Z³o¿enie/Serwis roweru Scott - gdzie w Wawie?

Data: 2009-04-19 02:00:24
Autor: Wlochaty
Z³o¿enie/Serwis roweru Scott - gdzie w Wawie?

"Jedrus" <konarider@op.pl> wrote in message news:e3b53a30-dd06-48ac-a916-e65f3f53d6c3c36g2000yqn.googlegroups.com...
On 18 Kwi, 17:10, "Wlochaty" <iggn...@vp.pl> wrote:

Marka ramy nie ma tu nic do rzeczy. Jak masz jaki¶ zaprzyja¼niony
serwis, to oddaj tam. Jak nie, to polecam Marcela na Grochowskiej.
Powinni siê wyrobiæ przed weekendem majowym.

Teoretycznie marka ramy nie ma nic do rzeczy, ale jesli wyskoczy problem z czesciami/lozyskami od np. wahacza to predzej "znajda" sie u kogos kto tym handluje...
Zalezy mi na czasie, nie chce czekac tygodniami na jakas tam czesc, stad pomysl by wybrac sie do kogos od Scottow. Nie jest to mus, poprostu chce dac to komus kto zrobi to dobrze i szybko. Teraz pewnie te zabawki nie sa wiele warte, ale swego czasu wydalem sporo pieniazkow, no i czas niestety jest wazny.

Wlochaty

Data: 2009-04-19 16:31:28
Autor: jacek.lekarski
Z³o¿enie/Serwis roweru Scott - gdzie w Wawie?
On 19 Kwi, 11:29, Jedrus <konari...@op.pl> wrote:

To ju¿ lepiej do Plusa, sklep na Anielewicza jest raczej s³aby.
Chocia¿ je¶li w FX-ie s± jakie¶ nietypowe ³o¿yska, które bêd± wymaga³y
wymiany, to nie spodziewaj siê, ¿e bêd± je mieli od rêki, albo
sprowadz± w jakim¶ nadzwyczajnym tempie.

A.

to ciekawe co mówisz... tak sie sk³ada ¿e z tego co wiem (a pracuje na
Anielewicza...)
to sklep jest zdecydowanie lepszy od plusa bo ma o wiele wiêkszy
asortyment itd. ni¿ na zamiany ...
a co do serwisu - to bardzo czêsto mamy klientów którzy przychodz± do
nas bo na Zamiany sie zawiedli ...
i ju¿ u nas zostaj±... - i tak jest od wielu lat...
niestety nasz serwis nie jest najbardziej dostêpny - bo mamy dosyæ
odleg³e terminy (co wynika ze sporego zainteresowania i masy sta³ych
klientów)
 - ale to ¶wiadczy tylko o jako¶ci ,
po prostu przychodz± do nas ludzie którzy chc± mieæ rower zrobiony
dobrze nawet za cenê czasu jaki to trwa ...

- podsumowuj±c - je¿eli kolega chce mieæ to dobrze zrobione , to
zapraszam do nas (na Anielewicza)
ale z tego co wiem to nasz serwisant ma najbli¿szy wolny termin ko³o
pocz±tku czerwca... (nie dotyczy przegl±dów gwarancyjnych - czyli tych
pierwszych po zakupie)
, ale czasami zwolni mu sie jaki¶ termin , wiêc najlepiej zadzwoniæ i
po prostu zapytaæ...

pozdrawiam
J.

Data: 2009-04-20 14:44:45
Autor: eslo
Z³o¿enie/Serwis roweru Scott - gdzie w Wawie?
U¿ytkownik<jacek.lekarski@gmail.com> napisa³:

to ciekawe co mówisz... tak sie sk³ada ¿e z tego co wiem (a pracuje na
Anielewicza...) to sklep jest zdecydowanie lepszy od plusa bo ma o wiele wiêkszy
asortyment itd. ni¿ na zamiany ...

Chyba nie zabardzo powiniene¶ siê wypowiadaæ w taki tonie. Raz bo raz raczej nie jeste¶ obiektywny, dwa nie mo¿esz za bardzo mówiæ o wiêkszym asortymencie bo to kwestia bardzo relatywna, mo¿esz mieæ sklep z uginaj±cymi siê pó³kami a przyjdzie klient który bêdzie potrzebowa³ rzeczy której nie masz, poczym znajdzie j± w plusie. Co wtedy on sobie pomy¶li? Kto wg niego bêdzie mia³ lepiej zaopatrzony sklep. Trzy standardem SR jest raczej to ¿e asortyment jest jaki jest, czyli bardziej go nie ma - szczególnie w szczycie i koñcówce sezonu: znaczy braki u dystrybutorów, towar raczej pierwszej potrzeby szybko zbywalny, lepsze rzeczy na zamówienie.

a co do serwisu - to bardzo czêsto mamy klientów którzy przychodz± do
nas bo na Zamiany sie zawiedli ...

S±dze, ¿e oni i okoliczne sklepy te¿ tak maj± w stosunku do was,  mo¿e nawet jeszcze o jednego niezadolonego z was wiêcej. Taka licytacja nie ma sensu.

i ju¿ u nas zostaj±... - i tak jest od wielu lat...

jw.

[...]

To z koleii nie za dobrze o was ¶wiadczy, bo powiedzmy sobie szczerze serwis roweru to nie ¿adna sztuka magiczna no mo¿e poza zaplataniem kó³ tu do speca warto siê zapisaæ. Czas oczekiwania  na oddanie/odebranie roweru to powiedzmy góra 10-14 z mo¿liwym wyd³u¿eniem jak brakuje nietypowej czê¶ci. Jak mechanik siê nie wyrabia we¼cie mu kogo¶ do pomocy, bo sorry ale czekanie 2 miesi±ce b±d¼ o modlenie siê o to ¿e kto¶ z kolejkowiczów zejdzie to raczej o waszej dobroci nie ¶wiadczy.

No i zapraszasz w sumie po co, na kawê ?

Wiecej pokory i os±dzanie zostaw bardziej obiektywnym (nie mam nic wspólnego z plusem), ale o konkurencji w szczególno¶ci na forum powiniene¶ mówiæ dobrze albo wcale.

pozdr

Data: 2009-04-20 06:31:34
Autor: jacek.lekarski
Z³o¿enie/Serwis roweru Scott - gdzie w Wawie?
No i zapraszasz w sumie po co, na kawê ?

- zapraszam - bo warto sie czasem spytaæ , zwalniaj± siê terminy -
ró¿ne rzeczy sie dziej±...

Wiecej pokory i os±dzanie zostaw bardziej obiektywnym (nie mam nic wspólnego
z plusem), ale o konkurencji w szczególno¶ci na forum powiniene¶ mówiæ
dobrze albo wcale.

niestety nie mogê mówiæ dobrze (ale jestem te¿ daleki od obra¿ania)
wielu moich znajomych i klientów zawiod³o siê na nich , co prawda
pracuj± tam fajni ludzie ... ale tak bywa
natomiast co do mówienia dobrze o konkurencji , to jest masa sklepów
które polecam klientom ,
bo wiem ¿e s± godne polecenia wiem ¿e kiedy tam kogo¶ ode¶le to nie
wróci do mnie za chwile z pretensja  ... ¿e gdzie pan mnie wys³a³ ....
dla przyk³adu mogê podaæ Cult-Bike...- mega godny polecenia...

Data: 2009-04-20 13:33:45
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-04-20, jacek.lekarski@gmail.com <jacek.lekarski@gmail.com> wrote:

[...]

¯eby tylko nie mieli takich kosmicznych mar¿ na rzeczy, które
sprowadzaj±.. :P

Data: 2009-04-20 20:13:34
Autor: eslo
Z³o¿enie/Serwis roweru Scott - gdzie w Wawie?
U¿ytkownik jacek lekarski  napisa³ w wiadomo¶ci

- zapraszam - bo warto sie czasem spytaæ , zwalniaj± siê terminy -
ró¿ne rzeczy sie dziej±...

jak macie cisnieniowy to obiecujê ¿e wpadne ;)

niestety nie mogê mówiæ dobrze (ale jestem te¿ daleki od obra¿ania)
wielu moich znajomych i klientów zawiod³o siê na nich , co prawda
pracuj± tam fajni ludzie ... ale tak bywa

to nie pisz o nich wcale, udziel informacji jak kto¶ konkretnie spyta i raczej rób to indywidualnie nie na forum podaj±c powody bo jest co¶ takiego jak "dobry obyczaj handlowy", tym bardziej, ¿e wystêpujesz tu w swoim imieniu jako strona.

Kwestia oceny sklepu/serwisu to bardzo indywiualna sprawa poobra¿aæ na sklep/serwis mo¿na naprawdê z wielu powodów: "a bo za d³ugo", "a bo na allegro taniej", "a bo pan nie da³ mi popatrzeæ jak pracuje - a moje ikstery kocham bardziej ni¿ swoje dzieci", "a bo obs³uga gada³a z kumplem" albo "pan d³uba³ w nosie" czasem te¿ "a bo nie wiadomo dlaczego". I naprawde ch³opaki z konkurencji mog± napisaæ dok³adnie to samo, bo nie powiesz mi ¿e masz samych zadowolonych klientów.

tak trzymaæ

pozdrawiam,

eslo

Data: 2009-05-04 13:19:24
Autor: ±æê³ñ󶼿
Z³o¿enie/Serwis roweru - gdzie w Wawie?
Spróbuj na Lusiñskiej (jesli Targówek Ci pasuje)?
JaC

-- -- -