Zmarl Chuck Daly

Data: 2009-05-09 16:34:19
Autor: ra9om1ak
Zmarl Chuck Daly
http://www.nba.com/2009/news/05/09/daly.obit.ap/index.html

(...)"Without you, there wouldn't be us," Mahorn said to Daly during the ceremony.(...)

Ech.

--
ra9om1ak
ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

Data: 2009-05-09 16:40:52
Autor: ra9om1ak
Zmarl Chuck Daly
(...)The Pistons retired No. 2 to honor their former coach's two NBA titles in January 1997.

"Without you, there wouldn't be us," Mahorn said to Daly during the ceremony.(...)

Poprawka, bo moze ktos nie przeczyta i bedzie robic glupie uwagi. Sorry za niedokladne przeklejenie.

--
ra9om1ak
ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

Data: 2009-05-11 15:56:38
Autor: wiLQ
Zmarl Chuck Daly
ra9om1ak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Hmm, nie wiem czy to bedzie glupia uwaga, ale... moglbys wyjasnic
dlaczego przekleiles akurat ten cytat? Zwlaszcza, ze Mahorn byl
rezerwowym, ktory bodaj zmienil druzyne wlasnie za czasow Dalyego...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-11 16:39:12
Autor: ra9om1ak
Zmarl Chuck Daly
wiLQ wrote:

Hmm, nie wiem czy to bedzie glupia uwaga, ale... moglbys wyjasnic
dlaczego przekleiles akurat ten cytat? Zwlaszcza, ze Mahorn byl
rezerwowym, ktory bodaj zmienil druzyne wlasnie za czasow Dalyego...

Nie bedzie. Mahorn kojarzyl mi sie z Pistonsami tak samo jak Daly i inni, wiec wkleilem wlasnie to. Poza tym cytat jest dosadny.

ps. Czy komus Scottie Pippen kojarzy sie z innym zespolem niz Chicago Bulls ? Na tej zasadzie.

--
ra9om1ak
ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

Data: 2009-05-11 17:04:24
Autor: Tomasz Radko
Zmarl Chuck Daly
ra9om1ak pisze:
wiLQ wrote:

Hmm, nie wiem czy to bedzie glupia uwaga, ale... moglbys wyjasnic
dlaczego przekleiles akurat ten cytat? Zwlaszcza, ze Mahorn byl
rezerwowym, ktory bodaj zmienil druzyne wlasnie za czasow Dalyego...

Z Mahornem było tak. Po sezonie, w którym Pistons zdobyli pierwszy tytuł mistrzowski, był expansion draft (doszły zdaje się Orlando i Minnesota).   Pistons mogli ochronić bodaj ośmiu graczy. I ku zdziwieniu całej ligi wystawili do draftu m.inn. Mahorna, który był pełną gębą starterem (Thomas-Dumars-Aguirre-Mahorn-Laimbeer). Uważali, że Edwards/Salley/Rodman są w stanie zastąpić Mahorna, i że ma on na tyle wysoką pensję (ponad $0.5M, nie w kij dmuchał!), że nikt go nie weźmie.

Wybrała go Minnesota - i Pistons zaproponowali trade: wybór w drafcie plus rookie z poprzedniego sezonu (zabij, nie pamiętam który). TWolves woleli jednak oddać go do Sixers, bo zakładali, że ich wybór w drafcie będzie wyżej.

Minnesota wzięła w drafcie niezapomnianego Geralda Glassa (z jedynką poszedł Coleman, z dwójką Payton. Ostatni w pierwszej rundzie wybierali Lakers - i West wyciągnął spod lady Campbella). Mieli też od Sixers dwa późniejsze wybory w drugiej rundzie, ale tez nic im to nie przyniosło.

Polecam świetną książkę o pierwszym tytule Pistons - "The Franchise" Camerona Stautha.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-12 13:39:06
Autor: wiLQ
Zmarl Chuck Daly
> [...]

ps. Czy komus Scottie Pippen kojarzy sie z innym zespolem niz Chicago Bulls ? Na tej zasadzie.

Um, skojarzenie jest jasne, ale ten cytat mi zabrzmial jakby najwiekszym
osiagnieciem Dalyego bylo zwrocenie uwagi swiata na Mahorna ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-12 16:11:59
Autor: ra9om1ak
Zmarl Chuck Daly
wiLQ wrote:

Um, skojarzenie jest jasne, ale ten cytat mi zabrzmial jakby
najwiekszym osiagnieciem Dalyego bylo zwrocenie uwagi swiata na
Mahorna ;-)

Mogl tez Ci zabrzmiec jak przepis na szarlotke. To Twoje osobiste odczucia, wiec coz.

--
ra9om1ak
ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

Zmarl Chuck Daly