Zły prezydent zapewni bezkarność "policjantom" łamiącym prawo? [Trump]

Data: 2017-08-26 08:40:42
Autor: Lord Donate
Zły prezydent zapewni bezkarność "policjantom" łamiącym prawo? [Trump]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+1pqldmdpbf-h8q6@buntownik.pl...
https://www.nytimes.com/2017/08/24/opinion/trump-arpaio-pardon-arizona-sheriff.html
A Pardon for Arpaio Would Put Trump in Uncharted Territory
; By MARTIN H. REDISH ; AUG 24, 2017

Po jaką cholere to wrzucsz?

CL

Data: 2017-08-26 09:16:33
Autor: A. Filip
"Lord Donate" <ciemnylud@kupi.to> pisze:
[...]

Żebyś się nie zakompleksił że _tylko_ w Polsce "Bezprawie i
Niesprawiedliwość" a w krajach "realnej demokracji" to się nikt
słowiczego śpiewu łaski prezydentów nie czepia.

"Znaj proporcjum, mocium panie" - to jak się wypada "w porównaniu" ma
znaczenie nawet gdy to nie jest przesądzające znaczenie.

--
A. Filip

Data: 2017-08-26 00:26:49
Autor: japanizer
On Saturday, August 26, 2017 at 4:17:09 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

"Znaj proporcjum, mocium panie" - to jak się wypada "w porównaniu" ma
znaczenie nawet gdy to nie jest przesądzające znaczenie.

Napisz, jak Trump oszcza ciepłym moczem amerykańską konstytucję i ujdzie mu to na sucho.

Data: 2017-08-26 11:21:40
Autor: Mario
W dniu 26.08.2017 o 09:16, A. Filip pisze:
[...]

Bardzo mi ulżyło że w USA ludzie też sobie chujowo wybrali.

MD

Zły prezydent zapewni bezkarność "policjantom" łamiącym prawo? [Trump]