Z³y PiS chce opozycji!

Data: 2018-04-30 23:44:11
Autor: A. Filip
Z³y PiS chce opozycji!
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-uposazenia-parlamentarzystow-o-20-proc-w-dol-sejmowa-komisja,nId,2575928
Dzisiaj, 30 kwietnia (16:07) ;
Za projektem obni¿aj±cym uposa¿enie parlamentarzystów opowiedzia³a siê
sejmowa Komisja Regulaminowa, Spraw Poselskich i Immunitetowych. W
g³osowaniu nie wziêli udzia³u pos³owie Platformy Obywatelskiej i
Nowoczesnej - projekt zosta³ przyjêty g³osami PiS i Kukiz'15. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-04-30 23:51:35
Autor: Presidente de San Escobar
Z³y PiS chce obni¿yæ pensje bohaterskim pos³om opozycji!
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa³(-a):

> [...]
> g³osowaniu nie wziêli udzia³u pos³owie Platformy Obywatelskiej i
> Nowoczesnej - projekt zosta³ przyjêty g³osami PiS i Kukiz'15. [...]

ukradli 100x wiêcej

http://www.rp.pl/Polityka/307249872-Eksperci-ministra-Zbigniewa-Ziobry-bez-konkursu-Wielu-nie-spelnia-wymogow.html

  Absolwenci studiów po praktyce w s±dzie zostali ekspertami resortu Zbigniewa   Ziobry. Jak wykry³a Najwy¿sza Izba Kontroli, a¿ 13 z 22 ekspertów
zatrudnionych   w resorcie w ubieg³ym roku nich nie spe³nia³o wymogu co najmniej trzyletniego
  sta¿u pracy, choæ taki wymóg wynika z rozporz±dzenia Rady Ministrów z 2010 r.
  ¯aden z nich nie zosta³ zatrudniony w ramach otwartego konkursu.

  Czy resort Ziobry mia³ prawo zatrudniæ ekspertów bez konkursu? Nie.

  NIK wykry³ te¿, ¿e wszystkim nowo zatrudnionym ekspertom przyznano premie w   maksymalnej wysoko¶ci (50 proc. umowy o pracê). Otrzyma³o je a¿ 15 ekspertów,
  choæ przys³uguj± one za wyj±tkow± sumienno¶æ i wykonywanie pracy. Problem w   tym, ¿e ,,spe³nianie przes³anek do wyp³aty comiesiêcznej premii nie by³o   dokumentowane" - wytkn±³ NIK.

--
Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich ¿ydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

Mimo nadej¶cia ostrze¿eñ z IMGW rz±d nie wys³a³ ostrze¿eñ RSO na komórki zalogowane na zagro¿onym terytorium mimo ¿e system dzia³a od 2015 roku.
Tym razem Szyd³o i P³aszczak maj± na rêkach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2018-05-01 10:55:53
Autor: Pieni±dze i Sto³ki
Z³y PiS chce obni¿yæ pensje patriotom PiS mimo, ¿e "te pieni±dze im siê nale¿±!" - (c) B.Szyd³o
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Po cholerê mieli sobie zawracaæ 4 litery? Wystarczy³o, ¿e kukizowe oszo³omy
nnastawili ³by pod topór. Ciekaw jestem czy PiS poprze propozycje PO za
zaprzestaniem finansowania partii politycznych z bud¿etu pañstwa. "Te
pieni±dze nam siê nale¿±!" - grzmia³a w sejmie w³a¶cielka
broszki!

CL

Data: 2018-05-01 23:32:27
Autor: stevep
W dniu 2018-04-30 o 23:44, A. Filip pisze:
[...]

Za projektem PiS z przystawk±.

--
stevep

Data: 2018-05-02 06:27:06
Autor: A. Filip
Z³y PiS chce opozycji!
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

IMHO na 2/3 ten projekt zostanie uwalony nim dojdzie do koñca.
Zwykle sami pos³owie "maj± problemy" by sobie samym obni¿yæ pensje.

Jak totalna opozycja bêdzie kontynuowaæ _wielk±_ szopkê o premiach rz±du
Szyd³o to szansê projektu bêd± rosn±æ.  Dla mnie ten projekt to
straszak/bat i ubezpieczenie na przysz³o¶æ by je¶li o dziwo bêdzie
musia³ przej¶æ do koñca mo¿na by³o mówiæ jak g³osowa³a totalna opozycja.

--
A. Filip

Data: 2018-05-02 11:32:18
Autor: Pieni±dze i Sto³ki

Jak totalna opozycja bêdzie kontynuowaæ _wielk±_ szopkê o premiach rz±du
Szyd³o to szansê projektu bêd± rosn±æ.

"Te pien±dze nam siê nale¿a³y! " wrzeszcza³a B.Szyd³o w sejmie.

Projekt PiS to dorwanie siê do ¿³obu i napchanie sobie i pociotkom kabzy.

CL

Data: 2018-05-02 23:44:43
Autor: stevep
W dniu 2018-05-02 o 06:27, A. Filip pisze:
[...]

To dlaczego rezygnuj± z tych "zarobków" skoro to szopka?

--
stevep

Data: 2018-05-03 06:03:42
Autor: A. Filip
Z³y PiS chce opozycji!
[...]

Bo to mo¿e byæ ca³kiem politycznie skuteczna szopka jak nie napotka
zrêcznego oporu :-)

Co z tego ¿e dla mnie to _¿enuj±ca_ demagogia?  Wystarczy wyra¼ne
prze³o¿enie na sonda¿e a nawet choæby solidne poszerzenie "niechêtnego
podej¶cia". Na "solidnych uprzedzeniach" wiele da siê zbudowaæ.
Ci co uwa¿aj± ¿e to nagrody to nic _wielkiego_ przewa¿nie PiS za nie
chwaliæ nie bêd± ani nie rzuc± siê broniæ rz±dowych "PiS nagród"

--
A. Filip

Data: 2018-05-03 23:41:04
Autor: stevep
W dniu 2018-05-03 o 06:03, A. Filip pisze:
[...]

T³umacz, przecie¿ pieni±dze nie ¶mierdza.

--
stevep

Z³y PiS chce opozycji!