Data: 2010-09-14 19:57:51 | |
Autor: venioo | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 2010-09-14 16:54, krzysiek82 pisze:
witajcie Ale co - bude masz i pytasz o poszycie? To jest do zrobienia, tylko wymaga duuuuzo czasu i porzadny warsztat z podnosnikiem najlepiej. A jak chcesz skladac samochod "z cwiartek" domowymni sposobami, to nie polecam :| Poza tym pomysl jest durny, bo bardzo czasochlonny i wbrew pozorom kosztowny, a efekty beda niekoniecznie zgodne z oczekiwaniami (jedynie wartosc zdobytej wiedzy bezcenna, no i ta satysfakcja...) -- venioo sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM GG:198909 http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086 |
|
Data: 2010-09-14 18:05:06 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
On Tue, 14 Sep 2010 19:57:51 +0200, venioo <p.wienke@onet.eu>
wrote: Poza tym pomysl jest durny, bo bardzo czasochlonny i wbrew pozorom kosztowny, a efekty beda niekoniecznie zgodne z oczekiwaniami (jedynie wartosc zdobytej wiedzy bezcenna, no i ta satysfakcja...) Ćwiczenia z kataforezy w łazience i cynkowania ogniowego w piekarniku? ;) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-09-14 21:00:25 | |
Autor: kogutek | |
Złożenie całej karoserii pozafabryką (czy realne) | |
On Tue, 14 Sep 2010 19:57:51 +0200, venioo <p.wienke@onet.eu>sie czepiasz drobiazgów. -- |
|
Data: 2010-09-14 23:25:01 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
On 2010-09-14 19:57, venioo wrote:
Poza tym pomysl jest durny, bo bardzo czasochlonny i wbrew pozorom Zawsze mozna zyskac praktyczna wiedze w dziedzinie wznoszenia wiat przystankowych, a tych chocby stolica ostatnio chce troche wymienic. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2010-09-15 09:44:03 | |
Autor: krzysiek82 | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 2010-09-14 23:25, elmer radi radisson pisze:
Zawsze mozna zyskac praktyczna wiedze w dziedzinie wznoszenia wiat myślę więc jestem powiedziałeś, po czym zniknąłeś? -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-09-15 11:20:07 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
On 2010-09-15 09:44, krzysiek82 wrote:
myślę więc jestem powiedziałeś, po czym zniknąłeś? Coz za przejaw dlugotrwalego myslenia, Wujku Staszku. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2010-09-15 09:08:11 | |
Autor: krzysiek82 | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 2010-09-14 19:57, venioo pisze:
Ale co - bude masz i pytasz o poszycie? nie chodzi o całą karoserię, wczoraj robiłem rozpoznanie rozmawiałem z byłym pracownikiem FSO stwierdził, że zadanie wykonalne ale zajmie sporo czasu potrzebna jest dokumentacja techniczna której on nie posiada i to podobno jest największy problem. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-09-15 10:12:50 | |
Autor: venioo | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 2010-09-15 09:08, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-09-14 19:57, venioo pisze: zawsze mozna rozpruc jakiegos taniego "trupa" kupionego za mala sume, i podejrzec w nim co i jak... Nie jest to jakas super skomplikowana konstrukcja, zeby nie dać rady, tylko duzo miejsca i czasu trzeba -- venioo sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM GG:198909 http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086 |
|
Data: 2010-09-15 10:15:56 | |
Autor: krzysiek82 | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 2010-09-15 10:12, venioo pisze:
zawsze mozna rozpruc jakiegos taniego "trupa" kupionego za mala sume, i taki trup już jest, moja decyzja jest taka a nie inna ponieważ, z jednej strony coś naprawię z drugiej znowu już ruda wychodzi. Dlatego to nadwozie które mam nie jest dla mnie przyszłościowe. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-09-15 10:46:32 | |
Autor: kamil | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
"krzysiek82" <other@cars.pl> wrote in message news:4c9080ca$0$22805$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-09-15 10:12, venioo pisze: To jest Cinqucento. Kilkunastuletni samochod, ktory zostal projektowany w celu "ma pojezdzic 5 lat do sklepu, a pozniej ulec biodegradacji". Na zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki. Co bedzie nastepne? Pranie papieru toaletowego, bo brazowieje? Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-09-15 12:26:52 | |
Autor: krzysiek82 | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 2010-09-15 11:46, kamil pisze:
To jest Cinqucento. Kilkunastuletni samochod, ktory zostal projektowany to takie recepcjonistki zarabiają dziennie 500-600euro? hmm nie wiedziałem, a zadbane egzemplarze dochodzą do 2-3tyś euro. W tym sęk, że sprzedają się migiem, jeśli już ktoś zdecyduje się sprzedać zadbane cacko. Co bedzie nastepne? Pranie papieru toaletowego, bo brazowieje? nie przesadzaj. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-09-15 11:43:06 | |
Autor: kamil | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
"krzysiek82" <other@cars.pl> wrote in message news:4c909f7c$0$27038$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-09-15 11:46, kamil pisze: Twoj najwyrazniej do zadbanych nie nalezy, za pol dniowki taki kupisz: http://tinyurl.com/33vypb4 Co bedzie nastepne? Pranie papieru toaletowego, bo brazowieje? Ja? :) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-09-15 12:58:03 | |
Autor: krzysiek82 | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 2010-09-15 12:43, kamil pisze:
Twoj najwyrazniej do zadbanych nie nalezy, za pol dniowki taki kupisz: jesteś na etapie ogłoszeń i podniecania się cenami? to pojedz i kup auto za taką kasę. Mnie się nigdy nie udało :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-09-15 12:24:12 | |
Autor: kamil | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
"krzysiek82" <other@cars.pl> wrote in message news:4c90a6ca$0$22799$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-09-15 12:43, kamil pisze: Widzisz - kupiles drozsze a i tak trzeba cala karoserie wymieniac. Warto bylo przeplacac? :) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-09-15 14:09:19 | |
Autor: venioo | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 2010-09-15 12:58, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-09-15 12:43, kamil pisze: Ale ta cena jest jak najbardziej realna, tylko po dodaniu dodatkowych kosztow juz nie jest tak rozowo (w naszym zlodziejskim kraju), bo trzeba po to pojechac, paliwo, zaswiadczenie o zwolnieniu z VATu za 160PLN, akcyza z czapy wzięta bo takiego rocznika nie ma w katalogach, opl. recykl. 500PLN, blablabla i z tych 100EUR sie zrobi 2kPLN :| -- venioo sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM GG:198909 http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086 |
|
Data: 2010-09-15 13:37:29 | |
Autor: kamil | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:i6qd1g$2g0$1news.onet.pl...
W dniu 2010-09-15 12:58, krzysiek82 pisze: Biednemu zawsze wiatr w oczy, gorzej ze polski rzad zamiast pomagac, utrudnia zycie jeszcze bardziej.. Tak z innej beczki, swojego WRXa kupilem za rownowartosc 36k PLN. Pomijajac juz czas pracy na te kwote, w polsce te roczniki ponizej 45-50 nie schodzily, z czego wiekszosc po niemieckim emerycie albo bezwypadkowe ze stanow oczywiscie. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-09-16 12:53:20 | |
Autor: RadekNet | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 15.09.2010 12:26, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-09-15 11:46, kamil pisze: Ile?? 2-3 tys euro?? Za CC?? Chyba ze zlota... 500e to juz duzo. W Ire CC kupisz spokojnie ponizej 100e jesli jest w super stanie. Inne sa juz dawno na zlomie. Pozdr. -- Radek Wrodarczyk www.rejsy-czartery.com |
|
Data: 2010-09-16 12:59:57 | |
Autor: krzysiek82 | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 2010-09-16 12:53, RadekNet pisze:
Ile?? 2-3 tys euro?? Za CC?? tak z cc zrobione zgodne z specyfikacją, w sam raz do amatorskich rajdów itp itd. Znając warunki Niemieckie to nawet nie połowa kosztów włożona w to auto. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-09-16 16:13:56 | |
Autor: RadekNet | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 16.09.2010 12:59, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-09-16 12:53, RadekNet pisze: Aaa ok, bo w watku nic na temat rajdowek nie znalazlem i myslalem, ze mowimy o zwyklym, cywilnym aucie. pozdr. -- Radek Wrodarczyk www.rejsy-czartery.com |
|
Data: 2010-09-16 16:16:46 | |
Autor: krzysiek82 | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 2010-09-16 16:13, RadekNet pisze:
Aaa ok, bo w watku nic na temat rajdowek nie znalazlem i myslalem, ze bo i nie napisałem, mój błąd :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-09-15 12:42:08 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 15.09.2010 11:46, kamil pisze:
To jest Cinqucento. Kilkunastuletni samochod, ktory zostal projektowany Biodegradacji? Komuś chyba mózg zbiodegradowało ;) On ma mieć taki okres "życia", żeby kapitaliści mogli więcej kasy skroić na frajerach, co to muszą mieć co kilka lat nowy samochód, bo "jeździć ćwierć wieku takim samym to obciach". Potem z tym trupem są problemy, bo coraz więcej elementów jest coraz trudniejszych w recyklingu. zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki. A to już jakaś totalna brednia. |
|
Data: 2010-09-15 11:45:33 | |
Autor: kamil | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:4c90a309$1news.home.net.pl... W dniu 15.09.2010 11:46, kamil pisze: To raczej po prostu tanie, male, wozidlo. Samochod mozna zrobic solidny i drogi, albo tani i rozpadajacy sie po kilku latach. Pomijam tu wciskanie klientom drogiej tandety. ;) Potem z tym trupem są problemy, bo coraz więcej elementów jest coraz No niech bedzie, tygodniowki, jesli ma byc w idealnym stanie: http://pistonheads.com/sales/1918364.htm Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-09-15 16:45:03 | |
Autor: CeSaR | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
Data: 2010-09-15 17:32:50 | |
Autor: kamil | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:i6qm33$stj$1news.onet.pl... http://pistonheads.com/sales/1918364.htm I po pijaku ktos skladal te kierownice chyba.. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-09-16 10:32:43 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 15.09.2010 12:45, kamil pisze:
On ma mieć taki okres "życia", żeby kapitaliści mogli więcej kasy skroić Można też zrobić niedrogi i solidny - tylko bez bajerów, potężnego silnika i bagażnika na dwie pralki. |
|
Data: 2010-09-16 10:35:49 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 15.09.2010 12:45, kamil pisze:
A to już jakaś totalna brednia. Kupiłeś go w praktyce za tyle i faktycznie był z stanie idealnym (nic do zrobienia)? |
|
Data: 2010-09-15 14:11:33 | |
Autor: venioo | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 2010-09-15 12:42, Andrzej Lawa pisze:
....czyzby? Dniowka za mala czy cena za wysoka? (abstrahujac od tego, ze cos pokroju cienkusia ciezko nazywac samochodem) -- venioo sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM GG:198909 http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086 |
|
Data: 2010-09-16 10:34:58 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 15.09.2010 14:11, venioo pisze:
W dniu 2010-09-15 12:42, Andrzej Lawa pisze: Za mała. Chyba że przez "recepcjonistkę" pojmujesz call girl ;-> (abstrahujac od tego, ze cos pokroju cienkusia ciezko nazywac samochodem) Dlaczego? Masz jakieś kompleksy związane z innymi rozmiarami, że musisz się podbudowywać codziennym jeżdżeniem do pracy "krążownikiem szos"? |
|
Data: 2010-09-16 17:40:17 | |
Autor: venioo | |
Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne) | |
W dniu 2010-09-16 10:34, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 15.09.2010 14:11, venioo pisze: Aaaa to OK. W 2003r. zamiatacz w fabryce Daimler-Benz w Stuttgarcie mial 110EUR dniowki (netto), dzisiaj nie wiem ile jest. Wiadomo, ze auto za te pieniadze to nie bedzie ideal, ale nie zmienia to faktu, ze da sie kupic. (abstrahujac od tego, ze cos pokroju cienkusia ciezko nazywac samochodem) Jednak wspolczesnie cos bez ABS i poduchy w dodatku tych rozmiarow nie jest IMHO bezpiecznym wyborem, jedyna wersja jaka jezdzilem i dawala rade to CC Sporting, reszta ani nie przyspieszala sensownie, ani nie hamowala, ani nie bylo cicho, nie bylo tez wygodnie. Dlatego jak dla mnie to nie samochod, ale "de gustibus...", a ze jezdze na codzien wiekszym, to moj wybor - jak musze spedzic w czyms 20% swojego czasu dziennie, to chce zeby chociaz bylo w miare cicho, wygodnie i bezpiecznie na ile sie da. PZDR -- venioo sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM GG:198909 http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086 |
|