Zmar³ Andrzej Stelmachowski

Data: 2009-04-07 11:07:21
Autor: Piotr
Zmar³ Andrzej Stelmachowski
Data: 2009-04-07 04:04:46
Autor: J-23
Zmar³ Andrzej Stelmachowski
On 7 Kwi, 11:07, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Zmarl-marszalek-Senatu-RP-I-ka...
Wieczne odpoczywanie racz mu daę Panie.

Piotr

Jak byl ministrem edukacji, to nie chcial nawet sluchac o
ewentualnosci wprowadzenia edukacji seksualnej do polskich szkol.
Walil lacha w podloge, i mowil: edukacja seksualna? a po co?

J-23 Flegiell von Trop

PS.
ale jak komus kapitalizm i tzw. wolny rynek kojarzy sie jedynie z
niepodlegajaca zadnym ograniczeniom mozliwosc "odmawiania
modlitwy"... ?

Data: 2009-04-07 14:35:41
Autor: ColgatesBilly

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:8ba56530-98e9-47d5-8c3b-037b080d8a8ak2g2000yql.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

No jak?
I nie rozdawal prezerwatyw wczesno-wytryskowych?

No co za ciasnota i wsiok!

Kol

Data: 2009-04-07 10:19:28
Autor: J-23
On 7 Kwi, 13:35, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --

No jak?
I nie rozdawal prezerwatyw wczesno-wytryskowych?

Nie rozdawal, bo lachociagom i onanistom wystarczy kropidlo.
Szczegolnie wsiokom i moherom.

J-23 Flegiell von Trop

Data: 2009-04-07 19:21:18
Autor: matusm
Zmar³ Andrzej Stelmachowski

Uæytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:8ba56530-98e9-47d5-8c3b-037b080d8a8ak2g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Pukal laga ale na tych ze ZNP co chcieli strajkowac i oczekiwali wyrzucenia sbekow z konfidentami z uczelni ale ostatecznie tyklo obiecywal bo to czlowiek,,,,,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-07 06:42:59
Autor: Grzegorz Z.
Zmar³ Andrzej Stelmachowski
On 7 Kwi, 11:07, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Wieczne odpoczywanie racz mu daę Panie.

I lag± mu czasem pogro¼ jak siź z nim w czym¶ zgadzaę nie bździesz,
jak to on sam, ów wielki "demokrata"  mia³ w zwyczaju.

Data: 2009-04-07 21:11:12
Autor: Piotr
Zmar³ Andrzej Stelmachowski
Dnia Tue, 7 Apr 2009 06:42:59 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisa³(a):

I lag± mu czasem pogro¼ jak siź z nim w czym¶ zgadzaę nie bździesz,
jak to on sam, ów wielki "demokrata"  mia³ w zwyczaju.

Tam od razu demokrata, ale przedstaw go takiej niedomytej Halówie...
pz
Piotr

Data: 2009-04-07 13:06:01
Autor: Grzegorz Z.
Zmar³ Andrzej Stelmachowski
On 7 Kwi, 21:11, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 7 Apr 2009 06:42:59 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisa (a):

> I lag mu czasem pogro jak si z nim w czym zgadza nie b dziesz,
> jak to on sam, w wielki "demokrata"  mia w zwyczaju.

Tam od razu demokrata, ale przedstaw go takiej niedomytej Hal wie...

HAL?

HAL 9000?

Data: 2009-04-07 12:31:33
Autor: ColgatesBilly

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:15gfeyuikq0i5$.dlgmasz.facet.luzik...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Zmarl-marszalek-Senatu-RP-I-kadencji-Andrzej-Stelmachowski,wid,11016019,pozegnanie.html
Wieczne odpoczywanie racz mu daę Panie.

Piotr

Ciekawe czy Kiszczak tez sie dolaczy...

Kol

PS to chyba byl pracoholik, wiec racze3j nie zyczylby sobie byczenia...

Data: 2009-04-07 11:44:12
Autor: jadrys
Zmarł Andrzej Stelmachowski

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Zmarl-marszalek-Senatu-RP-I-kadencji-Andrzej-Stelmachowski,wid,11016019,pozegnanie.html Wieczne odpoczywanie racz mu dać Panie.

Piotr

Ciekawe czy Kiszczak tez sie dolaczy...

Kol

PS to chyba byl pracoholik, wiec racze3j nie zyczylby sobie byczenia...

A co ma do tego Kiszczak?

--
Linuks to system dla myślących użytkownikĆ³w..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĆ³wnież ja

Linux ą¤•ą„‡ ą¤ą¤• ą¤Ŗą„ą¤°ą¤¤ą¤æą¤­ą¤¾ą¤¶ą¤¾ą¤²ą„€ ą¤¹ą„ˆ

ą¤®ą„ˆą¤‚ ą¤­ą„€ą„€

Data: 2009-04-07 12:56:29
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <CHE@op.pl> wrote in message news:grf79c$6vj$1news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

Uczynil go honorowym stroicielem Okraglego Stolu....a pozniej Marszalkiem

Kol

Data: 2009-04-07 12:00:44
Autor: Piotr
Zmar³ Andrzej Stelmachowski
Dnia Tue, 7 Apr 2009 12:56:29 +0300, ColgatesBilly napisa³(a):

Uczynil go honorowym stroicielem Okraglego Stolu....a pozniej Marszalkiem

Zobacz co moæna zrobię z beznadziei... :-)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019397,title,Odgryzl-kawalek-penisa-bo-poczul-zew-krwi,wid,11015697,wiadomosc_prasa.html
pzdr
Piotr
PS. Do ilu ci siź rozpźdza ta motorynka?

Data: 2009-04-07 13:07:56
Autor: ColgatesBilly

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:15pkajsucqq5e$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

OFICJALNIE do 45...
Reszty nie moge ujawnic.. chyba ze na... ZAMKNIETYM POSCIE  ;)

Kol

Data: 2009-04-07 12:24:44
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

E tam, przeceniasz chyba moc Kiszczaka.. Kiszczak to zwykła oferma..

Data: 2009-04-07 14:34:41
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <CHE@op.pl> wrote in message news:grf9l8$bae$4news.task.gda.pl...

[...]

Sprzeciwiasz sie ocenie naczalstwa GRU i KGB, uwazajacego go
za najzdolniejszego?

Niby kogo lepszego masz na mysli?

Te zastraszona w sluzalstwie niedorajde jaruzelskiego?

Ko

Data: 2009-04-07 14:08:16
Autor: jadrys
ColgatesBilly pisze:

[...]

Te wszystkie okrągłe stoły i inne przełomowe zdarzenia w naszej historii - to raczej nie wymysł jednego człowieka.. Za tym stała cała klika..

Data: 2009-04-07 14:55:30
Autor: Panslavista
Zmar³ Andrzej Stelmachowski
Uæytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
ColgatesBilly pisze:

> [...]
> za najzdolniejszego?
>
> Niby kogo lepszego masz na mysli?
>
> Te zastraszona w sluzalstwie niedorajde jaruzelskiego?

Te wszystkie okr±g³e sto³y i inne prze³omowe zdarzenia w naszej historii
- to raczej nie wymys³ jednego cz³owieka.. Za tym sta³a ca³a klika..

Sanchendryn wyda³ dyspozycje Mosadowi.

Data: 2009-04-07 11:55:39
Autor: Piotr
Zmar³ Andrzej Stelmachowski
Dnia Tue, 7 Apr 2009 12:31:33 +0300, ColgatesBilly napisa³(a):

Ciekawe czy Kiszczak tez sie dolaczy...

A powinien?
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-07 19:17:54
Autor: matusm
Zmar³ Andrzej Stelmachowski

Uæytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5il5f5jmbmdd$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Tue, 7 Apr 2009 12:31:33 +0300, ColgatesBilly napisa³(a):

Ciekawe czy Kiszczak tez sie dolaczy...

A powinien?
Nie wiem jak tam jest i jakie  zwyczaje miedzy zydokomunistami ale zmarl czlowiek z klanu,,,,,,,,,,,,