Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)

Data: 2010-09-14 22:50:40
Autor: J.F.
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
On Tue, 14 Sep 2010 16:54:49 +0200,  krzysiek82 wrote:
mam dosyć blacharzy partaczy rdzy i innego dziadostwa. Chciałbym złożyć karoserię od podstaw. Czy jest to realne do wykonania w warsztacie który dysponuje ram± pomiarow±?

Realne, pod warunkami .. np zgrzewarke trzeba miec.
Tylko niekoniecznie oplacalne to bedzie - np rok bedziesz skladal :-)

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/zbudowalem-slr,381388
http://motoryzacja.interia.pl/galerie/inne/mercedes-slr-vision,4070
http://www.motoforum.pl/312/vision.html
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/grand-prix-spo-dla-slr,391610

Chodzi o karoserię fiata cinquecento.
Wiem, że wszystkie potrzebne elementy poszycia i reszty karoserii s± do kupienia.

Wszystkie ? Slupki itp ?
Czy kto¶ już próbował czego¶ takiego czy może jest to durny pomysł lub może kto¶ wiem, czy jest szansa żeby gdzie¶ dostać goł± now± budę, jaki¶ czas temu nowa buda do seicento było do sprzedania.

przepisy zabraniaja zmiany "budy", czy innego podstawowego elementu
obdarzonego numerem VIN.

J.

Data: 2010-09-14 23:50:50
Autor: kogutek
Złożenie całej karoserii poza fabryk± (czy realne)
> [...]

przepisy zabraniaja zmiany "budy", czy innego podstawowego elementu

Akurat to nie problem. Kupi protoplastę po zderzeniu z lokomotyw±. --

Data: 2010-09-15 08:46:17
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.09.2010 22:50, J.F. pisze:

przepisy zabraniaja zmiany "budy", czy innego podstawowego elementu
obdarzonego numerem VIN.

Niestety - trzeba by "zezłomować" i zbudować SAMa ;)

Data: 2010-09-15 09:45:06
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-15 08:46, Andrzej Lawa pisze:
  > Niestety - trzeba by "zezłomować" i zbudować SAMa ;)

chyba, żeby kawałek prawej czę¶ci podłogi zastosować w nowo budowanej konstrukcji :)

--
krzysiek82

Data: 2010-09-15 09:11:00
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-14 22:50, J.F. pisze:
Realne, pod warunkami .. np zgrzewarke trzeba miec.
Tylko niekoniecznie oplacalne to bedzie - np rok bedziesz skladal :-)

dzięki za wypowiedz, w g±szczu debilnych wypowiedzi kretynów jeste¶ rodzynkiem :)

czas nie gra większej roli, koszta s± ważne ale co zrobić jak się nie da kupić zdrowej budy :)?

[...]

oczywi¶cie nie w jednym miejscu, ale obdzwoniłem już różne polmozbyty i 99% czę¶ci jest dostępna od ręki za ¶mieszne pieni±dze bo się tego pozbywaj±.

przepisy zabraniaja zmiany "budy", czy innego podstawowego elementu
obdarzonego numerem VIN.

To może być problem, a jako sam to bym wolał nie rejestrować :/

--
krzysiek82

Data: 2010-09-17 00:53:25
Autor: J.F.
Złożenie całej karoserii poza fabrykš (czy realne)
On Wed, 15 Sep 2010 09:11:00 +0200,  krzysiek82 wrote:
[...]

Na pewno nie marzyc o tym ze sie ja samemu posklada w garazu, bo to
bedzie szybciej i taniej. J.

Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)