Zły prezydent zapewni bezkarność "policjantom" łamiącym prawo? [Trump]

Data: 2017-08-26 07:56:43
Autor: A. Filip
Zły prezydent zapewni bezkarność "policjantom" łamiącym prawo? [Trump]
https://www.nytimes.com/2017/08/24/opinion/trump-arpaio-pardon-arizona-sheriff.html
A Pardon for Arpaio Would Put Trump in Uncharted Territory
; By MARTIN H. REDISH ; AUG 24, 2017

At his rally in Phoenix on Tuesday, President Trump strongly implied
that he would pardon Joe Arpaio, the former sheriff of Maricopa
County, Ariz., who was found guilty in July of criminal contempt for
defying a judge's order against prolonging traffic patrols targeting
immigrants. This is not idle presidential chatter: On Thursday
morning, CNN reported that the White House has prepared the necessary
paperwork, along with talking points for its allies.
[...]
But the Arpaio case is different: The sheriff was convicted of
violating constitutional rights, in defiance of a court order
involving racial profiling. Should the president indicate that he does
not think Mr. Arpaio should be punished for that, he would signal that
governmental agents who violate judicial injunctions are likely to be
pardoned, even though their behavior violated constitutional rights,
when their illegal actions are consistent with presidential policies.
[...]

Data: 2017-08-26 08:40:42
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+1pqldmdpbf-h8q6@buntownik.pl...
https://www.nytimes.com/2017/08/24/opinion/trump-arpaio-pardon-arizona-sheriff.html
A Pardon for Arpaio Would Put Trump in Uncharted Territory
; By MARTIN H. REDISH ; AUG 24, 2017

Po jaką cholere to wrzucsz?

CL

Data: 2017-08-26 09:16:33
Autor: A. Filip
"Lord Donate" <ciemnylud@kupi.to> pisze:
[...]

Żebyś się nie zakompleksił że _tylko_ w Polsce "Bezprawie i
Niesprawiedliwość" a w krajach "realnej demokracji" to się nikt
słowiczego śpiewu łaski prezydentów nie czepia.

"Znaj proporcjum, mocium panie" - to jak się wypada "w porównaniu" ma
znaczenie nawet gdy to nie jest przesądzające znaczenie.

--
A. Filip

Data: 2017-08-26 00:26:49
Autor: japanizer
On Saturday, August 26, 2017 at 4:17:09 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

"Znaj proporcjum, mocium panie" - to jak się wypada "w porównaniu" ma
znaczenie nawet gdy to nie jest przesądzające znaczenie.

Napisz, jak Trump oszcza ciepłym moczem amerykańską konstytucję i ujdzie mu to na sucho.

Data: 2017-08-26 11:21:40
Autor: Mario
W dniu 26.08.2017 o 09:16, A. Filip pisze:
[...]

Bardzo mi ulżyło że w USA ludzie też sobie chujowo wybrali.

MD

Data: 2017-08-26 11:31:12
Autor: Trefniś
W dniu .08.2017 o 07:56 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

https://www.nytimes.com/2017/08/24/opinion/trump-arpaio-pardon-arizona-sheriff.html
A Pardon for Arpaio Would Put Trump in Uncharted Territory
; By MARTIN H. REDISH ; AUG 24, 2017

Filip, zaznaczaj proszę wyraźnie crosposting!
A najlepiej od razu ustawiaj FUT!

To jest zaśmiecanie grup!

--
Trefniś

Data: 2017-08-26 12:39:13
Autor: Robert Tomasik
W dniu 26-08-17 o 11:31, Trefniś pisze:
[...]

Przede wszystkim to grupa polskojęzyczna, więc wrzucanie tekstów po
angielsku w ogóle jest bez sensu.

Data: 2017-08-26 18:57:39
Autor: A. Filip
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

W Polska ludzia nie spikaja wcala? ;-)

Kto nie spika może skorzystać z auto-tłumoczenia (np. google) albo
sprawdzić po słowach kluczowych czy polskojęzyczne kanały propagandy
podjęły temat.  Czy poświęciły wspaniałe dokopanie wrednemu Trumpowi
żeby nie wyszło że Duda nie aż tak straszliwy "w porównaniu".

--
A. Filip