scott - gdzie w Wawie?
Jedrus <konarider@op.pl> napisa³(a):

Marka ramy nie ma tu nic do rzeczy. Jak masz jaki=B6 zaprzyja=BCniony
serwis, to oddaj tam.

Dok³adnie tak, jak kolega pisze. Ka¿dy dobry serwis sobie z tym poradzi. Je¶li
masz jaki¶ zaprzyja¼niony, to wal tam jak w dym. Im szybciej oddasz graty do
sk³adania, tym lepiej, bo teraz serwisy prze¿ywaj± tradycyjne wiosenne
oblê¿enie i nie ka¿dy siê wyrobi przed weekendem majowym.
Ja tradycyjnie mogê poleciæ serwis na Spójni (swiatroweru.pl). Pisa³e¶ o
Plusie - to te¿ bardzo dobry wybór. Sklep w którym kiedy¶ pracowa³em teraz te¿
ma dobrego serwisanta i z tego co wiem, terminy nie s± odleg³e - mo¿esz
sprawdziæ www.sportset.pl/sklep.
Najlepiej przed wizyt± w wybranym serwisie zadzwoñ i zapytaj, jak u nich z
terminami, bo czasu nie masz za du¿o.

--   Pozdrawiam,
Krees

--

Z³o¿enie/Serwis roweru Scott - gdzie w Wawie?