Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)

Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)

Data: 2010-09-14 19:57:51
Autor: venioo
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 2010-09-14 16:54, krzysiek82 pisze:
witajcie
mam dosyć blacharzy partaczy rdzy i innego dziadostwa. Chciałbym złożyć
karoserię od podstaw. Czy jest to realne do wykonania w warsztacie który
dysponuje ramą pomiarową? Chodzi o karoserię fiata cinquecento.
Wiem, że wszystkie potrzebne elementy poszycia i reszty karoserii są do
kupienia. Czy ktoś już próbował czegoś takiego czy może jest to durny
pomysł lub może ktoś wiem, czy jest szansa żeby gdzieś dostać gołą nową
budę, jakiś czas temu nowa buda do seicento było do sprzedania.


Ale co - bude masz i pytasz o poszycie? To jest do zrobienia, tylko wymaga duuuuzo czasu i porzadny warsztat z podnosnikiem najlepiej.
A jak chcesz skladac samochod "z cwiartek" domowymni sposobami, to nie polecam :|
Poza tym pomysl jest durny, bo bardzo czasochlonny i wbrew pozorom kosztowny, a efekty beda niekoniecznie zgodne z oczekiwaniami (jedynie wartosc zdobytej wiedzy bezcenna, no i ta satysfakcja...)

--
venioo
sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM
GG:198909
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086

Data: 2010-09-14 18:05:06
Autor: Robert Rędziak
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
On Tue, 14 Sep 2010 19:57:51 +0200, venioo <p.wienke@onet.eu>
wrote:

Poza tym pomysl jest durny, bo bardzo czasochlonny i wbrew pozorom kosztowny, a efekty beda niekoniecznie zgodne z oczekiwaniami (jedynie wartosc zdobytej wiedzy bezcenna, no i ta satysfakcja...)

 Ćwiczenia z kataforezy w łazience i cynkowania ogniowego w
 piekarniku? ;)

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-09-14 21:00:25
Autor: kogutek
Złożenie całej karoserii pozafabryką (czy realne)
On Tue, 14 Sep 2010 19:57:51 +0200, venioo <p.wienke@onet.eu>
wrote:

> Poza tym pomysl jest durny, bo bardzo czasochlonny i wbrew pozorom > kosztowny, a efekty beda niekoniecznie zgodne z oczekiwaniami (jedynie > wartosc zdobytej wiedzy bezcenna, no i ta satysfakcja...)

 Ćwiczenia z kataforezy w łazience i cynkowania ogniowego w
 piekarniku? ;)

 r.
-- _________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
sie czepiasz drobiazgów. --


Data: 2010-09-14 23:25:01
Autor: elmer radi radisson
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
On 2010-09-14 19:57, venioo wrote:

Poza tym pomysl jest durny, bo bardzo czasochlonny i wbrew pozorom
kosztowny, a efekty beda niekoniecznie zgodne z oczekiwaniami (jedynie
wartosc zdobytej wiedzy bezcenna, no i ta satysfakcja...)>

Zawsze mozna zyskac praktyczna wiedze w dziedzinie wznoszenia wiat przystankowych, a tych chocby stolica ostatnio chce troche wymienic.


--

memento lorem ipsum

Data: 2010-09-15 09:44:03
Autor: krzysiek82
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 2010-09-14 23:25, elmer radi radisson pisze:
Zawsze mozna zyskac praktyczna wiedze w dziedzinie wznoszenia wiat
przystankowych, a tych chocby stolica ostatnio chce troche wymienic.


myślę więc jestem powiedziałeś, po czym zniknąłeś?

--
krzysiek82

Data: 2010-09-15 11:20:07
Autor: elmer radi radisson
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
On 2010-09-15 09:44, krzysiek82 wrote:

myślę więc jestem powiedziałeś, po czym zniknąłeś?

Coz za przejaw dlugotrwalego myslenia, Wujku Staszku.


--

memento lorem ipsum

Data: 2010-09-15 09:08:11
Autor: krzysiek82
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 2010-09-14 19:57, venioo pisze:
Ale co - bude masz i pytasz o poszycie?

nie chodzi o całą karoserię, wczoraj robiłem rozpoznanie rozmawiałem z byłym pracownikiem FSO stwierdził, że zadanie wykonalne ale zajmie sporo czasu potrzebna jest dokumentacja techniczna której on nie posiada i to podobno jest największy problem.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-15 10:12:50
Autor: venioo
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 2010-09-15 09:08, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-09-14 19:57, venioo pisze:
Ale co - bude masz i pytasz o poszycie?

nie chodzi o całą karoserię, wczoraj robiłem rozpoznanie rozmawiałem z
byłym pracownikiem FSO stwierdził, że zadanie wykonalne ale zajmie sporo
czasu potrzebna jest dokumentacja techniczna której on nie posiada i to
podobno jest największy problem.


zawsze mozna rozpruc jakiegos taniego "trupa" kupionego za mala sume, i podejrzec w nim co i jak... Nie jest to jakas super skomplikowana konstrukcja, zeby nie dać rady, tylko duzo miejsca i czasu trzeba

--
venioo
sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM
GG:198909
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086

Data: 2010-09-15 10:15:56
Autor: krzysiek82
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 2010-09-15 10:12, venioo pisze:
zawsze mozna rozpruc jakiegos taniego "trupa" kupionego za mala sume, i
podejrzec w nim co i jak... Nie jest to jakas super skomplikowana
konstrukcja, zeby nie dać rady, tylko duzo miejsca i czasu trzeba


taki trup już jest, moja decyzja jest taka a nie inna ponieważ, z jednej strony coś naprawię z drugiej znowu już ruda wychodzi. Dlatego to nadwozie które mam nie jest dla mnie przyszłościowe.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-15 10:46:32
Autor: kamil
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)


"krzysiek82" <other@cars.pl> wrote in message news:4c9080ca$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-15 10:12, venioo pisze:
zawsze mozna rozpruc jakiegos taniego "trupa" kupionego za mala sume, i
podejrzec w nim co i jak... Nie jest to jakas super skomplikowana
konstrukcja, zeby nie dać rady, tylko duzo miejsca i czasu trzeba


taki trup już jest, moja decyzja jest taka a nie inna ponieważ, z jednej strony coś naprawię z drugiej znowu już ruda wychodzi. Dlatego to nadwozie które mam nie jest dla mnie przyszłościowe.

To jest Cinqucento. Kilkunastuletni samochod, ktory zostal projektowany w celu "ma pojezdzic 5 lat do sklepu, a pozniej ulec biodegradacji". Na zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki.


Co bedzie nastepne? Pranie papieru toaletowego, bo brazowieje?


Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-15 12:26:52
Autor: krzysiek82
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 2010-09-15 11:46, kamil pisze:
To jest Cinqucento. Kilkunastuletni samochod, ktory zostal projektowany
w celu "ma pojezdzic 5 lat do sklepu, a pozniej ulec biodegradacji". Na
zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki.

to takie recepcjonistki zarabiają dziennie 500-600euro? hmm nie wiedziałem, a zadbane egzemplarze dochodzą do 2-3tyś euro. W tym sęk, że sprzedają się migiem, jeśli już ktoś zdecyduje się sprzedać zadbane cacko.


Co bedzie nastepne? Pranie papieru toaletowego, bo brazowieje?

nie przesadzaj.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-15 11:43:06
Autor: kamil
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)


"krzysiek82" <other@cars.pl> wrote in message news:4c909f7c$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-15 11:46, kamil pisze:
To jest Cinqucento. Kilkunastuletni samochod, ktory zostal projektowany
w celu "ma pojezdzic 5 lat do sklepu, a pozniej ulec biodegradacji". Na
zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki.

to takie recepcjonistki zarabiają dziennie 500-600euro? hmm nie wiedziałem, a zadbane egzemplarze dochodzą do 2-3tyś euro. W tym sęk, że sprzedają się migiem, jeśli już ktoś zdecyduje się sprzedać zadbane cacko.

Twoj najwyrazniej do zadbanych nie nalezy, za pol dniowki taki kupisz:

http://tinyurl.com/33vypb4


Co bedzie nastepne? Pranie papieru toaletowego, bo brazowieje?

nie przesadzaj.

Ja? :)


Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-15 12:58:03
Autor: krzysiek82
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 2010-09-15 12:43, kamil pisze:
Twoj najwyrazniej do zadbanych nie nalezy, za pol dniowki taki kupisz:

http://tinyurl.com/33vypb4


jesteś na etapie ogłoszeń i podniecania się cenami? to pojedz i kup auto za taką kasę. Mnie się nigdy nie udało :)

--
krzysiek82

Data: 2010-09-15 12:24:12
Autor: kamil
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)


"krzysiek82" <other@cars.pl> wrote in message news:4c90a6ca$0$22799$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-15 12:43, kamil pisze:
Twoj najwyrazniej do zadbanych nie nalezy, za pol dniowki taki kupisz:

http://tinyurl.com/33vypb4


jesteś na etapie ogłoszeń i podniecania się cenami? to pojedz i kup auto za taką kasę. Mnie się nigdy nie udało :)

Widzisz - kupiles drozsze a i tak trzeba cala karoserie wymieniac. Warto bylo przeplacac? :)





Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-15 14:09:19
Autor: venioo
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 2010-09-15 12:58, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-09-15 12:43, kamil pisze:
Twoj najwyrazniej do zadbanych nie nalezy, za pol dniowki taki kupisz:

http://tinyurl.com/33vypb4


jesteś na etapie ogłoszeń i podniecania się cenami? to pojedz i kup auto
za taką kasę. Mnie się nigdy nie udało :)


Ale ta cena jest jak najbardziej realna, tylko po dodaniu dodatkowych kosztow juz nie jest tak rozowo (w naszym zlodziejskim kraju), bo trzeba po to pojechac, paliwo, zaswiadczenie o zwolnieniu z VATu za 160PLN, akcyza z czapy wzięta bo takiego rocznika nie ma w katalogach, opl. recykl. 500PLN, blablabla i z tych 100EUR sie zrobi 2kPLN :|

--
venioo
sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM
GG:198909
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086

Data: 2010-09-15 13:37:29
Autor: kamil
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:i6qd1g$2g0$1news.onet.pl...
W dniu 2010-09-15 12:58, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-09-15 12:43, kamil pisze:
Twoj najwyrazniej do zadbanych nie nalezy, za pol dniowki taki kupisz:

http://tinyurl.com/33vypb4


jesteś na etapie ogłoszeń i podniecania się cenami? to pojedz i kup auto
za taką kasę. Mnie się nigdy nie udało :)


Ale ta cena jest jak najbardziej realna, tylko po dodaniu dodatkowych kosztow juz nie jest tak rozowo (w naszym zlodziejskim kraju), bo trzeba po to pojechac, paliwo, zaswiadczenie o zwolnieniu z VATu za 160PLN, akcyza z czapy wzięta bo takiego rocznika nie ma w katalogach, opl. recykl. 500PLN, blablabla i z tych 100EUR sie zrobi 2kPLN :|

Biednemu zawsze wiatr w oczy, gorzej ze polski rzad zamiast pomagac, utrudnia zycie jeszcze bardziej..

Tak z innej beczki, swojego WRXa kupilem za rownowartosc 36k PLN. Pomijajac juz czas pracy na te kwote, w polsce te roczniki ponizej 45-50 nie schodzily, z czego wiekszosc po niemieckim emerycie albo bezwypadkowe ze stanow oczywiscie.



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-16 12:53:20
Autor: RadekNet
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 15.09.2010 12:26, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-09-15 11:46, kamil pisze:
To jest Cinqucento. Kilkunastuletni samochod, ktory zostal projektowany
w celu "ma pojezdzic 5 lat do sklepu, a pozniej ulec biodegradacji". Na
zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki.

to takie recepcjonistki zarabiają dziennie 500-600euro? hmm nie
wiedziałem, a zadbane egzemplarze dochodzą do 2-3tyś euro. W tym sęk, że
sprzedają się migiem, jeśli już ktoś zdecyduje się sprzedać zadbane cacko.

Ile?? 2-3 tys euro?? Za CC?? Chyba ze zlota... 500e to juz duzo. W Ire CC kupisz spokojnie ponizej 100e jesli jest w super stanie. Inne sa juz dawno na zlomie.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-09-16 12:59:57
Autor: krzysiek82
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 2010-09-16 12:53, RadekNet pisze:
Ile?? 2-3 tys euro?? Za CC??

tak z cc zrobione zgodne z specyfikacją, w sam raz do amatorskich rajdów itp itd. Znając warunki Niemieckie to nawet nie połowa kosztów włożona w to auto.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-16 16:13:56
Autor: RadekNet
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 16.09.2010 12:59, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-09-16 12:53, RadekNet pisze:
Ile?? 2-3 tys euro?? Za CC??

tak z cc zrobione zgodne z specyfikacją, w sam raz do amatorskich rajdów
itp itd. Znając warunki Niemieckie to nawet nie połowa kosztów włożona w
to auto.

Aaa ok, bo w watku nic na temat rajdowek nie znalazlem i myslalem, ze mowimy o zwyklym, cywilnym aucie.

pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-09-16 16:16:46
Autor: krzysiek82
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 2010-09-16 16:13, RadekNet pisze:
Aaa ok, bo w watku nic na temat rajdowek nie znalazlem i myslalem, ze
mowimy o zwyklym, cywilnym aucie.

bo i nie napisałem, mój błąd :)

--
krzysiek82

Data: 2010-09-15 12:42:08
Autor: Andrzej Lawa
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 15.09.2010 11:46, kamil pisze:

To jest Cinqucento. Kilkunastuletni samochod, ktory zostal projektowany
w celu "ma pojezdzic 5 lat do sklepu, a pozniej ulec biodegradacji". Na

Biodegradacji? Komuś chyba mózg zbiodegradowało ;)

On ma mieć taki okres "życia", żeby kapitaliści mogli więcej kasy skroić
na frajerach, co to muszą mieć co kilka lat nowy samochód, bo "jeździć
ćwierć wieku takim samym to obciach".

Potem z tym trupem są problemy, bo coraz więcej elementów jest coraz
trudniejszych w recyklingu.

zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki.

A to już jakaś totalna brednia.

Data: 2010-09-15 11:45:33
Autor: kamil
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)


"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:4c90a309$1news.home.net.pl...
W dniu 15.09.2010 11:46, kamil pisze:

To jest Cinqucento. Kilkunastuletni samochod, ktory zostal projektowany
w celu "ma pojezdzic 5 lat do sklepu, a pozniej ulec biodegradacji". Na

Biodegradacji? Komuś chyba mózg zbiodegradowało ;)

On ma mieć taki okres "życia", żeby kapitaliści mogli więcej kasy skroić
na frajerach, co to muszą mieć co kilka lat nowy samochód, bo "jeździć
ćwierć wieku takim samym to obciach".

To raczej po prostu tanie, male, wozidlo. Samochod mozna zrobic solidny i drogi, albo tani i rozpadajacy sie po kilku latach. Pomijam tu wciskanie klientom drogiej tandety. ;)

Potem z tym trupem są problemy, bo coraz więcej elementów jest coraz
trudniejszych w recyklingu.

zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki.

A to już jakaś totalna brednia.

No niech bedzie, tygodniowki, jesli ma byc w idealnym stanie:

http://pistonheads.com/sales/1918364.htm



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-15 16:45:03
Autor: CeSaR
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
http://pistonheads.com/sales/1918364.htm

Ale ten jest po niezłym dzwonie....

C

Data: 2010-09-15 17:32:50
Autor: kamil
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)


"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:i6qm33$stj$1news.onet.pl...
http://pistonheads.com/sales/1918364.htm

Ale ten jest po niezłym dzwonie....

I po pijaku ktos skladal te kierownice chyba..




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-16 10:32:43
Autor: Andrzej Lawa
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 15.09.2010 12:45, kamil pisze:

On ma mieć taki okres "życia", żeby kapitaliści mogli więcej kasy skroić
na frajerach, co to muszą mieć co kilka lat nowy samochód, bo "jeździć
ćwierć wieku takim samym to obciach".

To raczej po prostu tanie, male, wozidlo. Samochod mozna zrobic solidny
i drogi, albo tani i rozpadajacy sie po kilku latach. Pomijam tu
wciskanie klientom drogiej tandety. ;)

Można też zrobić niedrogi i solidny - tylko bez bajerów, potężnego
silnika i bagażnika na dwie pralki.

Data: 2010-09-16 10:35:49
Autor: Andrzej Lawa
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 15.09.2010 12:45, kamil pisze:

A to już jakaś totalna brednia.

No niech bedzie, tygodniowki, jesli ma byc w idealnym stanie:

http://pistonheads.com/sales/1918364.htm

Kupiłeś go w praktyce za tyle i faktycznie był z stanie idealnym (nic do
zrobienia)?

Data: 2010-09-15 14:11:33
Autor: venioo
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 2010-09-15 12:42, Andrzej Lawa pisze:

zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki.

A to już jakaś totalna brednia.

....czyzby? Dniowka za mala czy cena za wysoka?

(abstrahujac od tego, ze cos pokroju cienkusia ciezko nazywac samochodem)



--
venioo
sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM
GG:198909
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086

Data: 2010-09-16 10:34:58
Autor: Andrzej Lawa
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 15.09.2010 14:11, venioo pisze:
W dniu 2010-09-15 12:42, Andrzej Lawa pisze:

zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki.

A to już jakaś totalna brednia.

...czyzby? Dniowka za mala czy cena za wysoka?

Za mała. Chyba że przez "recepcjonistkę" pojmujesz call girl ;->

(abstrahujac od tego, ze cos pokroju cienkusia ciezko nazywac samochodem)

Dlaczego? Masz jakieś kompleksy związane z innymi rozmiarami, że musisz
się podbudowywać codziennym jeżdżeniem do pracy "krążownikiem szos"?

Data: 2010-09-16 17:40:17
Autor: venioo
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
W dniu 2010-09-16 10:34, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 15.09.2010 14:11, venioo pisze:
W dniu 2010-09-15 12:42, Andrzej Lawa pisze:

zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki.

A to już jakaś totalna brednia.

...czyzby? Dniowka za mala czy cena za wysoka?

Za mała. Chyba że przez "recepcjonistkę" pojmujesz call girl ;->


Aaaa to OK. W 2003r. zamiatacz w fabryce Daimler-Benz w Stuttgarcie mial 110EUR dniowki (netto), dzisiaj nie wiem ile jest.
Wiadomo, ze auto za te pieniadze to nie bedzie ideal, ale nie zmienia to faktu, ze da sie kupic.

(abstrahujac od tego, ze cos pokroju cienkusia ciezko nazywac samochodem)

Dlaczego? Masz jakieś kompleksy związane z innymi rozmiarami, że musisz
się podbudowywać codziennym jeżdżeniem do pracy "krążownikiem szos"?


Jednak wspolczesnie cos bez ABS i poduchy w dodatku tych rozmiarow nie jest IMHO bezpiecznym wyborem, jedyna wersja jaka jezdzilem i dawala rade to CC Sporting, reszta ani nie przyspieszala sensownie, ani nie hamowala, ani nie bylo cicho, nie bylo tez wygodnie.
Dlatego jak dla mnie to nie samochod, ale "de gustibus...", a ze jezdze na codzien wiekszym, to moj wybor - jak musze spedzic w czyms 20% swojego czasu dziennie, to chce zeby chociaz bylo w miare cicho, wygodnie i bezpiecznie na ile sie da.

PZDR

--
venioo
sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM
GG:198909
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086

Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona